Online

Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
cirteejs
10. Nov 2015, 21:37 #541

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L


10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!

Piedod, neinteresē
Offline
shibernieks
10. Nov 2015, 23:57 #542

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:


10 Nov 2015, 19:03:58 KristapsRA rakstīja:
Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki

Kamēr visi te no laimes nav vēl apčurājušies atļaušos piebilst, ka ir šur tur pavīdējis info par jauniem 3.0tdi, kas pirkti 2015 jauni un ir problēmas ar graboņu dzinējā. Moller & ražotāja reakcija neesot bijusi tā pati iejūtīgākā.
Viens tāds stāsts uzpeldēja audistailā par a7. Tagad stāsts ir padzēsts.

Piedevām klauns Džeriņš ar kautko ir sarakstījis par nedienām ar audi un molleru.
Offline
Damn
11. Nov 2015, 07:45 #543

Kopš: 24. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 10803

Braucu ar:

2013.g Touareg. ~75000km Līdz šim tikai apkopes, bremžu kluči, diski.
Offline
siga
13. Nov 2015, 09:45 #544

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku

Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.
Offline
raivisp
13. Nov 2015, 09:55 #545

Kopš: 22. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 8619

Braucu ar: to kas pagalmā mētājas


10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!
bet kāds sakars tam ar jauno, Type 4M, Q7?
Offline
karlsonss
13. Nov 2015, 09:58 #546

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Offline
ens
13. Nov 2015, 10:02 #547

Kopš: 06. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 917

Braucu ar: Dvuļu un semkām


13 Nov 2015, 09:55:57 raivisp rakstīja:

10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!
bet kāds sakars tam ar jauno, Type 4M, Q7?

Izlasi topika nosaukumu.
Offline
karlsonss
13. Nov 2015, 18:11 #548

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.


Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt?
Offline
aep_det
19. Nov 2015, 22:45 #549

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: Grand Scenic, X5


09 Nov 2015, 18:10:20 Modrs rakstīja:

09 Nov 2015, 15:22:53 karlsonss rakstīja:

28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli




aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu

buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju?


Migel,

kas tur aizdomīgs?
Vecam dzelzim tas tieši liecina par motora tehnisko stāvokli, dajebkam, pļurkai, pļāvējam, auto utt. Kvēpi benzīna motora izplūdē ir zem katras kritikas.
Jaunam dzelzim tas liecina, ka inženieri ir pārcentušies no tiem mazmotoriem izžmiegt daudzos zirgus, un viņi nestrādā pareizi
Protams, ne mazums esmu redzējis poweristu dīzeļ- e60, kuriem ir pat bamperis nokvēpis. Bet tiem jau visdrīzāk kvēpu filtrs izravēts + pārčipots.

īsi sakot, kvēeps skurstenī defaltā nav labi

EDIT:
te iepriekšējā lapā rakstīja par kolektoru tīrīšanu, tā kā degvielas iesmidze ir degkamerā, tad ieplūdes vārsti arī apaug, pietam pamatīgi


es sitiena neatceros, bet dažus gadus atpakaļ biju vienā seminārā, kur stāstīja par tiešās iesmidzes benzīnmotoriem un viņu raksturīgākajiem defektiem



Kaut kā tā?

Spied "Play", lai skatītos video!

[ Šo ziņu laboja aep_det, 19 Nov 2015, 22:46:05 ]

Offline
siga
21. Nov 2015, 19:36 #550

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku


13 Nov 2015, 18:11:49 karlsonss rakstīja:

13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.


Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt?
Ar 4x4 nav braukts, bet tur ir Haldex 4 mufta, tā pati kas volvo un ww grupai, lasīts, ka bieži muftai jāmaina eļļa , vismaz katrus 30000. Zobsiksnas normāli maina pie 150000 nav problēmu, nav kā agrāk Vectrām.
Offline
beerzinsh
21. Nov 2015, 20:09 #551

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


21 Nov 2015, 19:36:12 siga rakstīja:

13 Nov 2015, 18:11:49 karlsonss rakstīja:

13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.


Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt?
Ar 4x4 nav braukts, bet tur ir Haldex 4 mufta, tā pati kas volvo un ww grupai, lasīts, ka bieži muftai jāmaina eļļa , vismaz katrus 30000. Zobsiksnas normāli maina pie 150000 nav problēmu, nav kā agrāk Vectrām.


30 000 noteikti nav, rekomendējams ir 60- 80 000 Km nomainīt, līdzīgi kā automātam eļļu, tomēr, lielākā daļa ir nobraukuši savus 150-180 000 un nav mainīta tā eļļa un nekas!
Offline
shibernieks
21. Nov 2015, 21:28 #552

Kopš: 12. Aug 2004

Ziņojumi: 5990

Braucu ar:

Pa Lv ceļiem (lasīt bedrainiem) tās lamatas uzvedas nestabili. Vismaz tā insignia ar padsmit k km noskrējienu, ko pamēgināju nepatika. Pa "redeli" ir aktīvi jāstūrē, lai tā lamata nepazaudē ceļu. Jebkurš vecs vag, mersis vai bmw uzvedas labāk. Ar jauniem vispār nav ko salīdzināt.
Offline
siga
22. Nov 2015, 21:31 #553

Kopš: 22. Nov 2014

Ziņojumi: 97

Braucu ar: kukušku


21 Nov 2015, 21:28:38 shibernieks rakstīja:
Pa Lv ceļiem (lasīt bedrainiem) tās lamatas uzvedas nestabili. Vismaz tā insignia ar padsmit k km noskrējienu, ko pamēgināju nepatika. Pa "redeli" ir aktīvi jāstūrē, lai tā lamata nepazaudē ceļu. Jebkurš vecs vag, mersis vai bmw uzvedas labāk. Ar jauniem vispār nav ko salīdzināt.
Agrāk pārvietojos ar vairākiem saab9-5, to uzvedība, komforts uz ceļa patika, tāpēc pēc to noiešanas no skatuves arī iegādājos insigniu, jo GM paņēma labāko no saab, man r18, redeli nejūtu, varbūt labas riepas. Domāju savu pārdot un pirkt feisliftu, varbūt 4x4, tad arī būs viedoklis par to. Pēc netā redzētajām bildēm par to, ko lej ārā, kasa no tām muftām pēc 30000,izvēlētos mainīt laicīgāk.
Offline
Arsmens
22. Nov 2015, 23:13 #554

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Insignija pārsteidza ar pārsteidzošu neietilpību. Vizuāli gan tāds paliels izskatās. Priekšā so so, aizmugurē vispār kā tādā 4vietīgā kupejā. Universālim bagāža ar diez ko neizceļās.
Offline
RaimisB
23. Nov 2015, 09:04 #555

Kopš: 15. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar:

Papildinājums par VW golf 6 paaudzes 1.4 TFSI diviem golfiem pie 5000 un 60000 bija jamaina remkomplekts turbīnai. Eļļu dzina ārā. Mašīnām 2 gadi. Spriediet paši cik adekvāti tas ir.
Offline
Arsmens
23. Nov 2015, 11:29 #556

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


23 Nov 2015, 09:04:00 RaimisB rakstīja:
Papildinājums par VW golf 6 paaudzes 1.4 TFSI diviem golfiem pie 5000 un 60000 bija jamaina remkomplekts turbīnai. Eļļu dzina ārā. Mašīnām 2 gadi. Spriediet paši cik adekvāti tas ir.

Tā nav sakritība un statistika nav sazverēstība
Vāciešiem engine failure rate ir katastrofāls
http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/981586...lity-survey.html

sore šitie bija '13 dati. Uz sitienu nevaru atrast, bet pārāk lielas izmaiņas nav.

[ Šo ziņu laboja Arsmens, 23 Nov 2015, 11:33:37 ]

Offline
Jujubokar
23. Nov 2015, 11:49 #557

Kopš: 21. Aug 2015

No: Rīga

Ziņojumi: 416

Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli

A ko gribat no zālespļāvēja motora, kuram uzskrūvēti 150 zirgi?
Offline
viesulis
23. Nov 2015, 11:56 #558

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Pastāstiem saloni čīkst un grab (b6/b7)- tas nežēlīgi besī
Offline
Arsmens
23. Nov 2015, 12:02 #559

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


23 Nov 2015, 11:49:17 Jujubokar rakstīja:
A ko gribat no zālespļāvēja motora, kuram uzskrūvēti 150 zirgi?

Šodien ir daudzi zālespļāvēju (3cil) turbomotru, bet sūdzības ir par vag. PSA grupas 3cilindrinieki kkā strādā
Arī bmw uz 1sērijas jau testē 3cil, tā ka nākotne uzbrūk, jautājums tikai, kuriem turēs blīves
Offline
cipargalva
23. Nov 2015, 20:48 #560

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro


23 Nov 2015, 11:56:55 viesulis rakstīja:
Pastāstiem saloni čīkst un grab (b6/b7)- tas nežēlīgi besī


Jā, jaunam B7 pasūdam grab paneļa līste un aizmugurējais kreisais logs. Par līsti dīleri atzina, ka bijušas problēmas ar līmi, bet neko nelabos, pn. Pie apvāršņa rādās B8, taču man baigās aizdomas, ka nekas tur diži savādāks nebūs
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo