Autors | Ziņojums |
BANDITOS | 13. Mar 2010, 20:14 |
#5441
|
|
Kopš: 20. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 998
Braucu ar: 730D
| Kungi, ja man ir Subaru Impreza 97' ar parasto 2.0 motoru (nokauts), vai es varu ielikt GT motoru???? Varbūt kāds zin.. kā ar hadeni un citām lietām, ir 1:1 vai tomēr jāpārliek viss no GT... ??? Un cik man tas joks varētu piķot?? |
Offline | |
|
agresiv | 13. Mar 2010, 20:27 |
#5442
|
|
Kopš: 15. Dec 2009
Ziņojumi: 168
Braucu ar: e34
|
13 Mar 2010, 19:37:46 vadims rakstīja:
13 Mar 2010, 18:32:13 agresiv rakstīja:
vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!
Uzliekot galvu no 2.5 tev sanāca samazināt kompresiju, jo galvā ir dziļāks veidojums priekš 2.5 virzuļiem kuriem ir izcilņi, bet 2.0 i līdzeni un tapēc viņš mazāk saspiež maisījumu. Par to kad nelec var būt kad nēesi pareizi salicis zobsiksnu pēc atzīmēm :HVZ: vai nēesi kādus vadus salicis pa vietām, Ja visu esi salicis kā vajag tad paprovē striķī pavelkā, moš pie vainas būs dekompresija tavam dzinējam ka nelec nekas cits prātā nenāk
mja man ar taa pat skiet ka vaina kur citur mekleejama deel mazaakas kompresijas buutu vinjam jaaiet!
vsm skaidrs ka galva nebuus pie vainas! |
Offline | |
|
sYzO | 13. Mar 2010, 20:28 |
#5443
|
|
Kopš: 19. Feb 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 838
Braucu ar: Honda Accord Aerodeck 2.2i
|
13 Mar 2010, 20:05:42 sYzO rakstīja:
kaads var iedot linku uz saitu kur pa smuko vareeja atrast detalju dislokaacijas vietas ar visaam bildiiteem. esmu piemirsis adresi nejeedzu hondai ecu atrast
|
Offline | |
|
Riot | 13. Mar 2010, 20:59 |
#5444
|
|
Kopš: 28. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 602
Braucu ar: ///TDI
|
13 Mar 2010, 18:56:54 Balcers rakstīja:
13 Mar 2010, 18:51:45 Riot rakstīja:
13 Mar 2010, 18:36:20 Balcers rakstīja:
13 Mar 2010, 14:50:33 Riot rakstīja:
E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?
5.DETALA!!! DETALA NR.5
sliidkontakta ripa, kura ir stuuree, ir nepareizi ielikta un sapliisusi. vina izsleedz pagriezienus un savienu taures vadus ar tauri.
jaamet shitaa ripa misenee un jaapeerk jauna/lietota un jaaieliek pareizi. jaaatrod vidus (apmeeram 2,5 piln apgriezieni ir vidus tai ripai) un stuure jaanoliek taisni (riteni taisni).
nē, nevarētu būt, jo samainīju tagad pret oriģinālo un tik un tā ir tie krakšķi, nezinu kas par vainu varētu būt. Tāda skaņa itkā skrāpētos kaut kas, kaut kāda drāts skaņa, un ir arī tāda čīkstoņa.
90% ka vaina ripaa. pagrieziens tak atpakal nelec.
taja ripaa iekshaa ir lente, kas nepareizi ieliekot paarpliist. un tad vina striikeejas pa to ripu un ir taada skana.
iznem to ripu un tad pagrozi stuuri. tad toch zinaasi vai mekleet vainu kkur citur.
tu domāji ja šī detaļa, tad tur nevar but vaina, jo nevar but, ka abas ripas ir pie vainas, gan neoriģinālā, gan oriģinālā, un kad ņēmu nost stūres es mēģināju griezt to lielo skrūvi, kura stiprina stūri, un tā pati krakšķoņa, čīkstoņa pastāv.
bija tāda lieta, kad mēnešus divus atpakaļ LATBEMĀ mainīju stūres ābolus, itkā pēc tā arī visas šaizes sākās, skrāpoņa, čīkstoņa, bet neticās, ka pie vainas varētu būt, ka nepareizi saregulēta savirze, jeb arī latbemā strādā mehāniķi ar līkām rokām nu pirmdien būs jābrauc uz servi, iespējams, ka reika, bet, ja atkal sūknis hidrauliskais, tad nezinu, pirmo reizi tā, ka divi sūkņi nobirst nepilnu divu mēnešu laikā. |
Offline | |
|
Dzusels | 13. Mar 2010, 21:36 |
#5445
|
|
Kopš: 01. Oct 2009
Ziņojumi: 86
Braucu ar: e38
|
13 Mar 2010, 16:58:47 Dzusels rakstīja:
Kads var pateikt kas ir edc iekš e32?
|
Offline | |
|
rolissx | 13. Mar 2010, 22:07 |
#5446
|
|
Kopš: 03. Mar 2008
Ziņojumi: 768
Braucu ar: "Labvakar komandieris"
| Kur vareetu latvijaa pasuutiit shaadus garaazhas vaartus, vai ko liidziigu, galvenais interesee cena.
|
Offline | |
|
Araajz | 13. Mar 2010, 22:14 |
#5447
|
|
Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| rolissx
vari mēģināt uzsist PM Creatoram, viņam moikā ir ja ne tādi paši, tad ļoti līdzīgi |
Offline | |
|
andzinss | 14. Mar 2010, 11:50 |
#5448
|
|
Kopš: 13. Oct 2009
Ziņojumi: 74
Braucu ar:
| Sveiciens!
E39 2002g 3.0d
Vai kāds nav saskāries ar dacika maiņu, kas nāk pie eļļas filtra - jautajums vai viņs var dzīt garām eļļu, vai kādam ir bijijs kas līdzīgs, un cik tas štrunts var masāt.? |
Offline | |
|
|
robis325 | 14. Mar 2010, 12:01 |
#5449
|
|
Kopš: 30. Nov 2009
Ziņojumi: 968
Braucu ar:
| varbūt kāds var pastāstīt kā pareizi ir jātīra gaisa filtrs ar H&R tīrīšanas komplektu? |
Offline | |
|
Driver | 14. Mar 2010, 12:22 |
#5450
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Mar 2010, 21:36:00 Dzusels rakstīja:
13 Mar 2010, 16:58:47 Dzusels rakstīja:
Kads var pateikt kas ir edc iekš e32?
taa ir sistema, kas 98% e32 sen vairs nestrada un kur viens amitis maksa virs 1kLs. Bet tas EDC strada tapat ka jaunakos modeljos - elektroniski maina amartinju cietibu un samazina auto sasvershanos iebraucot liikuma.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
GirtzB | 14. Mar 2010, 12:50 |
#5451
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| gan jau ka ar hidrauliku maina cietību nevis elektroniski - magneto reoloģskie amortiparādījās ražošanā visai nesen. Pirms tam visas sitēmas darbojās ar elektronikas kontroletu hidraulisko sūkni kurš attiecīgi mainīja spiedienu sistēmā.
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
PowerBMW | 14. Mar 2010, 13:13 |
#5452
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
13 Mar 2010, 18:32:13 agresiv rakstīja:
vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!
paskaties vai metkas pareiz lai butu pareiza fāzu sakritiba-respektivi kloķvarpsta apgriežas 1 sadalene pa to laiku ja 2x (vai otrādāk) pats sen sen uz to iekritu |
Offline | |
|
GirtzB | 14. Mar 2010, 15:13 |
#5453
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
| un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
PowerBMW | 14. Mar 2010, 15:24 |
#5454
|
|
Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
14 Mar 2010, 15:13:56 GirtzB rakstīja:
un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina
tak ir likts B20 ar B25 galva nekādu problēmu mazliet ETA efekts bet ta po |
Offline | |
|
Peecis | 14. Mar 2010, 16:50 |
#5455
|
|
Kopš: 27. Jan 2003
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: 02’ 530dA M Touring Individual Messing, A8 D2 4.2q un Passat B5 Variant TDI
| Ko sakat par Volvo XC70 D5 vai XC90 D5 ap 2004. gadu? |
Offline | |
|
GirtzB | 14. Mar 2010, 17:20 |
#5456
|
|
Kopš: 15. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 22093
Braucu ar: 2x(R6+LSD)
|
14 Mar 2010, 15:24:13 PowerBMW rakstīja:
14 Mar 2010, 15:13:56 GirtzB rakstīja:
un tas, ka virzuļu diametri un attiecīgi degkameras tilpumi atšķiras tevi nemaz nemulsina
tak ir likts B20 ar B25 galva nekādu problēmu mazliet ETA efekts bet ta po
B20 jau tāpat ir nīkulis, ar B25 galvu tur jau 318i sanāk
----------------- Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE |
Offline | |
|
|
BMW-Valcha | 14. Mar 2010, 18:41 |
#5457
|
|
Kopš: 09. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 1358
Braucu ar: gāzi
| Cik maksā E36/E34 M50 nomainīt sajūgu????? [ Šo ziņu laboja BMW-Valcha, 14 Mar 2010, 18:44:14 ] |
Offline | |
|
markelis | 14. Mar 2010, 18:45 |
#5458
|
|
Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
14 Mar 2010, 16:50:54 Peecis rakstīja:
Ko sakat par Volvo XC70 D5 vai XC90 D5 ap 2004. gadu?
par taam pilnpiedzinjaam nezinu bet pasham ir V70 ar D5 tieshi 2004.taa. motors joprojaam nesaprotu kaa neeedot neko var taa iet ja ko siikaak PM |
Offline | |
|
Dzusels | 14. Mar 2010, 20:19 |
#5459
|
|
Kopš: 01. Oct 2009
Ziņojumi: 86
Braucu ar: e38
| Kas varētu būt pa problēmu ka pēc akumulatoru maiņas e32 nestrādā centrālā atslēga? sledzot bagažnieku mašina atsledzas un uzreiz aizsledzas.. |
Offline | |
|
TOMATOS | 14. Mar 2010, 20:25 |
#5460
|
|
Kopš: 01. May 2007
No: Sigulda
Ziņojumi: 215
Braucu ar:
| Uz e36 vares uzlikt R18 10J diskus ar 245 platam riepam... ti. arkas neskarsies? kkur dzirdeju, ka ari ar valcetam arkam skaroties ? Paldies. |
Offline | |
|