Online

Pašreiz BMWPower skatās 206 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 20

AutorsZiņojums
RM1
05. Dec 2010, 21:25 #5421

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:24:03 Driver rakstīja:
ko jus gribat ar struklu tirit? motora bloku?
mosh vel izputeju no iekshas patiriet...

Kāpēc nevarētu bloku tīrīt, ja viss ir pamatīgi aizlīmēts un pēc tam to rūpīgi iztīra???

[ Šo ziņu laboja RM1, 05 Dec 2010, 21:25:35 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
7788
05. Dec 2010, 21:26 #5422

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


05 Dec 2010, 21:21:53 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 19:48:59 PATRIOTS rakstīja:

05 Dec 2010, 19:42:31 RM1 rakstīja:
Protams vislabāk ka ar strūklu

nu strūkla jau ir,bet cik dzirdēju ar strūklu bīstami,jo smiltis var iekļūt kanālos pat ja tos aizbāzt ciet

Jep, var ieraut pamatīgās auzās ar to Tapēc drošāk ar drāšu birsti tīrīt, tik protams pēc kāda laika atkal sāks rūsēt

Vajag tīrīt ar sodas strūklu nevis ar smiltīm
Offline
Driver
05. Dec 2010, 21:27 #5423

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Dec 2010, 21:25:21 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:24:03 Driver rakstīja:
ko jus gribat ar struklu tirit? motora bloku?
mosh vel izputeju no iekshas patiriet...

Kāpēc nevarētu bloku tīrīt, ja viss ir pamatīgi aizlīmēts un pēc tam to rūpīgi iztīra???

piedodiet, bet es nesaprotu, kapec tas butu jadara.
nodraz ar dzelzs birsti un miers.
neesmu cuka vai likrocis, bet visam ir robezas.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
boocis83
05. Dec 2010, 21:31 #5424

Kopš: 07. Jan 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 796

Braucu ar: rAUDI 1.8TQ


05 Dec 2010, 21:11:59 snare rakstīja:

05 Dec 2010, 21:04:44 boocis83 rakstīja:

05 Dec 2010, 20:27:45 snare rakstīja:
Atkal te jautajums par to 4ipo6anu!!!
Atradu 4ipu +24hp u.t.t. ,bet vai to 4ipu pats var tik vnk nomainit vai vajag tur visu pardzit pa jaunam????


Tev tak teica ka atmosfeeriskajiem dzineejiem no chipsiem nav nekaada jeega-max ko ieguusi buus +15hp!!!Itseviski ja meklee no ebaja pa sviestmaizi...Ja gribi dabut tos +15hp, tad meklee Latvijas skuuninga kantoros, bet tad tev nebuus pa 30Ls Un peerkot ebajaa chipu tu toc neko neieguusi klaat no jaudas-labaakajaa gadijumaa tev atsuutiis kautkaadu rezistoru, kursh ir paredzeets sleegt klaat gaisa temperatuurasdeveejam vai zondei...un labuma nekaada...


tu gribi teikt ka visus kuri kko suta no ebay vnk piedirs un tur tirgo tikai kkadus sudus????

Un ka tad ar visiem apraxtiem neta par to kas cik un ka nak klat?

+vai pats esi kko tadu meginajis darit ka tik parliecinosi saki ka neko ar to nepanakt???

Un ja no ciposanas nav nekads jegas, tad nafig vispar to ir iespejams darit?!?!?


Jaa-esmu meiginaajis-kad biju jaunaaks un stulbaaks-nu laikam taads kaa esi tu tagat - bij man ford probe 2.0 16V atmosfeernieks-pasuutiju ''chipu'' no ebaja...atnaaca kautkaads suuda rezistors Lai buutu skaidrs-ieliku uz paarsleedzi lai var notesteet kaa darbojas normaalaa standarta reziimaa un kaa ''sporta'' reziimaa-jaudas pieaugumu neizjutu-likaas ka pat iet suudiigaak nekaa standartaa...bet nu ja gribi eksperimenteet un nav akuraat kur likt naudu, tad peerc nost(runa iet par ebaju), bet peec tam pastaasti kaadu jaudu ieguvi klaat
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:32 #5425

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:26:00 7788 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:21:53 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 19:48:59 PATRIOTS rakstīja:

05 Dec 2010, 19:42:31 RM1 rakstīja:
Protams vislabāk ka ar strūklu

nu strūkla jau ir,bet cik dzirdēju ar strūklu bīstami,jo smiltis var iekļūt kanālos pat ja tos aizbāzt ciet

Jep, var ieraut pamatīgās auzās ar to Tapēc drošāk ar drāšu birsti tīrīt, tik protams pēc kāda laika atkal sāks rūsēt

Vajag tīrīt ar sodas strūklu nevis ar smiltīm

Tīra soda rūse neņem Lai sodas strūkla ņemtu rūsu, tai tik un tā ir smilšu piemaisījums

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
NLO
05. Dec 2010, 21:34 #5426

Kopš: 08. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: Bobiku

Par cik grādiem un cik ņūtonmetriem jāpievelk galva pēc blīves maiņās 6 cilindrīgajam dzinējam. Zinu kad trijos piegājienos bet tālāk informācijas navaida.
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:35 #5427

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:27:56 Driver rakstīja:
piedodiet, bet es nesaprotu, kapec tas butu jadara.
nodraz ar dzelzs birsti un miers.
neesmu cuka vai likrocis, bet visam ir robezas.

Motora bloks ir no čuguna un tas pamatīgi korodē, tāpēc to ar birsti ir grūti notīrīt, tā lai tas kādu laiku turētos un nerūsētu.

Alumīnija bloku tīrīt gan nevajadzētu vispār ne ar ko un nekur

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Driver
05. Dec 2010, 21:37 #5428

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Dec 2010, 21:35:31 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:27:56 Driver rakstīja:
piedodiet, bet es nesaprotu, kapec tas butu jadara.
nodraz ar dzelzs birsti un miers.
neesmu cuka vai likrocis, bet visam ir robezas.

Motora bloks ir no čuguna un tas pamatīgi korodē, tāpēc to ar birsti ir grūti notīrīt, tā lai tas kādu laiku turētos un nerūsētu.

Alumīnija bloku tīrīt gan nevajadzētu vispār ne ar ko un nekur

to, ka korode zinu.
bet vaitad tur ir 1mm sieninjas un kadam ir caurrusejis bloks?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:40 #5429

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:37:56 Driver rakstīja:
to, ka korode zinu.
bet vaitad tur ir 1mm sieninjas un kadam ir caurrusejis bloks?

Blokus tīra un krāso tikai tad, kad gribās uzfrišināt dzinēja ārējo izskatu, no tehniskās puses - krāsot bloku ir slikti, jo tad tas sliktāk atdod siltumu. Tas attiecās uz visām motora detaļām

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:46 #5430

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:30:48 snare rakstīja:
Vel nezinu vai liksu vai ne, bet vispar e36 318is!!!

Ebayā var dabūt chipus ~35Ls, viss iet un strādā. Pārbaudīts. Ja tev ir vecā tipa kompis ar beigu cipariem 950, tad El_Camino ir čips pa vēl lētāku naudu. Vairāk tērēt uz tādu dzinēju nav sakara

Ieguvums būs niecīgs, bet tik un tā kaut kas. Protams ierobežotājs tiks pārcelts līdz 7k, bet tik tālu griezt nav sakara, jo stock sadalenes tādiem apgriezieniem nav domātas

Plus vēl uzliec īsāku reduktoru un tad IS ies ātrāk par citiem stock ISiem, protams, ka tikai nedaudz ātrāk

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Driver
05. Dec 2010, 21:49 #5431

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Dec 2010, 21:40:59 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:37:56 Driver rakstīja:
to, ka korode zinu.
bet vaitad tur ir 1mm sieninjas un kadam ir caurrusejis bloks?

Blokus tīra un krāso tikai tad, kad gribās uzfrišināt dzinēja ārējo izskatu, no tehniskās puses - krāsot bloku ir slikti, jo tad tas sliktāk atdod siltumu. Tas attiecās uz visām motora detaļām

yesss!
te vienam bija galerijas, kas kraaso pilnigi visu nepazisiti?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
05. Dec 2010, 21:51 #5432

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

isam bija siemens un bosch vadiba.
jaunakiem bija siemens un tur nav jega traucet
bet boscham vel var "papist pratu", jo cik atceros nebija knock sensori.

05 Dec 2010, 21:46:59 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:30:48 snare rakstīja:
Vel nezinu vai liksu vai ne, bet vispar e36 318is!!!

Ebayā var dabūt chipus ~35Ls, viss iet un strādā. Pārbaudīts. Ja tev ir vecā tipa kompis ar beigu cipariem 950, tad El_Camino ir čips pa vēl lētāku naudu. Vairāk tērēt uz tādu dzinēju nav sakara

Ieguvums būs niecīgs, bet tik un tā kaut kas. Protams ierobežotājs tiks pārcelts līdz 7k, bet tik tālu griezt nav sakara, jo stock sadalenes tādiem apgriezieniem nav domātas

Plus vēl uzliec īsāku reduktoru un tad IS ies ātrāk par citiem stock ISiem, protams, ka tikai nedaudz ātrāk


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:52 #5433

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Zinu Bet skaistums prasa upurus Sportam tas protams neder.

Tas ir tas pats, kas milzīgi diski un zemas riepas.

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
RM1
05. Dec 2010, 21:54 #5434

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


05 Dec 2010, 21:51:24 Driver rakstīja:
isam bija siemens un bosch vadiba.
jaunakiem bija siemens un tur nav jega traucet
bet boscham vel var "papist pratu", jo cik atceros nebija knock sensori.

Siemens sākās ar M44, uz M42 bija Bosch. E30 M42 ir bez knock, uz e36 M42 ir knock sensori

-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Driver
05. Dec 2010, 21:58 #5435

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


05 Dec 2010, 21:54:02 RM1 rakstīja:

05 Dec 2010, 21:51:24 Driver rakstīja:
isam bija siemens un bosch vadiba.
jaunakiem bija siemens un tur nav jega traucet
bet boscham vel var "papist pratu", jo cik atceros nebija knock sensori.

Siemens sākās ar M44, uz M42 bija Bosch. E30 M42 ir bez knock, uz e36 M42 ir knock sensori

e36 318ti BMS43 vadiba ja atceros
pirmo gadu 318is motornic 1.7

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
mcme
06. Dec 2010, 02:15 #5436

Kopš: 19. Jul 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: motorizētu transporta līdzekli

ir tāda doma kkad nākotnē savest kārtībā pravotku e28, pagaidām ir atslēdzies saloona apgaismojums, un kkas ir nogļukojis bendzīna mērītājā, visu laiku spīd rezerves lampiņa, gribētos zināt cik tas maksātu? visu pravotku pārbaudīt un tur kur vajag sataisīt

[ Šo ziņu laboja mcme, 06 Dec 2010, 02:16:33 ]

Offline
ar4ae30
06. Dec 2010, 02:37 #5437

Kopš: 17. Mar 2008

No: Salacgrīva

Ziņojumi: 1284

Braucu ar: diviem v8 e38

stāvējis ?

drošinātajs vesels ?

Bendzins bākā ir vairāk kā 10 l ? Lai būtu iemesls nodzist tai lampiņai ?
Offline
labaiss
06. Dec 2010, 10:26 #5438

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Kāpēc reizēm ,bet ne vienmēr iedegās drosibas jostu lampiņa (atrodas pa labi, blakus kruizkontroles zaļajai lampinai ).???

Vai tad E46 izdala kkadas skaņas vai tai lampiņai ir jāmirgo,ja vaditajs nav piespradzejies????
Offline
NLO
06. Dec 2010, 10:38 #5439

Kopš: 08. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 233

Braucu ar: Bobiku


05 Dec 2010, 21:34:31 NLO rakstīja:
Par cik grādiem un cik ņūtonmetriem jāpievelk galva pēc blīves maiņās 6 cilindrīgajam dzinējam. Zinu kad trijos piegājienos bet tālāk informācijas navaida.


Aktuāli!!!
Offline
ghost
06. Dec 2010, 11:07 #5440

Kopš: 25. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 569

Braucu ar: sēdinātiem diskiem

Velc kameer paliek miiksts un veel bishkinj

Pat dzineeja tipu neesi noraadiijis, savaadaak varbuut pat nebuutu slinkums paskatiities
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo