Online

Pašreiz BMWPower skatās 261 viesi un 29 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 21

AutorsZiņojums
Frikadele
25. Aug 2012, 23:45 #5581

Kopš: 19. Aug 2012

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e39, e36

Noprecizēšu tad jautājumu kādam, kas var palīdzēt -
Vajadzīga e36 92.gada coupe Kruīza kontroles moduļa (1 387 625) vadu shēma (vislabāk ar vadu krāsām)
Offline
lauris9249
26. Aug 2012, 09:47 #5582

Kopš: 21. Sep 2010

Ziņojumi: 69

Braucu ar:


25 Aug 2012, 21:08:22 Dzvile rakstīja:

25 Aug 2012, 21:04:59 Driver rakstīja:
kas tas s50b60 par dzineju

Tādu nav.

Vakars laikam nenak viens, bikit sajaucu Biju domajis S62B50, neta it ka atradu ka jabut 12-14 bar, ta varetu but??
Offline
deletman
26. Aug 2012, 10:17 #5583

Kopš: 26. Apr 2010

No: Zilupe

Ziņojumi: 344

Braucu ar:

Kā pārslēgt no farenheitiem uz celsijiem e38?
Offline
Dzvile
26. Aug 2012, 10:40 #5584

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


26 Aug 2012, 10:17:39 deletman rakstīja:
Kā pārslēgt no farenheitiem uz celsijiem e38?

Atslēga pirmajā pozīcijā,nospied kreiso pogu uz speedo,atslēga nulles pozīcijā un atlaid to pogu.
Tas ir ja pareizi atceros.
Ja ir TV,tad jau vienkārši.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
deletman
26. Aug 2012, 10:48 #5585

Kopš: 26. Apr 2010

No: Zilupe

Ziņojumi: 344

Braucu ar:


26 Aug 2012, 10:40:05 Dzvile rakstīja:

26 Aug 2012, 10:17:39 deletman rakstīja:
Kā pārslēgt no farenheitiem uz celsijiem e38?

Atslēga pirmajā pozīcijā,nospied kreiso pogu uz speedo,atslēga nulles pozīcijā un atlaid to pogu.
Tas ir ja pareizi atceros.
Ja ir TV,tad jau vienkārši.
Paldies, sanāca!
Offline
cementits
26. Aug 2012, 12:36 #5586

Kopš: 24. Oct 2006

Ziņojumi: 230

Braucu ar: E61 530D

Bmw E61, 530D, 2007gads. Šim aparātam noteikti arī jābūt iepludes kolektora vārstiem kurus ir veselīgi izravēt?
Tā varētu būt kad šim motoram nav kartera ventilācijas filtra elements?Iepirku BM auto to filtru, bet komplektā nāca tikai vāks ar blīvi un pārdevējs pilnā pārliecībā saka kad šim modelim vairs nav filtra elementa.
Tā varētu būt?
Kaut kā negribas atjaukt vaļā un tad secināt kad tomēr ir un tad meklēt filtru>>>
Offline
Frikadele
26. Aug 2012, 12:41 #5587

Kopš: 19. Aug 2012

Ziņojumi: 36

Braucu ar: e39, e36

Par Kruīza kontroli :
Paurbos cauri e36 manuāļa elektroshēmām un sapratu, ka manis iepriekš ieliktā bilde ir paredzēta BMW e36 1995. gada (beigu) - 1998 gada modeļiem
Toties 1992.g - 1993.g modeļiem (kā man nepieciešams), automāta transmisijas pozīcijas devējs (nezinu kā tas latviski saucas pareizi, tāpēc iedevu tam savu nosaukumu) ir nevis 5. pins, bet gan 25. (Brūnā/Melnā krāsā). Un cik man pēc tās shēmas izskatās, tad sajūga devējs iet modulī pa to pašu vadu kur bremzes devējs, tāpēc varbūt kāds elektro speciālists varētu izstāstīt ko ar to sajūga devēju darīt (kur vienot klāt/) [url=http://www.bildites.lv/viewer.php?file=3piv4p4z5ymg8yo4wtdf.png]
[/url]
Offline
Billy
26. Aug 2012, 14:50 #5588

Kopš: 15. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1705

Braucu ar: E39

Apskate atklaja ka ieplisis viens aizmugurejais amits..ieplaisajis stiprinajuma vieta kur skruve nak apakseja dalja.It ka 4 gadi tik kops uzliksanas...laikam shit`i Teica maini vai metini...Amits aluminija.Jautajums...mainit vienu vai labak uzreiz abus?Pec tam nav savirze jaregule utt?

