Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
03. Dec 2016, 00:41 #5401

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

berton
tu beigsi vienreiz heitot ? neviens tak vairs neklausās :bimmer:

On Board the Delivery Flight of the First CS300 to airBaltic

[ Šo ziņu laboja arizah, 03 Dec 2016, 00:43:49 ]

Offline
DrumB
03. Dec 2016, 23:15 #5402

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Biedri, kādam ir piereredze, kāds ir stjuartes darbs? Ir meitene, kurai ir interese, bet nezinu par šo nozari itin neko Varbūt kādam kāds pazīstams strādājis, var padalīties par pozitīvi un negatīvo.
Offline
Lafter
03. Dec 2016, 23:22 #5403

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Ar pamanīju cimdus stjuartēm. Kad koferus kārtoja. Han norwegian, gan airbaltic. Toc jautajuns - naher

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
arizah
04. Dec 2016, 18:02 #5404

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


03 Dec 2016, 23:15:22 @DrumB rakstīja:
Biedri, kādam ir piereredze, kāds ir stjuartes darbs? Ir meitene, kurai ir interese, bet nezinu par šo nozari itin neko Varbūt kādam kāds pazīstams strādājis, var padalīties par pozitīvi un negatīvo.


Pierezes nav, bet pāris pazīstu, tā kā varu padalīties pārdomās, kādas apmēram laužas ārā, kad uniforma novilkta. Daudz kas tieši, kas attiecas uz darba režīmiem un tml lietām, ir atkarīgs no kompānijas, protams. Konkrētā gadījumā pieredze pa lielam balstīta uz mūsu valstij daļēji piederošo nacionālo aviopārvadātāju.

Uzreiz jārēķinās, ka darbs nav no vieglajiem, vismaz priekš 20-25 gadīgas meitenes. Darba it kā nav daudz, bet tīri fizioloģiski - agri rīti, naktis utt. No rīta lidmašīna ir auksta, jāstrādā uniformā, nevari apģērbties kādā džemperī gribi, nestaigāsi arī mētelī. Novārdzināts organisms -> veselības problēmas utt. Jāizskatās TOP. Tas viss mazliet kļūst par ikdienu, es nesaku, ka vislaik guli pa slimnīcām, protams. Vienk jāsaprot, cik tā veselība ir stipra, cik ir vēlēšanās strādāt mazliet ārpus komforta zonas un vai tur vienā brīdī nepienāk tāds spēku izsīkums, ka tas viss vairs nerādās tik jaukās krāsās, e.g. tēlot ofisa planktonu pavisam noteikti būs vieglāk.

Nevajag domāt arī, ka alga ir baigi liela, bet lielā mērā atkarīga no nolidojuma. Respektīvi ir iespējas mainīties, tādējādi palielinot savu nolidojumu (kāda vienmēr gribēs paņemt tavu brīvdienu), taču jārēķinās, ka 1-2 mēnesi tā nopahājot, trešajā pati meklēsi papildu brīvdienas no kolēģēm.

Atkarīgs no sezonas, bet generally un, salīdzinot ar citām profesijām, brīvā laika ir vienkārši dafiga. Faktiski ir grūtības izdomāt, ar ko viņu aizpildīt. Brīvi var apvienot ar mācībām, vai vēl kādu nodarbi (visu mūžu diez vai būsi par stjuarti).
Tipisks rosteris apmēram:
Day1: Check-in 6:00, kas nozīmē, ka, ja vien nav sava auto, crew-bus nebrauc tev vienai pakaļ un ielasa tevi piemēram jau 4:30. Jābūt top kondīcijā jau uz to brīdi, tātad celies 3:30.
7:20 izlido vienu RIX-ARN-RIX, kkur 10:30 esi atpakaļ (laiki LV, uz dullo, nav vēlēšanās look-upot sarakstu).
11:00 jau esi brīva, domā, ko iesākt.
Day2: check-in 22:30 (visa diena reāli brīva), izlido 23:30, night-stop Pēterburgā. viesnīcā paguli 4 stundas,
Day3: pirmais reiss atpakaļ. ap 7:00 tevi var jau savākt no lidostas.
Visas tris aprakstītās bija darbadienas, kurām seko vēl arī kāda legit brīvdiena.
Vēl ir tāds prieks kā standby, stjuartes tad dirn ofisā uz krēsliem - lidojumu nav, bet just in case kāda neierodas, vēlviena darbadiena nostrādāta pilnīgā garlaicībā.

Tas tā, sliktā puse, cik nu varēju. Par pārējo noteikti var uzzināt atvērto durvju dienās, vajag tik pačekot, kad tādas tiek rīkotas. Mans subjektīvais spriedums - 20-gadīga meitene vienmēr ar visu būs nemierā, taču no malas skatoties viss viņām ir zajebis. Komplektā vēl haļavnās aviobiļetes (uz visām aviolīnijām, ar kurām tavējai ir līgumi).
Offline
HJ
04. Dec 2016, 18:30 #5405

Kopš: 29. Jun 2003

Ziņojumi: 23

Braucu ar:

Vēl pirms pāris gadiem BT standby varēja tusēties mājās ja vari stundas laikā būt lidostā, kā izsauc.
Offline
shmurger
04. Dec 2016, 18:55 #5406

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


03 Dec 2016, 23:22:00 @Lafter rakstīja:
Ar pamanīju cimdus stjuartēm. Kad koferus kārtoja. Han norwegian, gan airbaltic. Toc jautajuns - naher
jautājums, naher nē? Tu darbā cimdus nelieto?
Offline
arizah
04. Dec 2016, 19:03 #5407

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43


04 Dec 2016, 18:30:57 @HJ rakstīja:
Vēl pirms pāris gadiem BT standby varēja tusēties mājās ja vari stundas laikā būt lidostā, kā izsauc.


ir gan tāds gan tāds.
Offline
JURCX
05. Dec 2016, 15:02 #5408

Kopš: 02. Feb 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 2675

Braucu ar: ///M

CS300 aplido Latviju
Nospiegots tuvplānā - tīri tā neko izskatās

-----------------
BMW GROUP VIN Info and History Reports:
Now also we support Mercedes Benz cars produced after 2010+
http://www.auto-records.com/?discount=premium

:)
Offline
DrumB
05. Dec 2016, 15:33 #5409

Kopš: 02. Jul 2009

No: Cēsis

Ziņojumi: 12185

Braucu ar: 325i

Super, liels paldies Arizah!
Offline
VMR
05. Dec 2016, 16:35 #5410

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā...
Offline
S_2
05. Dec 2016, 17:07 #5411

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


05 Dec 2016, 16:35:55 @VMR rakstīja:
Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā...


Nereģistrē, bet starojums ir. Džetu piloti, kas parasti lido augstāk nekā propelleristi, lidojumā klāj ciet sānu un augšējos logus ar visādiem uz vietas esošiem un līdzpaņemtiem materiāliem, nopietni.
Offline
VMR
05. Dec 2016, 19:57 #5412

Kopš: 07. May 2006

Ziņojumi: 10301

Braucu ar: sporta variantu

http://www.bbc.com/future/story/20131113-the-su...nside-your-plane
Offline
Ch
05. Dec 2016, 22:11 #5413

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


05 Dec 2016, 17:07:10 @S_2 rakstīja:

05 Dec 2016, 16:35:55 @VMR rakstīja:
Klau, lidojošajiem kaut kādā veidā reģistrē starojuma devu? Cik zinu, tad ļotenē fons ir krietni virs vidējā...


Nereģistrē, bet starojums ir. Džetu piloti, kas parasti lido augstāk nekā propelleristi, lidojumā klāj ciet sānu un augšējos logus ar visādiem uz vietas esošiem un līdzpaņemtiem materiāliem, nopietni.


Tak kaut kas stāstija par leģendu, ka viens no LV pilotiem tādam mērķim izmantoja pasi kura aizkrita aiz glareshield'a un tā pase tur lidinājās līdz nākamajam c-checkam.
Offline
karlsonss
07. Dec 2016, 19:12 #5414

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.




erton esi redzeejis vecu stjuarti?
Offline
soulfreak
07. Dec 2016, 19:14 #5415

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6608

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


07 Dec 2016, 19:12:01 @karlsonss rakstīja:

05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.




erton esi redzeejis vecu stjuarti?


Luftai un Uzbekiem ir vecas stjuartes, UZB īpaši "skaistas"
Offline
kkas
07. Dec 2016, 20:13 #5416

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9333

Braucu ar: Alfu


07 Dec 2016, 19:12:01 @karlsonss rakstīja:

05 Dec 2016, 20:05:52 @bertons rakstīja:
Kad palasa taas shausmas ko internaataa raksta tad vispaar jaabrinaas kaa piloti, stjuartes un gesterbaiteri ar 200 lidojumiem gadaa vispaar veel ir dziivi.




erton esi redzeejis vecu stjuarti?

tas te smukas un spriganas. kkādā british un citos veco rietumu kompāniju reisos omes un opji ir norma.
Offline
ramex
08. Dec 2016, 18:29 #5417

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6

Eu berton tu te eksperts, no cik stundaam delay var kljanchiit kompensaciju. Man te LOT izdomaajis ka majas vediis rovno 3 h velak
Offline
ramex
08. Dec 2016, 19:28 #5418

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


08 Dec 2016, 18:53:50 @bertons rakstīja:
ja ierodas 3 stundas peec paredzeetaa laika un ja nav fors mazhor tjipa laikapstaaklji, terorisms utt. ja ljotaks sapliist, streiks or something tad jaamaksaa ragaa.


skaidrs sjktīsimies koshie teiks, ljotaks tikai 21 izlido no tallinas laigan taja laikā jau bija jābūt apakaļ :tajā galā principā delay uzliikts ļoti viltīgi precīzi 3 stundas.

[ Šo ziņu laboja ramex, 08 Dec 2016, 19:29:29 ]

Offline
arizah
09. Dec 2016, 18:51 #5419

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

http://m.db.lv/razosana/transports-logistika/no...lename?from-full
Offline
ramex
15. Dec 2016, 15:07 #5420

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


08 Dec 2016, 19:40:15 @bertons rakstīja:
nezinu konkreetaas lietas apstaakljus, bet paljobomu batonus spraudiis, ka darija visu maksimaalo, neparedzeeti apstaaklji bla bla bla.

personiigi esmu no lh dabujis kompensaaciju par kaveejumu deelj bird strike. es tak neesmu vainiigs, ka pilots nerubii no putniem izvairiities

Furthermore, the delay of flight LHxxxx was the result of a bird strike to the aircraft and Lufthansa has no influence in Air Traffic Control Management or further restrictions as it is the airport's decision to guide us within the permitted area and not ours.


However, on this occasion, we will be pleased to exceptionally offer compensation. We are happy to confirm we will pay compensation to the amount of 250 EURO per person Please understand this offer is final and non-negotiable.

Therefore, in order for us to proceed with your claim, please forward us your bank details including IBAN and BIC/SWIFT code and full name and address of the bank and kindly quote reference number xxxxxx. Upon receipt of this information, we will process your claim without further delay.



Nu, ko saņēmu līdīga satura ēpastu (tikai bez atmazkas par birsdtraikiem un exceptional compensation, jo tādu nebij ).
Vis notiek.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo