Online

Pašreiz BMWPower skatās 210 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
AndrisK
09. Jan 2020, 23:57 #5401

Kopš: 20. Mar 2006

Ziņojumi: 1877

Braucu ar: Xu


09 Jan 2020, 21:28:30 @-JUREVICH- rakstīja:

09 Jan 2020, 18:40:21 @NK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru kurš ņemās ar ksenona lukturiem. Viens lukturis braucot ok pa laikam raustās līdz izdziest pavisam, kad izslēdz un ieslēdz tad viss sākas no jauna. Vēl dažreiz stars bez iemesla maina augstumu. E46 kupeja 2003 g
Raustīšanas un izdzišana var būt arī spūldze,ir bijis ka kunde jājās ar bixenona tirgotajiem vision vai ko tur viņi stumj!

Man tikko E53 bija tieši tādi simtomi... nomainīju xenona bloku kas nāca zem luktura un viss Ok.
Offline
kasio
10. Jan 2020, 09:33 #5402

Kopš: 29. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1820

Braucu ar: E46 touring 2.0 kvēps


09 Jan 2020, 18:40:21 @NK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru kurš ņemās ar ksenona lukturiem. Viens lukturis braucot ok pa laikam raustās līdz izdziest pavisam, kad izslēdz un ieslēdz tad viss sākas no jauna. Vēl dažreiz stars bez iemesla maina augstumu. E46 kupeja 2003 g

vai nu Xenon bloks vai spuldze.Šitiem e46 pēdējā gada Xenon bloks ir jūtīgs pret lētajām spuldzēm, pagājušo gadu tam gāju cauri, laboju bloku un mainīju spuldzes, kamēr nenopirku OE spuldzes un raustīšanās pārgāja.
Offline
-JUREVICH-
10. Jan 2020, 09:35 #5403

Kopš: 27. Aug 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 1110

Braucu ar: Iekšdedzi


09 Jan 2020, 21:37:55 @DM-101 rakstīja:

09 Jan 2020, 21:28:30 @-JUREVICH- rakstīja:

09 Jan 2020, 18:40:21 @NK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru kurš ņemās ar ksenona lukturiem. Viens lukturis braucot ok pa laikam raustās līdz izdziest pavisam, kad izslēdz un ieslēdz tad viss sākas no jauna. Vēl dažreiz stars bez iemesla maina augstumu. E46 kupeja 2003 g
Raustīšanas un izdzišana var būt arī spūldze,ir bijis ka kunde jājās ar bixenona tirgotajiem vision vai ko tur viņi stumj!


o, no kura reģiona ir tas 'spŪldze', 'gŪlta'?
No tā paša!Sensej
Offline
V.I.P.
10. Jan 2020, 16:06 #5404

Kopš: 18. May 2005

Ziņojumi: 17357

Braucu ar: AA numuriem [///M4, G wagon, GSX-R]


09 Jan 2020, 23:57:01 @AndrisK rakstīja:

09 Jan 2020, 21:28:30 @-JUREVICH- rakstīja:

09 Jan 2020, 18:40:21 @NK rakstīja:
Iesakiet kādu labu meistaru kurš ņemās ar ksenona lukturiem. Viens lukturis braucot ok pa laikam raustās līdz izdziest pavisam, kad izslēdz un ieslēdz tad viss sākas no jauna. Vēl dažreiz stars bez iemesla maina augstumu. E46 kupeja 2003 g
Raustīšanas un izdzišana var būt arī spūldze,ir bijis ka kunde jājās ar bixenona tirgotajiem vision vai ko tur viņi stumj!

