Online

Pašreiz BMWPower skatās 215 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
BANDITOS
13. Mar 2010, 20:14 #5441

Kopš: 20. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 998

Braucu ar: 730D

Kungi, ja man ir Subaru Impreza 97' ar parasto 2.0 motoru (nokauts), vai es varu ielikt GT motoru???? Varbūt kāds zin.. kā ar hadeni un citām lietām, ir 1:1 vai tomēr jāpārliek viss no GT... ??? Un cik man tas joks varētu piķot??
Offline
agresiv
13. Mar 2010, 20:27 #5442

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34


13 Mar 2010, 19:37:46 vadims rakstīja:

13 Mar 2010, 18:32:13 agresiv rakstīja:
vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!
Uzliekot galvu no 2.5 tev sanāca samazināt kompresiju, jo galvā ir dziļāks veidojums priekš 2.5 virzuļiem kuriem ir izcilņi, bet 2.0 i līdzeni un tapēc viņš mazāk saspiež maisījumu. Par to kad nelec var būt kad nēesi pareizi salicis zobsiksnu pēc atzīmēm :HVZ: vai nēesi kādus vadus salicis pa vietām, Ja visu esi salicis kā vajag tad paprovē striķī pavelkā, moš pie vainas būs dekompresija tavam dzinējam ka nelec nekas cits prātā nenāk

mja man ar taa pat skiet ka vaina kur citur mekleejama deel mazaakas kompresijas buutu vinjam jaaiet!
vsm skaidrs ka galva nebuus pie vainas!
Offline
sYzO
13. Mar 2010, 20:28 #5443

Kopš: 19. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 838

Braucu ar: Honda Accord Aerodeck 2.2i


13 Mar 2010, 20:05:42 sYzO rakstīja:
kaads var iedot linku uz saitu kur pa smuko vareeja atrast detalju dislokaacijas vietas ar visaam bildiiteem. esmu piemirsis adresi nejeedzu hondai ecu atrast
Offline
Riot
13. Mar 2010, 20:59 #5444

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI


13 Mar 2010, 18:56:54 Balcers rakstīja:

13 Mar 2010, 18:51:45 Riot rakstīja:

13 Mar 2010, 18:36:20 Balcers rakstīja:

13 Mar 2010, 14:50:33 Riot rakstīja:
E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?


5.DETALA!!! DETALA NR.5

sliidkontakta ripa, kura ir stuuree, ir nepareizi ielikta un sapliisusi. vina izsleedz pagriezienus un savienu taures vadus ar tauri.

jaamet shitaa ripa misenee un jaapeerk jauna/lietota un jaaieliek pareizi. jaaatrod vidus (apmeeram 2,5 piln apgriezieni ir vidus tai ripai) un stuure jaanoliek taisni (riteni taisni).

nē, nevarētu būt, jo samainīju tagad pret oriģinālo un tik un tā ir tie krakšķi, nezinu kas par vainu varētu būt. Tāda skaņa itkā skrāpētos kaut kas, kaut kāda drāts skaņa, un ir arī tāda čīkstoņa.


90% ka vaina ripaa. pagrieziens tak atpakal nelec.
taja ripaa iekshaa ir lente, kas nepareizi ieliekot paarpliist. un tad vina striikeejas pa to ripu un ir taada skana.
iznem to ripu un tad pagrozi stuuri. tad toch zinaasi vai mekleet vainu kkur citur.


tu domāji ja šī detaļa, tad tur nevar but vaina, jo nevar but, ka abas ripas ir pie vainas, gan neoriģinālā, gan oriģinālā, un kad ņēmu nost stūres es mēģināju griezt to lielo skrūvi, kura stiprina stūri, un tā pati krakšķoņa, čīkstoņa pastāv.
bija tāda lieta, kad mēnešus divus atpakaļ LATBEMĀ mainīju stūres ābolus, itkā pēc tā arī visas šaizes sākās, skrāpoņa, čīkstoņa, bet neticās, ka pie vainas varētu būt, ka nepareizi saregulēta savirze, jeb arī latbemā strādā mehāniķi ar līkām rokām nu pirmdien būs jābrauc uz servi, iespējams, ka reika, bet, ja atkal sūknis hidrauliskais, tad nezinu, pirmo reizi tā, ka divi sūkņi nobirst nepilnu divu mēnešu laikā.
Offline
Dzusels
13. Mar 2010, 21:36 #5445

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38


13 Mar 2010, 16:58:47 Dzusels rakstīja:
Kads var pateikt kas ir edc iekš e32?
Offline
rolissx
13. Mar 2010, 22:07 #5446

Kopš: 03. Mar 2008

Ziņojumi: 768

Braucu ar: "Labvakar komandieris"

Kur vareetu latvijaa pasuutiit shaadus garaazhas vaartus, vai ko liidziigu, galvenais interesee cena.
Offline
Araajz
13. Mar 2010, 22:14 #5447

Kopš: 30. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 28295

Braucu ar: E39

rolissx
vari mēģināt uzsist PM Creatoram, viņam moikā ir ja ne tādi paši, tad ļoti līdzīgi
Offline
andzinss
14. Mar 2010, 11:50 #5448

Kopš: 13. Oct 2009

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Sveiciens!
E39 2002g 3.0d
Vai kāds nav saskāries ar dacika maiņu, kas nāk pie eļļas filtra - jautajums vai viņs var dzīt garām eļļu, vai kādam ir bijijs kas līdzīgs, un cik tas štrunts var masāt.?
Offline
robis325
14. Mar 2010, 12:01 #5449

Kopš: 30. Nov 2009

Ziņojumi: 968

Braucu ar:

varbūt kāds var pastāstīt kā pareizi ir jātīra gaisa filtrs ar H&R tīrīšanas komplektu?
Offline
Driver
14. Mar 2010, 12:22 #5450

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 21:36:00 Dzusels rakstīja:

13 Mar 2010, 16:58:47 Dzusels rakstīja:
Kads var pateikt kas ir edc iekš e32?


taa ir sistema, kas 98% e32 sen vairs nestrada un kur viens amitis maksa virs 1kLs. Bet tas EDC strada tapat ka jaunakos modeljos - elektroniski maina amartinju cietibu un samazina auto sasvershanos iebraucot liikuma.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
GirtzB
14. Mar 2010, 12:50 #5451

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

gan jau ka ar hidrauliku maina cietību nevis elektroniski - magneto reoloģskie amortiparādījās ražošanā visai nesen. Pirms tam visas sitēmas darbojās ar elektronikas kontroletu hidraulisko sūkni kurš attiecīgi mainīja spiedienu sistēmā.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PowerBMW
14. Mar 2010, 13:13 #5452

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 18:32:13 agresiv rakstīja:
vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!

paskaties vai metkas pareiz lai butu pareiza fāzu sakritiba-respektivi kloķvarpsta apgriežas 1 sadalene pa to laiku ja 2x (vai otrādāk) pats sen sen uz to iekritu
Offline
GirtzB
14. Mar 2010, 15:13 #5453

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
PowerBMW
14. Mar 2010, 15:24 #5454

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Mar 2010, 15:13:56 GirtzB rakstīja:
un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina

tak ir likts B20 ar B25 galva nekādu problēmu mazliet ETA efekts bet ta po
Offline
Peecis
14. Mar 2010, 16:50 #5455

Kopš: 27. Jan 2003

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI

Ko sakat par Volvo XC70 D5 vai XC90 D5 ap 2004. gadu?
Offline
GirtzB
14. Mar 2010, 17:20 #5456

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)


14 Mar 2010, 15:24:13 PowerBMW rakstīja:

14 Mar 2010, 15:13:56 GirtzB rakstīja:
un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina

tak ir likts B20 ar B25 galva nekādu problēmu mazliet ETA efekts bet ta po

B20 jau tāpat ir nīkulis, ar B25 galvu tur jau 318i sanāk

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
BMW-Valcha
14. Mar 2010, 18:41 #5457

Kopš: 09. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 1358

Braucu ar: gāzi

Cik maksā E36/E34 M50 nomainīt sajūgu?????

[ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 14 Mar 2010, 18:44:14 ]

Offline
markelis
14. Mar 2010, 18:45 #5458

Kopš: 28. Oct 2002

Ziņojumi: 12927

Braucu ar: eFku


14 Mar 2010, 16:50:54 Peecis rakstīja:
Ko sakat par Volvo XC70 D5 vai XC90 D5 ap 2004. gadu?


par taam pilnpiedzinjaam nezinu bet pasham ir V70 ar D5 tieshi 2004.taa. motors joprojaam nesaprotu kaa neeedot neko var taa iet ja ko siikaak PM
Offline
Dzusels
14. Mar 2010, 20:19 #5459

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38

Kas varētu būt pa problēmu ka pēc akumulatoru maiņas e32 nestrādā centrālā atslēga? sledzot bagažnieku mašina atsledzas un uzreiz aizsledzas..
Offline
TOMATOS
14. Mar 2010, 20:25 #5460

Kopš: 01. May 2007

No: Sigulda

Ziņojumi: 215

Braucu ar:

Uz e36 vares uzlikt R18 10J diskus ar 245 platam riepam... ti. arkas neskarsies? kkur dzirdeju, ka ari ar valcetam arkam skaroties ? Paldies.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo