Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
968-jk
28. Dec 2019, 18:04 #54981

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


28 Dec 2019, 17:54:15 @baltais rakstīja:
Paskaties cik pa Rīgu jau braukā jaunie X5. Kāds tur vairs pačots? Tagad tādus līzingā var paņemt katrs, kuram ienākumi ir vismaz ap štuku uz rokas. Jauns BMW Latvijā bija pačots pirms vismaz gadiem 15-20, tagad visiem ir pilnīgi pie dirsas BMW (jauns vai ne jauns)


Kā naglai pa pieri.
Offline
968-jk
28. Dec 2019, 18:05 #54982

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


28 Dec 2019, 12:37:56 @depo rakstīja:
Ir taču cilvēki, kuriem konkrēts modelis saistās ar kautkādām atmiņām/sentimentālas vērtības/agrākiem sapņiem. Ja cilvēks grib tādu vecu mašīnu, tad labi samaksās par mint kondišen.

Es pats nesen nopirku mašīnu pēc līdzīga principa.

Tu visiem visu novērtē un zini kā ir labāk. Atrādi tagad savu mint kondišen Volvo lai varam savilkt grāmatvedību līdz gada beigām.
Offline
wanksta
28. Dec 2019, 18:05 #54983

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7376

Braucu ar: muti

Mjā, bumeristi tagad metas uz kija un hujdaj
Offline
daticho
28. Dec 2019, 18:27 #54984

Kopš: 11. Jun 2007

No: Zilupe

Ziņojumi: 11399

Braucu ar: FN-15


28 Dec 2019, 18:05:45 @wanksta rakstīja:
Mjā, bumeristi tagad metas uz kija un hujdaj


Tici man ne tikai bumeristi.
Ka jau ieprieks kkur mineju, mes gremojam eiropas atliekas kuras mums atmet (lasit iesmere) un priecajamies par to, visa EU brauc max 3-5g ar jaunu OL auto un dod talak UN protams EU ir tadas divas valstis ka LV un LT kur visu to metalalomu uznem ar atplestam rokam. Bet sorry pirkt pa gandriz 10k ixu ar 270k ir neprats! Tapat ka maksat par jebkuru 4-6g auto ar 250k km 15k eur... (F10, MB, utt) sen vairs nav tie laiki, ka vareji nobraukt 500kkm vai limonu, musdienu dzinejiem 250k reali tak ir jau grand finale, un maksat par tadu padsmit štukas... nu hvz...
Offline
PowerBMW
28. Dec 2019, 18:30 #54985

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


28 Dec 2019, 17:54:15 @baltais rakstīja:

28 Dec 2019, 13:55:07 @artis83 rakstīja:
pirk 15 gadīgu iksu par 9k ir stulbi bet pirkt 5 gadīgu par 30 ir ok?
un ja tie ir vienādā tehniskā stāvoklī un uzturēšanas izmaksas ir līdzīgas, kāpēc lai nepērk vecāku tad?
pačots abiem ir (nav) vienāds. ja grib pačotu, tad jāpērk jaunais

piem. cilvēks grib suv ar spēcīgu motoru, dinamisku, ko par 9iem k var pretī nolikt?

Paskaties cik pa Rīgu jau braukā jaunie X5. Kāds tur vairs pačots? Tagad tādus līzingā var paņemt katrs, kuram ienākumi ir vismaz ap štuku uz rokas. Jauns BMW Latvijā bija pačots pirms vismaz gadiem 15-20, tagad visiem ir pilnīgi pie dirsas tāds X5 (jauns vai ne jauns)


Drīz tā vairs nebūs,vai atkal nebūs

un jā pa štuku gan nesanāks jo maksājums būs lielāks
Offline
PowerBMW
28. Dec 2019, 18:35 #54986

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


28 Dec 2019, 18:27:20 @daticho rakstīja:

28 Dec 2019, 18:05:45 @wanksta rakstīja:
Mjā, bumeristi tagad metas uz kija un hujdaj


Tici man ne tikai bumeristi.
Ka jau ieprieks kkur mineju, mes gremojam eiropas atliekas kuras mums atmet (lasit iesmere) un priecajamies par to, visa EU brauc max 3-5g ar jaunu OL auto un dod talak UN protams EU ir tadas divas valstis ka LV un LT kur visu to metalalomu uznem ar atplestam rokam. Bet sorry pirkt pa gandriz 10k ixu ar 270k ir neprats! Tapat ka maksat par jebkuru 4-6g auto ar 250k km 15k eur... (F10, MB, utt) sen vairs nav tie laiki, ka vareji nobraukt 500kkm vai limonu, musdienu dzinejiem 250k reali tak ir jau grand finale, un maksat par tadu padsmit štukas... nu hvz...


Precīzi!
BET šo tirgu varēja piesātināt pateicoties Mogo,Šmogo un visiem citiem sūdiem,BET ar jauno gadu tas segments ir dziļi automatizēts,līdz ar ko ielās parādās jaunas misenes un torgašiem bizīts vairs neiet tik raiti
Offline
wanksta
28. Dec 2019, 18:56 #54987

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7376

Braucu ar: muti

Nu un kas tad jāsecina no tā, ka friči maina savus opeļus ik pa 3 gadiem? Ka viņi ir labāki par mums vai mēs sliktāki, vai arī tas jaunais opels brauc fiksāk kā vecais, vai ka saule viņā spīd spožak un putnu čivināšana salona dzirdama skaidrāk?

Es atkal domāju, ka Jums beidzot jānāk pie prāta, jāizskalo visi mākslīgi uzstieptie un radītie stereotipi par to ka jauns=labs bet nejauns=nelabs, vemiens nāk visas debīlās reklāmas katru dienu klausoties, katrs jaunais head&shoulders utis izmazgā labāk kā iepriekšējais, jaunajam aifonam ir 90megapikseļu nevis 88.5, jaunajā toijota ir desmit asistentu kas palīdzēs šoferim parādīt spidometrā, kad viņam jasturē bet kad jāiet pamīzt, tomer fakts nemainās, ka šampūns pirms 10gadiem arī izmazgāja matus kā arī toijota brauca tāpat kā toijota tikai ar Mazāk nevajadzīgiem sūdiem salonā

Kaut ko pirkt tikai tapēc ka tas ir jauns, smuks, moderns nshit - tā ir iegriba nevis vajadzība, kurš vēlās tas tā dara, bet tas nav jāuzspiež citiem kā vienīgā patiesība
Offline
W116
28. Dec 2019, 19:08 #54988

Kopš: 16. Apr 2017

No: Rīga

Ziņojumi: 142

Braucu ar: W116


28 Dec 2019, 18:56:48 @wanksta rakstīja:
Nu un kas tad jāsecina no tā, ka friči maina savus opeļus ik pa 3 gadiem? Ka viņi ir labāki par mums vai mēs sliktāki, vai arī tas jaunais opels brauc fiksāk kā vecais, vai ka saule viņā spīd spožak un putnu čivināšana salona dzirdama skaidrāk?

Es atkal domāju, ka Jums beidzot jānāk pie prāta, jāizskalo visi mākslīgi uzstieptie un radītie stereotipi par to ka jauns=labs bet nejauns=nelabs, vemiens nāk visas debīlās reklāmas katru dienu klausoties, katrs jaunais head&shoulders utis izmazgā labāk kā iepriekšējais, jaunajam aifonam ir 90megapikseļu nevis 88.5, jaunajā toijota ir desmit asistentu kas palīdzēs šoferim parādīt spidometrā, kad viņam jasturē bet kad jāiet pamīzt, tomer fakts nemainās, ka šampūns pirms 10gadiem arī izmazgāja matus kā arī toijota brauca tāpat kā toijota tikai ar Mazāk nevajadzīgiem sūdiem salonā

Kaut ko pirkt tikai tapēc ka tas ir jauns, smuks, moderns nshit - tā ir iegriba nevis vajadzība, kurš vēlās tas tā dara, bet tas nav jāuzspiež citiem kā vienīgā patiesība

Jaunu pērk pirmkārt jau tāpēc, lai nebūtu neplānotu/negaidītu remontu ar nezināmām izmaksām un lai būtu pārliecība, ka no rīta mašīna iedarbosies un sieva/pats nokļūsi no punkta A līdz punktam B kā ir ieplānots. Ko pirkt jaunu tas jau ir vēlmju/iespēju jautājums.
Offline
Lafter
28. Dec 2019, 19:12 #54989

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

1) drošība. Jauns auto ir drošāk.
Pie frontalas sadursmes utt.
2) asistenti. Gan line asist, gan pārējās drošības sistēmas.

Latvijā ir pačotna braukt ar veciem auto par kosmosu. Vācieši maina viņus ik pēc 3 gadiem ne jau tāpēc. ka auto or sūdsz tāpēc ka parsvarā visiem ir operatīvie. Nobrauc, nem nakamo, nobrauc, nem nākamo. Tad ir otreizejais tirgus jau tiem pasiem, tikai ne tik turigiem, tad ta lamata aizcelo uz LV un LT. Jo citur vina nahuj nav vajadzīga. Respektīvi, citur nelepojas ar to, ka vari atlauties samaksāt par lamatu kosmosu.
Nevis ieperk lamatu pa 10k un pārējos sauc par lūzeriem. Tajā pašā laikā eksistējot topic ar , mekleju lietotus bremžu klučus, meklēju ziemas riepas virs 4mm.
Kamēr cilvēki, tā domās, tikmēr ari būs perekupi, kas jums smērēs sūdu pa kosmosu. Un pārliecinās, ka ar to vēl jālielās ir!!!! Un tie tekstiz pirkts no bmw dīlera!! Jā vle, vācijā šie veido uzkrājumus ar klasikām ,,baltiešiem,, katrs trešais ir pircis no dīlera. Un ir jābrauc! Jāskatās!! Tāda auto otra nav!!! Nevis perekupos, vai auto ir problema. Bet pašos. Kamer domasiet, ka vecs ir labāks, kā jauns. Ka galvenais lai citiem skauž utt!! Tikmēr ari smērēs lamatas par kosmosu.
Paskatījos to pasu blocket. Tur pa 5,5 var iekert identisku diesel. Ar 180k. Ja nav blue vai plutkatrash brown.. upsala piemeram. Tas ir 60km aiz stocholm.. par 9k jau var facelift iekert ap 220k... un es salonu piedavajumu skatijos, nevis privatos dvielugalvas.
Ko jūs pīpējat....

Lv un Lt gadijumā nav viens no vecākajiem autoparkiem?? Ar to, ta kā jālepojas?? Vai visiem jāskauž. Jo unikālu auto koncentrācija??

Pateiksu vel vairak. Esmu tas klasikas atskatījies. Un pabraucis daudz. Kas šeit konkrēti ir pasniegtas, ka ūber mega. 2 cilvekiem vinas ir atbildušas, ka viss ir top zustand. Par pārējiem- tur pat ar alcheimeru slims cilvēks nākamajā dienā atcerēsies, ka tas ir koncenijs šipotrebs.

[ Šo ziņu laboja Lafter, 28 Dec 2019, 19:48:51 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
add
28. Dec 2019, 19:49 #54990

Kopš: 27. Nov 2011

Ziņojumi: 2094

Braucu ar:

To jautājumu var apskatīt arī no otras puses, proti ka braucot ar vecu auto mēs rūpējamies par dabu, remontējam paši utt., nevis pakļaujamies patērētāja instinktam, pērkot produktus ik pēc 3 gadiem, kuru uzražošana prasa dabas resursus kā arī palielina piesārņojumu ntās reizes vairāk nekā vecā sen jau uzražotā transporta vienība
Offline
BigDog24
28. Dec 2019, 19:55 #54991

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

Pačotna ir, kad ir vairāk par diviem bērniem.
Jauns auto vienmēr ir super- viegli kontrolējams un zems risks tehniskām ķibelēm ar auto. Vienmēr varēsi piezvanīt tuvākajām dīlerim un tevi apčubinās.

Lietotam auto nav jābūt top zustand. Pie mums apstākļi atļauj relatīvi lēti uzturēt padsmit gadīgu auto- zemas servisa izmaksas, pieejams kalns ar lietotām un jaunām (orģ. un alternatīvām) rezerves daļām. Ir virkne meistaru kas spēs auto pavadīt līdz vismaz 400k nobraukumam.

Mums ir tāda forša izvēle. Citās EU valstīs jau tas vecais kļūst par problēmu, bet mēs vēl varam braukt. Vismaz pagaidām
Offline
Deivid
28. Dec 2019, 20:06 #54992

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Aicinu ieviest zaļo karotītes simbolu katram M57 ar virs 200k pie nika.
Offline
abyss
28. Dec 2019, 20:07 #54993

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523

Asistenti rada mānīgu drošības sajūtu. Nē nu tiem, kuri spaida telefonus varbūt palīdz palikt joslā, vai nobremzēt, bet tādi tāpat vienmēr atradīs veidu kā avarēt.

Ka arī taisni bieži jauniem/pajauniem auto viena kļūda kāda no ntajiem blokiem padara mašīnu nebraucamu, neredzu tur neko uzticamu.2 dažādus e39 pa 6 gadiem 3x neesmu varējis piešķilt. Akumulators, nopuvis vads un tolmets
Lai arī jaunam auto tas viss būs pa brīvu, laiks tomēr nočakarēts. Sīkais uz dārziņu neaizvests pat, ja dīleris apmaksā evakuatoru.

Offline
Balaganovs
28. Dec 2019, 20:45 #54994

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:

Daudzi dzīvo baigajās ilūzijās, ka Vācijā pilnīgi visi ar nullītēm S-klasse vai 7er braukā, katrus 3 gadus ņemot jaunu operatīvajā Mīļie cilvēki, aizbrauciet vienreiz uz R-Eiropu un pastāviet nedaudz šosejas malā! Lielākā daļa autiņu uz ceļa ir tādi, kuriem pat sevi cienošs Balvu gatera strādnieks virsū neskatīsies. Un ne jau melnīgsnēji jaunie vācieši ar tādiem braukā, bet gan īstākie burgeri. Nu nav Eiropas dzīves dārdzība un nodokļu sistēma tāda, lai vidējais vācietis mierīgi pirktu jaunus autiņus. Tas tikai parāda to, ka antīka 10-gadīga auto uzturēšana pat Vācijā būs daudz lētāka, nekā jauna auto izmaksas par cenas kritumu pirmajos gados. Nu bet protams, visi tie lietotie auto (miljoniem!) speciāli tiek iesmērēti nabaga latviešiem un lietuviešiem Nelaime ir tāda, ka pie mums praktiski 100% lietoto autiņu pircēju brauc ar lūžņiem, kuri (labākajā gadījumā) nesen iepirkti pie Lietuvas plastiskajiem autoķirurgiem, vai vēl sliktāk, pēc Lietuvas vēl nomocīti pa Latvijas ceļiem un nomainījuši vairākus saimniekus. Pateicoties visam tam, mūsu valstī cilvēkiem ir izveidojies mānīgs priekšstats par lietotiem auto, kur 180tkm ir standarts padsmitgadīgam auto, bet pēc 200tkm nekavējoties jāzvana Tolmetam. Vienīgais variants ir pašam noņemties ar autiņa pirkšanu Vācijā. Tas gan negarantē no iespējas tikt piečakarētam, nu bet vismaz ir teorētiska iespēja nopirkt adekvātu auto. Vietējos kapeiku pisējus gan sagaida nepatīkams pārsteigums, ka Vācijā cenas izrādās krietni lielākas, nekā par analoģisku piedāvājumu ss.lv
Offline
Lafter
28. Dec 2019, 21:00 #54995

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

OK.
Ja tālāk, jo labāk. Ss.lv ir lētāk, kā vācijā! Tava teksts eksperta!!
Tatad nav perekupu. Ir cilvēki, kas nopērk pa 10 un tirgo Lv pa 7. Lai dotu iespēju tautai!!!
Visu cieņu un ļoti atvainojos visiem.
PALDIES!!! PALDIES jums labdariem! Lidz tam es nebiju aizdomājies.

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
artis83
28. Dec 2019, 21:04 #54996

Kopš: 24. Jul 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 6255

Braucu ar: audi

es biju eiropā sen, un vācijā vēl senāk, (kādi 7 gadi)...bet nu neredzēju tur jauno auto paradīzi..autoparks līdzīgs mūsējam, tikai mazāk biezo auto (izņemot bavāriju) un daaauuuudz labākā stāvoklī auto. man liekas ka tipisks vācietis ar labu auto brauks 10 gadus, to atbilstoši uzpasējot...protams, vrb tgd ar eko smeko normām kas mainījies, bet man liekas, ka vācietis nebūs tas operatīvā līzinga vergs, plus ir tāds teiciens, ka labu auto vācietis nepārdos, līdzarto pie mums nonāk sistie uc brākjētie..

p.s. lafter, nu salīdzini cenas mobilē un ss..tur tiešām ir dārgāki auto...

[ Šo ziņu laboja artis83, 28 Dec 2019, 21:06:03 ]

Offline
Lafter
28. Dec 2019, 21:13 #54997

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


28 Dec 2019, 21:04:17 @artis83 rakstīja:
es biju eiropā sen, un vācijā vēl senāk, (kādi 7 gadi)...bet nu neredzēju tur jauno auto paradīzi..autoparks līdzīgs mūsējam, tikai mazāk biezo auto (izņemot bavāriju) un daaauuuudz labākā stāvoklī auto. man liekas ka tipisks vācietis ar labu auto brauks 10 gadus, to atbilstoši uzpasējot...protams, vrb tgd ar eko smeko normām kas mainījies, bet man liekas, ka vācietis nebūs tas operatīvā līzinga vergs, plus ir tāds teiciens, ka labu auto vācietis nepārdos, līdzarto pie mums nonāk sistie uc brākjētie..

p.s. lafter, nu salīdzini cenas mobilē un ss..tur tiešām ir dārgāki auto...

Ta es caur sarkasmu jau mēģinu sagraut ilūziju. Ka šeit ieved perekupi auto par kāduem vinus uzdod. Es runāju par masveida ievešanu. Ieved tos, kas ir zem vel tiem vidējiem, kas faterlandē tirgojas. Vai tiešām Tu domā, ka šie pēkšņi dotē to pasākumu??? Man vienk paris perekupi ir personigi pazistami.


P.s
Tam xsam
Bosa sedvietu paskatieties. Aizmugurējo krēslu pa labi. izskatās, ka stūrēts no labās puses aizmugurē pievēršat uzmanīvu arī kam citam, nevis standartam

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
smudo
28. Dec 2019, 21:19 #54998

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3636

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


28 Dec 2019, 19:55:44 @BigDog24 rakstīja:
Pie mums apstākļi atļauj relatīvi lēti uzturēt padsmit gadīgu auto- zemas servisa izmaksas, pieejams kalns ar lietotām un jaunām (orģ. un alternatīvām) rezerves daļām. Ir virkne meistaru kas spēs auto pavadīt līdz vismaz 400k nobraukumam.

Mums ir tāda forša izvēle. Citās EU valstīs jau tas vecais kļūst par problēmu, bet mēs vēl varam braukt. Vismaz pagaidām


Piekrītu augstāk minētajam, ka LV relatīvi lēti var uzturēt palietotus premium auto, kādu parasti neatļausies ierindas vācietis. Kamēr servisa izmaksas būtiski nepieaugs, finansiāli izdevīgāk būs braukt ar lietotiem auto, nekā uzņemties jauna auto vērtības kritumu pirmajos 5 gados. Ja CSDD spētu normāli pārbaudīt atgāzu atbilstību EURO 6, EURO 5 utml standartiem, neko sliktu tajā nesaskatu, jo valsts ekonomika no tā iegūst (uzlabojas valsts tirdzniecības bilance), situācijā, ja, piemēram, no Vācijas atnāk pa 15k F30, nevis jauns Passat pa 30k Ja vien vēl lietotu auto tirgotāji godīgi maksātu nodokļus un netiktu eliminētas ekoloģijas ietaises!
Offline
968-jk
28. Dec 2019, 21:30 #54999

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13618

Braucu ar: 30niekiem


28 Dec 2019, 21:19:38 @smudo rakstīja:

28 Dec 2019, 19:55:44 @BigDog24 rakstīja:
Pie mums apstākļi atļauj relatīvi lēti uzturēt padsmit gadīgu auto- zemas servisa izmaksas, pieejams kalns ar lietotām un jaunām (orģ. un alternatīvām) rezerves daļām. Ir virkne meistaru kas spēs auto pavadīt līdz vismaz 400k nobraukumam.

Mums ir tāda forša izvēle. Citās EU valstīs jau tas vecais kļūst par problēmu, bet mēs vēl varam braukt. Vismaz pagaidām


Piekrītu augstāk minētajam, ka Ja vien vēl lietotu auto tirgotāji godīgi maksātu nodokļus un netiktu eliminētas ekoloģijas ietaises!

Ja visi vaļeras par dpf amputācijām sāks godīgi maksāt nodokļus, arī tad būs laimīgo stundu beigas.
Offline
kars
28. Dec 2019, 21:33 #55000

Kopš: 13. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7661

Braucu ar: velo

Izdevīguma ziņā nekas nepārspēj Bangernomics
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo