Online
Pašreiz BMWPower skatās 202 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
|
10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!
Piedod, neinteresē | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
|
10 Nov 2015, 19:03:58 KristapsRA rakstīja:
Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki
Kamēr visi te no laimes nav vēl apčurājušies atļaušos piebilst, ka ir šur tur pavīdējis info par jauniem 3.0tdi, kas pirkti 2015 jauni un ir problēmas ar graboņu dzinējā. Moller & ražotāja reakcija neesot bijusi tā pati iejūtīgākā.
Viens tāds stāsts uzpeldēja audistailā par a7. Tagad stāsts ir padzēsts.
Piedevām klauns Džeriņš ar kautko ir sarakstījis par nedienām ar audi un molleru. | Offline | | |
Damn | | Kopš: 24. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10803
Braucu ar:
| 2013.g Touareg. ~75000km Līdz šim tikai apkopes, bremžu kluči, diski. | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
| Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi. | Offline | | |
raivisp | | Kopš: 22. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 8619
Braucu ar: to kas pagalmā mētājas
|
10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!
bet kāds sakars tam ar jauno, Type 4M, Q7? | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| | Offline | | |
ens | | Kopš: 06. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 917
Braucu ar: Dvuļu un semkām
|
13 Nov 2015, 09:55:57 raivisp rakstīja:
10 Nov 2015, 20:14:20 KristapsRA rakstīja:
2014.gada, lielisks auto!
bet kāds sakars tam ar jauno, Type 4M, Q7?
Izlasi topika nosaukumu. | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.
Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt? | Offline | | |
|
aep_det | | Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
09 Nov 2015, 18:10:20 Modrs rakstīja:
09 Nov 2015, 15:22:53 karlsonss rakstīja:
28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:
16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.
runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli
aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu
buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju?
Migel,
kas tur aizdomīgs?
Vecam dzelzim tas tieši liecina par motora tehnisko stāvokli, dajebkam, pļurkai, pļāvējam, auto utt. Kvēpi benzīna motora izplūdē ir zem katras kritikas.
Jaunam dzelzim tas liecina, ka inženieri ir pārcentušies no tiem mazmotoriem izžmiegt daudzos zirgus, un viņi nestrādā pareizi
Protams, ne mazums esmu redzējis poweristu dīzeļ- e60, kuriem ir pat bamperis nokvēpis. Bet tiem jau visdrīzāk kvēpu filtrs izravēts + pārčipots.
īsi sakot, kvēeps skurstenī defaltā nav labi
EDIT:
te iepriekšējā lapā rakstīja par kolektoru tīrīšanu, tā kā degvielas iesmidze ir degkamerā, tad ieplūdes vārsti arī apaug, pietam pamatīgi
es sitiena neatceros, bet dažus gadus atpakaļ biju vienā seminārā, kur stāstīja par tiešās iesmidzes benzīnmotoriem un viņu raksturīgākajiem defektiem
Kaut kā tā?
Spied "Play", lai skatītos video! [ Šo ziņu laboja aep_det, 19 Nov 2015, 22:46:05 ] | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
|
13 Nov 2015, 18:11:49 karlsonss rakstīja:
13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.
Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt?
Ar 4x4 nav braukts, bet tur ir Haldex 4 mufta, tā pati kas volvo un ww grupai, lasīts, ka bieži muftai jāmaina eļļa , vismaz katrus 30000. Zobsiksnas normāli maina pie 150000 nav problēmu, nav kā agrāk Vectrām. | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
21 Nov 2015, 19:36:12 siga rakstīja:
13 Nov 2015, 18:11:49 karlsonss rakstīja:
13 Nov 2015, 09:45:16 siga rakstīja:
Insignia 160hp dīzelis, pēc pāris mēnešiem 5 gadi un 75.000, patīkams bezproblēmu automāts, pirmais auto kuram 5 gadu laikā nav izdegusi neviena lampiņa un nav bijis nekāds elektronisks gļuks.
Pa garantiju bija priekšējo sēdekļu apsildes elementa nomaiņa,tā problēma bija gandrīz visiem.
Vēl bez eļļas un filtru maiņas bija priekšējo bremžu uzliku maiņa pie 60000, tas arī viss. Amserv ir OK, bet netālu esošais Nippon ir galvas tiesu pārāks, tas tā, salīdzinot ar hondas apkopi.
Kaads insigniai ir 4x4? Kas tur ar zobsiknaam utt?
Ar 4x4 nav braukts, bet tur ir Haldex 4 mufta, tā pati kas volvo un ww grupai, lasīts, ka bieži muftai jāmaina eļļa , vismaz katrus 30000. Zobsiksnas normāli maina pie 150000 nav problēmu, nav kā agrāk Vectrām.
30 000 noteikti nav, rekomendējams ir 60- 80 000 Km nomainīt, līdzīgi kā automātam eļļu, tomēr, lielākā daļa ir nobraukuši savus 150-180 000 un nav mainīta tā eļļa un nekas! | Offline | | |
shibernieks | | Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| Pa Lv ceļiem (lasīt bedrainiem) tās lamatas uzvedas nestabili. Vismaz tā insignia ar padsmit k km noskrējienu, ko pamēgināju nepatika. Pa "redeli" ir aktīvi jāstūrē, lai tā lamata nepazaudē ceļu. Jebkurš vecs vag, mersis vai bmw uzvedas labāk. Ar jauniem vispār nav ko salīdzināt. | Offline | | |
siga | | Kopš: 22. Nov 2014
Ziņojumi: 97
Braucu ar: kukušku
|
21 Nov 2015, 21:28:38 shibernieks rakstīja:
Pa Lv ceļiem (lasīt bedrainiem) tās lamatas uzvedas nestabili. Vismaz tā insignia ar padsmit k km noskrējienu, ko pamēgināju nepatika. Pa "redeli" ir aktīvi jāstūrē, lai tā lamata nepazaudē ceļu. Jebkurš vecs vag, mersis vai bmw uzvedas labāk. Ar jauniem vispār nav ko salīdzināt.
Agrāk pārvietojos ar vairākiem saab9-5, to uzvedība, komforts uz ceļa patika, tāpēc pēc to noiešanas no skatuves arī iegādājos insigniu, jo GM paņēma labāko no saab, man r18, redeli nejūtu, varbūt labas riepas. Domāju savu pārdot un pirkt feisliftu, varbūt 4x4, tad arī būs viedoklis par to. Pēc netā redzētajām bildēm par to, ko lej ārā, kasa no tām muftām pēc 30000,izvēlētos mainīt laicīgāk. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
| Insignija pārsteidza ar pārsteidzošu neietilpību. Vizuāli gan tāds paliels izskatās. Priekšā so so, aizmugurē vispār kā tādā 4vietīgā kupejā. Universālim bagāža ar diez ko neizceļās. | Offline | | |
RaimisB | | Kopš: 15. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar:
| Papildinājums par VW golf 6 paaudzes 1.4 TFSI diviem golfiem pie 5000 un 60000 bija jamaina remkomplekts turbīnai. Eļļu dzina ārā. Mašīnām 2 gadi. Spriediet paši cik adekvāti tas ir. | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
23 Nov 2015, 09:04:00 RaimisB rakstīja:
Papildinājums par VW golf 6 paaudzes 1.4 TFSI diviem golfiem pie 5000 un 60000 bija jamaina remkomplekts turbīnai. Eļļu dzina ārā. Mašīnām 2 gadi. Spriediet paši cik adekvāti tas ir.
Tā nav sakritība un statistika nav sazverēstība
Vāciešiem engine failure rate ir katastrofāls
http://www.telegraph.co.uk/motoring/news/981586...lity-survey.html
sore šitie bija '13 dati. Uz sitienu nevaru atrast, bet pārāk lielas izmaiņas nav.[ Šo ziņu laboja Arsmens, 23 Nov 2015, 11:33:37 ] | Offline | | |
|
Jujubokar | | Kopš: 21. Aug 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 416
Braucu ar: pliku dibenu pa slapju zāli
| A ko gribat no zālespļāvēja motora, kuram uzskrūvēti 150 zirgi? | Offline | | |
viesulis | | Kopš: 04. Mar 2007
Ziņojumi: 16792
Braucu ar: Volvo un Volvo
| Pastāstiem saloni čīkst un grab (b6/b7)- tas nežēlīgi besī | Offline | | |
Arsmens | | Kopš: 28. Jun 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 13306
Braucu ar: Trim durvīm
|
23 Nov 2015, 11:49:17 Jujubokar rakstīja:
A ko gribat no zālespļāvēja motora, kuram uzskrūvēti 150 zirgi?
Šodien ir daudzi zālespļāvēju (3cil) turbomotru, bet sūdzības ir par vag. PSA grupas 3cilindrinieki kkā strādā
Arī bmw uz 1sērijas jau testē 3cil, tā ka nākotne uzbrūk, jautājums tikai, kuriem turēs blīves | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
|
23 Nov 2015, 11:56:55 viesulis rakstīja:
Pastāstiem saloni čīkst un grab (b6/b7)- tas nežēlīgi besī
Jā, jaunam B7 pasūdam grab paneļa līste un aizmugurējais kreisais logs. Par līsti dīleri atzina, ka bijušas problēmas ar līmi, bet neko nelabos, pn. Pie apvāršņa rādās B8, taču man baigās aizdomas, ka nekas tur diži savādāks nebūs | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|