[ Šo ziņu laboja Billy, 26 Aug 2012, 14:52:02 ]

Offline
Agritis
26. Aug 2012, 15:35 #5589

Kopš: 25. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2092

Braucu ar: Astra ST

Problēma: E32 aizmugurējās durvis. Kā var izņemt durvju rokturi? Cik varēju saskatīt, tad šķiet, ka roktura skrūves ir ārpusē zem tās nosedzošās plastmasas/bleķa, kas ir apkārt pašam kustīgajām rokturim. Kā to plastmasu/bleķi dabūt nost, lai tiktu klāt tām skrūvēm?
Offline
Mikuzz
26. Aug 2012, 15:43 #5590

Kopš: 19. Aug 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 41361

Braucu ar: Transporta līdzekli


26 Aug 2012, 14:50:54 Billy rakstīja:
Apskate atklaja ka ieplisis viens aizmugurejais amits..ieplaisajis stiprinajuma vieta kur skruve nak apakseja dalja.It ka 4 gadi tik kops uzliksanas...laikam shit`i Teica maini vai metini...Amits aluminija.Jautajums...mainit vienu vai labak uzreiz abus?Pec tam nav savirze jaregule utt?


Slimīga vieta. Daudziem palisā

Ja maini, tad labāk abus, lai nav pēc gada jālien pie tās pašas problēmas klāt.
Nav jāregulē.
Offline
bone_itch
26. Aug 2012, 15:55 #5591

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Čau visiem!
Gribu pirkt ledusskapi, budžets 300-400ls, kopējais tilpums 300-350l, kluss, ekonomisks, vēlams sudraba krāsā.
Kādu firmu iesakat, kādu neiesakat pirkt un kāpēc?
Offline
Rifo
26. Aug 2012, 16:02 #5592

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


26 Aug 2012, 12:36:32 cementits rakstīja:
Bmw E61, 530D, 2007gads. Šim aparātam noteikti arī jābūt iepludes kolektora vārstiem kurus ir veselīgi izravēt?
Tā varētu būt kad šim motoram nav kartera ventilācijas filtra elements?Iepirku BM auto to filtru, bet komplektā nāca tikai vāks ar blīvi un pārdevējs pilnā pārliecībā saka kad šim modelim vairs nav filtra elementa.
Tā varētu būt?
Kaut kā negribas atjaukt vaļā un tad secināt kad tomēr ir un tad meklēt filtru>>>


Ieplūdes kolektora vārstiņi ir, bet cik zināms tie jau ir uzlaboti, ar mazāku iespējamību nolūzt.

Kartela ventilācijas filtrs kā filtrs vairs nav, bet tajā korpusā tāpat ir elements ar tādiem kā kanāliem. Respektīvi tukšs viņš notekti nav.
Offline
Mech
26. Aug 2012, 16:35 #5593

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: 325i

Vai ir iespējams, ka e36 nopūšot sliekšņus ar grubuli tika aizpūstas ūdens notekas? Tagad vadītāja puse pludo! Otrā pusē itkā vēl caur tepiķi nekas nespiežas. Ir doma no apakšas izbakstīt tikai kur viņas īsti atrodas? Lūka ir.
Offline
bone_itch
26. Aug 2012, 17:01 #5594

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Tās lūkas ir pa vidu starp kardānu un slieksni, būsi pūtis kko biku vairāk, kā tikai sliekšņus
Offline
godRD
26. Aug 2012, 17:44 #5595

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Nevaru iebraukt kas par fišku, E36 priekšējo durvju stikla pacelšanas manuālā mehānisma gļuks vai arī es kaut ko līdz galam nesaprotu. bet nu paceļot logu tas ar lauzienu vai nu iziet no vadīklām, vai nu nu vadīklas izlec ārā no tiem plastmasiem. 100 gudrie jau ir pētījuši un regulējuši, neko neviens nav izdomājis, kā to brīnumu varētu novērst, zinu, ka diezgan izplatīta problēma manuālajeim mehānismiem. Bet kā viņu piedabūt strādāt korekti, lai stiklu varētu bez problēmām gan pacelt, gan nolaist?

[ Šo ziņu laboja godRD, 26 Aug 2012, 17:45:02 ]

Offline
kexxx
26. Aug 2012, 17:49 #5596

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


26 Aug 2012, 17:44:48 godRD rakstīja:
Nevaru iebraukt kas par fišku, E36 priekšējo durvju stikla pacelšanas manuālā mehānisma gļuks vai arī es kaut ko līdz galam nesaprotu. bet nu paceļot logu tas ar lauzienu vai nu iziet no vadīklām, vai nu nu vadīklas izlec ārā no tiem plastmasiem. 100 gudrie jau ir pētījuši un regulējuši, neko neviens nav izdomājis, kā to brīnumu varētu novērst, zinu, ka diezgan izplatīta problēma manuālajeim mehānismiem. Bet kā viņu piedabūt strādāt korekti, lai stiklu varētu bez problēmām gan pacelt, gan nolaist?


vadiiklas nekjeras?
varbut stikls kjeras gumijaas un gruuti iet- jaasasmeeree ar silikonu
varbuut vadiiklas izljurkaatas jau
vel varbūt pacēlājmehānisms salocīts
Online
Mech
26. Aug 2012, 17:51 #5597

Kopš: 06. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: 325i

Pats nepūtu, iedevu lai sametina un pie reizes arī nopūta. Ir pašā virsbūvē apakšā tādi puļķi bet tas nav tas. Jāiet jāmeklē. Tas tepiķis arī tik biezs, liekas ka gadu žūs.

26 Aug 2012, 17:01:50 bone_itch rakstīja:
Tās lūkas ir pa vidu starp kardānu un slieksni, būsi pūtis kko biku vairāk, kā tikai sliekšņus
Offline
PowerBMW
26. Aug 2012, 18:00 #5598

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


26 Aug 2012, 12:36:32 cementits rakstīja:
Bmw E61, 530D, 2007gads. Šim aparātam noteikti arī jābūt iepludes kolektora vārstiem kurus ir veselīgi izravēt?
Tā varētu būt kad šim motoram nav kartera ventilācijas filtra elements?Iepirku BM auto to filtru, bet komplektā nāca tikai vāks ar blīvi un pārdevējs pilnā pārliecībā saka kad šim modelim vairs nav filtra elementa.
Tā varētu būt?
Kaut kā negribas atjaukt vaļā un tad secināt kad tomēr ir un tad meklēt filtru>>>

filtra nav
Offline
godRD
26. Aug 2012, 18:02 #5599

Kopš: 12. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar:


26 Aug 2012, 17:49:07 kexxx rakstīja:

26 Aug 2012, 17:44:48 godRD rakstīja:
Nevaru iebraukt kas par fišku, E36 priekšējo durvju stikla pacelšanas manuālā mehānisma gļuks vai arī es kaut ko līdz galam nesaprotu. bet nu paceļot logu tas ar lauzienu vai nu iziet no vadīklām, vai nu nu vadīklas izlec ārā no tiem plastmasiem. 100 gudrie jau ir pētījuši un regulējuši, neko neviens nav izdomājis, kā to brīnumu varētu novērst, zinu, ka diezgan izplatīta problēma manuālajeim mehānismiem. Bet kā viņu piedabūt strādāt korekti, lai stiklu varētu bez problēmām gan pacelt, gan nolaist?


vadiiklas nekjeras?
varbut stikls kjeras gumijaas un gruuti iet- jaasasmeeree ar silikonu
varbuut vadiiklas izljurkaatas jau
vel varbūt pacēlājmehānisms salocīts


izskatās ka 3. variants, bet tad tas nozīmē, ka man jāpērk viss mehānisms? Bet kā pacēlājmehānisms var būt salocīts, no kā viņam tur iekšā durvīs locīties nezinu, pasažierpusē nomainīju tikai tos 2 plastmasus un viss strādā ideāli, te kā lauž, tā lauž, uzceļ līdz pusei normāli un sāk celt nevienmērīgi augšā, kamēr izlauž.
Offline
kexxx
26. Aug 2012, 18:25 #5600

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12318

Braucu ar:


26 Aug 2012, 18:02:17 godRD rakstīja:

26 Aug 2012, 17:49:07 kexxx rakstīja:

26 Aug 2012, 17:44:48 godRD rakstīja:
Nevaru iebraukt kas par fišku, E36 priekšējo durvju stikla pacelšanas manuālā mehānisma gļuks vai arī es kaut ko līdz galam nesaprotu. bet nu paceļot logu tas ar lauzienu vai nu iziet no vadīklām, vai nu nu vadīklas izlec ārā no tiem plastmasiem. 100 gudrie jau ir pētījuši un regulējuši, neko neviens nav izdomājis, kā to brīnumu varētu novērst, zinu, ka diezgan izplatīta problēma manuālajeim mehānismiem. Bet kā viņu piedabūt strādāt korekti, lai stiklu varētu bez problēmām gan pacelt, gan nolaist?


vadiiklas nekjeras?
varbut stikls kjeras gumijaas un gruuti iet- jaasasmeeree ar silikonu
varbuut vadiiklas izljurkaatas jau
vel varbūt pacēlājmehānisms salocīts


izskatās ka 3. variants, bet tad tas nozīmē, ka man jāpērk viss mehānisms? Bet kā pacēlājmehānisms var būt salocīts, no kā viņam tur iekšā durvīs locīties nezinu, pasažierpusē nomainīju tikai tos 2 plastmasus un viss strādā ideāli, te kā lauž, tā lauž, uzceļ līdz pusei normāli un sāk celt nevienmērīgi augšā, kamēr izlauž.


gan jau stikls gumijās ķeras un dēļ slodzes saliecas mehānisms
nafik pirkt- iztaisnot
Online

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo