Online
Pašreiz BMWPower skatās 147 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Chiping up
Autors | Ziņojums |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
04 Mar 2013, 23:21:59 Wicked rakstīja:
Jums tač nav pat vienis prāts kā to darīt Par ko te vispār var būt runa. Ir kaudze ar niansēm ko jūs moš nemaz nezinat. Vai jūs zinat visu? Labāk noformulējiet normāli jautājumu par spiedienu. Un es rīt uzrakstīšu viņiem. Tad skatīsimies ko darīt tālāk.
uzjauta konkreti kadus parametrus un uz kuru pusi taa kaste izmaina un atkariba no kaa.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
jims | | Kopš: 20. Jul 2003
No: Viļāni
Ziņojumi: 1440
Braucu ar: izslēgtu DTC
| ir kāds kas var sačipot 2012 renault master 2,3 dīzeli? PM | Offline | | |
kaadzis | | Kopš: 20. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 495
Braucu ar: 530da
|
04 Mar 2013, 23:21:59 Wicked rakstīja:
Jums tač nav pat vienis prāts kā to darīt Par ko te vispār var būt runa. Ir kaudze ar niansēm ko jūs moš nemaz nezinat. Vai jūs zinat visu? Labāk noformulējiet normāli jautājumu par spiedienu. Un es rīt uzrakstīšu viņiem. Tad skatīsimies ko darīt tālāk.
lasu jūsu saraksti un man ir tikai 1 ko ieteikt- paņemiet uz vienu dienu no viņa to kasti (ganjau varēs sarunāt) uzmaucat uz kādu savu mašīnu izmērat, izdarat visu ko vajag un tad konkrēti zināsiet kur piesieties ražotājam un varēsiet arī ļoti labi to visu pamatot.
bet vispār kopumā runājot par šo tēmu- kādēļ ir jāliek kādas kastes ar nezināmu darbību, ja visiem labi zināmā un pābaudītā kompja nočipošana maksā tikpat vai pat mazāk! labi, piemēram ja mašīnai ir garantija, tad savādāk, bet cik liels procents no čipotajām mašīnām ir ar garantiju? | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4359
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
04 Mar 2013, 23:21:59 Wicked rakstīja:
Jums tač nav pat vienis prāts kā to darīt Par ko te vispār var būt runa. Ir kaudze ar niansēm ko jūs moš nemaz nezinat. Vai jūs zinat visu? Labāk noformulējiet normāli jautājumu par spiedienu. Un es rīt uzrakstīšu viņiem. Tad skatīsimies ko darīt tālāk.
kurš tad domā citādāk? Visi raksta par vienu un to pašu lietu - vienprātīgi.
Tavs TuningBox slēdzās klāt pie reikas spiediena sensora.
lūk datasheet.
http://apps.bosch.com.au/motorsport/downloads/s...highpressure.pdf
mums interesē viņa darbība, ka tas mazais apčakarētājs piesprausts.
stūrītī pirmajā lapā ir characteristic curve. kuru izmēram ar testeri, kad tavs box piesprausts.
0-5V. un tālāk spriegums aiz tava boxa vai arī ar diagnostikas iekārtu redzamais spiediens.
viss. protams var skatīties arī citus parametrus, bet tur nekas nemainīsies.
Man vismaz un vēl pāris cilvēkiem ir skaidrs ko un kā skatīties.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
JDS | | Kopš: 18. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 10954
Braucu ar: 3, 5, TS, YP
|
04 Mar 2013, 23:22:46 huligans325 rakstīja:
Iesaku karossu cilvēks zin,ko dara un vienmēr ir pretīmnākošs,cenas super... zvani kaut naktī!!
+1 Arii iesaku | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
| Man tikai rodas jautaajums.
1. pacelj jaudu
2. samazina pateerinju
3. neietekmee dzineeja ilgmuuzjiibu.
BMW inzjenieri un programmeetaaji ir stulbi ??? | Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16107
Braucu ar:
|
05 Mar 2013, 09:06:52 matrixxxx rakstīja:
Man tikai rodas jautaajums.
1. pacelj jaudu
2. samazina pateerinju
3. neietekmee dzineeja ilgmuuzjiibu.
BMW inzjenieri un programmeetaaji ir stulbi ???
bmw inženieriem jaiekļaujas atgazu normas,domaju ka čipojot tur pa izputeju jau nak pavisam savadakas atgazes neka vajadzetu. | Offline | | |
Laoshi | | Kopš: 01. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 17948
Braucu ar:
|
05 Mar 2013, 09:11:54 uldens1 rakstīja:
05 Mar 2013, 09:06:52 matrixxxx rakstīja:
Man tikai rodas jautaajums.
1. pacelj jaudu
2. samazina pateerinju
3. neietekmee dzineeja ilgmuuzjiibu.
BMW inzjenieri un programmeetaaji ir stulbi ???
bmw inženieriem jaiekļaujas atgazu normas,domaju ka čipojot tur pa izputeju jau nak pavisam savadakas atgazes neka vajadzetu.
Atgāzes, jauda, nodokļi atsevišķās valstīs. Ne jau velti daudzām auto sērijām ir pamatā viens dzinējs ar dažādu jaudu. | Offline | | |
|
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| vispar vakar runa bija par tuningbox, kas sprauzas raila spiediena deveja galaa, bet nekorigjee faktisko (realo) spiedienu sistema
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16107
Braucu ar:
| ja nu TA saks parbaudit atgazu atbilstibu euro normam,tad varetu butPDF izmests,uzčipots | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4359
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
27 Jan 2013, 12:37:33 Kaross rakstīja:
26 Jan 2013, 23:15:30 crime rakstīja:
Chipotaaji lielie, tagad izstaastiet, tikai bez dirshanas, kuri diizelja mezgli (dzineeja, degvielas sisteemas, gaisa padeves sisteemas) tiek upureeti uz juusu chiposhanas reekjina? Ja jau viss ir tik zajebis, tad kaapeec ruupniicaa autinji nenoripo no konveijera ar shaadu pashu juusu lielisko konfiguraaciju?
Pēc taviem tekstiem forumā jau var noprast, ka nekad to neesi darījis, bet viedoklis ir. Pareizi? 99% gadījumu šādi negatīvie viedokļi ir tikai no cilvēkiem, kam ir viedoklis, bet pats darījis to nav.
Standarta chiptuning gadījumā turbīnas spiediens tiek pacelts ap 5% robežās, kas ir max. 0,2bar un pilnīgi drošs limits ilgtermiņa lietošanai.
Sajūgs - pārāk asas griezes līknes gadījumā agrais starts palielinās slodzi uz sajūgu un protams, tas nobeigsies ātrak, tāpēc standarta chiptuininga tas tiek īpaši izvērtēts un griezes moments tiek novadīts uz riteņiem maigākā formā, lai saglabātu arī sajūga mūžu.
Degvielas sistēma - no nedaudz lielākas degvielas padeves degvielas sistēmai nekas nevar notikt, jo pārsvarā degmaisījumu sabalansē nevis vienkārši uzgriež lielāku. Tavs pieminētais reila/reikas spiediens vispār netiek aiztikts un NAV jāaiztiek standarta chiptuninga gadījumā. Lielas jaudas projektiem, jā, tas tiek darīts, bet ne par to stāsts. neesmu arī dzirdējis, ka kādam sāktu sprāgt sprauslas ārā no lielāka spiediena. Tukšas baumas.
Mūsdienīgiem auto jauda netiek panākta vienkārši saskrūvējot visu uz augšu. Tā varēja darīt karburatoriem...
Tātad kapēc tā nav no rūpnīcas:
1. Bizness un mārketings - Ne reti viena auto modeļa robežās viens identisks dzinējs ir ar dažādām jaudas gammām. Pārsvarā tikai vadības bloka programma un kādi nebutiski sīkumi ap dzinēju. Jaudīgākas versijas protams maksā krietni vairāk un mazjaudīgās lētākas.
2. Ekoloģiskās normas - Kvepu filtri, EGR sistēmas, katalizatori. Ar katru jauno automašīnu atgāzu normas tiek krasāk ierobežotas un auto ražotājiem ir jāizmanto dažādi līdzekļi, lai iekļautos šajās normās. Pārsvarā uz šo normu rēkina tiek upurēta gan jauda, gan ekonomija. Izplūde ir piebāzta pilna ar liekām, nevajadzīgām lietām. Tajā pat laikā pēc tam tehniskajā apskatē, nekas no ši lietam netiek pārbaudīts. Brīvi izmetot (pareizi izprogrammējot) DPF filtru, EGR sistēmu ārā var bez jebkādām problēmām var iziet ikgadējo tehnisko apskati. Pareizi pārbuvejot izplūdi iegūtais rezultāts ir vienkārši pārsteidzošs.
Atslēdzot DPF filtru auto uzreiz paliek ekonomiskāks, jo vairs nav nepieciešams veikt reģenerācijas un dedzināt papildus degvielu. TA mērītajiem CO un CO2 ar EGR un DPF sistēmām nav nekāda sakara. EGR ir domāts NOx izmešu samazināšanai, DPF citām cietajām daļiņām un HC. Tikai dabas draugiem.
3. Rūpnīcas tūnings. Ne reti rūpnīca piedāvā savus jau uzlabotos auto. Kā labs piemērs ir Audi kopdarbība ar ABT tuninga firmu. Pat pēc automašīnas chiptuninga nezūd ražotāja garantija, kas jebkurā citā gadījumā tiktu anulēta.
4. Ne mazāk svarīga lieta ir degvielas kvalitāte, kas tiek ņemta vērā auto regulējumā, jo ne visur degvielas kvalitātes normas ir tik augstas kā Eiropā.
Ar katru jaunāku auto manas iespējas uzlabot viņu un kā pats saki: "izveidot lielisko konfigurāciju", tikai palielinās.
Ja vēl kādi jautājumi, droši.
Ja skatās uz šo lietu tik šauri, tad var saukt BMW inženierus par muļķiem, bet es gluži tā neteiktu.
Matrixxxx šāds jautājums jau bija pāris lapas atpakaļ pavisam nesen.[ Šo ziņu laboja Kaross, 05 Mar 2013, 09:32:07 ]
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16107
Braucu ar:
| vispar interesanti ko ieviesis dizeļiem lai sasniegtu euro6 gan jau izstrade iet pilna spara,2014 nav aiz kalniem | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
05 Mar 2013, 09:36:05 uldens1 rakstīja:
vispar interesanti ko ieviesis dizeļiem lai sasniegtu euro6 gan jau izstrade iet pilna spara,2014 nav aiz kalniem
pilnigi nekrata, kaut izputejam gala udenspiipi lai liek.
mans uzskats kompresijaizdedzes dzineji ir komperctransportam, vieglajiem auto ir dzirksteljaizdedzes dzineji.
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
VMR | | Kopš: 07. May 2006
Ziņojumi: 10301
Braucu ar: sporta variantu
| Piļauju, ka inženieru gadījumā mārketings ir pie vainas - vissjau sen ir izkosts, bet tirgū pēc dažiem gadiem būs jālaiž jaunais, uzlabotais. A ko laidīsi, ja tagad viss maksimums notā dzinēja izspiests? | Offline | | |
matrixxxx | | Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
05 Mar 2013, 09:29:06 Kaross rakstīja:
Ja skatās uz šo lietu tik šauri, tad var saukt BMW inženierus par muļķiem, bet es gluži tā neteiktu.
Matrixxxx šāds jautājums jau bija pāris lapas atpakaļ pavisam nesen.
Atbilde vienaa vaardaa "normas".
Liidziigi kaa pneimatiskaas shautenes ievedot LV deforsee jo jaaiekljaujas 12J jaudaa. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4359
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| tieši tā! Tātad pats labi saproti. dzinējam resurss ir krietni lielāks.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
|
uldens1 | | Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16107
Braucu ar:
|
05 Mar 2013, 09:39:37 Driver rakstīja:
05 Mar 2013, 09:36:05 uldens1 rakstīja:
vispar interesanti ko ieviesis dizeļiem lai sasniegtu euro6 gan jau izstrade iet pilna spara,2014 nav aiz kalniem
pilnigi nekrata, kaut izputejam gala udenspiipi lai liek.
mans uzskats kompresijaizdedzes dzineji ir komperctransportam, vieglajiem auto ir dzirksteljaizdedzes dzineji.
vispar iekšdedzes dzinejs vareja iet nakuj ar savu zemo lietderibas koeficentu,cerams ka tesla driz valdis par pasauli | Offline | | |
Driver | | Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ganjau lietotiem elektrodrotiem jaunu akumulatoru cenas bus vel dargakas kaa krutaka gazes iekarta
un katram bus savs kabriolets ...kajminamais
tik biki lielaks par sho
[ Šo ziņu laboja Driver, 05 Mar 2013, 10:28:15 ]
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
05 Mar 2013, 10:26:57 Driver rakstīja:
ganjau lietotiem elektrodrotiem jaunu akumulatoru cenas bus vel dargakas kaa krutaka gazes iekarta Zinu vairākus cilvēkus, kuri jau tagad apzināti ir iepikuši lietotus elektroauto/hibrīdus par kapeikām un ar nolietotiem akumulatoriem.
Arī nolietotie akumulatori darbojas 40-60km, kas pilsētas auto ir vairāk kā nepieciešams. Atliek tikai uzlādēt par kapeikām.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
Jonix | | Kopš: 02. May 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 623
Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67
|
05 Mar 2013, 09:11:54 uldens1 rakstīja:
05 Mar 2013, 09:06:52 matrixxxx rakstīja:
Man tikai rodas jautaajums.
1. pacelj jaudu
2. samazina pateerinju
3. neietekmee dzineeja ilgmuuzjiibu.
BMW inzjenieri un programmeetaaji ir stulbi ???
bmw inženieriem jaiekļaujas atgazu normas,domaju ka čipojot tur pa izputeju jau nak pavisam savadakas atgazes neka vajadzetu.
Daļēja taisnība.
Protams, pie max jaudas emisijas izmainās, bet ne stāvot uz vietas vai braucot vienmērīgi. Tā pati TA normāli nav problēma, bieži rādītāji tikai uzlabojas.
No rūpnīcas arī nāk vienādi dzinēji ar dažādām jaudām. Tas ir saistīts ar:
1) Nodokļiem pēc dzinēja jaudas, kas līdzīgs arī nosacīti nesen parādījās pie mums
2) Nodokļiem pēc izmešiem
3) Auto ražotāja biznesu - piedāvāt faktiski vienu dzinēju ar dažādām jaudām par dažādām cenām
4) Vienmēr atstāt iespēju nākotnē izlaist vēl jaudīgāku konkrētā dzinēja komplektāciju.
Par patēriņu ir interesanti. Viens un tas pats dzinējs, viena un tā pati jauda, uz papīra patēriņš nemainās, un nomainot mašīnu uz jaunāku braucējs vairs nevar iekļauties vecajā patēriņā.
Vadības bloka uzstādījumus uztaisot nedaudz līdzīgākus iepriekšējai versijai + pieliekot griezes momentu pie zemākiem RPM ir viens no veidiem kā iegūt labāku ekonomiju.
Dzinēja ilgmūžība ir relatīvs jēdziens. Var apgalvot, ka dzinējs zaudē resursu pie maksimālās slodzes, kas daļēji ir taisnība, tomēr ir nianses:
1) tas, kurš visu laiku brauc ar pedāli 100% grīdā tā pat nepārtraukti samazina dzinēja resursu, pie tam, nečipotu zāģējot resursa zudums daudzos momentos ir lielāks
2) Vienam un tam pašam dzinējam izmainot EURO normu auto ražotāja garantētais nobraukums parasti samazinās.
3) tās pašas ekoloģijas normas. Vispazīstamākais ir EGR. Vienlaikus palīdz dzinējam uzsilt un samazina NOx izmešus, tomēr nelabs blakusefekts ir būtisks resursa zudums dēļ kvēpu atkārtotas nonākšanas degkamerā.
Normāli čipojot EGR intensitāte tiek samazināta.
Esmu gājis tālāk un jau aptuveni gadu klientiem piedāvāju interesantu risinājumu - kad dzinējs ir uzsilis EGR automātiski izslēdzas, līdz ar to nezaudējam degvielu ilgāk sildot dzinēju un vienlaikus iegūstam sistēmu bez EGR uzsilušam dzinējam, kas arī ietaupa degvielu.
Protams, dzinēja ilgmūžību ietekmē jebkura iejaukšanās, arī rūpnīcas standarta čips, tomēr [bnav tā - pirms čipošanas bija 500 000km resurss un pēc čipošanas tikai 100 000km.
----------------- www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|