Online
Pašreiz BMWPower skatās 185 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:38:52 @martins_usars rakstīja:
Cilvēks var aiziet no laukiem, bet lauki no cilvēka neaiziet nekad Tā notiek, kad pēc auto iegādes, downloadē savu jauno personību no G30 NBT Auto ir miskaste uz 4 riteņiem, nevis pielūgmes objekts, kur jāskatās uz lampiņām. Ja brauc zajebis, ja nebrauc, hujovo
Koderi vai tu jau sarullēji un iebāzi sev tur kur saule neiespīd savu Raģika auto iegādes mēness fāžu kalendāru ? | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Nē, neiebāzu. Ko jautā? Tavuprāt ir normāli bāzt sev atverē kalendārus? Arturčik, tev galvā ir slimīgas domas. | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:43:27 @martins_usars rakstīja:
Nē, neiebāzu. Ko jautā? Tavuprāt ir normāli bāzt sev atverē kalendārus? Arturčik, tev galvā ir slimīgas domas.
Vienīgais, kuram ir slimas domas galvā esi tikai un vienigi tu ! | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1544
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Радиатор uzvedas kā mans sencis, kuram gan ir 65 gadi.
Nopirka jaunāku volvo, kuram nerādu motora temp, tagad panikā, kā lai uzzina vai var braukt vai jāpasilda vel nācās jau skarbākā valodā iestāstīt, darbini un brauc.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
13 Dec 2023, 09:38:16 @Briize rakstīja:
13 Dec 2023, 09:24:37 @Kaross rakstīja:
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Nē, tur nav nekas nodalīts visiem šiem modeļiem no e90 laikiem strādā vienādi, kā jau RSA teica. Un Tu laikam nesaprati, ko es tev gribu pateikt.
Šādus auto pērk cilvēki, kuriem ir nauda un kuri ir gatavi ar to auto braukt, nevis pisties un skatītites tur uz kaut kādām lampiņām, kaut ko gaidīt kā vecam Renault. Ja kaut kas būs, auto par to dos zināt. Bet Tu uzvedies kā veca Renault īpašnieks, kurš iekāpis Rolls Royce un mīž par katru indikāciju, kas norādītu par kādu defektu.
Tev tiešām liekas, ka BMW par tik elementāru lietu kā sveču sildīšana nav padomājis. Nu pilnīgi bezjēdzīga un neloģiska diskusija.
TAs ir Premium auto, kuram tādām lampām nav jādeg un nav vajadzības nekādas sen par to ir samaksāts, lai par to nedomātu. Tas pat būtu glupi ja tur kaut kas degtu un man vēl būtu jāgaida kāmēr tur kaut kas silst. Šķiļu un braucu - viss!
Ok, varēji jau vnk nekā nereaģēt uz manu postu, ja reiz tev šī diskusija šķiet tik bezjēdzīga un stulba...!
Un es reāli nesaprotu, kas šitas ir par trendu powera tēlot ekspertus par svešu cilvēku finansiālo stāvokli...galīgi neforši...!
Tā, kā skatos, ka esi baigi zinātkārs, te būs info ko palasīt par šo tēmu:
Preheating control
The required glow plug temperature is determined by the DDE control unit on the basis of the following operating values:
Coolant temperature
Engine speed
Intake air temperature
Injection rate
Ambient pressure
Vehicle voltage
Status signal for starter enable
To activate glowing, the DDE sends the required glow plug temperature to the combustion preheating control unit.
Across the LIN bus, the DDE also sends the following operating values to the preheating control unit:
Coolant temperature
Intake air temperature
Ambient pressure
Vehicle voltage
Injection rate
Engine speed
Status signal for starter enable
The preheating control unit uses these operating values to determine the required current for the glow elements and supplies the glow elements with current.
The preheating control unit has only two output stages for activating the three glow elements. The glow elements of cylinder 1 and 2 are supplied with current by an output stage. The glow element of cylinder 3 (example B37) is supplied with current by the second output stage. In diagnosis this results in the fault codes of both heater plugs of one output stage being stored in the event of a fault in the heater plug activation system.
Types of glowing
Glowing is activated in various operating conditions:
Preheating :
Preheating is activated after switching on terminal 15 or PAD mode. Preheating is terminated as follows:
Speed threshold of 42 rpm is exceeded (starter motor is operated)
Preheating time has expired. The preheating time depends on the coolant temperature and is specified in a characteristic curve as follows:
Coolant temperature [°C] below -35 -25 -20 -5 0 5 30 over 30
Preheating time [s] 3,5 2.8 2.8 2,1 1,6 1,1 1,1 0
Start standby heating:
When preheating has been terminated by the preheating time elapsing, start standby heating is activated. The start standby heating is terminated as follows:
After 10 s of start standby heating
When speed threshold of 42 rpm is exceeded.
Starting glow:
Starting glow is activated at every engine start if the coolant temperature is below 75 °C. Starting glow starts after an engine speed threshold of 42 rpm has been exceeded.
The starting glow is terminated as follows:
After the maximum start preheating time of 60 s has elapsed
After termination of the starting operation
When the coolant exceeds a temperature of 75°C
Temporary glowing:
In the event of communication failure between the DDE and the preheating control unit for more than 1 second, emergency preheating is triggered for 3 minutes. Here, the combustion preheating control unit uses safe values to prevent damage to the preheating system.
Concealed glow:
Up to a coolant temperature of 30 °C, preheating and start standby heating are activated as so-called concealed glow. Concealed glow is triggered by the following signals:
Driver's seat occupancy
Seat belt buckle, driver
Valid ignition key
Terminal R or residing PWF status
Brake operated
Clutch operated
Concealed glowing is triggered a maximum of four times and then only enabled again with the engine start.
Part-load glow:
If the DDE detects that the combustion chambers cool down to much due to operation at low loads, part-load glow is activated.
| Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
| likas ka visi prieki lidz ar behas iegadi bus beigusies, bet izskatas ka tiek parskirta tikai jauna nodala | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Labi, labi neprasīšu vairs neko, ja reiz šeit augstiem kungiem tik asa reakcija ir pret to visu...
Lai tad powera top spameri turpina izplatīt savu provokatīvos spamus, rupjības un jēlības, tās te daudz lielāka cieņā izskatās...
| Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:59:54 @Solihull rakstīja:
likas ka visi prieki lidz ar behas iegadi bus beigusies, bet izskatas ka tiek parskirta tikai jauna nodala
Tu jau arī biji te viens no tiem, kuram bija eksperta viedoklis par manu finansiālo stāvokli utt. Atslābsti un lai tev laba diena ! [ Šo ziņu laboja Briize, 13 Dec 2023, 10:04:24 ] | Offline | | |
|
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 3
Braucu ar: 530
|
11 Dec 2023, 16:28:33 @Solihull rakstīja:
aaraa 2023 gads bet g serija joprojam tiek verteta peec ta ka vienigais istajs mators ir 3 litru 6 cilindru kveepinieks respect briizem, tradicijas nevaid mirushas
PS prieks M.Usara virtuala karate 520 tomer tiesham ir pa iisu
EDIT: Factcheckoju pats sevi, 530i tomer knapi bet ir taada vardu dzhedaja un virtuala visu macitaja un pazemotaja cienigs aparats. Pat simboloski sanak, jo ja visu to energiju un laiku ko velta taisot ekseljus par menesfazem konvertetu kkada IT side hustle, varetu nesiekaloties par elvisa 550i.
B57 ir ceļu karalis jo nav cita, labāka motora ko izvēlēties vai ietiekt. Visiziturīgākais, ekonomisks ap 9 litri patēriņš, jaudas ziņā potenciāls dzinējs un skaista izplūdes skaņa. Var uzlikt custom izplūdi ar aktuātoriem un būs kā V8 skaņa. Ar kvēpiem nevajadzētu būt problēmām, ja sprauslas ir kārtībā. Tādēļ nevajag apgrūtināt motoru, vajag ļaut tam elpot un strādāt 2000rpm bez dažādiem ierobežojošiem elementiem. | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Preheating :
Preheating is activated after switching on terminal 15 or PAD mode. Preheating is terminated as follows:
Speed threshold of 42 rpm is exceeded (starter motor is operated)
Preheating time has expired. The preheating time depends on the coolant temperature and is specified in a characteristic curve as follows:
Coolant temperature [°C] below -35 -25 -20 -5 0 5 30 over 30
Preheating time [s] 3,5 2.8 2.8 2,1 1,6 1,1 1,1 0
Start standby heating:
When preheating has been terminated by the preheating time elapsing, start standby heating is activated. The start standby heating is terminated as follows:
After 10 s of start standby heating
When speed threshold of 42 rpm is exceeded.
tātad, ja pareizi saprotu, ieslēdzot aizdedzi, sākas Preheating, kura pāris sekunžu laikā uzsilda kvēlsveces līdz vajadzīgajai temperatūrai
pēc tam notiek "Start standby heating"- 10 sekundes sveces tiek uzturētas vajadzīgajā temperatūrā, gaidot startu? | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
| Paldies par sakarīgu atbildi kexxxiņ ! [ Šo ziņu laboja Briize, 13 Dec 2023, 10:40:22 ] | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| tā nebija atbilde, drīzāk jautājums vai sapratu pareizi
nākošais jautājums būtu- kā G sērijai aizdedze ieslēdzas- jāpospiež pogu? un tad vēlreiz, lai startētu? | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Nē, sākumā ir jāieliek kurbulis un motors jānoliek nulles punktā. Tad ar pedāli sakačā spiedienu degvielas sistēmā, ieslēdz aizdedzi uz pirmo un ar slēdžiem ieslēdz degvielas sūkņus. Kā vecam Kamaz vai aviācijā. | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4362
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
| G-sērijai ir jāiekāpj mašīnā, jānospiež bremze un tad start poga. Viss. Nav tur nekas jādročī, jēsēž, jāgaida. Tik elementāri!
13 Dec 2023, 10:02:09 @Briize rakstīja:
Labi, labi neprasīšu vairs neko, ja reiz šeit augstiem kungiem tik asa reakcija ir pret to visu...
Lai tad powera top spameri turpina izplatīt savu provokatīvos spamus, rupjības un jēlības, tās te daudz lielāka cieņā izskatās...
Tu uzvedies kā maza meitene tagad. Kāds skarbāk atbildēja uz taviem jautājumiem - vairs nejautāšu neko. Nu man tā draudzene darīja 22 gados.
Nē, es nesmejos par tavu finansiālo stāvokli, es vairāk apbrīnoju to "tirināšanos" ap to auto. Tā parasti dara opji gados vai cilvēki, kas to auto nevar atļauties uzturēt. Un tad sākās, pie katras mazākās skaņas, kad ziemā sniegs nokrīt no ratiem, zvana uz servisu un gatavi bez rindas skriet, ka tikai paņem un apskatās. Ir tādi klienti bijuši, cenšos gan no tādiem atkratīties.
Liec mierā tās sveces, tur viss strādā pareizi un tā, kā tam jābūt. Ja gribās izzināt sīkākas detaļas, lasi NEWTIS.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
13 Dec 2023, 09:37:28 @jermanis83 rakstīja:
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Apsveikts AOar jauna auto iegādi. Uz paneļa tiešām jārāda kvēlsveču logotipam un tad var startēt pēc 15 sekundēm kamēr tās uzsilst. Manam F-10 arī tā rāda, pie mīnusiem padrebinās un pielec ar pirmo. Noteikti ka var pie kāda kodētāja to izdarīt ar INPA, lai arī G-30 rādītos tas pats, pie reizes varēsi izslēgt StartStopu, atslēgt lai lampas netiek apskalotas, jo ļoti liels ūdens patēriņš un uzlikt smukus Alpīna riņķus uz ekrāna. Pirmais ko es izdarītu ir pārbaudītu vai ķēde nav izstiepusies ar mērītāju kas var liecināt vai kloķa vārpsta neapraujas. Otrais būs EGR atsaukums (noteikti nebrauktu ne metra ar to auto, kamēr EGR detaļas nav uz atsaukuma nomainītas) un tad atslēgt Addblue tanku. Kautkādus ~350zs uz stenda varēs arī uzčipsot un būs labs auto
Es ceru, ka tas bija sarkasms
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 10:54:56 @kexxx rakstīja:
tā nebija atbilde, drīzāk jautājums vai sapratu pareizi
nākošais jautājums būtu- kā G sērijai aizdedze ieslēdzas- jāpospiež pogu? un tad vēlreiz, lai startētu?
Nu redzi pat tu saprati jautājumu būtību !
Par to jau arī es jautāju attiecībā uz savu auto ,proti, ka ja nospiežu starta pogu vienu pašu bez nospiesta bremžu pedāļa, tad nekas nenotiem, uz priborkas neieslēdzās pat neviena lampiņa, tik parādas apakšā uzraksts ar simbolu - ar kāju uz pedāļ, ka ja gribi piestartēt, tad jānospiež bremžu pedālis. Tiklīdz nospiežu bremžu pedāli un vienlaikus spiežu starta pogu tad uzreiz auto piestartējās. F sērijai varēja darīt divejādi: 1) nospiest starta pogu, bet nenospiest bremžu pedāli, tad priborkā iedegās visas dzeltenās un sarkanās lampiņas un arī kvēlsveču simbols, varēja pasildīt kvēlsveces un tad nospiežot bremzi un vēlreiz nospiežot starta pogu auto piestartējās un 2) uzreiz spiežot starta pogu vienlaikus nospiest bremzi un piestartēt auto pat ar neuzsildītām kvēlsvecēm. Tā bija visa jautājuma būtīva, lai saprastu vai šeit ir savādāk ar G seriju un iznāk kad ir savādāk ! | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 11:07:34 @Kaross rakstīja:
G-sērijai ir jāiekāpj mašīnā, jānospiež bremze un tad start poga. Viss. Nav tur nekas jādročī, jēsēž, jāgaida. Tik elementāri!
13 Dec 2023, 10:02:09 @Briize rakstīja:
Labi, labi neprasīšu vairs neko, ja reiz šeit augstiem kungiem tik asa reakcija ir pret to visu...
Lai tad powera top spameri turpina izplatīt savu provokatīvos spamus, rupjības un jēlības, tās te daudz lielāka cieņā izskatās...
Tu uzvedies kā maza meitene tagad. Kāds skarbāk atbildēja uz taviem jautājumiem - vairs nejautāšu neko. Nu man tā draudzene darīja 22 gados.
Nē, es nesmejos par tavu finansiālo stāvokli, es vairāk apbrīnoju to "tirināšanos" ap to auto. Tā parasti dara opji gados vai cilvēki, kas to auto nevar atļauties uzturēt. Un tad sākās, pie katras mazākās skaņas, kad ziemā sniegs nokrīt no ratiem, zvana uz servisu un gatavi bez rindas skriet, ka tikai paņem un apskatās. Ir tādi klienti bijuši, cenšos gan no tādiem atkratīties.
Liec mierā tās sveces, tur viss strādā pareizi un tā, kā tam jābūt. Ja gribās izzināt sīkākas detaļas, lasi NEWTIS.
Viss kārtībā, tu esi zinošs cilvēks un man ir interesanti palasīt tavu un arī RSAWorkshop pieredzi un zināšanas par auto šai forumā, bet ja godīgi ir tā, ka apskrienās dūša, saņemot savā adresē agresiju par vienkāršas tehniskas dabas jautājumu. Saprotu, ka tev kā auto jomas profesionālim šīs jomas neprofesionāļu uzdotie jautājumi daudzkārt šķiet stulbi, vnk pieņem, ka cilvēki nezin un varbūt neizprot to visu tā kā zini tu. Es interesējos par auto lietām, jo tas man ir kā hobijs, savulaik gribēju iet mācīties par mehāniķi, vecāki aizvirzija uz citu jomu, tāpēc tagad tas man ir hobijs un interesējos par sava auto tehniskām niansēm... | Offline | | |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Radjik, paņem palasi auto lietotāja manuāli- tur tak vajadzētu būt vusam aprakstītam ko un kā darīt | Offline | | |
Zalespljavejs | | Kopš: 28. Jul 2015
Ziņojumi: 2495
Braucu ar: tautas auto
| Būtu labāk nopircis to 4.golfu, un šādi jautājumi un spriedzes mazināšana atkristu. | Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
13 Dec 2023, 11:07:34 @Kaross rakstīja:
G-sērijai ir jāiekāpj mašīnā, jānospiež bremze un tad start poga. Viss. Nav tur nekas jādročī, jēsēž, jāgaida. Tik elementāri!
vai tad tas pats nebija jau E60? ja auto jūta, ka kko jāsilda, tad parādījās spirāle ekrānā uz brīdi un tikai tad startēja tā, ka nedēļu nekustināta leca no pus apgrieziena arī -28 grādos.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|