Online

Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ziemas auto izvēle par Ls 500

AutorsZiņojums
martinssirants
14. Dec 2013, 20:38 #541

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Kapeikpiseeji sausminaas, jo pasi njem lietotus klucus no marihujaana, bet diskus apvirpo.


Offline
dainiiz
14. Dec 2013, 20:56 #542

Kopš: 18. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5243

Braucu ar: 125mm


14 Dec 2013, 20:38:22 martinssirants rakstīja:
Kapeikpiseeji sausminaas, jo pasi njem lietotus klucus no marihujaana, bet diskus apvirpo.






Nevis apvirpo bet apsliipee, apvirpot jau ir daargi
Offline
Maxis
16. Dec 2013, 14:08 #543

Kopš: 15. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10080

Braucu ar: F30 ‘19

Uz tirdziņu iet ļoti labs auto ziemas pārlaišanai
Opel Astra `97 1.6 ecotec ar skati līdz 10.2014. Ir arī mafons ar CD un svaigs, piedienīga paskata salons.

Cena 399,- LVL.

Par šādu cenu var iegādāties II goļāru, kurš būs vismaz par 10 gadiem vecāks.

29397285

ss.lv
Offline
Lauva
20. Dec 2013, 22:02 #544

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Opel Astra patiesi ir laba automašīna par savu cenu, vienīgi ļoti jāuzmanās ar rūsu: manai Astriņai nācās pārmetināt riteņu arkas, sliekšņus un stiprināt ielāpus virsbūves apakšdaļā.

Ar prieku varu paziņot, ka šonedēļ ar pirmo mēģinājumu manam VW Polo izdevās iziet tehnisko apskati. Mašīnīte izturēja pārbaudes ar atzīmi "1" - tika konstatēti daži nenozīmīgi defekti, taču tik vecai automašīnai, manuprāt, tas ir piedodami.

Varu padalīties ar saviem subjektīvajiem iespaidiem. Sākšu ar sliktajiem:
smaka salonā mazinās ļoti lēni, lai ko es arī darītu; nevietojot auto pie darba, mēdzu atstāt atvērtas logu spraugas, naktīs uz aizmugurējā sēdekļa novietoju trauku ar sāli (sāls absorbē mitrumu un, iespējams, arī smakas). Pēc pieckārtīgas salona mazgāšanas un biežas vēdināšanas smaka samazinājusies līdz paciešamam līmenim, lai arī vēl šobrīd man mati un apģērbs smaržo pēc pelējuma;
VW Polo 1,7 litru SDI atmosfēriskais dīzelis ir patiešām vājš, salīdzinot pat ar Opel Astra 1.7 TD. Varbūt tās ir manas subjektīvās sajūtas, taču Polo salonā vairāk dzird dīzeļa radītās skaņas. Vēl nezinu, kāds ir degvielas patēriņš, jo to rēķinu attiecinot odometra rādījumu pret degvielas bākas tilpumu. Pagaidām neesmu izbraucis pat 1/4 bākas tilpuma.

Labās īpašības:
bija iespējams iziet tehnisko apskati;
virsbūve ir labā kārtībā, ja neskaita bukti sānos;
piekare, dzinējs, transmisija - viss darbojas teicami; bremzes ir nomainītas pilnībā;
salons, izņemot pelējumu, ir brīnišķīgā stāvoklī;
automašīna ir nobraukusi mazāk par 200 000 km; odometrs nav koriģēts.

Lai arī automašīnas cena sākotnēji bija vērtējama savā kategorijā kā esoša virs vidējā līmeņa, tomēr uzskatu, ka neesmu kļūdījies, izvēloties konkrēto automašīnu. Pēc veiktajiem remontdarbiem un apkopes plānoju VW Polo ekspluatēt vismaz tuvākos 5 gadus bez īpašiem ieguldījumiem. Redzēsim, vai mītiem par VW uzticamību un izturību ir taustāms pamats.
Offline
sergis15
20. Dec 2013, 22:07 #545

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


20 Dec 2013, 22:02:29 Lauva rakstīja:
Opel Astra patiesi ir laba automašīna par savu cenu, vienīgi ļoti jāuzmanās ar rūsu: manai Astriņai nācās pārmetināt riteņu arkas, sliekšņus un stiprināt ielāpus virsbūves apakšdaļā.

Ar prieku varu paziņot, ka šonedēļ ar pirmo mēģinājumu manam VW Polo izdevās iziet tehnisko apskati. Mašīnīte izturēja pārbaudes ar atzīmi "1" - tika konstatēti daži nenozīmīgi defekti, taču tik vecai automašīnai, manuprāt, tas ir piedodami.

Varu padalīties ar saviem subjektīvajiem iespaidiem. Sākšu ar sliktajiem:
smaka salonā mazinās ļoti lēni, lai ko es arī darītu; nevietojot auto pie darba, mēdzu atstāt atvērtas logu spraugas, naktīs uz aizmugurējā sēdekļa novietoju trauku ar sāli (sāls absorbē mitrumu un, iespējams, arī smakas). Pēc pieckārtīgas salona mazgāšanas un biežas vēdināšanas smaka samazinājusies līdz paciešamam līmenim, lai arī vēl šobrīd man mati un apģērbs smaržo pēc pelējuma;
VW Polo 1,7 litru SDI atmosfēriskais dīzelis ir patiešām vājš, salīdzinot pat ar Opel Astra 1.7 TD. Varbūt tās ir manas subjektīvās sajūtas, taču Polo salonā vairāk dzird dīzeļa radītās skaņas. Vēl nezinu, kāds ir degvielas patēriņš, jo to rēķinu attiecinot odometra rādījumu pret degvielas bākas tilpumu. Pagaidām neesmu izbraucis pat 1/4 bākas tilpuma.

Labās īpašības:
bija iespējams iziet tehnisko apskati;
virsbūve ir labā kārtībā, ja neskaita bukti sānos;
piekare, dzinējs, transmisija - viss darbojas teicami; bremzes ir nomainītas pilnībā;
salons, izņemot pelējumu, ir brīnišķīgā stāvoklī;
automašīna ir nobraukusi mazāk par 200 000 km; odometrs nav koriģēts.

Lai arī automašīnas cena sākotnēji bija vērtējama savā kategorijā kā esoša virs vidējā līmeņa, tomēr uzskatu, ka neesmu kļūdījies, izvēloties konkrēto automašīnu. Pēc veiktajiem remontdarbiem un apkopes plānoju VW Polo ekspluatēt vismaz tuvākos 5 gadus bez īpašiem ieguldījumiem. Redzēsim, vai mītiem par VW uzticamību un izturību ir taustāms pamats.

moš jānomaina salona filtrs un jāielaiž sistēmā aerosols, jeb ir tāds pūšamais, kas it kā likvidē smakas sistēmā, neesmu pats mēģinājis, jo man nesmird salons

a tu grīdas parāvi vaļā?
vēl ir labs dr.marcus vaniļas gaisa atsvaidzinātājs, nopērkams ir lielajos rimi
smaržo pēc hubabubas, un pievelk salonu tā, ka arī drēbes un viss pārējais smaržo pēc tā

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Laoshi
20. Dec 2013, 22:10 #546

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:

Lauva, vēl kas - pēlējuma sēnei nepatīk sauss gaiss. ja ir iepsēja, uz nakti atstāj sildītāju pūtēju salonā (tikai nenosvilini auto ) lai kārtīgi izcepj. Sēnei nepatīk arī caurvējš, vnm brauc ar ieslēgtu pūtēju/ pēcku, ja naktī nesola lietu, tad atstāj logus šķirbā.

SDI jaudu, diemžēl, nekādi nevar palielināt. Būtu ņēmis TDI...
Offline
sergis15
20. Dec 2013, 22:13 #547

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12024

Braucu ar: pikapu


20 Dec 2013, 22:10:43 Laoshi rakstīja:
Lauva, vēl kas - pēlējuma sēnei nepatīk sauss gaiss. ja ir iepsēja, uz nakti atstāj sildītāju pūtēju salonā (tikai nenosvilini auto ) lai kārtīgi izcepj. Sēnei nepatīk arī caurvējš, vnm brauc ar ieslēgtu pūtēju/ pēcku, ja naktī nesola lietu, tad atstāj logus šķirbā.

SDI jaudu, diemžēl, nekādi nevar palielināt. Būtu ņēmis TDI...

ja dzīvo privātmājā ar sētu, piedarbina, ieslēdz pečku uz max, lai močī visu nakti, jo pieņemu, ka tas sdi polo vispār neko nerij uz vietas rūcot

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
koni4jo
20. Dec 2013, 22:14 #548

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


20 Dec 2013, 22:07:01 sergis15 rakstīja:

20 Dec 2013, 22:02:29 Lauva rakstīja:
Opel Astra patiesi ir laba automašīna par savu cenu, vienīgi ļoti jāuzmanās ar rūsu: manai Astriņai nācās pārmetināt riteņu arkas, sliekšņus un stiprināt ielāpus virsbūves apakšdaļā.

Ar prieku varu paziņot, ka šonedēļ ar pirmo mēģinājumu manam VW Polo izdevās iziet tehnisko apskati. Mašīnīte izturēja pārbaudes ar atzīmi "1" - tika konstatēti daži nenozīmīgi defekti, taču tik vecai automašīnai, manuprāt, tas ir piedodami.

Varu padalīties ar saviem subjektīvajiem iespaidiem. Sākšu ar sliktajiem:
smaka salonā mazinās ļoti lēni, lai ko es arī darītu; nevietojot auto pie darba, mēdzu atstāt atvērtas logu spraugas, naktīs uz aizmugurējā sēdekļa novietoju trauku ar sāli (sāls absorbē mitrumu un, iespējams, arī smakas). Pēc pieckārtīgas salona mazgāšanas un biežas vēdināšanas smaka samazinājusies līdz paciešamam līmenim, lai arī vēl šobrīd man mati un apģērbs smaržo pēc pelējuma;
VW Polo 1,7 litru SDI atmosfēriskais dīzelis ir patiešām vājš, salīdzinot pat ar Opel Astra 1.7 TD. Varbūt tās ir manas subjektīvās sajūtas, taču Polo salonā vairāk dzird dīzeļa radītās skaņas. Vēl nezinu, kāds ir degvielas patēriņš, jo to rēķinu attiecinot odometra rādījumu pret degvielas bākas tilpumu. Pagaidām neesmu izbraucis pat 1/4 bākas tilpuma.

Labās īpašības:
bija iespējams iziet tehnisko apskati;
virsbūve ir labā kārtībā, ja neskaita bukti sānos;
piekare, dzinējs, transmisija - viss darbojas teicami; bremzes ir nomainītas pilnībā;
salons, izņemot pelējumu, ir brīnišķīgā stāvoklī;
automašīna ir nobraukusi mazāk par 200 000 km; odometrs nav koriģēts.

Lai arī automašīnas cena sākotnēji bija vērtējama savā kategorijā kā esoša virs vidējā līmeņa, tomēr uzskatu, ka neesmu kļūdījies, izvēloties konkrēto automašīnu. Pēc veiktajiem remontdarbiem un apkopes plānoju VW Polo ekspluatēt vismaz tuvākos 5 gadus bez īpašiem ieguldījumiem. Redzēsim, vai mītiem par VW uzticamību un izturību ir taustāms pamats.

moš jānomaina salona filtrs un jāielaiž sistēmā aerosols, jeb ir tāds pūšamais, kas it kā likvidē smakas sistēmā, neesmu pats mēģinājis, jo man nesmird salons

a tu grīdas parāvi vaļā?
vēl ir labs dr.marcus vaniļas gaisa atsvaidzinātājs, nopērkams ir lielajos rimi
smaržo pēc hubabubas, un pievelk salonu tā, ka arī drēbes un viss pārējais smaržo pēc tā


Šahtās var ieliet kādu lētu odieri un būš zbis, no tiem peģiku vaniļas atsvaidzinātājiem tak apvemties var, lai ātrāk smaka zustu pečku vienmēr uz max karstu jāmet, ja viss ir sauss, smirdēt īsti nav kam.
UN KUR IR KĀDA BILDE AR TO BRĪNUMU?
Offline
Laoshi
20. Dec 2013, 22:19 #549

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Dec 2013, 22:13:29 sergis15 rakstīja:

20 Dec 2013, 22:10:43 Laoshi rakstīja:
Lauva, vēl kas - pēlējuma sēnei nepatīk sauss gaiss. ja ir iepsēja, uz nakti atstāj sildītāju pūtēju salonā (tikai nenosvilini auto ) lai kārtīgi izcepj. Sēnei nepatīk arī caurvējš, vnm brauc ar ieslēgtu pūtēju/ pēcku, ja naktī nesola lietu, tad atstāj logus šķirbā.

SDI jaudu, diemžēl, nekādi nevar palielināt. Būtu ņēmis TDI...

ja dzīvo privātmājā ar sētu, piedarbina, ieslēdz pečku uz max, lai močī visu nakti, jo pieņemu, ka tas sdi polo vispār neko nerij uz vietas rūcot


Principā tas būtu pats labums, izkarstu gan motortelpa, gan salons. Jā, Lauva, safočē un ieliec šajā pat topikā bildes, ir interese

[ Šo ziņu laboja Laoshi, 20 Dec 2013, 22:21:20 ]

Offline
Martin999
20. Dec 2013, 22:33 #550

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

vajag bildes
Offline
martinssirants
20. Dec 2013, 22:35 #551

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Megarulza bildes deretu lai var pasveicinaat ja nu gadas ielaas satikties.
Offline
Laoshi
20. Dec 2013, 22:36 #552

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Dec 2013, 22:35:19 martinssirants rakstīja:
Megarulza bildes deretu lai var pasveicinaat ja nu gadas ielaas satikties.


+, tas ir populārākais drots aiz kādreizējā Edzuļa e39 m5
Offline
martinssirants
20. Dec 2013, 22:41 #553

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


20 Dec 2013, 22:36:59 Laoshi rakstīja:

20 Dec 2013, 22:35:19 martinssirants rakstīja:
Megarulza bildes deretu lai var pasveicinaat ja nu gadas ielaas satikties.


+, tas ir populārākais drots aiz kādreizējā Edzuļa e39 m5

Kas ir edzula m5?
Vinam bija m5?
Offline
martinssirants
20. Dec 2013, 22:41 #554

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām

Un vispar tu kautko jauc, otrs popularakais auto ir vwfana opel meriva.
Offline
Laoshi
20. Dec 2013, 22:46 #555

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


20 Dec 2013, 22:41:56 martinssirants rakstīja:
Un vispar tu kautko jauc, otrs popularakais auto ir vwfana opel meriva.


Vaita viņam nebija m5? Ok, tagad kuru sip vecs m5, polo gan gribam redzēt
Offline
Lauva
20. Dec 2013, 22:53 #556

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.


20 Dec 2013, 22:07:01 sergis15 rakstīja:
moš jānomaina salona filtrs un jāielaiž sistēmā aerosols, jeb ir tāds pūšamais, kas it kā likvidē smakas sistēmā, neesmu pats mēģinājis, jo man nesmird salons

a tu grīdas parāvi vaļā?
vēl ir labs dr.marcus vaniļas gaisa atsvaidzinātājs, nopērkams ir lielajos rimi
smaržo pēc hubabubas, un pievelk salonu tā, ka arī drēbes un viss pārējais smaržo pēc tā

WV Polo ir salona gaisa filtrs? Es kaut kā nepamanīju, kad tīrīju salonu. Varbūt vienīgi motortelpā, bet arī tur es īsti neredzēju vietu tam.
Jānopērk kādas lētas smaržas vai gaisa atsvaidzinātājs, bet iesākumā gribētu mazināt pelējuma smaku, citādi gaisa atsvaidzinātāja aromāts apvienojumā ar šo smaku varētu provocēt atbrīvošanos no sava kuņģa satura.


20 Dec 2013, 22:10:43 Laoshi rakstīja:
Lauva, vēl kas - pēlējuma sēnei nepatīk sauss gaiss. ja ir iepsēja, uz nakti atstāj sildītāju pūtēju salonā (tikai nenosvilini auto ) lai kārtīgi izcepj. Sēnei nepatīk arī caurvējš, vnm brauc ar ieslēgtu pūtēju/ pēcku, ja naktī nesola lietu, tad atstāj logus šķirbā.

SDI jaudu, diemžēl, nekādi nevar palielināt. Būtu ņēmis TDI...

Gluži darbināt naktīs automašīnu nevēlos, bet ceru, ka uz pavasara pusi, kad kļūst siltāk, arī smaka izzudīs. Starp citu, salons nebūt nav slapjš. Pēc tīrīšanas bija mitrs, bet es žāvēju. Vienīgi tagad īsti labi nežūst.


20 Dec 2013, 22:19:40 Laoshi rakstīja:
[...] Jā, Lauva, safočē un ieliec šajā pat topikā bildes, ir interese

Es gan īsti nezinu, vai kas klātesošajiem varētu šķist saistošs vecā VW Polo, taču, ja šī vortāla īpašnieki man piešķirtu iespēju veidot fotogalerijas un kāds no šeit esošajiem fotogrāfiem uzaicinātu manu mašīnīti uz fotosesiju, iespējams, es neatteiktos. Glamūrs taču ir svarīgs, vai ne?
Ja domājat, ka esmu viltus personība un viss šis ir tikai PR manevrs vortāla popularitātes celšanai, tad kļūdieties, jo ~80% no šeit rakstītā ir tīra patiesība. Ja vēlētos "pakaitināt" foruma dalībniekus, noteikti izdomātu daudz oriģinālākas problēmas, nevis krīzomobilīša iegādi.
Offline
Martin999
20. Dec 2013, 23:31 #557

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:


20 Dec 2013, 22:41:56 martinssirants rakstīja:
Un vispar tu kautko jauc, otrs popularakais auto ir vwfana opel meriva.
un kur paliek Niknaa e34
Offline
Driver
20. Dec 2013, 23:55 #558

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Te ir konurss, kursh brauks ar mazaku braucamo par dargaku cenu?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Lauva
10. Jan 2014, 22:38 #559

Kopš: 19. Apr 2005

Ziņojumi: 686

Braucu ar: VW Polo 1.7 SDI 1998.

Sveiki!

Kārtējā darba nedēļa pagājusi, un esmu ielogojies šeit.
Ja kādam interesē, noskaidroju sava jaunā Polo vidējo degvielas patēriņu jauktajā ciklā. Tas ir ļoti atkarīgs no braukšanas apstākļiem (šoseja vai sastrēgumstundu satiksme Rīgas centrā). Šobrīd pārvietojos gandrīz tikai Rīgas robežās; uzpildīju pilnu bāku, pierakstīju odometra rādījumu, nedēļu ekspluatēju automašīnu, šovakar atkal uzpildīju pilnu bāku ar ziemas dīzeļdegvielu. Nedēļas laikā biju nobraucis 128 km, bet bākā iepildīju 5,81 l degvielas. Sanāk, ka patēriņš l/100 km = 5,81/128*100 = ~ 4,5
Pieņemot, ka dīzeļdegviela litrā maksā 1,31 euro, jāsecina, ka 100 km ceļa pilsētas satiksmē man šobrīd izmaksā ap 5,90 euro (Ls 4,15). Manuprāt, tas ir ļoti labs rādītājs, jo, kā jau rakstīju, šobrīd pārvietojos tikai pilsētas satiksmē.
Redzēsim, kā mainīsies (pieaugs) degvielas patēriņš, gaisa temperatūrai noslīdot zem nulles atzīmes.
Runājot par vēsumu, vai kādam nav ideju, kādēļ "krāsiņa" silda tik vāji arī maksimālā siltuma režīmā?
Offline
Laoshi
10. Jan 2014, 22:49 #560

Kopš: 01. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 17948

Braucu ar:


10 Jan 2014, 22:38:31 Lauva rakstīja:
"krāsiņa" silda tik vāji arī maksimālā siltuma režīmā?


Kad uzgriez 3k rpm (vai cik tur polo ir redlains), tad ir karsts?

Ja jā, tad viņa ir aizdirsusies. Vasarā nomaini krāsns radiatoru, iesaku darīt pašam, jo cits paprasīs polo cenu, vnk panelis jāņem nost, jāskrūvē dafiga. Pats radiators maksā apm 30Ls (Nissens).
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo