Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 24 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
Marteens
28. Dec 2016, 01:58 #5441

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

t154 verdikts skaidrs. Piloti vainigi. Izmekleshanu var pabeigt. Laikam vieniga valsts kur tik atri visu izmekle
Offline
arizah
28. Dec 2016, 08:42 #5442

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

nu.. sāksim ar to, ka tā ir vienīgā valsts, kurā aviācijas negadījumus izmeklē ar mērķi atrast vainīgo
Offline
FAMAS
28. Dec 2016, 09:07 #5443

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 1615

Braucu ar:

Bija tak video no kautkaadaas kameras uz ielas kur degosa krita taa lotene.
Offline
plakanais
28. Dec 2016, 10:31 #5444

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Krieviem ir viens interesants vecis aviaacijaa, sauc Jasajans. https://en.m.wikipedia.org/wiki/Ruben_Yesayan Vinjsh vienaa raidiijumaa tieshi staastiija par tupoljeviem, ka deelj augsti novietotaa astes stabilizatora tam esot kaut kaads mehaanisku darbiibu algoritms kopaa ar eleroniem pie zemiem aatrumiem un, ja tupa neizrubii vienu tumbleri, tad lidmashiina saak pastiprinaati celt gaisaa degunu, liidz ar ko zaudee aatrumu un kriit, iespeejams, ka arii shoreiz kkas liidziigs noticis
Offline
arizah
28. Dec 2016, 10:48 #5445

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

viņš runā par šiem tumbleriem:


°При передней центровке (в прошлые времена...) когда в 4-м баке 6600 кг использовали следующую методику взлёта: - отключаем механизацию от совмещенного режима (посредством открытия колпачка управления стабилизатором) - выпускаем закрылки 28 - стабилизатор -5, 5 При этом нужно помнить, что управление закрылками и стабилизатором раздельное! Начнёшь убирать закрылки думая что режим совмещённый, а стабилизатор останется -5, 5.


pie kam tupoļevs bija pielādēts max un, cik saprotu, pie max load viņš ceļas ar conf 2, jeb tupoļeva gadījumā tas ir flaps 28, kur vispirms jānovāc uz pirmo soli flaps 15, jāpieaudzē ātrums, tad jāvāc uz nulli. attiecīgi, ja parau uzreiz uz nulli, ātruma nepietiek. augstums tur nebija nekāds, lai tiktu ārā no stall. Tuškām vēl dēļ T-tail ir tāda slimība, kā deep stall, taču es personīgi nedomāju, ka te tas varēja būt faktors. Respektīvi zemā augstumā nav baigās starpības, kā tieši nostallo, tāpat ziepes.
Offline
plakanais
28. Dec 2016, 13:47 #5446

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Atradu 8min 26sek https://m.youtube.com/watch?v=4b3lFf8l3RQ
Offline
kkas
28. Dec 2016, 14:04 #5447

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

kas viņiem nākotnē aizvietos tos PSRS reliktus, ir vispār kkas jauns izstrādāts?
Offline
plakanais
28. Dec 2016, 14:23 #5448

Kopš: 02. Jul 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 25816

Braucu ar: Individual

Tas pats TU204 vai S100, kurš lido arī no Rīgas uz Maskavu
Offline
kkas
28. Dec 2016, 14:35 #5449

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9331

Braucu ar: Alfu

internātā saka ka TU204 ir izstrādāts 89. gadā. Sukhoi laikam 50/50 detaļas krievu/pārējā pasaule.
Civilā aviācija šamiem arī pa *ipeli nolaista?
Offline
Marteens
28. Dec 2016, 16:44 #5450

Kopš: 22. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 10806

Braucu ar:

Ir kads redzejis/atradis to video? http://www.interfax.ru/russia/543388
Offline
Fruktists
28. Dec 2016, 19:37 #5451

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

Lidostā atkal kāds uz vēdera šļūks pa skrejceļu? Tā twitterī baumo
Offline
arizah
28. Dec 2016, 19:44 #5452

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

ir jau lejā. viss
Offline
Fruktists
28. Dec 2016, 19:48 #5453

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:

@ValdisValters Kas tur lidostā notiek?⚡⚡⚡

@ValdisValters Atkal šasija... Armands Valdbergs arbild.
Offline
arizah
28. Dec 2016, 19:48 #5454

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

manuāli izlaida. nebij tik pārliecināti, vai ir locked.
Offline
Fruktists
28. Dec 2016, 19:48 #5455

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


28 Dec 2016, 19:44:46 @arizah rakstīja:
ir jau lejā. viss


Offline
Ch
28. Dec 2016, 20:09 #5456

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d

Cseries?
Offline
arizah
28. Dec 2016, 20:13 #5457

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43



EDIT: ne ne, Q400 šoreiz. BBT.

[ Šo ziņu laboja arizah, 28 Dec 2016, 20:18:57 ]

Offline
guzlis
28. Dec 2016, 20:20 #5458

Kopš: 20. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1583

Braucu ar:


28 Dec 2016, 14:04:46 @kkas rakstīja:
kas viņiem nākotnē aizvietos tos PSRS reliktus, ir vispār kkas jauns izstrādāts?

Cik saprotu jaunā cerība ir Irkut MS-21
"Magistralny Samolyot 21 veka"

-----------------
Autobusu un Mikroautobusu noma
WWW.CHARTERBUS.LV
Offline
RM_
28. Dec 2016, 22:45 #5459

Kopš: 31. Dec 2015

Ziņojumi: 96

Braucu ar: Simetrisko

Neuztraucās, čaļi, viss būs labi. Ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta
Skrūve vainīga
Offline
FAMAS
29. Dec 2016, 08:51 #5460

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 1615

Braucu ar:

Lasiiju kautkaadu baumu ka jaunajai airbaltic lidmašinai neesot kautkaadas setifikaacijas, un taa neesot vareejusi Amsterdamaa noseesties laika apstaakļu dēļ kamer citi var.
Kaa ta tur iisti ir?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo