Online

Pašreiz BMWPower skatās 183 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
jurxx
06. Mar 2011, 03:28 #541

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:


06 Mar 2011, 03:24:02 Driver rakstīja:
Te tak ir taxipower.lv visi visu dienu sturee.

Bmw nekad civilizeta valsti nav bijis plukatu auto, citur ikdiena ar tadiem brauc advokati un arsti, pie mums kraveji un celtnieki un sapnjo par LPG iesprici par 100ls uz cilindru.

DRIVER - NAV MELNS UN BALTS
lielākiem burtiem uzrakstīt nevaru....
Tai pašā vācijā ar luksus meršiem - vagoniem mauc tie paši celtnieki... so what
nu lai tak brauc.... un brauc kā grib... ne tev ar tiem auto jabrauc ne tev viņi obligāti jāpērk *( ja jau nevari jaunu nopirkt)
pēc tavas teorijas tā sanāk - jo pats esi mehāniķis un brauc ar bmw NU C`MON
Offline
Dzvile
06. Mar 2011, 03:35 #542

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.

Latvijā cilvēki uzskata,ka ir kruta ja kāds "biezais" uz firmu nopērk krutu auto un uzliek gāzi,jo nauda bendžam jātaupa,līzīte ta jāmaksā.
Un pēc tam stāstīt,ka vai cik kruti autiņi pie mums gāzi uzpilda.Patiešām uzskatiet,ka tas ir "kruta"?
Kruta būtu,ja tas 'biezais' mācētu savu firmu tā pavilkt,ka vēlāk varētu atļauties braukt ar to "kruto" auto.Bet nē,viņam vajag visu uzreiz,firmele nodibināta gada sākumā,a pēc 3 mēneši jau šefs ar jaunu X5 4.4+ gāzi braukā.

[ Šo ziņu laboja Dzvile, 06 Mar 2011, 03:35:36 ]



-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
06. Mar 2011, 03:35 #543

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

es nevaru atljauties nopirkt mazlietotu vai pilnigi jaunu bmw, bet taja pat laika nesudzos par to cik vinjs rij. Ka ziemas un sudu vadajamais auto man ir velviens braucamais.
Un tie, kas teiks, ka man vajag iztirgot visu autoparku un nopirkt e60 un uzpist vinjam gazi, lai iet rataa.

P.s. Ja nebutu tas, kas esmu visdrizak nebrauktu ar bmw, jo naudu veca iegadei atrastu, uztureshanai nee, bet jaunu ar garantiju nepavilktu...

06 Mar 2011, 03:27:42 Archy96 rakstīja:

06 Mar 2011, 03:24:02 Driver rakstīja:
Te tak ir taxipower.lv visi visu dienu sturee.

Bmw nekad civilizeta valsti nav bijis plukatu auto, citur ikdiena ar tadiem brauc advokati un arsti, pie mums kraveji un celtnieki un sapnjo par LPG iesprici par 100ls uz cilindru.

Un pie kuras kategorijas pats sevi pieskaiti???? Cik saprotu, tad advokāts neesi un ārsta privātpraksi arī neesi nodibinājis?


-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
06. Mar 2011, 03:43 #544

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

tādi kā tu vari nopirkt arī mint condition bmw - kura cena ir lielāka kā jaunam ar noskrējienu 10k
Kur problēma neredzu...
Pat saki kad ienisti kapeikpisējus bet gribi pa lētuci nopirkt ideālu auto...
Ideāls retro auto maksā vairāk kā jauns no rūpnīcas un tas ir fakts.. ja pērc auto lai celtu nu tad izvēlies labāko par pieņemamāko ciparu un cel augšā..
visu autiņus tāpat kā visus datoru ir taisījis cilvēks - ar k.kādu tehnikas līdzdalību un visi viņi un paceļami līdz izcilam stāvoklim neatkarīgi no sākotnējā stāvokļa viss. cik maksās tas ir cits jautājums - esmu redzējis, kā saab no rūsas čupas uzceļ iedālu
par ko cepies..
Offline
Archy96
06. Mar 2011, 03:43 #545

Kopš: 04. Nov 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 1106

Braucu ar: KTM 1290 SA & Toyota LC120

Jūs nemitīgi jaucat divas atšķirīgas lietas "santīmpišanu" un "ekonomēšanu", tas nav gluži viens un tas pats.

Labi, nav laikam jēgas par to diskutēt, cilvēka svēto pārliecību mainīt nevar

Godīgi sakot neredzu atšķirību starp vārdu salikumu "BMW un gāze", "Audi un gāze", "MB un gāze", visi no iepriekš minētajiem ir pakaļas pārvietotāji, kurš dārgāks, kurš lētāks, bet ar kopēju mērķi - nogādāt tevi no punkta A uz punktu B, un ja to ir iespējams izdarīt ar uz pusi mazākām izmaksām, tad kur problēma?????

[ Šo ziņu laboja Archy96, 06 Mar 2011, 03:43:46 ]

Offline
Dzvile
06. Mar 2011, 03:54 #546

Kopš: 19. Dec 2005

Ziņojumi: 5863

Braucu ar: Čupu ar lūžņiem un diviem BMW.


06 Mar 2011, 03:43:34 Archy96 rakstīja:
Jūs nemitīgi jaucat divas atšķirīgas lietas "santīmpišanu" un "ekonomēšanu", tas nav gluži viens un tas pats.

Labi, nav laikam jēgas par to diskutēt, cilvēka svēto pārliecību mainīt nevar

Godīgi sakot neredzu atšķirību starp vārdu salikumu "BMW un gāze", "Audi un gāze", "MB un gāze", visi no iepriekš minētajiem ir pakaļas pārvietotāji, kurš dārgāks, kurš lētāks, bet ar kopēju mērķi - nogādāt tevi no punkta A uz punktu B, un ja to ir iespējams izdarīt ar uz pusi mazākām izmaksām, tad kur problēma?????


Iedomājies situāciju.Paliela firma.Apgrozījums lielāks par 5milj.gadā. Šefam ir piemēram bmw 760 kaut kāds tur long versija . Viņš ar viņu brauc divreiz,trīs reizes dienā.Darbas-mājs-pusdienas.
Un tā kā viņš pelna un firma iet uz augšu tad gan jau māk taupīt to kapeiku.
Un kapēc es nevienu tādu neredzu ar gāzes iekārtām?
Vienīgais ko redzu,ir neveiksminieki kuri lec augstāk pār savu dirsu un maskē to ar taupīšanu.

Bet vispār PO,katram savas domas.

-----------------
"The quieter you become the more you can hear."
Offline
Driver
06. Mar 2011, 04:01 #547

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Man bmw patik, pats ar tiem braucu un remonteju vinjus, jo shie auto ir lidz pedejam pardomati un max labi izgatavoti un pec butibas ir loti sarezgits un precizs elektromehanisks izstradajums, kas vienmer ir savam laikam max labi, nevis max leti izgatavots...
Te nav runa, ka bmw ir labs, jo tas ir kruta vai pachotna, bet gan izvertejot auto gan no lietotaja, gan tehniskas puses njemot vera visas nianses.

Bet taa kaa gaze LV teritorija ir tada kada ir, tad es neredzu neko jaunaku par e12 528 ar diviem izlurkatiem karburatoriem, kas varetu tikt aprikots ar LPG un nepaliktu sliktaks kaa ir stock izpildijuma + tada stavokli kaa tas ir uz so bridi. Pat 79 gada motronic uz m30 dzineja strada precizak ka jebkura sobrid LV piedavata gazes iekarta...
Bet apzinati modificet auto, lai tas butu sliktaks ir stulbums.
Man bmw nekad nebus ka dirsas parvietotajs
...ja kadreiz te bus laba gaze, tad pastav iespeja, ka braukshu ar bmw, kuram bus modificets mehaniski dzinejs un individuali izgatavota dzineja vadibas sistema, kas darbosies ar skidru gazes iesmidzinashanu un nebus neprecizaka par (kautvai) m52 stock vadibu.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
06. Mar 2011, 04:22 #548

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

NU ņem lietas savās rokās un veido savu izcilo gāzes iešprici... arī problēmu neredzu... tehnika tev vairāk kā vajag zināšanas arī pietiekamas - strādā un testē un tad varēsi ietirgot arī vienkāršajiem ļautiņiem iekārtu, kas nepis ne dzinēju ne padara sliktāku dinamiku...
Offline
Driver
06. Mar 2011, 04:31 #549

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


06 Mar 2011, 04:22:24 jurxx rakstīja:
NU ņem lietas savās rokās un veido savu izcilo gāzes iešprici... arī problēmu neredzu... tehnika tev vairāk kā vajag zināšanas arī pietiekamas - strādā un testē un tad varēsi ietirgot arī vienkāršajiem ļautiņiem iekārtu, kas nepis ne dzinēju ne padara sliktāku dinamiku...

nav jegas...
Ar musu gazes kvalitati noregulet kartigi nepaspesi, kad kautkas jau sapisisies un kursh ljautinjs maksas 2500ls par gazes vadibu plus vel iespaidigu ciparu par mehanisko dzineja modificeshanu?
Nevelti bija m ar gazi (titullapa), domajat tur turks uzlika elpigaz iekartu par 100ls uz cilindru?
Var ari udeni majas njemt no kaiminja kanalizacijas un raudat ka visi attirishanas un filreshanas iekarta nestrada ka vajag.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
jurxx
06. Mar 2011, 04:46 #550

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

īstenībā ir tikai divas problēmas - programnodrošinājums un dzelži, kas spēj analizēt informāciju no devējiem milisekundēs( tās pašas tevis pieminētās vadības ir lēnas 2 sec)
un nākamais ir komponentes, kas spēj reaģēt pietiekami ātri... (laigan noteikti ir)

[ Šo ziņu laboja jurxx, 06 Mar 2011, 05:17:47 ]

Offline
Red_Rocket
06. Mar 2011, 06:03 #551

Kopš: 24. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4444

Braucu ar: C124 E320

ja civleeks grib sportot ar savu e30 vai ko tur protams nekaada gaaze ja civleeks grib vienkaarssi eerti paarvietoties vai vienkaarssi paarvietoties no punkta A liidz punktam B kapeec vinjam neizveeleeties variantu kurss maksaa divreiz leetaak??? un galu galaa katrs izveelas to variantu kurss vinjam ir vispiemeerotaakais un vispienjemamaakais ir mazliet stuulbi veerteet vispaar kapeec kaads brauc ar gaazi vai nee. kapeec civleeki neveertee viens otru peec taa kurss brauc ar bendziinu vai diizeli??? driiz tas bendziins maksaas 1 ls litraa domaaju ka pat lielaakajiem skeptikjiem iesssausies doma praataa blle kaa lai to gaazes pipsi nomaskee taa lai neviens nepamana ka es arii ar gaazi braukaaju un ik pa laikam iedirsiis kautko blle pidarasi atkal bendziina cena pakaapusies karoche katrs izveelas ko veelas un vis
Offline
artursz
06. Mar 2011, 10:56 #552

Kopš: 23. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1312

Braucu ar: Šķērso Laukus

jipal.. palasiiju, ko te aarsti, celtnieki u.c dziives maaktie pa nakti un nevaru beigt njirgt par juusu teorijaam.. visi, protams, ir gudri teoreetikji, tikai lielaakajai daljai pie braucu ar: visaadi suudi gadijushies, briinos, ka ar juusu plashajaam zinaashanaam visaas jomaas veel neesat tik turiigi kaa apm sporcs(ir taads normaals chalis, kas taadus kaa juus deevee par miizelaam, kas taisniiba vien ir un citi aiz skaudiibas raxta dzeeliibas par vinju :aiwa drivers ar malacis, gribeetu redzeet kaa tavs lunkanais organisms ietilptu 0.9 pandaa un kaa stuure grieztos veederaa, par to, ka gaazenieki droti, bija vnk bomba, chalis savu statistiku laikam veicis vai aptauju pa dziivokljiem, taa teikt bet, ja tas ir parasts noveerojums uz ielas, cik amashiinaam ir gaazes vaacinji, tad tu esi totaals darba riiks, jo es zinu 3 cilveekus, kam tas gaazes vaacinsh ir nosleepts pie benzhas vaacinja un visi tie autinji 10+ gadi, tomeer ljoti kaartiigi sakopti..
Offline
Automoto
06. Mar 2011, 11:17 #553

Kopš: 05. Mar 2011

Ziņojumi: 276

Braucu ar: prātu un autopillotu

Jūs te ņematies kā mazi bērni. BMW ir laba mašīna, bet nav ekskluzīva. Tas ir autiņš ikdienai, lai savu pēcpusi vizinātu uz darbu, veikalu. Ja par konfortu kāds maksā 10Ls uz 100km Tad otrs 5Ls. Kas tur slikts? Kā gribu, tā tērēju savu naudu. Man autiņš ir vajadzīgs lai varētu aizbraukt no punkta A līdz punktam B. Braucot es neuzvelku kasku, ādas cimdus. Tas ir IKDIENAS auto.
Ja gāzi uzliktu Pagani Zondai, tad tas būtu dīvaini.
Offline
pekinens
06. Mar 2011, 11:24 #554

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

traki vai esat palikushi? uz bmw gaazi nevar likt! saluuziis uzreiz!

Offline
Automoto
06. Mar 2011, 11:35 #555

Kopš: 05. Mar 2011

Ziņojumi: 276

Braucu ar: prātu un autopillotu

Nu puņķainam pokemonam gāze būtu ļoti liela problēma. Vecs sarūsējis BMW ar Maksimas kovrikiem. Ķīniešu ksenoniem. Pašam DG siksna un adidas trenuškas. Blakus sēž nogribējies zaķis. Un ir jāiebrauc gāzes uzpildes stacijā Tur pat lētos prežus nevar nopirkt. Abloms baigs.
Offline
lpg
06. Mar 2011, 11:52 #556

Kopš: 04. Mar 2011

Ziņojumi: 33

Braucu ar: karieti

Tas ka katrs rēķina un skaita ir tikai normāli. Pastaigā pa shrotplaci Rumbulā un saproti ka 745i ir daudz vienkāršāk nopirkt lietotu labā stāvoklī ar mazu noskrējienu, jo šefs ar to ir braucis tikai Svētdienās pie brūtes , nekā 525D - kuram jau griežās sazin kurais milijons .. un ko ta darīt ? iegrābties itkā mietpilsoniskākajā nodrāztajā traktorā un stumt tur iekšā Lašus tūkstošiem, vai uzkrāmēt uz vēl dzīvas mašīnas LPG.
Offline
Automoto
06. Mar 2011, 11:58 #557

Kopš: 05. Mar 2011

Ziņojumi: 276

Braucu ar: prātu un autopillotu


06 Mar 2011, 11:52:30 lpg rakstīja:
Tas ka katrs rēķina un skaita ir tikai normāli. Pastaigā pa shrotplaci Rumbulā un saproti ka 745i ir daudz vienkāršāk nopirkt lietotu labā stāvoklī ar mazu noskrējienu, jo šefs ar to ir braucis tikai Svētdienās pie brūtes , nekā 525D - kuram jau griežās sazin kurais milijons .. un ko ta darīt ? iegrābties itkā mietpilsoniskākajā nodrāztajā traktorā un stumt tur iekšā Lašus tūkstošiem, vai uzkrāmēt uz vēl dzīvas mašīnas LPG.

Vai tev prāts? Tas takš exkluzīvs dampis. Tik retie to var atļauties. Viņam bākā tik zelta stieņus var bāzt. Tad apkārtējie Tevi novērtēs. Drivers spiegs no laimes viņu remontējot.
Offline
Driver
06. Mar 2011, 13:33 #558

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Ta turpinat viri! Driz reduktoru topika tiks apspriestas nevis attiecibas un kursh blokjis labaks, bet gan membranu skaits un reduktora izmeri

p.s. Domajat es neesmu aizdomajies par gazi? Esmu un ne vienu vien reizi, tik esmu nonacis lidz tam, ka dzinejs bus japarbuve un tiks darbinats tikai ar LPG un ka tomer delj kautkadam niansem iekarta uz gazi nespes stradat tik uzticami precizi kaa sveices pulkstenis...
Bet sita topika iemitniekiem nevajag mehanisku sveices pulksteni, bet der lets tirgus suuds par 1ls ar AA bachu darbinams ar plastmasas zobratiem un raditajiem, kas kjeras...

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
lpg
06. Mar 2011, 13:41 #559

Kopš: 04. Mar 2011

Ziņojumi: 33

Braucu ar: karieti

Dombrovskis ar Vilku lēnām palīdz izvēlēties
Offline
nagla
06. Mar 2011, 13:52 #560

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1

nomaini sev pakala memranu,tur ar ir ta vaina!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo