Online

Pašreiz BMWPower skatās 194 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 17

AutorsZiņojums
Driver
13. Mar 2010, 14:14 #5421

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 11:16:56 baigais rakstīja:
Aiziet vadi uz degvielas sūkni + pludiņu, kurus viens loceklis ir nogriezis zem aizmugurējā beņķa!
Kur meklēt elektroshēmu vai arī zin kura krāsa kur aiziet?
E24 3.5

dzeriens no tevis un brauc pakalj ar USBflashu
tik neved alu 0,5 :zarciniex:

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Riot
13. Mar 2010, 14:50 #5422

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI

E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?
Offline
magnetique
13. Mar 2010, 15:20 #5423

Kopš: 27. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 8

Braucu ar: BMW 330D

Vai kāds spečuks nezin, kas varētu būt par vainu, ja Touringam pārstāja darboties aizm.stikla tīrītājs??
Sākumā tā kā raustījās, bet salā vispār negrieza. Tagad T ir ap nulli un agrāk viss bija OK. Bet nekā.
Un vēl, tad kad pats to ar roku pakustinu, tas pārvietojas bez jebkādas pretestības, agrāk tas bija nofiksēts un tik vienkārši nekustējās...
Offline
AVI
13. Mar 2010, 15:20 #5424

Kopš: 09. Dec 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 10233

Braucu ar: Air baltic

Kungi kāds no klātesošajiem zin kam pieder BMW servis Bauskā?


-----------------
Omega-3 Omega-6 best performance
RomboutsUNMalongo kafija
PM
Offline
Driver
13. Mar 2010, 15:30 #5425

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 15:20:23 AVI rakstīja:
Kungi kāds no klātesošajiem zin kam pieder BMW servis Bauskā?


kas tad nu? Aivara darbinieki sudus sataisijshi?
cik zinams bauskas BMW serviss pieder dullajam Aivaram, varbut tur ir velkads mazak zinams BMW serviss

vismaz adresi pasaki

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Ziemcietis
13. Mar 2010, 16:04 #5426

Kopš: 10. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4

Braucu ar: 320

vai ir iespeja, un cik maksaa E 46 uzlikt multistuuri, ja ir parastaa stuure, kaa ar tiem visiem vadiem un vadiibu?
Offline
Dzusels
13. Mar 2010, 16:58 #5427

Kopš: 01. Oct 2009

Ziņojumi: 86

Braucu ar: e38

Kads var pateikt kas ir edc iekš e32?
Offline
oose
13. Mar 2010, 17:09 #5428

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

jautājums par citronu berlingo. 2002 gads, 1.4 benzīns. bet vēl vecais modelis nevis jaunais. kas tā par zondi vai sveci vai hz ko, viņam ir motoram priekšpusē pa vidu tam bleķa aizsargam ??? zinātāji es domāju sapratīs par ko ir runa. bilde neviena nav pa rokai diemžēl...
Offline
Srakans
13. Mar 2010, 17:13 #5429

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:

Lambda zonde taču
Offline
oose
13. Mar 2010, 17:16 #5430

Kopš: 16. Dec 2006

Ziņojumi: 4190

Braucu ar:

ko tad sanāk viņam divas ?
sorry ka pilnīgāko bērnudārzu dzenu, bet ar tiem mopēdiem nekad nav bijusi saskarsme...
Offline
Srakans
13. Mar 2010, 17:16 #5431

Kopš: 07. Aug 2005

Ziņojumi: 27800

Braucu ar:


13 Mar 2010, 17:16:17 oose rakstīja:
ko tad sanāk viņam divas ?
sorry ka pilnīgāko bērnudārzu dzenu, bet ar tiem mopēdiem nekad nav bijusi saskarsme...

Viena pirms kat un otra pēc.
Offline
Driver
13. Mar 2010, 18:20 #5432

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Mar 2010, 16:04:32 Ziemcietis rakstīja:
vai ir iespeja, un cik maksaa E 46 uzlikt multistuuri, ja ir parastaa stuure, kaa ar tiem visiem vadiem un vadiibu?
var! Tik vajadzes vel sho-to


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
agresiv
13. Mar 2010, 18:32 #5433

Kopš: 15. Dec 2009

Ziņojumi: 168

Braucu ar: e34

vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!

[ Šo ziņu laboja agresiv, 13 Mar 2010, 18:40:44 ]

Offline
Balcers
13. Mar 2010, 18:36 #5434

Kopš: 25. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:


13 Mar 2010, 14:50:33 Riot rakstīja:
E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?


5.DETALA!!! DETALA NR.5

sliidkontakta ripa, kura ir stuuree, ir nepareizi ielikta un sapliisusi. vina izsleedz pagriezienus un savienu taures vadus ar tauri.

jaamet shitaa ripa misenee un jaapeerk jauna/lietota un jaaieliek pareizi. jaaatrod vidus (apmeeram 2,5 piln apgriezieni ir vidus tai ripai) un stuure jaanoliek taisni (riteni taisni).

[ Šo ziņu laboja Balcers, 13 Mar 2010, 18:49:38 ]

Offline
Riot
13. Mar 2010, 18:51 #5435

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI


13 Mar 2010, 18:36:20 Balcers rakstīja:

13 Mar 2010, 14:50:33 Riot rakstīja:
E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?


5.DETALA!!! DETALA NR.5

sliidkontakta ripa, kura ir stuuree, ir nepareizi ielikta un sapliisusi. vina izsleedz pagriezienus un savienu taures vadus ar tauri.

jaamet shitaa ripa misenee un jaapeerk jauna/lietota un jaaieliek pareizi. jaaatrod vidus (apmeeram 2,5 piln apgriezieni ir vidus tai ripai) un stuure jaanoliek taisni (riteni taisni).

nē, nevarētu būt, jo samainīju tagad pret oriģinālo un tik un tā ir tie krakšķi, nezinu kas par vainu varētu būt. Tāda skaņa itkā skrāpētos kaut kas, kaut kāda drāts skaņa, un ir arī tāda čīkstoņa.
Offline
Balcers
13. Mar 2010, 18:56 #5436

Kopš: 25. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1328

Braucu ar:


13 Mar 2010, 18:51:45 Riot rakstīja:

13 Mar 2010, 18:36:20 Balcers rakstīja:

13 Mar 2010, 14:50:33 Riot rakstīja:
E36, ir tāda lieta, ka stūre negrozās tik viegli kā iepriekš, bet gribu pateikt arī to, ka nesen esmu mainījis hidraulisko sūkni, kad nomainīju viss bija ļoti labi, griezās viegli. Bez visa tā ir jocīga skaņa stūre kolotkā, var dzirdēt ļoti labi salonā, tikā kaut kāda atspere vai kas traucētu, krakšķi, itkā skrāpētos kaut kas un nāk no salona viss, stūre ir neorģinālā, momo ar pāreju, šodien izjaucu, noņēmu pāreju, nekā aizdomīga neredzēju. Ir vēl kas, griežoties pa labi pagrieziena rādītājs neatlec atpakaļ, varbūt tajā ir vaina?Bet nedomāju. Hidrauliskajam sūknim bačokā līmenis ir, itkā visam būtu jāstrādā, ir tā, ka dažreiz, ka stūrēt paliek vieglāk, bet pēkšņi atkal paliek grūti, kur varētu būt vaina?


5.DETALA!!! DETALA NR.5

sliidkontakta ripa, kura ir stuuree, ir nepareizi ielikta un sapliisusi. vina izsleedz pagriezienus un savienu taures vadus ar tauri.

jaamet shitaa ripa misenee un jaapeerk jauna/lietota un jaaieliek pareizi. jaaatrod vidus (apmeeram 2,5 piln apgriezieni ir vidus tai ripai) un stuure jaanoliek taisni (riteni taisni).

nē, nevarētu būt, jo samainīju tagad pret oriģinālo un tik un tā ir tie krakšķi, nezinu kas par vainu varētu būt. Tāda skaņa itkā skrāpētos kaut kas, kaut kāda drāts skaņa, un ir arī tāda čīkstoņa.


90% ka vaina ripaa. pagrieziens tak atpakal nelec.
taja ripaa iekshaa ir lente, kas nepareizi ieliekot paarpliist. un tad vina striikeejas pa to ripu un ir taada skana.
iznem to ripu un tad pagrozi stuuri. tad toch zinaasi vai mekleet vainu kkur citur.
Offline
Riot
13. Mar 2010, 19:00 #5437

Kopš: 28. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 602

Braucu ar: ///TDI

Nu kad uzliku orižinal lec atpakaļ pagrieziens, tā skaņa nāk no kolotkas, viņa tāda smaga liekas, noņemot stūri griežot to skrūvi kas stiprina stūri ar kolotku ir tā pati skaņa. nezinu kas tas varētu būt.

[ Šo ziņu laboja Riot, 13 Mar 2010, 19:00:26 ]

Offline
vadims
13. Mar 2010, 19:37 #5438

Kopš: 27. Feb 2005

No: Baldone

Ziņojumi: 1951

Braucu ar: piedziņu


13 Mar 2010, 18:32:13 agresiv rakstīja:
vakar braucot ar m20b20 noluuza vaarsts 5cilintram(izpluudes)
son aiz dariit nav kaa samainiiju 5virzuli jo taads smuks robs bija izkalts un galvu arii tik galva no m20b25!
probleema taada ka tgd nevar dabuut pie ieshanas! varbuut pie vainas tas ka uz b20 ulikta b25 galva???
kas ir njeemies daudz ar siem m20 motoriem pliiz kaadu ieteikumu!!!
Uzliekot galvu no 2.5 tev sanāca samazināt kompresiju, jo galvā ir dziļāks veidojums priekš 2.5 virzuļiem kuriem ir izcilņi, bet 2.0 i līdzeni un tapēc viņš mazāk saspiež maisījumu. Par to kad nelec var būt kad nēesi pareizi salicis zobsiksnu pēc atzīmēm :HVZ: vai nēesi kādus vadus salicis pa vietām, Ja visu esi salicis kā vajag tad paprovē striķī pavelkā, moš pie vainas būs dekompresija tavam dzinējam ka nelec nekas cits prātā nenāk
Offline
PATRIOTS
13. Mar 2010, 19:50 #5439

Kopš: 20. Nov 2005

No: Daugavpils

Ziņojumi: 638

Braucu ar: BMW X5 un e30 cabrio

kads zin vai no m50 dzineja kurs bija ar automatkarbu der dzineja vadi tiesi tadam pasam m50 dzinejam tikai ar mehanisko karbu?
Offline
sYzO
13. Mar 2010, 20:05 #5440

Kopš: 19. Feb 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 838

Braucu ar: Honda Accord Aerodeck 2.2i

kaads var iedot linku uz saitu kur pa smuko vareeja atrast detalju dislokaacijas vietas ar visaam bildiiteem. esmu piemirsis adresi nejeedzu hondai ecu atrast
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo