Online
Pašreiz BMWPower skatās 232 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
Labais1234567891 | 19. Nov 2020, 11:59 |
#5421
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Haha. Sproģis dabūji beidzot ierīt.
Preti tik ka stulbs praktikants kaut ko pamēdījās. ta iet ka gramatinas lasa nevis dzive čipso. teoretikis jobanajs | Offline | | |
sys9291 | 19. Nov 2020, 12:44 |
#5422
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
| citāts no bloga: "E sērija izmanto dCAN kā pamatkanālu datu apmaiņai."
ko???? | Offline | | |
Kaross | 19. Nov 2020, 13:01 |
#5423
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
19 Nov 2020, 12:14:28 @DM-101 rakstīja:
Shirants, neko nejegdams, ienaaca un iedirsa.
taatad, pa punktiem:
1. EGR netiek vadiits no gaisa masas. EGR tiek vadiits no parametru kopuma: gaisa masa/RPM/pieprasiitaa grieze. No shiem parametriem DDE izreekjina ekvivalento spiedienu, ko kaa parametru izmanto EGR. Bet, ptotams, lai sho saprastu, jaasaprot bloksheemas.
2. jaa, par Karosa kunga citaam mineetajaam kaktu metodeem esmu informeets. Konkreeto kaa piemeeru mineeju, jo muusu pashu LV censonji FB pirms kaada laika bija iemetushi video ar konkreetu briinumtoliiti + stendu pirms/uzreiz peec. ja Karosa kungs nezina - luuk, veel viena metode, kaa ''uzchipot''.
3. nu, pirms apgalvot, ka nav nekaadu konfliktu, gaidu detalizeetu skaidrojumu uz 15+ lpp. bloksheemaam, kuras mineetas aizveesturiskaa EDC16 vadiibai. Ja Karosa kungs spees izskaidrot [nu, vinjam tas buutu jaaspeej, ja jau raksta ''savu softu''] - sarunu ir jeega turpinaat. ja nee - kaarteejo reizi mudaks vnk ienaaca, iedirsa bez sajeegas.
p.s. p.2. kaapeec es mineeju tieshi sho ''metodi''?
jo, ieprieksh ar FFL bija teema - nechakareejam pamatparametrus [gaiss/spiediens], kuriem peec stage 1 ir jaasakriit. ja mees piechakareejam maf vai rail spiediena sensora raaadiijumus, mees izveidojam [reaalu] parametru nesakritiibu, kas neatbilst uzstaadijumam.
1. Nesagrozi faktus. Gaisa masa ir pamata parametrs. Loģiski, ka paramatru kopums. RPM un gaisa masa ir GALVENIE parametri. Tur nav nekāda spiediena. Kurā blokshēmā ir spiediens. KUR? Nemēģini te appist cilvēkus.
2. Joprojām raksti huiņu pilnīgu! Te ir tas video: https://fb.watch/1S2hPcaW4n/
Kastīti pieliek pie degvielas temperatūra devēja. Skaidru un gaišu tur pat pasaka tajā video. Tu vispār neskaties, neiedziļinies un raksti mēslu.
Nav tādu tuning boxu, kurus liktu tosola temperatūrai, lai dzinējs strādātu pusuzsilušā stāvoklī. No tā jūtama jauda nenāk klāt. Tas ir pierādīts. TĀTAD kārteējo reizi tie ir tavi izdomājumi.
3. Aizvēsturiska? Tava misene brauc ar tikpat aizvēsturisku vadību. EDC16 nāca no 2004. - 2010.gadam. Aktuāla jebkuram E60, E90.
Es rakstu faktus, bet Tu savus murgus!
ŠIZOFRĒNISKS MELIS!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Kaross | 19. Nov 2020, 13:04 |
#5424
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tukšdirsējs bez jebkāda pamatojuma. Tikai izdomājumi. Kārtējo reizi es to pierādu.
19 Nov 2020, 12:54:27 @DM-101 rakstīja:
bet, konkreetaak jau ir dirst tavaa stilaa, ne? peec iespeejas nekonkreeti.
precīzi tavā garā. tukši dirs, neko nepamato un nodirs cilvēkus. Lohs pēdējais.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
kexxx | 19. Nov 2020, 13:09 |
#5425
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
19 Nov 2020, 12:35:59 @bokens rakstīja:
Kaspar, Tavas domas par: 29CD; 29D1; 29CC; 29CF; 29CE un nedaudz agrāk 2A2E, bet šo ar vācuvalodas zināšanām sapratu ka par liesu zumager. Tās kļūdas kuras ar 29 sākas, uzradās kad iedevu ručkā 6600rpm... Rezultātā noslāpa uz maskavas šosejas, otrajā joslā un pēc tam nevienmērīgi darbojās (uz LPG). Ar Inpu mājās nodzēsu kļūdas, aizdomas ir kur problēma - LPG maisījums pie slodzes. Pozitīvais tajā visā, iespringu un dabūju uz windows 10 virsū inpu, lai varētu kļūdas vismaz nolasīt. Baidos ka Rolandam būs taisnība: lai normāli uz LPG ietu jāiegulda ap 10 k..... Bet netaisos indēt ar čipdīzeli sevi un citus. Atliek rakt tālāk.
Ja minot grīdā pie lieliem abarotiem ir liesais, iespējams, ka reduktors par īsu un krīt spiediens... Var kādu virzuli izkausēt šitā daroties | Offline | | |
Kaross | 19. Nov 2020, 13:11 |
#5426
|
| Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4361
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| Tipiski. Nolieku faktus priekšā. Parādu konkrēti, ka melo. Atbilde - pilnīga ignorēšana. Es tavus gājienus jau sen esmu atkodis. Kad jūt, ka pilnīgi nav ko likt pretī, tad ir ignorance un tukši uzdirsieni pamatskolnieka līmenī. Cik var būt nožēlojams 40 gadīgs vecis.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sys9291 | 19. Nov 2020, 13:30 |
#5427
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Nov 2020, 12:54:27 @DM-101 rakstīja:
19 Nov 2020, 12:44:01 @sys9291 rakstīja:
citāts no bloga: "E sērija izmanto dCAN kā pamatkanālu datu apmaiņai."
ko????
pag, nestreso. iemet linku, iespeejams - neuzmaniibas kljuda.
bet, konkreetaak jau ir dirst tavaa stilaa, ne? peec iespeejas nekonkreeti.
nu, piem., ''BMW izmanto vadus datu apmainjai. elektriskus un gaismas''.
taa neviens nekad piepisties nevarees, ne?
bet, es noveerteeju tevi, ak Maarupes spec!
taa vietaa, lai iemestu - eu, reku/lazha aatri rakstot, tu sajusmaa ejakulee.
ar sveicienu no Mārupes klauniem!
links postā #8487
tak pa kuru no kaniem bloki komunicē?
P.S самый лудший КАН ето СТ а КАН
Karos - sveiciens klaunu kompānijā!
[ Šo ziņu laboja sys9291, 19 Nov 2020, 13:30:46 ] | Offline | | |
sys9291 | 19. Nov 2020, 14:08 |
#5428
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
19 Nov 2020, 14:01:18 @DM-101 rakstīja:
19 Nov 2020, 13:56:47 @bokens rakstīja:
19 Nov 2020, 13:39:57 @DM-101 rakstīja:
19 Nov 2020, 13:37:24 @bokens rakstīja:
19 Nov 2020, 13:27:21 @DM-101 rakstīja:
19 Nov 2020, 13:24:45 @bokens rakstīja:
19 Nov 2020, 13:13:59 @DM-101 rakstīja:
19 Nov 2020, 13:07:43 @bokens rakstīja:
Jā, konstruktors, smesj buļdoga snosorogam, softs laikam atbilst n52b30, bet nav garantijas, pēc katu zondes sagurušas, 63% un 67% apsilde. Kārba jāpāradaptē, turklāt to neizdarīja tad kad nomainīja eļļu bet neesmu pārliecināts ka kārbas adaptācijai šeit liela loma uz patēriņu.
pashaam adaptaacijaam nee, bet, ja torque converter neblokjeejas, tad gan kaadi 20% aiziet tupa karstumaa papildus.
bet, tas ir tikai viens iemesls. tur var buut gan piekjiileejoshi bremzhu suporti, gan citas lietas.
kruiizaa mochiijot, dzineejs gjeneree tikai kaadu 20kW, ja pareizi atceros. Attieciigi, 20% pieaugums - 4..5kW, kas nav nekas ekstreems [un braucot normaali pat var nodzeseeties].
taapat var buut arii statusa biti par nepietiekoshu CO katu efektivitaati uzstaadiiti. attieciigi, kati tiek papildus karseeti, papildus jaudas zudumi.
kaapec nav kljuudu? taapeec, ka ar savu LPG tu izjauc visu dzineeja darbiibu, nograuj visus testus. attieciigi - problema ir, bet kljudu nav.
via pat veel jautraak - CO katu statuss ir uzstaadiits deelj nekorektas cilindru individuaalaa degmaisiijuma. kaapeec? delj LPG.
un - normaali CO kati tiek izniicinaati. Bet, par visu sho esmu rakstiijis blogaa. Atliek tikai palasiit. Un izbaudit.
Viens suports bija noķīlējies, pat tik ļoti, ka no diska karstuma riepā spiediens auga, bet tas ir sataisīts, arī otrai pusei drošības pēc ieliku remkomplektu. Kur varu apskatīties statusa bitus CO katiem? tiem ir atšķirība starp n52b25 un n52b30? Vai tad mainot softu tas nenotiek automātiski?
tos datus lietotaajs nekur nevar apskatiities.
Skaidrs, tad paliks neatbildētais jautājums.
jaa, tieshi taa. sleepta probleema.
veel suudigak, ka N52 nav izpluudes t - pat nevar redzeet neadekvaati augstu/paaugstinaatu t [kas liecinaatu par katu karseshanu vai nekorektu cilindru individuaalo degmaisijumu].
risinaajums pienaak, kad/ja TA nevar vairs [bez slodzes!] uzliimi dabuut.
Vai kaut kādu ietekmi var atstāt uz katiem "sagurušās" pēc katu zondes? Sanāk šaurjoslas zondes tikai analizē tikai cik efektīvi attīra un viss? Uz LPG jau tur nav pat daudz ko analizēt propāngāze nav benzīns, kurā ir lielmolekulāri arēnu savienojumi, benzola gredzeni utt. Tik cik atceros no organiskās ķīmijas. Plus piedevas. To ko nezinu, vai sadegšanā paņemtais gaiss ir būtisks? Gaiss nav vienkārši O2, ir arī N, ja sadegot rodas jauni savienojumi, tad gan tas ir būtiski.
Nji huja nje ponjal,no ochenj interesno.
nu te jāsaka Docenta vārdiem:
"cilveek miilajis, es savaa blogaa esmu pamatojis, kaapeec N seerija nav saviejama ar LPG.
tu [vinjam], cik atceros, peec mana + vinja monologiem nozveereejies ljauno LPG iekshaa nesleegt, amputeet."
un PILNĪBĀ VIŅAM JĀPIEKRĪT! LPG jau keorekti nestrādā uz M54 | Offline | | |
|
RS7 | 19. Nov 2020, 16:21 |
#5429
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| :snuk: :zaudetsinetafights:
| Offline | | |
Labais1234567891 | 19. Nov 2020, 16:27 |
#5430
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Kārtējais from hero to zero pāris stundu laikā. | Offline | | |
HiJaCKeR | 19. Nov 2020, 22:17 |
#5431
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2020, 16:56:44 @DM-101 rakstīja:
jaa. jaapiekriit. taa reize, kad ar atvieglojumu konstateeju - kaa parasti/joprojaam nekoteejos paraskinu kompaanijaa :kacpich:
lai būtu barā savējais, tev jānopērk diselis un jāaizbrauc pie Karossa demontēt liekās detaļas un nočipot, tā lai smird un vibrē tas auto vairāk a tā tagad esi kā baltais zvirbulis [ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Nov 2020, 22:18:01 ] | Offline | | |
RS7 | 19. Nov 2020, 22:27 |
#5432
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
19 Nov 2020, 22:17:25 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 16:56:44 @DM-101 rakstīja:
jaa. jaapiekriit. taa reize, kad ar atvieglojumu konstateeju - kaa parasti/joprojaam nekoteejos paraskinu kompaanijaa :kacpich:
lai būtu barā savējais, tev jānopērk diselis un jāaizbrauc pie Karossa demontēt liekās detaļas un nočipot, tā lai smird un vibrē tas auto vairāk a tā tagad esi kā baltais zvirbulis
vec, tu vēl paelpot vari? | Offline | | |
HiJaCKeR | 19. Nov 2020, 22:33 |
#5433
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2020, 22:27:55 @RS7 rakstīja:
19 Nov 2020, 22:17:25 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 16:56:44 @DM-101 rakstīja:
jaa. jaapiekriit. taa reize, kad ar atvieglojumu konstateeju - kaa parasti/joprojaam nekoteejos paraskinu kompaanijaa :kacpich:
lai būtu barā savējais, tev jānopērk diselis un jāaizbrauc pie Karossa demontēt liekās detaļas un nočipot, tā lai smird un vibrē tas auto vairāk a tā tagad esi kā baltais zvirbulis
vec, tu vēl paelpot vari?
| Offline | | |
RS7 | 19. Nov 2020, 22:35 |
#5434
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
19 Nov 2020, 22:33:38 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 22:27:55 @RS7 rakstīja:
19 Nov 2020, 22:17:25 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 16:56:44 @DM-101 rakstīja:
jaa. jaapiekriit. taa reize, kad ar atvieglojumu konstateeju - kaa parasti/joprojaam nekoteejos paraskinu kompaanijaa :kacpich:
lai būtu barā savējais, tev jānopērk diselis un jāaizbrauc pie Karossa demontēt liekās detaļas un nočipot, tā lai smird un vibrē tas auto vairāk a tā tagad esi kā baltais zvirbulis
vec, tu vēl paelpot vari?
Tik dziļi ielīdis, ka pa vēderu Kasim jau sejas kontūra spiežas ārā | Offline | | |
HiJaCKeR | 19. Nov 2020, 22:38 |
#5435
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2020, 22:35:47 @RS7 rakstīja:
19 Nov 2020, 22:33:38 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 22:27:55 @RS7 rakstīja:
19 Nov 2020, 22:17:25 @HiJaCKeR rakstīja:
19 Nov 2020, 16:56:44 @DM-101 rakstīja:
jaa. jaapiekriit. taa reize, kad ar atvieglojumu konstateeju - kaa parasti/joprojaam nekoteejos paraskinu kompaanijaa :kacpich:
lai būtu barā savējais, tev jānopērk diselis un jāaizbrauc pie Karossa demontēt liekās detaļas un nočipot, tā lai smird un vibrē tas auto vairāk a tā tagad esi kā baltais zvirbulis
vec, tu vēl paelpot vari?
Tik dziļi ielīdis, ka pa vēderu Kasim jau sejas kontūra spiežas ārā
tev skauž | Offline | | |
RS7 | 19. Nov 2020, 22:39 |
#5436
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Man interesē, kā Tu elpo caur dirsu? | Offline | | |
|
HiJaCKeR | 19. Nov 2020, 22:41 |
#5437
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2020, 22:39:33 @RS7 rakstīja:
Man interesē, kā Tu elpo caur dirsu?
a man neinteresē kas tev interesē, tā kā skaties to bildīti augstāk | Offline | | |
RS7 | 19. Nov 2020, 22:46 |
#5438
|
| Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Tu esi takā draudzene kasim? Nekautrèjies, te daudz pidaru | Offline | | |
HiJaCKeR | 19. Nov 2020, 22:48 |
#5439
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4652
Braucu ar: BMW E90 330i
|
19 Nov 2020, 22:46:00 @RS7 rakstīja:
Tu esi takā draudzene kasim? Nekautrèjies, te daudz pidaru
hmm, te esot daudz pidaru, cik interesanti [nē]
tev jau labāk zināt par tiem
[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 19 Nov 2020, 22:50:37 ] | Offline | | |
Labais1234567891 | 20. Nov 2020, 09:06 |
#5440
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Kāds arogants lohs. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|