Man tikko E53 bija tieši tādi simtomi... nomainīju xenona bloku kas nāca zem luktura un viss Ok.

preciizi. kaadreiz e39 bija taa pati probleema - xenona bloks.
samaini vietaam spuldzes, lai paarliecinaatos.
Offline
Volvo60
10. Jan 2020, 18:35 #5405

Kopš: 27. May 2019

Ziņojumi: 502

Braucu ar:

nez vai pareizais topiks.
Privātpersonai nopērkot C, kat smago, kā uztaisīt, lai nav jālieto tahogrāfs?
Komercdarbība nebus registreta, ( iespejams būs)
Ja apstādinās, tekšu ka vedu savu kravu.

Būtība tika vestas dažas kravas mēnesī.
Vai labāk skatīties zem 3,5t, lai atkrīt viss šis pisaks ar tahogrāfu.
Offline
depo
10. Jan 2020, 18:36 #5406

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu


10 Jan 2020, 18:35:19 @Volvo60 rakstīja:
nez vai pareizais topiks.
Privātpersonai nopērkot C, kat smago, kā uztaisīt, lai nav jālieto tahogrāfs?
Komercdarbība nebus registreta, ( iespejams būs)
Ja apstādinās, tekšu ka vedu savu kravu.

Būtība tika vestas dažas kravas mēnesī.
Vai labāk skatīties zem 3,5t, lai atkrīt viss šis pisaks ar tahogrāfu.


Pareizais topiks.
Offline
Gruzaviks
11. Jan 2020, 13:39 #5407

Kopš: 28. Apr 2017

No: Liepāja

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Arteon


09 Jan 2020, 12:33:26 @Gruzaviks rakstīja:
Kāds nav kaut kur redzējis, kur var šādu šķidrumu nopirkt?

https://www.google.lv/search?q=superclean+10178...c=F5k74Puq26sNeM

Bildi nemāku


Joprojām aktuāli, arī 5L kanna der, varbūt kāds ir redzējis, vai zin caur kurieni varu sazīmēt.
Offline
Rizikspiziks13
11. Jan 2020, 21:03 #5408

Kopš: 13. May 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: un bez promilēm


08 Jan 2020, 16:41:15 @janismiculis1 rakstīja:

04 Jan 2020, 20:00:13 @vadjiksBMW rakstīja:
Nepretendēju uz absolūto taisnību, bet ja nemaldos tur pietika ar pasu stūri kurai ir pogas un stūres lentu, kas zem viņas uz kolonnas stāv

Man arī interesē šī lieta.
Es izraku visādu info un man sanāk ka stūres lentu nevajag, jo visām stūrēm ir Airbagi un tie vienojas pie stūres lentas. Sanāk ka mašīnām kam nav pogas uz stūres, stūres lentā ir tukša vieta pogu štekerim. Tad laikam sanāk ka lai iesvapotu multistūri pietiek tikai ar pogām un pogu vadiem, ja manai mašīnai pogu vietas ir nosegtas ar plastmasas vāciņiem?

Šodien noņēmu savam e90 staūrei Airbagu, konstatēju ka stūres lentā ir tukša štekera vieta, tikai tajā nav kontaktu (pinu).
Offline
restar79
11. Jan 2020, 21:28 #5409

Kopš: 24. Jan 2010

Ziņojumi: 2867

Braucu ar: Amandas apartamenti Kuldīga. Ford sierra coupe

B7 passat.
Cik izmaksā jaunas atslēgas izgatavošana?
Offline
kipismpower
11. Jan 2020, 21:36 #5410

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Varbūt kāds var palīdzēt.
Auto e91 ar m47 motoru.
Ir kļūdas kods :4530 boost pressure control circuit positive deviation
Simtomi - nav sākumā cēliena, pēc 2,5 rpm auto sāk iet

[ Šo ziņu laboja kipismpower, 11 Jan 2020, 21:37:47 ]

Offline
wheelie
11. Jan 2020, 21:36 #5411

Kopš: 21. Mar 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6799

Braucu ar: 1.6

Iesakiet lūdzu linku uz price/performance adapteri Lightning to 3,5 mm headphone jack, bet tā lai vienlaicīgi var arī lādēt. Vēlams, tepat Rīgā

[ Šo ziņu laboja wheelie, 11 Jan 2020, 21:37:46 ]



-----------------
8)
Offline
yanjux
11. Jan 2020, 21:55 #5412

Kopš: 02. Jul 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 4874

Braucu ar: mīkstu jumtu


11 Jan 2020, 21:36:07 @kipismpower rakstīja:
Varbūt kāds var palīdzēt.
Auto e91 ar m47 motoru.
Ir kļūdas kods :4530 boost pressure control circuit positive deviation
Simtomi - nav sākumā cēliena, pēc 2,5 rpm auto sāk iet



Links ar kļūdu uz n47

called "dentist drill".

Its almost certainly your turbo, Its caused by the wheels in the turbo touching the housing and your lucky its not completely failed, disintegrated and lunched bits of turbo into the engine, or worse.

Offline
kipismpower
11. Jan 2020, 22:10 #5413

Kopš: 05. Jun 2018

Ziņojumi: 82

Braucu ar:

Nav nekādu dīvainu skaņu no turbo
Offline
vadjiksBMW
11. Jan 2020, 22:17 #5414

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Varbūt vnk zemajos rpm turbīna ir noklemmējusi, pie lielākiem noraujas, tad skaņas varētu arī nebūt vai gaitā vnk nedzird
Offline
depo
11. Jan 2020, 22:21 #5415

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20950

Braucu ar: Zirgu

Kaspič davai ne**** uz mani.

virtuālie 300hp, reālie 270

virtuālā kārba no 530, reālā ne no 530

virtuālais salona filtrs pa 100, reālais pa 27 Eiro


Bail domāt par taviem 100k, kas tev kontā esot
Offline
cipargalva
12. Jan 2020, 00:00 #5416

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Jūs abi esat pilnīgi idioti vai tikai izliekaties par tādiem?
Offline
bmwaddict
12. Jan 2020, 13:07 #5417

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

ZF5HP19 kaarba uz E46, vienaa briidii vienmeriigi braucot pa ielu peeksnji bija paaris gruudieni, peec kaa viss itkaa normaali bet ieveeroju ka hidromufte saaka blokjeeties pati par sevi arii kad to nevajag. pie kam nekaadu kljuudu nav, uz shosejas mufte blokjeejas neizsliid viss chiki, vieniigi taa saak blokjeeties paaraak agri un uzreiz atlaizh, itkaa randomaa pati no sevis.
doma bija ka mosh muftes blokja kjeedee paarpliisa tas mazais gumijas akumulatorijsh (hvz kaa to pareizi sauc, taads mazs preziitis karoche tur taadu ir 3 gab). noleeju ellju iznjeemu smadzenes izjaucu bet tur viss smuki, vizuaali nekaadus defektus neredzu, visi 3 preziishi veseli, vaarstiem pretestiibas raada pareizi, skaidinju elljaa nav bet uz pannas apakshaa ir taadi bruuni graudinji, nav iisti paarlieciibas no kurienes tie uzradushies.. frikcioni tak nesadalaas reizidnaataajos bet vienk nodilst. vareetu buut ka taa izpauzhas paarkarseeta hidrotransformaatora blokjis leenaam sadruupot pa daljinjaam? skat bildi:


kaadam ir bijis taads gljuks ar mufti kas blokjeejas kad nevajag?
braukt itkaa var vienk jaaatalaizh pedaali uz mirkliiti briidii kad mufte saak blokjeet un tad var atkal braukt un peec kaada laika shis cirks atkaartojas. uz shosejas probleemu nav tikai pa ielu braucot.



[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 12 Jan 2020, 13:08:09 ]

Offline
bmwaddict
12. Jan 2020, 14:50 #5418

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu taa jau arii likaas ka tie gabalinji naak no hidromuftes blokja visticamaak. nu hvz buus jaapameklee kur te restauree taas hidromuftes..

bet tas gan nedod atbildi uz to kaapeec taa blokjeeshanaas notiek pati no sevis. jo nu absoluuti nav taa ka muftes sajuugs buutu nodilis taa ka sliideetu.. veel neesmu visu liidz peedeejam izjaucis ir ceriiba ka kkur smadzenees kaads shitaads meesls kkur iekjeeries.. lai gan kaa tas tur nonaakt vareetu.. maz ticams/
Offline
bmwaddict
12. Jan 2020, 15:22 #5419

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


12 Jan 2020, 15:00:32 @riddler rakstīja:
ja kārba noņemta paskaties vai nav sākusi ķert to bronzas buksi apkārt primārai assij, tā ar esot ļoti izplatīta problēma 5hp19, līdz tam ka uzcepina buksi uz muftes un aprauj oil loss utt utjp


kaarba nav nonjemta, vienk skatoties uz visu to elljas kanaalu diagrammu ZF remontgraamataa izdomaaju ka iespeejams vainiigs tas gumijas pipuks kas seezh tajaa pashaa sisteemaa kas kontrolee to hidromuftas sajuugu, taa esot izplatiita lieta ka tie pipuki plaisaa no vecuma un tad spiediens zuud un attieciigaa sheemas dalja nestraadaa kaa vajag.. bet tie pipuki ir veseli.
jaa zinu par to buksi bet tad tas progreseetu un saaktu gaazt ellju laukaa. man shitaa probleema jau kaadus 2 meeneshus apakalj notika vienk tagad tikai piekjeeros remonteet.


12 Jan 2020, 15:01:12 @DM-101 rakstīja:
nu, krutaak, protams, buutu bijis skatiit atbilstosho statusa bitu, vai pati kaarba tomeer nemeegjina blokjeet to muftu.
iemesls - da kaut paaraak akugsta elljas t.
bet nu jua par veelu par to spriest..

kaspich - jaa liku INPA klaat kljuudu nav, skatiijos kaa viss tur darbojas speciaali ar domu ka varbuut tieshaam kompis meegjina nelaikaa to mufti blokjeet bet nesuuda..

nu labi centiishos paskaidrot mazliet - 5HP19 kaarba iistebniibaa to mufti blojkee arii 3 un 4 aatrumaa bet ne liidz galam, tikai taa drusku pievelk mazliet ja aatrums ir konstants un nav slodzes. to var redzeet skatoties uz EDS2 vaarstu, respektiivi konstanti braucot arii 3 un 4 aatrumaa uz to tiek padots PWMs taa uz pusslodziiti un var just kaa apgriezieni samazinaas. Un tikko iestaajas taa pusslodze taa peec kaadaam sekundeem 5 - 10 kaarba sadomaa no mufti noblokjeet liidz galam bet PWM signaals tajaa laikaa nemainaas! Tikai kad taa pavisam noblokjeejas tad atkal PWM atlaizh to vaarstu pavisam un peec laicinja atkal piever uz pusslodzi. Nu lai nebojaatu to muftes sajuugu triks ir vienkaarshi nebraukt konstanti, ik pa briidim atlaist gaazi pilniibaa un tad atpakalj attieciigi nedodot iespeeju kompim sagaidiit konstantu braukshanas rezhiimu.
Nu paaraak ilgi taa nevar vienk izbesii

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 12 Jan 2020, 15:25:23 ]

Offline
sys9291
12. Jan 2020, 15:49 #5420

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT

iekš INPA tak ir redzams muftas bloķa bits - kompi klēpī un aidā...bet domāju, ka vaina būs pašā muftā - man uz E39 pēc RAPA restaurācijas izbeidzās 8 mēnešu laikā (labi tas bija sen un tauta nemācēja)...simptomi bija līdzīgi, rezultātā eļļas filtrs ciet ar atlūzām - kārbai eļļas bads un...viss zili melns un podā...
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo