Online
Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
arizah | 03. Dec 2016, 00:41 |
#5401
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| berton
tu beigsi vienreiz heitot ? neviens tak vairs neklausās :bimmer:
On Board the Delivery Flight of the First CS300 to airBaltic[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2016, 00:43:49 ] | Offline | | |
DrumB | 03. Dec 2016, 23:15 |
#5402
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Biedri, kādam ir piereredze, kāds ir stjuartes darbs? Ir meitene, kurai ir interese, bet nezinu par šo nozari itin neko Varbūt kādam kāds pazīstams strādājis, var padalīties par pozitīvi un negatīvo. | Offline | | |
Lafter | 03. Dec 2016, 23:22 |
#5403
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
| Ar pamanīju cimdus stjuartēm. Kad koferus kārtoja. Han norwegian, gan airbaltic. Toc jautajuns - naher
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
arizah | 04. Dec 2016, 18:02 |
#5404
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
03 Dec 2016, 23:15:22 @DrumB rakstīja:
Biedri, kādam ir piereredze, kāds ir stjuartes darbs? Ir meitene, kurai ir interese, bet nezinu par šo nozari itin neko Varbūt kādam kāds pazīstams strādājis, var padalīties par pozitīvi un negatīvo.
Pierezes nav, bet pāris pazīstu, tā kā varu padalīties pārdomās, kādas apmēram laužas ārā, kad uniforma novilkta. Daudz kas tieši, kas attiecas uz darba režīmiem un tml lietām, ir atkarīgs no kompānijas, protams. Konkrētā gadījumā pieredze pa lielam balstīta uz mūsu valstij daļēji piederošo nacionālo aviopārvadātāju.
Uzreiz jārēķinās, ka darbs nav no vieglajiem, vismaz priekš 20-25 gadīgas meitenes. Darba it kā nav daudz, bet tīri fizioloģiski - agri rīti, naktis utt. No rīta lidmašīna ir auksta, jāstrādā uniformā, nevari apģērbties kādā džemperī gribi, nestaigāsi arī mētelī. Novārdzināts organisms -> veselības problēmas utt. Jāizskatās TOP. Tas viss mazliet kļūst par ikdienu, es nesaku, ka vislaik guli pa slimnīcām, protams. Vienk jāsaprot, cik tā veselība ir stipra, cik ir vēlēšanās strādāt mazliet ārpus komforta zonas un vai tur vienā brīdī nepienāk tāds spēku izsīkums, ka tas viss vairs nerādās tik jaukās krāsās, e.g. tēlot ofisa planktonu pavisam noteikti būs vieglāk.
Nevajag domāt arī, ka alga ir baigi liela, bet lielā mērā atkarīga no nolidojuma. Respektīvi ir iespējas mainīties, tādējādi palielinot savu nolidojumu (kāda vienmēr gribēs paņemt tavu brīvdienu), taču jārēķinās, ka 1-2 mēnesi tā nopahājot, trešajā pati meklēsi papildu brīvdienas no kolēģēm.
Atkarīgs no sezonas, bet generally un, salīdzinot ar citām profesijām, brīvā laika ir vienkārši dafiga. Faktiski ir grūtības izdomāt, ar ko viņu aizpildīt. Brīvi var apvienot ar mācībām, vai vēl kādu nodarbi (visu mūžu diez vai būsi par stjuarti).
Tipisks rosteris apmēram:
Day1: Check-in 6:00, kas nozīmē, ka, ja vien nav sava auto, crew-bus nebrauc tev vienai pakaļ un ielasa tevi piemēram jau 4:30. Jābūt top kondīcijā jau uz to brīdi, tātad celies 3:30.
7:20 izlido vienu RIX-ARN-RIX, kkur 10:30 esi atpakaļ (laiki LV, uz dullo, nav vēlēšanās look-upot sarakstu).
11:00 jau esi brīva, domā, ko iesākt.
Day2: check-in 22:30 (visa diena reāli brīva), izlido 23:30, night-stop Pēterburgā. viesnīcā paguli 4 stundas,
Day3: pirmais reiss atpakaļ. ap 7:00 tevi var jau savākt no lidostas.
Visas tris aprakstītās bija darbadienas, kurām seko vēl arī kāda legit brīvdiena.
Vēl ir tāds prieks kā standby, stjuartes tad dirn ofisā uz krēsliem - lidojumu nav, bet just in case kāda neierodas, vēlviena darbadiena nostrādāta pilnīgā garlaicībā.
Tas tā, sliktā puse, cik nu varēju. Par pārējo noteikti var uzzināt atvērto durvju dienās, vajag tik pačekot, kad tādas tiek rīkotas. Mans subjektīvais spriedums - 20-gadīga meitene vienmēr ar visu būs nemierā, taču no malas skatoties viss viņām ir zajebis. Komplektā vēl haļavnās aviobiļetes (uz visām aviolīnijām, ar kurām tavējai ir līgumi). | Offline | | |
HJ | 04. Dec 2016, 18:30 |
#5405
|
| Kopš: 29. Jun 2003
Ziņojumi: 23
Braucu ar:
| Vēl pirms pāris gadiem BT standby varēja tusēties mājās ja vari stundas laikā būt lidostā, kā izsauc. | Offline | | |
shmurger | 04. Dec 2016, 18:55 |
#5406
|
| Kopš: 15. Oct 2007
Ziņojumi: 12774
Braucu ar: xc40
|
03 Dec 2016, 23:22:00 @Lafter rakstīja:
Ar pamanīju cimdus stjuartēm. Kad koferus kārtoja. Han norwegian, gan airbaltic. Toc jautajuns - naher
jautājums, naher nē? Tu darbā cimdus nelieto? | Offline | | |
arizah | 04. Dec 2016, 19:03 |
#5407
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
04 Dec 2016, 18:30:57 @HJ rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem BT standby varēja tusēties mājās ja vari stundas laikā būt lidostā, kā izsauc.
ir gan tāds gan tāds. | Offline | | |
JURCX | 05. Dec 2016, 15:02 |
#5408
|
| Kopš: 02. Feb 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 2675
Braucu ar: ///M
| CS300 aplido Latviju
Nospiegots tuvplānā - tīri tā neko izskatās
----------------- BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium
:) | Offline | | |
|
DrumB | 05. Dec 2016, 15:33 |
#5409
|
| Kopš: 02. Jul 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 12185
Braucu ar: 325i
| Super, liels paldies Arizah! | Offline | | |
VMR | 05. Dec 2016, 16:35 |
#5410
|
| Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā... | Offline | | |
S_2 | 05. Dec 2016, 17:07 |
#5411
|
| Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
05 Dec 2016, 16:35:55 @VMR rakstīja:
Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā...
Nereģistrē, bet starojums ir. Džetu piloti, kas parasti lido augstāk nekā propelleristi, lidojumā klāj ciet sānu un augšējos logus ar visādiem uz vietas esošiem un līdzpaņemtiem materiāliem, nopietni. | Offline | | |
VMR | 05. Dec 2016, 19:57 |
#5412
|
| Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| http://www.bbc.com/future/story/20131113-the-su...nside-your-plane | Offline | | |
Ch | 05. Dec 2016, 22:11 |
#5413
|
| Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
05 Dec 2016, 17:07:10 @S_2 rakstīja:
05 Dec 2016, 16:35:55 @VMR rakstīja:
Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā...
Nereģistrē, bet starojums ir. Džetu piloti, kas parasti lido augstāk nekā propelleristi, lidojumā klāj ciet sānu un augšējos logus ar visādiem uz vietas esošiem un līdzpaņemtiem materiāliem, nopietni.
Tak kaut kas stāstija par leģendu, ka viens no LV pilotiem tādam mērķim izmantoja pasi kura aizkrita aiz glareshield'a un tā pase tur lidinājās līdz nākamajam c-checkam. | Offline | | |
karlsonss | 07. Dec 2016, 19:12 |
#5414
|
| Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.
erton esi redzeejis vecu stjuarti? | Offline | | |
soulfreak | 07. Dec 2016, 19:14 |
#5415
|
| Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6608
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
07 Dec 2016, 19:12:01 @karlsonss rakstīja:
05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.
erton esi redzeejis vecu stjuarti?
Luftai un Uzbekiem ir vecas stjuartes, UZB īpaši "skaistas" | Offline | | |
kkas | 07. Dec 2016, 20:13 |
#5416
|
| Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 9333
Braucu ar: Alfu
|
07 Dec 2016, 19:12:01 @karlsonss rakstīja:
05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.
erton esi redzeejis vecu stjuarti?
tas te smukas un spriganas. kkādā british un citos veco rietumu kompāniju reisos omes un opji ir norma. | Offline | | |
|
ramex | 08. Dec 2016, 18:29 |
#5417
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
| Eu berton tu te eksperts, no cik stundaam delay var kljanchiit kompensaciju. Man te LOT izdomaajis ka majas vediis rovno 3 h velak | Offline | | |
ramex | 08. Dec 2016, 19:28 |
#5418
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
08 Dec 2016, 18:53:50 @bertons rakstīja:
ja ierodas 3 stundas peec paredzeetaa laika un ja nav fors mazhor tjipa laikapstaaklji, terorisms utt. ja ljotaks sapliist, streiks or something tad jaamaksaa ragaa.
skaidrs sjktīsimies koshie teiks, ljotaks tikai 21 izlido no tallinas laigan taja laikā jau bija jābūt apakaļ :tajā galā principā delay uzliikts ļoti viltīgi precīzi 3 stundas.[ Šo ziņu laboja ramex, 08 Dec 2016, 19:29:29 ] | Offline | | |
arizah | 09. Dec 2016, 18:51 |
#5419
|
| Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| http://m.db.lv/razosana/transports-logistika/no...lename?from-full | Offline | | |
ramex | 15. Dec 2016, 15:07 |
#5420
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
08 Dec 2016, 19:40:15 @bertons rakstīja:
nezinu konkreetaas lietas apstaakljus, bet paljobomu batonus spraudiis, ka darija visu maksimaalo, neparedzeeti apstaaklji bla bla bla.
personiigi esmu no lh dabujis kompensaaciju par kaveejumu deelj bird strike. es tak neesmu vainiigs, ka pilots nerubii no putniem izvairiities
Furthermore, the delay of flight LHxxxx was the result of a bird strike to the aircraft and Lufthansa has no influence in Air Traffic Control Management or further restrictions as it is the airport's decision to guide us within the permitted area and not ours.
However, on this occasion, we will be pleased to exceptionally offer compensation. We are happy to confirm we will pay compensation to the amount of 250 EURO per person Please understand this offer is final and non-negotiable.
Therefore, in order for us to proceed with your claim, please forward us your bank details including IBAN and BIC/SWIFT code and full name and address of the bank and kindly quote reference number xxxxxx. Upon receipt of this information, we will process your claim without further delay.
Nu, ko saņēmu līdīga satura ēpastu (tikai bez atmazkas par birsdtraikiem un exceptional compensation, jo tādu nebij ).
Vis notiek. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|