Online

Pašreiz BMWPower skatās 174 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
yanjux
29. Jan 2020, 09:48 #55261

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


29 Jan 2020, 09:11:59 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Jan 2020, 18:59:48 @ilmars4998 rakstīja:

21 Jan 2020, 18:58:17 @ilmars4998 rakstīja:

21 Jan 2020, 18:44:38 @ezis_ rakstīja:
Tagad drosvien Jelgava/Rumbula BMW tirgotaji visur rakstis ka tiko/nesen mainits dpf viltrs gan jau ka poweri lasa

Tapat kā to dara, jau ar ķēdēm

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/felmp.html
Šitie ķēžu mainītāji baigie labdari, tikko samaina un liek tirgoties
Bet jautājums! Ja esmu noskatijis mašīnu un pārdevējs saka ka ķēde ir mainīta, bet es gribu par to pārliecināties 100%, vai ir iespējams pamērīt izstiepumu? Cik ilgu laiku tas prasa un cik tas maksātu?
Tāme izskatās interesantā valodā. Eļļu laikam nelēja atpakaļ, toties kartera blīves veselas 2gab. Ieplūdei arī laikam neko nemainija, tāpat turbīnas sistēmai. Laikam ieplūde kā jaunam auto-nav nekas ar granulām un ultraskaņu tīrīts. Pārējais arī laikam kā no rūpnīcas savādāk tak būtu kkas minēts par mazgāšanu, kaut vai vārstu vākam, karterim, ķēžu korpusam

Eļļas sūkņa ķēde arī 2x mainīta, laikam pirmā pazuda kautkur karterī. Tapēc vajadzēja 2x to karteri ņemt nost
Tā tāme ir cirka cienīgs gājiens. Ja ir kāds kas notic tai excel tabulai - viņš to mēslu pa 5.5k ir pelnijis
Offline
daticho
29. Jan 2020, 09:52 #55262

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


29 Jan 2020, 09:48:00 @yanjux rakstīja:

29 Jan 2020, 09:11:59 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Jan 2020, 18:59:48 @ilmars4998 rakstīja:

21 Jan 2020, 18:58:17 @ilmars4998 rakstīja:

21 Jan 2020, 18:44:38 @ezis_ rakstīja:
Tagad drosvien Jelgava/Rumbula BMW tirgotaji visur rakstis ka tiko/nesen mainits dpf viltrs gan jau ka poweri lasa

Tapat kā to dara, jau ar ķēdēm

https://m.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/felmp.html
Šitie ķēžu mainītāji baigie labdari, tikko samaina un liek tirgoties
Bet jautājums! Ja esmu noskatijis mašīnu un pārdevējs saka ka ķēde ir mainīta, bet es gribu par to pārliecināties 100%, vai ir iespējams pamērīt izstiepumu? Cik ilgu laiku tas prasa un cik tas maksātu?
Tāme izskatās interesantā valodā. Eļļu laikam nelēja atpakaļ, toties kartera blīves veselas 2gab. Ieplūdei arī laikam neko nemainija, tāpat turbīnas sistēmai. Laikam ieplūde kā jaunam auto-nav nekas ar granulām un ultraskaņu tīrīts. Pārējais arī laikam kā no rūpnīcas savādāk tak būtu kkas minēts par mazgāšanu, kaut vai vārstu vākam, karterim, ķēžu korpusam

Eļļas sūkņa ķēde arī 2x mainīta, laikam pirmā pazuda kautkur karterī. Tapēc vajadzēja 2x to karteri ņemt nost
Tā tāme ir cirka cienīgs gājiens. Ja ir kāds kas notic tai excel tabulai - viņš to mēslu pa 5.5k ir pelnijis


es nepakautrētos pajautāt kases čeku
Offline
kkas
29. Jan 2020, 10:12 #55263

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

Skarbi ar tām ķēdēm. Tiešām tik wow super drivers car , lai pērkot uzreiz nomainītu vai potenciāli nākotnē 5k vērtā dibena pārvietotājā iegāztu paku- pusotru?

Kāds vispār ražotājiem ir racionāls pamatojums likt ķēdes, nevis zobsiksnu? Lētāk uzražot? pirmajam pircējam all in apkopēm lētāks cipars? Kaut gan sen jau citiem auto ražotājiem zobsiksnām ir 180k km intervāls.
Offline
kexxx
29. Jan 2020, 10:19 #55264

Kopš: 12. Dec 2010

Ziņojumi: 12328

Braucu ar:

Zobsiksna ir servisējams elements, tāpēc jāparedz, lai to būtu iespējams puslīdz ērti nomainīt, neņemot dzinēju ārā
Ar ķēdēm ražotājs var neiespringt- iebāzt kkur dirsā un maini kā gribi, cel ārā motoru utt
Offline
RSAWorkshop
29. Jan 2020, 10:36 #55265

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Neba jau bembim ķēdi ir grūti nomainīt. Ok kaut kādam N62, N63, N74 ir pagrūti, pārējiem ir tīri sakarīgi

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Arturiks
29. Jan 2020, 10:44 #55266

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


29 Jan 2020, 10:35:23 @Vantage rakstīja:
vo jums labi braucis 32k eur par 300kkm, cik te vēl diez atlicis braukt?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s350/hllkh.html

52k 300k
Offline
adema_a
29. Jan 2020, 12:50 #55267

Kopš: 06. Jan 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

Sveiki,

Vai par šo ir kas zināms? Varbūt kāds jau skatījies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/epkib.html

VIN: WBAVS11080AG57188
Offline
shirminieks
29. Jan 2020, 13:10 #55268

Kopš: 13. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 1709

Braucu ar: 81


29 Jan 2020, 10:44:38 @Arturiks rakstīja:

29 Jan 2020, 10:35:23 @Vantage rakstīja:
vo jums labi braucis 32k eur par 300kkm, cik te vēl diez atlicis braukt?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s350/hllkh.html

52k 300k


Ar W222 jau tos 300k nebūtu problēmas klusi/ērti nobraukt, bet paņemt G-klasi lai brauktu 65k/gadā

Tas auto tak ir skaļš, ciets, un pa šoseju pat neiet taisnā līnijā
Offline
RSAWorkshop
29. Jan 2020, 13:18 #55269

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Jan 2020, 12:50:56 @adema_a rakstīja:
Sveiki,

Vai par šo ir kas zināms? Varbūt kāds jau skatījies?
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/325/epkib.html

VIN: WBAVS11080AG57188
Teicamā stāvoklī

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
desadesa
29. Jan 2020, 13:45 #55270

Kopš: 01. Jul 2019

Ziņojumi: 2100

Braucu ar: noskrējienu <100k


28 Jan 2020, 13:35:30 @White_Trash rakstīja:
M5
Kā šiem ar izturību? Piedzīvos saules mūžu vai arī izjuks pie pirmās izdevības?


https://www.youtube.com/watch?v=ZXFQYq1uGvk
Offline
edzulis
29. Jan 2020, 13:58 #55271

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4


29 Jan 2020, 10:35:23 @Vantage rakstīja:
vo jums labi braucis 32k eur par 300kkm, cik te vēl diez atlicis braukt?

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/mercedes/s350/hllkh.html


Loti iespejams, Ka Vel loti daudz atlicis
Offline
Montana
29. Jan 2020, 14:00 #55272

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

šiem dzinējiem jau savu ļamu vajadzētu noskriet ar diviem komplektiem sprauslu un vienu sūkni.
Offline
RSAWorkshop
29. Jan 2020, 15:27 #55273

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7077

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Jan 2020, 13:35:30 @White_Trash rakstīja:
M5
Kā šiem ar izturību? Piedzīvos saules mūžu vai arī izjuks pie pirmās izdevības?

Emkai eļļu mainīt uz 20k jau ir ievērības cienīgi, tas noteikti uzlaboja visu mezglu stāvokli, nerunāsim par sen izceptajām visām plastmasām
Atkarīgs protams no komplektācijas, bet bremžu disks var maksāt sākot no 300eur/gab līdz 4000eur/gab. Tātad smuki sakomplektētam auto bremžu maiņa var pavilkt uz 20000eur

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
R_S
29. Jan 2020, 16:04 #55274

Kopš: 08. Jul 2010

No: Jūrmala

Ziņojumi: 776

Braucu ar: nākotnes klasiku


29 Jan 2020, 15:27:45 @RSAWorkshop rakstīja:

28 Jan 2020, 13:35:30 @White_Trash rakstīja:
M5
Kā šiem ar izturību? Piedzīvos saules mūžu vai arī izjuks pie pirmās izdevības?

Emkai eļļu mainīt uz 20k jau ir ievērības cienīgi, tas noteikti uzlaboja visu mezglu stāvokli, nerunāsim par sen izceptajām visām plastmasām
Atkarīgs protams no komplektācijas, bet bremžu disks var maksāt sākot no 300eur/gab līdz 4000eur/gab. Tātad smuki sakomplektētam auto bremžu maiņa var pavilkt uz 20000eur

Jā, nav sadirsts. Vienam klientam ārvalstīs taisīju piedāvājumu M5 keramiskajiem bremžu diskiem. Priekšējie 5k eur gab, aizmugurējie nedaudz virs 4k par gab.
Offline
Arturiks
29. Jan 2020, 16:07 #55275

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11

Tas jau sen ir skaidrs, ka pontošanai pa barona ielu čīkstošas keramiskās bremzes nav nepieciešamas.
Offline
edzulis
29. Jan 2020, 16:14 #55276

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Jarekinas, ka tie M5 motori ir mesli. Var notikt jebkas un jebkuraa briidii.
Offline
edzulis
29. Jan 2020, 16:47 #55277

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

Savam acim biezhi neredzu noklopejushus motorus, bet tieshi F10 M5 bija pedejais, ko redzeju
Offline
jancuksz
29. Jan 2020, 16:52 #55278

Kopš: 09. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1687

Braucu ar: ziemas miskasti visu gadu

runājot par dīvāna ekspertīzēm - tas nobraukums taču nevar būt īsts? tik izļurkāts sēdeklis & nodilušas klimatkontroles pogas?
Offline
michals1
29. Jan 2020, 16:58 #55279

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=28739...&bereich=PKW

Lūk bik dārgāks,bet ar mazāku nobraukumu.Arī pēc gadiem svaigāks.
Offline
sn
29. Jan 2020, 17:08 #55280

Kopš: 24. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1879725

Braucu ar: nekrāsotu BMW :(


29 Jan 2020, 16:58:53 @michals1 rakstīja:
https://auto-gems.com/kfzdetails.php?inum=28739...&bereich=PKW

Lūk bik dārgāks,bet ar mazāku nobraukumu.Arī pēc gadiem svaigāks.
un pie dīlera nav bijis pusotru gadu.

-----------------
Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, kolhozs, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo