Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 240 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0

AutorsZiņojums
RZ
18. Apr 2009, 22:44 #5541

Kopš: 06. Jan 2009

Ziņojumi: 66

Braucu ar: melno pelmeni

Šodien nomainīju bremžu spuldzes savam compactam, liku draudzenei paspaidīt bremžu pedāli, lai iečekotu vai deg, pēc tam šķiļot klāt, bendzīna līmeņa un temperatūras dačiks sāka rādīt pilnu pulksteni, bremzējot, temperatūras dačiks krītas, atlaižot bremzi, tas atkal ir sarkanajā zonā
Kas par kakām, ko es ne tā izdarīju?
Offline
Driver
18. Apr 2009, 22:45 #5542

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

tas taa visparinati par to isais un garais, lai cilveks saprastu kada starpiba starp 2.97 un 4.27

bet driftam nav svarigs paatrinajums un viss kas cits, kas paradas taja softa, tur galvenais apraut apkart un noturet sliidee. bet apraut apkart vieglak ar isaku.
ganjau 6500 vairak vares pateikt.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
18. Apr 2009, 22:49 #5543

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Apr 2009, 22:45:25 Driver rakstīja:
tas taa visparinati par to isais un garais, lai cilveks saprastu kada starpiba starp 2.97 un 4.27

bet driftam nav svarigs paatrinajums un viss kas cits, kas paradas taja softa, tur galvenais apraut apkart un noturet sliidee. bet apraut apkart vieglak ar isaku.
ganjau 6500 vairak vares pateikt.


Tajaa softelii arii pa trasi var padzenaat, bet nu jaa, isaks teoretiksi varetu but labaaks trasee, a no otras pusas kaada karba un tai attieciibas, ka arii ja tev jamet no 2 un 3 robu parastai karbai, tad drizaak varbut labaak kka savadak megjinat taisiit, tie robi ta smuki neparliekas ka uz augshu/leju
Offline
drifterzzz
18. Apr 2009, 22:54 #5544

Kopš: 16. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: ar unversaalu zurku!!!


18 Apr 2009, 22:32:08 Driver rakstīja:

18 Apr 2009, 22:27:36 drifterzzz rakstīja:
kurs var izskaidrot reduktoru atieciibas,kaa ir ar tiem visiem skaitljiem.

jo isaks, jo labak driftam un likumotai trasei.
jo garaks, jo labak max atrumam un ielai.

bet vispar ja gribi zinat precizi, tad njem un rekini pats.
ja attieciba ir 3.00, tad tas nozime, ka ja ritenis apgiezas vienu pilnu apgriezienu, tad kardans jau ir apgriezies tris reizes

respektiivi jo lielaaks skaitlis,jo iisaaaks reduktors.tad sanaak ka kaarbai tas viss ir otraadi?
Offline
Driver
18. Apr 2009, 23:00 #5545

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

nee karbai tapat.
pirmais parasti ir ap 3.5, otrais ap 2.5, treshais 1.5, cetrutais 1.0 (tieshais), piektais ap 0.8.

un karbu piemekle pie motora, lai visu laiku trapitu optimala apgriezieu diapazona.

gribi rekinat, tad rekini, ka redline ir 6800rpm, tatad redline dali parnesuma skaitli un to vel izdali ar reduktora attiecibu un zinot riepas diametru var aprekinat max atrumu.

P.S. skaitliji ir aptuveini, kaa ari daudzam BMW karbam 5tais ir tieshais un paaugstinatais vispar kaa tads nav

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
HE9600
18. Apr 2009, 23:01 #5546

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW

vajag elektro shēmu m20b27 motoram (85-87g). maybe kādam ir pieglabājies labs pdf`s?

[ Šo ziņu laboja Agnisr, 18 Apr 2009, 23:18:12 ]

Offline
ozo
18. Apr 2009, 23:03 #5547

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Driver, jautajums.
Pasblokjejosais reduktors, vins var var buut arii ar standarta attieciibu
Offline
drifterzzz
18. Apr 2009, 23:05 #5548

Kopš: 16. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: ar unversaalu zurku!!!

paldiess!tiktaal skaidrs.kaa labaak tad kombineet prieks drifta garaaku kaarbu un iisaaku reduktoru vai otraadi?
Offline
Kashelz
18. Apr 2009, 23:06 #5549

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Apr 2009, 23:03:56 ozo rakstīja:
Driver, jautajums.
Pasblokjejosais reduktors, vins var var buut arii ar standarta attieciibu

Var but teoretiksi, bet parasti nav, jaskatas vai nevar salikt ar vajadzigo attiecibu zobratus un ar blokjejosho elemetu
Offline
ozo
18. Apr 2009, 23:08 #5550

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Uzreiz tad rodas jautaajums vai var buut parastais- neblokeejosais reduktors ar attieciibu 4.10 utt.
Offline
Kashelz
18. Apr 2009, 23:09 #5551

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Apr 2009, 23:05:08 drifterzzz rakstīja:
paldiess!tiktaal skaidrs.kaa labaak tad kombineet prieks drifta garaaku kaarbu un iisaaku reduktoru vai otraadi?

Kaarba tev ir tada kada ir, ir nu ar vai bez overdrive, aka pedeejais robs ir tieshais vai ar 0.8 attieciibu, galvenais kaarba ir taada, lai tur jaudu un nenojuuk pie ilgaakas slodzes, pie tas kombinee kaadu attiecibu galaa vajag pec izveles, reali labaak buutu uzlikt dazjaadas un pasam izmegjinaat un saprast kura ir taa istaa derigaa tavaam vajadzibaam.
Offline
Kashelz
18. Apr 2009, 23:10 #5552

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Apr 2009, 23:08:41 ozo rakstīja:
Uzreiz tad rodas jautaajums vai var buut parastais- neblokeejosais reduktors ar attieciibu 4.10 utt.

uz kaadas pagales? Gan jau ka var buut, kada mashina E30, E36?
Offline
drifterzzz
18. Apr 2009, 23:12 #5553

Kopš: 16. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: ar unversaalu zurku!!!


18 Apr 2009, 23:09:47 Kashelz rakstīja:

18 Apr 2009, 23:05:08 drifterzzz rakstīja:
paldiess!tiktaal skaidrs.kaa labaak tad kombineet prieks drifta garaaku kaarbu un iisaaku reduktoru vai otraadi?

Kaarba tev ir tada kada ir, ir nu ar vai bez overdrive, aka pedeejais robs ir tieshais vai ar 0.8 attieciibu, galvenais kaarba ir taada, lai tur jaudu un nenojuuk pie ilgaakas slodzes, pie tas kombinee kaadu attiecibu galaa vajag pec izveles, reali labaak buutu uzlikt dazjaadas un pasam izmegjinaat un saprast kura ir taa istaa derigaa tavaam vajadzibaam.

paldiess!meeginaasu kombineet prieks sevis!
Offline
ozo
18. Apr 2009, 23:12 #5554

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Nu vienbalga kaada masiina, es intereses peec jautaaju
Nakamais jautajums:
To reduktora attieciibu var mainiit?
Offline
otomars
18. Apr 2009, 23:19 #5555

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu


18 Apr 2009, 23:12:27 ozo rakstīja:
Nu vienbalga kaada masiina, es intereses peec jautaaju
Nakamais jautajums:
To reduktora attieciibu var mainiit?

protams ka ir ,maina zobratus
Offline
Kashelz
18. Apr 2009, 23:20 #5556

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


18 Apr 2009, 23:12:27 ozo rakstīja:
Nu vienbalga kaada masiina, es intereses peec jautaaju
Nakamais jautajums:
To reduktora attieciibu var mainiit?

Mainit tu vari tik, cik piemekleet taadu pashu korpusa zobrtus no cita reduktora, ja ir taada velamaa attieciiba kaadam modelim.

Un vispar, nah tas nav vajadziigs, parasti ja pashi liek, tad vinji gaudo un aatri izjuuk Njemam jau bmw likto attieciibu ar visu redoktora korpusu, svaiga elja un maucam.

[ Šo ziņu laboja Kashelz, 18 Apr 2009, 23:22:27 ]

Offline
otomars
18. Apr 2009, 23:27 #5557

Kopš: 16. Sep 2005

Ziņojumi: 3704

Braucu ar: mn83 pa garaazhu

korpuss var buut savaadaaks ,piemeram e34 un e36 un kaarbaam parasti 4tais aatrums skaitaas tieshais (ar iznjeemumiem)
Offline
Krishus
18. Apr 2009, 23:33 #5558

Kopš: 13. Mar 2006

No: Subate

Ziņojumi: 3217

Braucu ar:

kr4 ir caura run flat riepa. cik zinu lai taadu nomonteetu vajaga kaut kaadu biskki advanceetaaku aparaatu(taisniiba ?) Kr4 vai ir kaadas opcijas salaapiit vinju nenonemot riepu(taas putas ?) Kaa taas putas vispaar straadaa ? Idejas ?
Offline
Radial
18. Apr 2009, 23:56 #5559

Kopš: 04. Apr 2008

Ziņojumi: 48

Braucu ar: m550i

Pāris dienas atpakaļ gāju skati un man labās puses bremzes (priekšējās un roķene) atpaliek par vairāk kā 30% nokreisās puses. Kreisajai pusei rādījums bija apmēram uz 2,0 bet labajai pusei tikai uz 1,0. Kas tur varētu būt par vainu?

Paldies jau iepriekš
Offline
Driver
19. Apr 2009, 00:21 #5560

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Apr 2009, 23:56:07 Radial rakstīja:
Pāris dienas atpakaļ gāju skati un man labās puses bremzes (priekšējās un roķene) atpaliek par vairāk kā 30% nokreisās puses. Kreisajai pusei rādījums bija apmēram uz 2,0 bet labajai pusei tikai uz 1,0. Kas tur varētu būt par vainu?

Paldies jau iepriekš

vainas var but dazadas.

iesakumam var meginat atgaisot sistemu un samainit rocenei lokus.
bet pavisam labi butu jaunus visus diskus + kluchus un iztirit supportiem vadiklas, ja auto ir vecs, iespejams naksies ari likt remkomplektus supportiem.


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo