Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Pirkt - Pārdot - Mainīt

Tēma: Sludinājumi SS.lv, Auto24.lv, Mobile.de u.c. II

AutorsZiņojums
emiils
16. Feb 2013, 13:28 #5401

Kopš: 14. Jan 2007

Ziņojumi: 720

Braucu ar:


16 Feb 2013, 13:01:03 janchikz rakstīja:

16 Feb 2013, 12:47:15 vilks85 rakstīja:

16 Feb 2013, 12:36:37 janchikz rakstīja:

16 Feb 2013, 12:26:40 vilks85 rakstīja:

14 Feb 2013, 11:51:54 meija rakstīja:

14 Feb 2013, 09:42:09 Rolanc rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/audi/a6/fkhce.html

Ko čaļi saka par šādu autiņu? Auzas nav? +/- ?

Vai nu man monitors nepareizs, vai arī viņam riepa otrādi uzlikta

sāns jākrāso,2.5 v6,automāts-parādi kko sliktāku.
Umņiks Nu, sāns jākrāso, 2.5tdi v6, automāts + q, tālāk... ? Kas tur ir TIK slikts, ka nekas sliktāks nevar būt?

miskaste.parādi man kaut vienu v6 tomāta saimnieku kurš auto slavē ne tikai lai pārdotu.siksnas maiņa-pilnīgs pizdec,kartere ventelācija vēl lielāks,tomāts-mēsls.tātad motors nopuņķojies kuram apkope izmaksā tik cik viss auto(protams to auto var nopirkt pa kosmosu,tad tā nebūs),ja sakrāji tādam auto,sāc krāt kārbas remontam un izskatās pēc mēsla.karoč nekā tur nav.man tāds bija un tā bij kļūda.
Kas slikts ir ar tomātiem uz šiem auto? Vienīgais tomāts sūdīgais ir multitronics, priekšpiedziņām ar faceliftu sākot, pārējie tomāti kā tomāti, protams, ja nav patrāpījies nojātenis, kurš katru dienu piekabes vilcis Apkopes izmaksā tik, cik viss auto

izskatās, ka Tu nezini neko, bet gribi būt gudrs

p.s. Man tādi vairāki ir bijuši, gan automāts, gan mehānikas un neko TĀDU tur nesaskatu

bija A4 ar V6 2,5 tdi motoru. Gāja ļoti labi - vienīgās problēmas bija ar eļas noplūdi - vienā vietā novērsa, sāka puņķoties citā... Un tā visu laiku laiku. Apnika čakarēties un pārdevu. Audi ar šādu motoru nepirkšu nekad! Nah tādu čakarēšanos...

[ Šo ziņu laboja emiils, 16 Feb 2013, 13:30:23 ]

Offline
Mar4ello
16. Feb 2013, 13:31 #5402

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Lielakā daļa no šiem a6 kas pieejami ss.lv ir nojāti ar pus miljonu uz šiltes (labakajā gadījumā).Lielakā problēma ir ar dilstošajām sadalenēm un nejēdzīgi dārgo zobsiksnas maiņu ar visiem hidroliskajiem spriegotājiem.Ja izbeidzās sadalene pie kautvai nelielas slodzītes, remonts vidēji uz ~1k Ls.

Ikdienā saskaroties ar šiem auto ..... bēdīgs motors.Ja nopērkot šādu auto esi gatavs uzreiz nolocīts ~500-700Ls tad brauksi kādu laiku bez problēmām.

[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 16 Feb 2013, 13:34:12 ]

Offline
HUBLOC
16. Feb 2013, 13:40 #5403

Kopš: 02. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4689

Braucu ar: Q7

Skaidrs par dizeliem Bet kas ir ar benzinu un lai ir quattro? :O
Offline
Mar4ello
16. Feb 2013, 13:46 #5404

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Benzīniem vispopulārākais ir 2.4, un ja salīdzinam ar dīzeli tad kautvai primārais kas jādara pērkot auto ir jāmaina tā pati slavenā zobene tad cena ir ap + - 100-150Ls ar visiem ruļļiem.

Principā neko sliktu nēesmu dzirdējis.Nezinu kā tur ir ar to Q sistēmu.

[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 16 Feb 2013, 13:47:08 ]

Offline
_Eddy_
16. Feb 2013, 14:36 #5405

Kopš: 13. Feb 2008

Ziņojumi: 1672

Braucu ar: wrx sti typeR 00', octavia RS AWD 22’


16 Feb 2013, 13:01:03 janchikz rakstīja:

p.s. Man tādi vairāki ir bijuši, gan automāts, gan mehānikas un neko TĀDU tur nesaskatu

Kad tas bija un ar ko Tu saliidzini?
Taads auto tak ir pilniigs grausts jebkuraa gadiijumaa.
Offline
dzosua
16. Feb 2013, 15:01 #5406

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport

Radiniekam ir 99.gada 2.5tdi quattro avant automāts. Viena bēdu ieleja, un patēriņš tur ir vidēji 10-11L.
Nevienam tādu kombināciju neieteiktu...
Offline
mandariins
16. Feb 2013, 15:04 #5407

Kopš: 23. Jul 2009

Ziņojumi: 256

Braucu ar: matiem uz aizmuguri

Par dīzeļiem toč vajag aizmirst šiem audi. Bija ģimenē sen atpakaļ dīzeļa allroad, arī a6 c5, un vēl divi c5 paziņām ar 2,5 tdi, visi no augstāk minētajiem ir laimīgi, ka tikuši vaļā.
Ar benzīniekiem, pēc pieredzes viss ir bijis labi. Tēvs 3 gadus nobraukāja ar 2,4 tq un 4 gadus ar 2,7 biturbo. Problēmu nebija nevienam, ja neskaita, ja iznāk mainīt alumīnija ķegas, ar tām cipars ar salasās 1k +
Offline
markuz
16. Feb 2013, 15:16 #5408

Kopš: 23. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 37

Braucu ar: volvo

Varbūt kāds zin ko sīkāk pastāstīt par šo konkrēto eksemplāru? 730d ss.lv
Paldies
Offline
IELEJAM
16. Feb 2013, 15:18 #5409

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Par to A6 C5 pakonsultējies ar jūzeri DFS, viņam tāds bija. Man ir bijuši 2 gab 2004. gadi ar 1.9tdi, vienīgais mīnuss kan nav quattro un pēdējo man nozaga, citādi ļoti labi eksemplāri. Ir bijis arī C4 2.5tdi q, par to naudu (ap 2500ls) neko labāku es nespēju iedomāties. Ja gribās ko jaunāku, tad es liktu uz A4 B5 ar 1.9tdi ar q un manuāli, bet tad ar vismaz 4000ls jārēķinās.
Offline
BeeDoo
16. Feb 2013, 15:23 #5410

Kopš: 02. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 724

Braucu ar: E39, Mitsubishi Lancer 06`

Ir info? Varbūt kāds te no powera? ss.lv
Offline
DrumB
16. Feb 2013, 15:25 #5411

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i


16 Feb 2013, 15:23:06 BeeDoo rakstīja:
Ir info? Varbūt kāds te no powera? ss.lv

Pa to cenu var sanākt, ka dzinēja karšana ir tikai sākums tur visam tam pereboram.
Offline
kriz18
16. Feb 2013, 16:10 #5412

Kopš: 01. Nov 2009

Ziņojumi: 120

Braucu ar:

Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?
Offline
BeumeeN
16. Feb 2013, 17:08 #5413

Kopš: 07. Nov 2007

Ziņojumi: 711

Braucu ar:


16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?

Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums

[ Šo ziņu laboja BeumeeN, 16 Feb 2013, 17:08:45 ]

Offline
ReG
16. Feb 2013, 17:16 #5414

Kopš: 21. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 1218

Braucu ar: 335d


16 Feb 2013, 17:08:21 BeumeeN rakstīja:

16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?

Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums

tas spidometrs pa vidu uzdzen veemienu
ir braukts ar taadu itkaa + - bija okey. katra zinaa Rav4 2005 gada man likaas daudz lielaaka miskaste.
Offline
rucha
16. Feb 2013, 19:17 #5415

Kopš: 14. Aug 2005

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 5348

Braucu ar: QUATTRO


16 Feb 2013, 15:18:49 IELEJAM rakstīja:
Par to A6 C5 pakonsultējies ar jūzeri DFS, viņam tāds bija. Man ir bijuši 2 gab 2004. gadi ar 1.9tdi, vienīgais mīnuss kan nav quattro un pēdējo man nozaga, citādi ļoti labi eksemplāri. Ir bijis arī C4 2.5tdi q, par to naudu (ap 2500ls) neko labāku es nespēju iedomāties. Ja gribās ko jaunāku, tad es liktu uz A4 B5 ar 1.9tdi ar q un manuāli, bet tad ar vismaz 4000ls jārēķinās.

gan jau domāji b6 sākot ar 4k Ls
Offline
san
16. Feb 2013, 19:22 #5416

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 18

Braucu ar:


16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?

Nobraukāju ar šādu, tikai 2,0 benzīnu pāris gadus. Ir samērā OK. Piekare diezgan izturīga un daļa der no Opel Zafira. Pie spidometra vidū pierod pirmajā 1/2stundā. Pāri 300k km sākās visādi sīkumi kā gaisa mērītājs, tad stāvokļa devēji, tad spole. Pazīstu vienu X-Trail dīzeļa īpašnieku, kurš no 0 ir nobraucis 280k un ir nomainijis turbīnu un remontēja sprauslas, pārējais tikai ikdienas izdevumi, kāda bukse, stūres pirksts, bremzes, bet tas pie īsta nobraukuma, nevis pusmiljona.
Offline
Machida
17. Feb 2013, 01:49 #5417

Kopš: 28. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 3405

Braucu ar:

ir ko pamācīties no pro biznesmeņa
Nr1

Nr 2
Offline
zhuupa
17. Feb 2013, 09:50 #5418

Kopš: 28. Sep 2010

No: Viļāni

Ziņojumi: 2295

Braucu ar: Fiat Multipla

Da viņš nekad nepārdos to boru pa 4k ls
Offline
Janchs
17. Feb 2013, 10:13 #5419

Kopš: 27. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 212

Braucu ar: G31, F15, Jaguar


16 Feb 2013, 19:22:04 san rakstīja:

16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?

Nobraukāju ar šādu, tikai 2,0 benzīnu pāris gadus. Ir samērā OK. Piekare diezgan izturīga un daļa der no Opel Zafira. Pie spidometra vidū pierod pirmajā 1/2stundā. Pāri 300k km sākās visādi sīkumi kā gaisa mērītājs, tad stāvokļa devēji, tad spole. Pazīstu vienu X-Trail dīzeļa īpašnieku, kurš no 0 ir nobraucis 280k un ir nomainijis turbīnu un remontēja sprauslas, pārējais tikai ikdienas izdevumi, kāda bukse, stūres pirksts, bremzes, bet tas pie īsta nobraukuma, nevis pusmiljona.



Šiem lielais mīnuss ir motors. Diezgan ātri nojūk turbīna un sprauslas.
Offline
dainiiz
17. Feb 2013, 10:38 #5420

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


16 Feb 2013, 17:08:21 BeumeeN rakstīja:

16 Feb 2013, 16:10:05 kriz18 rakstīja:
Sveiki.Varbūt kāds var kaut ko pastāstīt par šiem - http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/nissan/x-trail/bceffd.html kādas ir tās vājākās vietas?

Šitadu 5d atvilka uz servisu, turbīna aizgājusi pa gaisu motors viena eļļa, itka tikai 130k nobraukums


Pluss normaali smeeereeot pa zeminiekiem luuzt purns nost lanzinju galos,bet tas taa siikum)
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, DoubleD, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, marihuans, mrc, noisex, smudo