Autors | Ziņojums |
emiils | 16. Feb 2013, 13:28 |
#5401
|
|
Kopš: 14. Jan 2007
Ziņojumi: 720
Braucu ar:
|
16 Feb 2013, 13:01:03 janchikz rakstīja:
16 Feb 2013, 12:47:15 vilks85 rakstīja:
16 Feb 2013, 12:36:37 janchikz rakstīja:
16 Feb 2013, 12:26:40 vilks85 rakstīja:
14 Feb 2013, 11:51:54 meija rakstīja:
14 Feb 2013, 09:42:09 Rolanc rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fkhce.html
Ko čaļi saka par šādu autiņu? Auzas nav? +/- ?
Vai nu man monitors nepareizs, vai arī viņam riepa otrādi uzlikta
sāns jākrāso,2.5 v6,automāts-parādi kko sliktāku.
Umņiks Nu, sāns jākrāso, 2.5tdi v6, automāts + q, tālāk... ? Kas tur ir TIK slikts, ka nekas sliktāks nevar būt?
miskaste.parādi man kaut vienu v6 tomāta saimnieku kurš auto slavē ne tikai lai pārdotu.siksnas maiņa-pilnīgs pizdec,kartere ventelācija vēl lielāks,tomāts-mēsls.tātad motors nopuņķojies kuram apkope izmaksā tik cik viss auto(protams to auto var nopirkt pa kosmosu,tad tā nebūs),ja sakrāji tādam auto,sāc krāt kārbas remontam un izskatās pēc mēsla.karoč nekā tur nav.man tāds bija un tā bij kļūda.
Kas slikts ir ar tomātiem uz šiem auto? Vienīgais tomāts sūdīgais ir multitronics, priekšpiedziņām ar faceliftu sākot, pārējie tomāti kā tomāti, protams, ja nav patrāpījies nojātenis, kurš katru dienu piekabes vilcis Apkopes izmaksā tik, cik viss auto
izskatās, ka Tu nezini neko, bet gribi būt gudrs
p.s. Man tādi vairāki ir bijuši, gan automāts, gan mehānikas un neko TĀDU tur nesaskatu
bija A4 ar V6 2,5 tdi motoru. Gāja ļoti labi - vienīgās problēmas bija ar eļas noplūdi - vienā vietā novērsa, sāka puņķoties citā... Un tā visu laiku laiku. Apnika čakarēties un pārdevu. Audi ar šādu motoru nepirkšu nekad! Nah tādu čakarēšanos...[ Šo ziņu laboja emiils, 16 Feb 2013, 13:30:23 ] |
Offline | |
|
Mar4ello | 16. Feb 2013, 13:31 |
#5402
|
|
Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Lielakā daļa no šiem a6 kas pieejami ss.lv ir nojāti ar pus miljonu uz šiltes (labakajā gadījumā).Lielakā problēma ir ar dilstošajām sadalenēm un nejēdzīgi dārgo zobsiksnas maiņu ar visiem hidroliskajiem spriegotājiem.Ja izbeidzās sadalene pie kautvai nelielas slodzītes, remonts vidēji uz ~1k Ls.
Ikdienā saskaroties ar šiem auto ..... bēdīgs motors.Ja nopērkot šādu auto esi gatavs uzreiz nolocīts ~500-700Ls tad brauksi kādu laiku bez problēmām.[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 16 Feb 2013, 13:34:12 ] |
Offline | |
|
HUBLOC | 16. Feb 2013, 13:40 |
#5403
|
|
Kopš: 02. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4689
Braucu ar: Q7
| Skaidrs par dizeliem Bet kas ir ar benzinu un lai ir quattro? :O |
Offline | |
|
Mar4ello | 16. Feb 2013, 13:46 |
#5404
|
|
Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Benzīniem vispopulārākais ir 2.4, un ja salīdzinam ar dīzeli tad kautvai primārais kas jādara pērkot auto ir jāmaina tā pati slavenā zobene tad cena ir ap + - 100-150Ls ar visiem ruļļiem.
Principā neko sliktu nēesmu dzirdējis.Nezinu kā tur ir ar to Q sistēmu.[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 16 Feb 2013, 13:47:08 ] |
Offline | |
|
_Eddy_ | 16. Feb 2013, 14:36 |
#5405
|
|
Kopš: 13. Feb 2008
Ziņojumi: 1672
Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’
|
16 Feb 2013, 13:01:03 janchikz rakstīja:
p.s. Man tādi vairāki ir bijuši, gan automāts, gan mehānikas un neko TĀDU tur nesaskatu
Kad tas bija un ar ko Tu saliidzini?
Taads auto tak ir pilniigs grausts jebkuraa gadiijumaa. |
Offline | |
|
dzosua | 16. Feb 2013, 15:01 |
#5406
|
|
Kopš: 31. Aug 2005
Ziņojumi: 5368
Braucu ar: RAM 1500 Sport
| Radiniekam ir 99.gada 2.5tdi quattro avant automāts. Viena bēdu ieleja, un patēriņš tur ir vidēji 10-11L.
Nevienam tādu kombināciju neieteiktu... |
Offline | |
|
mandariins | 16. Feb 2013, 15:04 |
#5407
|
|
Kopš: 23. Jul 2009
Ziņojumi: 256
Braucu ar: matiem uz aizmuguri
| Par dīzeļiem toč vajag aizmirst šiem audi. Bija ģimenē sen atpakaļ dīzeļa allroad, arī a6 c5, un vēl divi c5 paziņām ar 2,5 tdi, visi no augstāk minētajiem ir laimīgi, ka tikuši vaļā.
Ar benzīniekiem, pēc pieredzes viss ir bijis labi. Tēvs 3 gadus nobraukāja ar 2,4 tq un 4 gadus ar 2,7 biturbo. Problēmu nebija nevienam, ja neskaita, ja iznāk mainīt alumīnija ķegas, ar tām cipars ar salasās 1k + |
Offline | |
|
markuz | 16. Feb 2013, 15:16 |
#5408
|
|
Kopš: 23. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 37
Braucu ar: volvo
| Varbūt kāds zin ko sīkāk pastāstīt par šo konkrēto eksemplāru? 730d ss.lv
Paldies |
Offline | |
|
|
IELEJAM | 16. Feb 2013, 15:18 |
#5409
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Par to A6 C5 pakonsultējies ar jūzeri DFS, viņam tāds bija. Man ir bijuši 2 gab 2004. gadi ar 1.9tdi, vienīgais mīnuss kan nav quattro un pēdējo man nozaga, citādi ļoti labi eksemplāri. Ir bijis arī C4 2.5tdi q, par to naudu (ap 2500ls) neko labāku es nespēju iedomāties. Ja gribās ko jaunāku, tad es liktu uz A4 B5 ar 1.9tdi ar q un manuāli, bet tad ar vismaz 4000ls jārēķinās. |
Offline | |
|
BeeDoo | 16. Feb 2013, 15:23 |
#5410
|
|
Kopš: 02. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 724
Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`
| Ir info? Varbūt kāds te no powera? ss.lv |
Offline | |
|
DrumB | 16. Feb 2013, 15:25 |
#5411
|
|
Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
|
16 Feb 2013, 15:23:06 BeeDoo rakstīja:
Ir info? Varbūt kāds te no powera? ss.lv
Pa to cenu var sanākt, ka dzinēja karšana ir tikai sākums tur visam tam pereboram. |
Offline | |
|
kriz18 | 16. Feb 2013, 16:10 |
#5412
|
|
Kopš: 01. Nov 2009
Ziņojumi: 120
Braucu ar:
| Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas? |
Offline | |
|
BeumeeN | 16. Feb 2013, 17:08 |
#5413
|
|
Kopš: 07. Nov 2007
Ziņojumi: 711
Braucu ar:
|
16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums [ Šo ziņu laboja BeumeeN, 16 Feb 2013, 17:08:45 ] |
Offline | |
|
ReG | 16. Feb 2013, 17:16 |
#5414
|
|
Kopš: 21. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1218
Braucu ar: 335d
|
16 Feb 2013, 17:08:21 BeumeeN rakstīja:
16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums
tas spidometrs pa vidu uzdzen veemienu
ir braukts ar taadu itkaa + - bija okey. katra zinaa Rav4 2005 gada man likaas daudz lielaaka miskaste. |
Offline | |
|
rucha | 16. Feb 2013, 19:17 |
#5415
|
|
Kopš: 14. Aug 2005
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 5348
Braucu ar: QUATTRO
|
16 Feb 2013, 15:18:49 IELEJAM rakstīja:
Par to A6 C5 pakonsultējies ar jūzeri DFS, viņam tāds bija. Man ir bijuši 2 gab 2004. gadi ar 1.9tdi, vienīgais mīnuss kan nav quattro un pēdējo man nozaga, citādi ļoti labi eksemplāri. Ir bijis arī C4 2.5tdi q, par to naudu (ap 2500ls) neko labāku es nespēju iedomāties. Ja gribās ko jaunāku, tad es liktu uz A4 B5 ar 1.9tdi ar q un manuāli, bet tad ar vismaz 4000ls jārēķinās.
gan jau domāji b6 sākot ar 4k Ls |
Offline | |
|
san | 16. Feb 2013, 19:22 |
#5416
|
|
Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 18
Braucu ar:
|
16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Nobraukāju ar šādu, tikai 2,0 benzīnu pāris gadus. Ir samērā OK. Piekare diezgan izturīga un daļa der no Opel Zafira. Pie spidometra vidū pierod pirmajā 1/2stundā. Pāri 300k km sākās visādi sīkumi kā gaisa mērītājs, tad stāvokļa devēji, tad spole. Pazīstu vienu X-Trail dīzeļa īpašnieku, kurš no 0 ir nobraucis 280k un ir nomainijis turbīnu un remontēja sprauslas, pārējais tikai ikdienas izdevumi, kāda bukse, stūres pirksts, bremzes, bet tas pie īsta nobraukuma, nevis pusmiljona.
|
Offline | |
|
|
Machida | 17. Feb 2013, 01:49 |
#5417
|
|
Kopš: 28. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 3405
Braucu ar:
| ir ko pamācīties no pro biznesmeņa
Nr1
Nr 2 |
Offline | |
|
zhuupa | 17. Feb 2013, 09:50 |
#5418
|
|
Kopš: 28. Sep 2010
No: Viļāni
Ziņojumi: 2295
Braucu ar: Fiat Multipla
| Da viņš nekad nepārdos to boru pa 4k ls |
Offline | |
|
Janchs | 17. Feb 2013, 10:13 |
#5419
|
|
Kopš: 27. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 212
Braucu ar: G31, F15, Jaguar
|
16 Feb 2013, 19:22:04 san rakstīja:
16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Nobraukāju ar šādu, tikai 2,0 benzīnu pāris gadus. Ir samērā OK. Piekare diezgan izturīga un daļa der no Opel Zafira. Pie spidometra vidū pierod pirmajā 1/2stundā. Pāri 300k km sākās visādi sīkumi kā gaisa mērītājs, tad stāvokļa devēji, tad spole. Pazīstu vienu X-Trail dīzeļa īpašnieku, kurš no 0 ir nobraucis 280k un ir nomainijis turbīnu un remontēja sprauslas, pārējais tikai ikdienas izdevumi, kāda bukse, stūres pirksts, bremzes, bet tas pie īsta nobraukuma, nevis pusmiljona.
Šiem lielais mīnuss ir motors. Diezgan ātri nojūk turbīna un sprauslas. |
Offline | |
|
dainiiz | 17. Feb 2013, 10:38 |
#5420
|
|
Kopš: 18. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5243
Braucu ar: 125mm
|
16 Feb 2013, 17:08:21 BeumeeN rakstīja:
16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums
Pluss normaali smeeereeot pa zeminiekiem luuzt purns nost lanzinju galos,bet tas taa siikum) |
Offline | |
|