Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
Lumpy
12. Mar 2020, 15:03 #541

Kopš: 02. Sep 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 250

Braucu ar: XC90, Toyota, MAN

Kādas atsauksmes par DPF tīrīšanas kantoriem?
Offline
sys9291
12. Mar 2020, 16:31 #542

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Mar 2020, 15:03:47 @Lumpy rakstīja:
Kādas atsauksmes par DPF tīrīšanas kantoriem?

tīrīšanai īstas jēgas nav - ja auto kārtībā - tad filtru viņš parasti izdedzina pats (ar diagnostikas iekārtas palīdzību BMW tikai brauciena laikā), var arī pirms pasākuma iepūst ķīmiju iekšā... bet ja mašīnai ir defekti ne tīrīšana, ne dedzināšana ne arī maiņa neko nedos...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 12 Mar 2020, 16:40:28 ]

Offline
streetking
12. Mar 2020, 19:12 #543

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


12 Mar 2020, 16:31:09 @sys9291 rakstīja:

12 Mar 2020, 15:03:47 @Lumpy rakstīja:
Kādas atsauksmes par DPF tīrīšanas kantoriem?

tīrīšanai īstas jēgas nav - ja auto kārtībā - tad filtru viņš parasti izdedzina pats (ar diagnostikas iekārtas palīdzību BMW tikai brauciena laikā), var arī pirms pasākuma iepūst ķīmiju iekšā... bet ja mašīnai ir defekti ne tīrīšana, ne dedzināšana ne arī maiņa neko nedos...


Un pelni?
Pelni nekur nepazūd un neizdeg
Offline
GirtzB
12. Mar 2020, 20:56 #544

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 22093

Braucu ar: 2x(R6+LSD)

šis silda Latvieša sirdi
kvēpotāji norāvuši sodu...
gaidam, kad līdzīgi lēmumi līdz eiropai atnāks.

-----------------
Braukt ir priex.
Tikai R6, S54B32 + 2JZ-GE
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 09:47 #545

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


12 Mar 2020, 19:12:28 @streetking rakstīja:

12 Mar 2020, 16:31:09 @sys9291 rakstīja:

12 Mar 2020, 15:03:47 @Lumpy rakstīja:
Kādas atsauksmes par DPF tīrīšanas kantoriem?

tīrīšanai īstas jēgas nav - ja auto kārtībā - tad filtru viņš parasti izdedzina pats (ar diagnostikas iekārtas palīdzību BMW tikai brauciena laikā), var arī pirms pasākuma iepūst ķīmiju iekšā... bet ja mašīnai ir defekti ne tīrīšana, ne dedzināšana ne arī maiņa neko nedos...


Un pelni?
Pelni nekur nepazūd un neizdeg

un tīrot (mazgājot) viņi pazūd vai ne?
bet nu katrs dara kā grib - vismaz BMW oficiālā dokumentācijā nekur nepiemin DPF tīrīšanu, bet dod norādes uz konkrētu ķīmiju un reģenerācijas procedūru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 13 Mar 2020, 09:48:11 ]

Offline
smudo
13. Mar 2020, 10:36 #546

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Vacija ir TUV sertificeti kantori, kas saka, ka var iztirit 90%+ pelnu. Pirms paris menesiem biju ielicis linku viena no temam. Detalas par tehnologju majas lapas neatklaj un nezinu, cik patiess ir tas apgalvojums. Tas, ko noteikti neiesaka, ir dedzinasana, jo ta del augstas temperaturas var bojat filtra strukturu. Auto razotaji filtru tirisanu nerekomende, bet vini ari neiesaka mainit AT ellu.
Offline
streetking
13. Mar 2020, 11:02 #547

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:


13 Mar 2020, 09:47:50 @sys9291 rakstīja:

un tīrot (mazgājot) viņi pazūd vai ne?



nesaprotu, kas te ir tik smieklīgs

bet nu katrs dara kā grib - vismaz BMW oficiālā dokumentācijā nekur nepiemin DPF tīrīšanu, bet dod norādes uz konkrētu ķīmiju un reģenerācijas procedūru...


parādi vieglo auto ražotāju, kurš saka ka mazgāšana ir ok.
cik saprotu, smagajai tehnikai (pilsētu autobusi, lauktehnika) mazgāt ir normāla prakse.
parādi vieglo auto ražotāju, kurš saka ka jebkura mezgla, detaļas nomaiņa uz ne-oem ir ok.
un kā jau te rakstīja - eļļa kārbā ir lifetime. Ķēde arī drošvien ir 'lifetime'
Offline
troyka
13. Mar 2020, 11:22 #548

Kopš: 02. Jul 2018

Ziņojumi: 54

Braucu ar:

Kāds pērk tos filtrus? Redzēju ko FB ka tur ir kads zelts.. Vai ko jaucu, ko tad pērk no izplūdes sistēmas?
Offline
Staris
13. Mar 2020, 11:55 #549

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


13 Mar 2020, 10:36:28 @smudo rakstīja:
Vacija ir TUV sertificeti kantori, kas saka, ka var iztirit 90%+ pelnu. Pirms paris menesiem biju ielicis linku viena no temam. Detalas par tehnologju majas lapas neatklaj un nezinu, cik patiess ir tas apgalvojums. Tas, ko noteikti neiesaka, ir dedzinasana, jo ta del augstas temperaturas var bojat filtra strukturu. Auto razotaji filtru tirisanu nerekomende, bet vini ari neiesaka mainit AT ellu.

Iztīrīt var arī par 100% visu. Aktuālais jautājums ir - vai filtrs pēc tam turpina veikt savu funkciju, vai vienkārši tur ir dekoratīvs nolietojies elements, kurš saķers daļu kvēpu un aizķeps pāātrinātā gaitā ciet.
Elements kā tāds jau nav mūžīgs.
Offline
smudo
13. Mar 2020, 12:07 #550

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


13 Mar 2020, 11:55:54 @Staris rakstīja:

13 Mar 2020, 10:36:28 @smudo rakstīja:
Vacija ir TUV sertificeti kantori, kas saka, ka var iztirit 90%+ pelnu. Pirms paris menesiem biju ielicis linku viena no temam. Detalas par tehnologju majas lapas neatklaj un nezinu, cik patiess ir tas apgalvojums. Tas, ko noteikti neiesaka, ir dedzinasana, jo ta del augstas temperaturas var bojat filtra strukturu. Auto razotaji filtru tirisanu nerekomende, bet vini ari neiesaka mainit AT ellu.

Iztīrīt var arī par 100% visu. Aktuālais jautājums ir - vai filtrs pēc tam turpina veikt savu funkciju, vai vienkārši tur ir dekoratīvs nolietojies elements, kurš saķers daļu kvēpu un aizķeps pāātrinātā gaitā ciet.
Elements kā tāds jau nav mūžīgs.


Nevaru ar parliecibu sniegt atbildi, tomer, cik esmu lasijis par filtru uzbuvi, tad tam pamata ir mehanisks darbibas princips, lidz ar to ja pasa filtrjisa elementa strukture netiek bojata, tad tas filtres kvepus atbilstosi razotaja standartiem. Faktiski pats filtra darbibas princips ir loti vienkarss (notiek mehaniska kvepu dalu filtracija, kas tiek sadedzinati regeneracijas procesa un rezultata rodas pelni, kas atskiriba no kvepiem jau ir nedegoss elements) - bet taja pasa laika, lai tadu filtru uzrazotu, ir jaiet sarezgits razosanas process.
Offline
smudo
13. Mar 2020, 12:10 #551

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Vel gribu piebilst, ka aizseresanas notiek tad, ka netiek iztiriti pelni un/vai tiek mehaniski bojats filtrejosais elements. Protams, ari ja dzinejam ir defekts, tiek lietota neatbilstosa ella vai degviela. Tad ari uzliekot jaunu OEM fiktru, tam bus jaiztur palielinats regeneraciju skaits un atri bus pilns ar kvepiem.
Offline
sys9291
13. Mar 2020, 21:08 #552

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


13 Mar 2020, 11:02:23 @streetking rakstīja:

13 Mar 2020, 09:47:50 @sys9291 rakstīja:

un tīrot (mazgājot) viņi pazūd vai ne?



nesaprotu, kas te ir tik smieklīgs

bet nu katrs dara kā grib - vismaz BMW oficiālā dokumentācijā nekur nepiemin DPF tīrīšanu, bet dod norādes uz konkrētu ķīmiju un reģenerācijas procedūru...


parādi vieglo auto ražotāju, kurš saka ka mazgāšana ir ok.
cik saprotu, smagajai tehnikai (pilsētu autobusi, lauktehnika) mazgāt ir normāla prakse.
parādi vieglo auto ražotāju, kurš saka ka jebkura mezgla, detaļas nomaiņa uz ne-oem ir ok.
un kā jau te rakstīja - eļļa kārbā ir lifetime. Ķēde arī drošvien ir 'lifetime'


da nē cienītais izskatās, ka tavs tavs auto ir life time...
Es kaut ko rakstīju, par nomaiņu uz OEM? kaut kur pieminēju ķēdes un kārbas? Jebšu kādam DPF biznesa projektu aizskāru?
Offline
Mo4itajs
16. Oct 2020, 15:21 #553

Kopš: 01. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 45

Braucu ar: C7 BiTurbo

Šo lasījāt? Nez cik tas gan būs reāli.

'Zebra': Ja auto izgriezts kvēpu filtrs, tehnisko apskati iziet nevarēs
Offline
Peppa_pig
16. Oct 2020, 15:22 #554

Kopš: 01. Apr 2020

Ziņojumi: 517

Braucu ar: ⸸PE☿PA⸸

Nez cik topikos vel so iemetis
Offline
Staris
16. Oct 2020, 15:24 #555

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.
Offline
radiaators
16. Oct 2020, 17:06 #556

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d


16 Oct 2020, 15:24:11 @Staris rakstīja:
Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.

Ēmmm kuros ?
Offline
michals1
16. Oct 2020, 17:45 #557

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Ja tā būs taisnība,tad 70% poweristu iestāsies bankrots vai vismaz grūti laiki
Offline
Staris
16. Oct 2020, 17:48 #558

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


16 Oct 2020, 17:06:40 @radiaators rakstīja:

16 Oct 2020, 15:24:11 @Staris rakstīja:
Jā, par šo jau 2 topikos šodien diskutē. Tagad arī trešajā.

Ēmmm kuros ?

teh.apskates topikā un guru topikā.
Bet no mīzing. Tad, kad reāli tādus mikrodaļu aparātus lietos Latvijā, tad te būs sen jau autoparks pamainījies.

[ Šo ziņu laboja Staris, 16 Oct 2020, 17:49:06 ]

Offline
sys9291
16. Oct 2020, 21:04 #559

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


16 Oct 2020, 17:45:50 @michals1 rakstīja:
Ja tā būs taisnība,tad 70% poweristu iestāsies bankrots vai vismaz grūti laiki

būs jāpāriet uz benzīna vai gāzes dzinējiem...
Offline
uldens1
16. Oct 2020, 21:47 #560

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:


16 Oct 2020, 21:04:18 @sys9291 rakstīja:

16 Oct 2020, 17:45:50 @michals1 rakstīja:
Ja tā būs taisnība,tad 70% poweristu iestāsies bankrots vai vismaz grūti laiki

būs jāpāriet uz benzīna vai gāzes dzinējiem...
uz to laiku jau būs jāmeklē kas izprogrammēs benzīniekiem GPFu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo