Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 15.0

AutorsZiņojums
andronss8
05. Oct 2009, 17:25 #5501

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


05 Oct 2009, 15:40:10 Peecis rakstīja:

05 Oct 2009, 14:47:01 Liellops rakstīja:
šodien tika piefiksēts savam e39, ka sulojas radiators
kādi ieteikumi ko darīt jāmaina radžiks vai var to plastmasa sānu kaut kā nomainīt vai to mazo plaisu var ar kaut ko aizlīmēt?
[]http://img23.imageshack.us/img23/1576/img0021gk.jpg[/
[IMG]http://img202.imageshack.us/img202/1113/img0011i.jpg]

Man bija līdzīga šaize ar radiatoru, bet remontkantori teica, ka nav jēgas taisīt un nedod garantiju, jo plastmasa jau ir sakaltusi cieta un var turpināt plaisāt jebkurā vietā (arī tās pievadtrubas radiatoram). Es nomainīju radiatoru un abas trubas, kur ir plastmasas elementi. Vēl ir atlicis izplešanās trauks.

Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.
Offline
Liellops
05. Oct 2009, 17:41 #5502

Kopš: 04. Feb 2008

Ziņojumi: 898

Braucu ar: Kleperi


05 Oct 2009, 17:25:07 andronss8 rakstīja:
Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.

Tā arī laikam būs jādara, tikko uzvanīju 65 lisie iet radžuks, rīt izkārtos skidku un būs jāper pakaļ
Offline
bmwaddict
05. Oct 2009, 17:44 #5503

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Oct 2009, 16:58:36 Kashelz rakstīja:
Princips jau tam recirkulacijaam ir vienaads. Zaljaaks dabai, vieniigi jaunajiem motoriem varetu but ka iemetas kljudas, jo kaads sensors monitoringo ta darbiibu, ta teikt stradaa vai nee ta lieta.


atgāzu recirkulācija un kartera ventilācija ir divas dažādas lietas. un ja tu naherizēsi kartera atgāzes uz ieplūdi tad apskatee to nepalaidiis, ja pamaniis, bet starpību braucot tāpat nejutīsi pilnīgi nekādu. nu tas pie nosacījuma ka motors normāls..
Offline
R_BERGS
05. Oct 2009, 17:54 #5504

Kopš: 15. Nov 2007

Ziņojumi: 16504

Braucu ar:

Var kaads luudzu man atsuutiit uz PM user Marteens tel. numuru? Steidzami! Paldies.

-----------------

Piedāvājam auto virsbūves krāsošanu un pulēšanu
Offline
rosigais
05. Oct 2009, 17:56 #5505

Kopš: 05. Sep 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4512

Braucu ar: nekārtību


05 Oct 2009, 17:41:20 Liellops rakstīja:

05 Oct 2009, 17:25:07 andronss8 rakstīja:
Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.

Tā arī laikam būs jādara, tikko uzvanīju 65 lisie iet radžuks, rīt izkārtos skidku un būs jāper pakaļ

pec pus gada maini atkal radžiku, varbut ja tas ķīnietis ir ar plakanajam trubam tad ies ilgak, bet ar apaļajam gan nezin cik ilgi
Offline
andronss8
05. Oct 2009, 18:02 #5506

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


05 Oct 2009, 17:41:20 Liellops rakstīja:

05 Oct 2009, 17:25:07 andronss8 rakstīja:
Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.

Tā arī laikam būs jādara, tikko uzvanīju 65 lisie iet radžuks, rīt izkārtos skidku un būs jāper pakaļ

Uzzvani uz RENOKSu Maskavas ielā,pirms gada bija ls60 bez skidkas nr.67317868
Offline
Rifo
05. Oct 2009, 18:12 #5507

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Par EGR teemu runaajot. Kaads ar iztulkot galveno domu?

Not actually completely true, people believe these things because they don't understand how it works, they believe it is there to "lower emissions" without understanding the mechanics behind that.

The sole purpose of the EGR system is to reduce the formation of Oxides of Nitrogen (NOx). These are formed when the temperature in the combustion chamber reaches very high levels. To avoid this situation, the EGR system is used to lower combustion chamber temperatures by admitting small amounts of exhaust gas back into the combustion chamber. As you can imagine, exhaust gas does not burn, and does not help the combustion process. If the EGR system admitted exhaust gas into the combustion chamber at idle, it would cause a rough idle, or stalling. As a result, EGR does not allow exhaust gas into the chamber at idle or at wide open throttle so ultimate power is unaffected.

If you simply remove the EGR system from the car, but do not disable it in the ECU, you can run into significant problems as combustion chamber temperatures can rise to unacceptably high levels. Anyone who thinks that's a smart idea should remove their EGR now and start saving for the possible damaged head and pistons......
Offline
A.R.S.
05. Oct 2009, 18:44 #5508

Kopš: 26. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 786

Braucu ar:


05 Oct 2009, 18:12:55 Rifo rakstīja:
Par EGR teemu runaajot. Kaads ar iztulkot galveno domu?

Not actually completely true, people believe these things because they don't understand how it works, they believe it is there to "lower emissions" without understanding the mechanics behind that.

The sole purpose of the EGR system is to reduce the formation of Oxides of Nitrogen (NOx). These are formed when the temperature in the combustion chamber reaches very high levels. To avoid this situation, the EGR system is used to lower combustion chamber temperatures by admitting small amounts of exhaust gas back into the combustion chamber. As you can imagine, exhaust gas does not burn, and does not help the combustion process. If the EGR system admitted exhaust gas into the combustion chamber at idle, it would cause a rough idle, or stalling. As a result, EGR does not allow exhaust gas into the chamber at idle or at wide open throttle so ultimate power is unaffected.

If you simply remove the EGR system from the car, but do not disable it in the ECU, you can run into significant problems as combustion chamber temperatures can rise to unacceptably high levels. Anyone who thinks that's a smart idea should remove their EGR now and start saving for the possible damaged head and pistons......

Šis teksts gadījumā nav par benzīna dzinēju?
Katrā ziņā es ieteiktu labāk izmazgāt EGR un ieplūdnieku nekā to atvienot, jo ja atmiņa mani neviļ, tad EGR atveras pie brīvgaitas un ļoti maziem apgriezieniem. Tas nozīmē, ka jaudu tev neietekmēs uz lielākiem apgriezieniem, kad ieplūdniekā parādās pozitīvs spiediens.
Offline
Rifo
05. Oct 2009, 18:49 #5509

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Runa bija par diizeljiem. Bet landrovera
http://www.landyzone.co.uk/lz/f10/p38-2-5-diese...sible-64542.html
Offline
ozis9
05. Oct 2009, 19:09 #5510

Kopš: 22. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1385

Braucu ar: 730

325 m50b25vanos
dodot rumpī pie kādām 5rpn takā ieķeras - sajūta ka trūktu degviela vai kas tāds. pēc tam normali aiziet tik pirms paša ierobežotāja. nu biju riktējies uz diagnostiku,bet nu tagad bija vēl trakāk.raustījās visā rpm garumā sākot no 2k ,bija pat bail stiept tālāk (no liesā)
+ sāka "peldēt" range kompī un degvielas rādījms bākā. reska iebraucu ieliec 98 lai tiktu uz mājām. (bija jau itkā maz degviela bākā,bet nu tukša nebija) un tad atkal aizgāja uz parasto - sūdīgo režīmu.
nu sakiet lūdzu ko mainīt pirmo? degvielas filtru?smidzinātājus?sūkni?
Offline
Peecis
05. Oct 2009, 19:21 #5511

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI


05 Oct 2009, 18:02:47 andronss8 rakstīja:

05 Oct 2009, 17:41:20 Liellops rakstīja:

05 Oct 2009, 17:25:07 andronss8 rakstīja:
Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.

Tā arī laikam būs jādara, tikko uzvanīju 65 lisie iet radžuks, rīt izkārtos skidku un būs jāper pakaļ

Uzzvani uz RENOKSu Maskavas ielā,pirms gada bija ls60 bez skidkas nr.67317868

Man tie ķīnieši uzticību nevieš. Es uzliku dāņu Nissens radiatoru pa 120Ls ar 2 gadu garantiju.
Offline
andronss8
05. Oct 2009, 19:54 #5512

Kopš: 13. Feb 2009

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 490

Braucu ar: e39 530i


05 Oct 2009, 19:21:57 Peecis rakstīja:

05 Oct 2009, 18:02:47 andronss8 rakstīja:

05 Oct 2009, 17:41:20 Liellops rakstīja:

05 Oct 2009, 17:25:07 andronss8 rakstīja:
Vo,vo,pirms gada arī šaize bija,par remontu prasija ap ls70,paņēmu jaunu RENOKSā pa ls60.Tagadējās cenas nezinu,bet labāk uzmet jaunu un aizmirsti nah par viņu.

Tā arī laikam būs jādara, tikko uzvanīju 65 lisie iet radžuks, rīt izkārtos skidku un būs jāper pakaļ

Uzzvani uz RENOKSu Maskavas ielā,pirms gada bija ls60 bez skidkas nr.67317868

Man tie ķīnieši uzticību nevieš. Es uzliku dāņu Nissens radiatoru pa 120Ls ar 2 gadu garantiju.

ņu,ņu 1,5 gadi jau nomočīti-bez problem!Man tos 60 lisikus ir kur citur iebāzt!
Offline
yanks
05. Oct 2009, 20:32 #5513

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:


05 Oct 2009, 19:09:39 ozis9 rakstīja:
325 m50b25vanos
dodot rumpī pie kādām 5rpn takā ieķeras - sajūta ka trūktu degviela vai kas tāds. pēc tam normali aiziet tik pirms paša ierobežotāja. nu biju riktējies uz diagnostiku,bet nu tagad bija vēl trakāk.raustījās visā rpm garumā sākot no 2k ,bija pat bail stiept tālāk (no liesā)
+ sāka "peldēt" range kompī un degvielas rādījms bākā. reska iebraucu ieliec 98 lai tiktu uz mājām. (bija jau itkā maz degviela bākā,bet nu tukša nebija) un tad atkal aizgāja uz parasto - sūdīgo režīmu.
nu sakiet lūdzu ko mainīt pirmo? degvielas filtru?smidzinātājus?sūkni?

nu pag ko tad tai diagnostikaa teica? degvielas spiediena regulators ar mozh vainiigs. tak jaaskataas kas un kaa. nah visu mainiit. vari piemeeram sveces izskruuveet un paskatiit vai kaada nav savaadaaka kaa paareejas-mos vnk vienam cuilindram tikai probleema.
Offline
Puika
05. Oct 2009, 20:41 #5514

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Taa, fiška taada, ka nedaudz viena riepa rivee arku, bet pavisam nedaudz un pie slodzes, valceet negrasos, ir doma paņemt gumijas amuriņu un no iekšpuses vnk to arkas atlociijumu drusku paklopeet uz aaru, tur nelobiisies uzreiz kraasa nost?
Offline
Es10
05. Oct 2009, 20:43 #5515

Kopš: 07. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1938

Braucu ar: Q7, V70


05 Oct 2009, 20:41:30 Puika rakstīja:
Taa, fiška taada, ka nedaudz viena riepa rivee arku, bet pavisam nedaudz un pie slodzes, valceet negrasos, ir doma paņemt gumijas amuriņu un no iekšpuses vnk to arkas atlociijumu drusku paklopeet uz aaru, tur nelobiisies uzreiz kraasa nost?

Ar āmuriņu tev tur tā arka ar buktēm
Ja izdari tā, noteikti ieliec foto
Offline
labaiss
05. Oct 2009, 20:51 #5516

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


05 Oct 2009, 20:41:30 Puika rakstīja:
Taa, fiška taada, ka nedaudz viena riepa rivee arku, bet pavisam nedaudz un pie slodzes, valceet negrasos, ir doma paņemt gumijas amuriņu un no iekšpuses vnk to arkas atlociijumu drusku paklopeet uz aaru, tur nelobiisies uzreiz kraasa nost?

nelobisies, bet nezinu vai vispar kko izdauzisi, jo dauziju savam touringam pakalejo arku ar pazarnieku cirvi, nu looti gruti kko izdauzit.diezgan ciets tas sparns. tas gan ir e36 gadijumaa.
Offline
yanks
05. Oct 2009, 20:54 #5517

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

pa TV redzeeju taadu variantu ka arku kaartiigis sakarsee nesabojaajot kraasu un tad taadu tuuli ar ritentinju ripinbaa pa arkas iekshpusi kai dabuutu vienmeeriigu izlociijumu. protams tas vis nedarbojas ja ir ruusa
Offline
Puika
05. Oct 2009, 20:56 #5518

Kopš: 25. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2509

Braucu ar: Divriteni

Rūsas nav, bet valceešanu negribu maksaat
labaiss
Offline
yanks
05. Oct 2009, 20:58 #5519

Kopš: 28. Jun 2005

Ziņojumi: 5107

Braucu ar:

nu tad nekas tev nespiid-aamurs tok nav risinaajums
Offline
reezo
05. Oct 2009, 21:20 #5520

Kopš: 27. Dec 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 336

Braucu ar: e21 banana edition

probleema...
kriizes golfs saak nikjoties,nobraucot kaadus 20 km saak raustiities tip taakaa bendza beigtos kaut gan baakaa ir kadi 10l apstaajos pagaidu kaadas 5 min un tad atkal iet,kas vareetu buut pa vainu?

-----------------
Ja sieviete tevi zāģē, tu viņu slikti ēvelē.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo