Autors | Ziņojums |
Marteens | 28. Dec 2016, 01:58 |
#5441
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| t154 verdikts skaidrs. Piloti vainigi. Izmekleshanu var pabeigt. Laikam vieniga valsts kur tik atri visu izmekle |
Offline | |
|
arizah | 28. Dec 2016, 08:42 |
#5442
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| nu.. sāksim ar to, ka tā ir vienīgā valsts, kurā aviācijas negadījumus izmeklē ar mērķi atrast vainīgo |
Offline | |
|
FAMAS | 28. Dec 2016, 09:07 |
#5443
|
|
Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1615
Braucu ar:
| Bija tak video no kautkaadaas kameras uz ielas kur degosa krita taa lotene. |
Offline | |
|
plakanais | 28. Dec 2016, 10:31 |
#5444
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Krieviem ir viens interesants vecis aviaacijaa, sauc Jasajans. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ruben_Yesayan Vinjsh vienaa raidiijumaa tieshi staastiija par tupoljeviem, ka deelj augsti novietotaa astes stabilizatora tam esot kaut kaads mehaanisku darbiibu algoritms kopaa ar eleroniem pie zemiem aatrumiem un, ja tupa neizrubii vienu tumbleri, tad lidmashiina saak pastiprinaati celt gaisaa degunu, liidz ar ko zaudee aatrumu un kriit, iespeejams, ka arii shoreiz kkas liidziigs noticis |
Offline | |
|
arizah | 28. Dec 2016, 10:48 |
#5445
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| viņš runā par šiem tumbleriem:
°При передней центровке (в прошлые времена...) когда в 4-м баке 6600 кг использовали следующую методику взлёта: - отключаем механизацию от совмещенного режима (посредством открытия колпачка управления стабилизатором) - выпускаем закрылки 28 - стабилизатор -5, 5 При этом нужно помнить, что управление закрылками и стабилизатором раздельное! Начнёшь убирать закрылки думая что режим совмещённый, а стабилизатор останется -5, 5.
pie kam tupoļevs bija pielādēts max un, cik saprotu, pie max load viņš ceļas ar conf 2, jeb tupoļeva gadījumā tas ir flaps 28, kur vispirms jānovāc uz pirmo soli flaps 15, jāpieaudzē ātrums, tad jāvāc uz nulli. attiecīgi, ja parau uzreiz uz nulli, ātruma nepietiek. augstums tur nebija nekāds, lai tiktu ārā no stall. Tuškām vēl dēļ T-tail ir tāda slimība, kā deep stall, taču es personīgi nedomāju, ka te tas varēja būt faktors. Respektīvi zemā augstumā nav baigās starpības, kā tieši nostallo, tāpat ziepes. |
Offline | |
|
plakanais | 28. Dec 2016, 13:47 |
#5446
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Atradu 8min 26sek https://m.youtube.com/watch?v=4b3lFf8l3RQ |
Offline | |
|
kkas | 28. Dec 2016, 14:04 |
#5447
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| kas viņiem nākotnē aizvietos tos PSRS reliktus, ir vispār kkas jauns izstrādāts?
|
Offline | |
|
plakanais | 28. Dec 2016, 14:23 |
#5448
|
|
Kopš: 02. Jul 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 25816
Braucu ar: Individual
| Tas pats TU204 vai S100, kurš lido arī no Rīgas uz Maskavu |
Offline | |
|
|
kkas | 28. Dec 2016, 14:35 |
#5449
|
|
Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9331
Braucu ar: Alfu
| internātā saka ka TU204 ir izstrādāts 89. gadā. Sukhoi laikam 50/50 detaļas krievu/pārējā pasaule.
Civilā aviācija šamiem arī pa *ipeli nolaista? |
Offline | |
|
Marteens | 28. Dec 2016, 16:44 |
#5450
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Ir kads redzejis/atradis to video? http://www.interfax.ru/russia/543388 |
Offline | |
|
Fruktists | 28. Dec 2016, 19:37 |
#5451
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| Lidostā atkal kāds uz vēdera šļūks pa skrejceļu? Tā twitterī baumo |
Offline | |
|
arizah | 28. Dec 2016, 19:44 |
#5452
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| ir jau lejā. viss |
Offline | |
|
Fruktists | 28. Dec 2016, 19:48 |
#5453
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
| @ValdisValters Kas tur lidostā notiek?⚡⚡⚡
@ValdisValters Atkal šasija... Armands Valdbergs arbild. |
Offline | |
|
arizah | 28. Dec 2016, 19:48 |
#5454
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| manuāli izlaida. nebij tik pārliecināti, vai ir locked. |
Offline | |
|
Fruktists | 28. Dec 2016, 19:48 |
#5455
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
28 Dec 2016, 19:44:46 @arizah rakstīja:
ir jau lejā. viss
|
Offline | |
|
Ch | 28. Dec 2016, 20:09 |
#5456
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
| Cseries? |
Offline | |
|
|
arizah | 28. Dec 2016, 20:13 |
#5457
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
EDIT: ne ne, Q400 šoreiz. BBT.[ Šo ziņu laboja arizah, 28 Dec 2016, 20:18:57 ] |
Offline | |
|
guzlis | 28. Dec 2016, 20:20 |
#5458
|
|
Kopš: 20. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1583
Braucu ar:
|
28 Dec 2016, 14:04:46 @kkas rakstīja:
kas viņiem nākotnē aizvietos tos PSRS reliktus, ir vispār kkas jauns izstrādāts?
Cik saprotu jaunā cerība ir Irkut MS-21
"Magistralny Samolyot 21 veka"
----------------- Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
|
Offline | |
|
RM_ | 28. Dec 2016, 22:45 |
#5459
|
|
Kopš: 31. Dec 2015
Ziņojumi: 96
Braucu ar: Simetrisko
| Neuztraucās, čaļi, viss būs labi. Ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta
Skrūve vainīga |
Offline | |
|
FAMAS | 29. Dec 2016, 08:51 |
#5460
|
|
Kopš: 09. Apr 2010
Ziņojumi: 1615
Braucu ar:
| Lasiiju kautkaadu baumu ka jaunajai airbaltic lidmašinai neesot kautkaadas setifikaacijas, un taa neesot vareejusi Amsterdamaa noseesties laika apstaakļu dēļ kamer citi var.
Kaa ta tur iisti ir? |
Offline | |
|