Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 224 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 7. sērija » E38 (1994-2001)

Tēma: Jautājumi E38 īpašniekiem

AutorsZiņojums
most
03. Nov 2010, 15:21 #541

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl


03 Nov 2010, 15:16:08 17oz rakstīja:

03 Nov 2010, 14:55:24 raivens rakstīja:

03 Nov 2010, 14:51:49 djmixx rakstīja:

03 Nov 2010, 14:24:30 most rakstīja:
met ara kompis ''Trans Failsafe prog.'' un automatam nesledzas vairs atrumi uz leju kad iemin grida. uzsakot vispar liekas ka jauda naw.
itka teica ka klokvarpstas devejs bija beigts. to nomainiju, bet kluda palika. noslape un tad kadu laiku atkal var braukt. ko dariit?

abs un asc-dsc supldzites panelii nedeg????

Man ar tā bija - nācās remontēt kārbu


šito kasaku kārbai principā pārbaudīt viegli
pielaistai mašīnai ieliek D nospiež bremzi un lēnām dod gāzi ja kārba nesāk slīdēt tad diski vai kas tur ir OK ja slēdzas iekšā šitie brīdinājumi tad REMONTS



nekas nedeg vnk kad ienak prata iesledzas. citreiz neiezsledzas.
Offline
17oz
03. Nov 2010, 15:27 #542

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


03 Nov 2010, 15:21:12 most rakstīja:

03 Nov 2010, 15:16:08 17oz rakstīja:

03 Nov 2010, 14:55:24 raivens rakstīja:

03 Nov 2010, 14:51:49 djmixx rakstīja:

03 Nov 2010, 14:24:30 most rakstīja:
met ara kompis ''Trans Failsafe prog.'' un automatam nesledzas vairs atrumi uz leju kad iemin grida. uzsakot vispar liekas ka jauda naw.
itka teica ka klokvarpstas devejs bija beigts. to nomainiju, bet kluda palika. noslape un tad kadu laiku atkal var braukt. ko dariit?

abs un asc-dsc supldzites panelii nedeg????

Man ar tā bija - nācās remontēt kārbu


šito kasaku kārbai principā pārbaudīt viegli
pielaistai mašīnai ieliek D nospiež bremzi un lēnām dod gāzi ja kārba nesāk slīdēt tad diski vai kas tur ir OK ja slēdzas iekšā šitie brīdinājumi tad REMONTS



nekas nedeg vnk kad ienak prata iesledzas. citreiz neiezsledzas.


to es saprotu, vai kārba nesulojas??
Offline
most
03. Nov 2010, 15:29 #543

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

bisk. starp motoru un karbu sulo.
Offline
17oz
03. Nov 2010, 15:46 #544

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.


03 Nov 2010, 15:29:17 most rakstīja:
bisk. starp motoru un karbu sulo.

paskaties vai eļla melna vai caurspīdīga, ja otrais variants tad tā ir no kārbas pa priekšējo saļņiku, tad brauc uz sevisu lai uzlej līmeni un domāju uz kādu laiciņu būs ok
Offline
17oz
03. Nov 2010, 15:48 #545

Kopš: 28. Apr 2005

Ziņojumi: 1200

Braucu ar: UR-68.

vienkārši šī problēma man ar ir šobrīd un simtomi 100% tādi paši arvien biežāk un biežāk sāka šitā darīties, bet ielēju ēļlu un viss ok
Offline
most
03. Nov 2010, 15:48 #546

Kopš: 27. Mar 2010

No: Dobele

Ziņojumi: 1062

Braucu ar: Yamaha WR450 e46 n62-780hp F11fl

ok iesu uzmest aci
Offline
Gints1
09. Nov 2010, 00:02 #547

Kopš: 13. Jul 2010

No: Jelgava

Ziņojumi: 10

Braucu ar:

Sveiki ! Problēma sekojoša mans 3.0d vienmēr lecis uz pusabgrieziena , bet vairs nelec sakuma nedaudz ilgāk leca , pēc tam pavisam ilgi un tagad jau gandrīz kā neiespējami pielaist ļoti ilgi jāstartē (viss notika apmēram 3dienās)un nav starpības vai motors ir uzsilis vai nav, bet kad pielaž iet tākā gāja agrāk , kas varētu būt pie vainas ? Varbūt kādam ir bijusi tāda pati problēma ! Paldies !
Offline
edzulis
10. Nov 2010, 13:19 #548

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 56481

Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4

4.4i var liet 98 bendžu? gribu pamēģināt? Pabraucu te eksperimenta kārtā ar Krievijas 95 un jāsecina, ka patēriņš pieaudzis konkrēti
Offline
Artis_D
10. Nov 2010, 13:29 #549

Kopš: 22. Aug 2002

Ziņojumi: 13419

Braucu ar: BMW

Es visām auto tikai ar 98 braucu - viss super
Offline
Puce
10. Nov 2010, 14:02 #550

Kopš: 27. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6425

Braucu ar: BMW 315 e21

Aizķērušies pāris komplektu ar EBC bremžu diskiem uz e38. Atdošu pa pašizmaksu.

priekša 75Ls pāris (der 740tam)
aizmugure 60Ls pāris (der visiem izņemot 750to)


-----------------
J.K.jr.bad.

[url=http://www.adparts.eu/]
[/url]
Offline
Andris_323i
17. Nov 2010, 12:18 #551

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Jautajums - ir atdrodami 730d ar manualajam karbam no rupnicas?
Offline
3AKOH
17. Nov 2010, 12:24 #552

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 1673

Braucu ar: 3AKOH , HZ 3 un CP 777, GP 777


17 Nov 2010, 12:18:57 Andris_323i rakstīja:
Jautajums - ir atdrodami 730d ar manualajam karbam no rupnicas?

Ne.
Offline
Andris_323i
17. Nov 2010, 12:31 #553

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Žēl, nu tad būs japarbūvē, kā šobrīdējais e39 530d.
Offline
Arturiks
17. Nov 2010, 13:24 #554

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


17 Nov 2010, 12:31:17 Andris_323i rakstīja:
Žēl, nu tad būs japarbūvē, kā šobrīdējais e39 530d.

kada jega pirkt semaku un parbuvet uz ruchku un braukt ka idiotam?
Offline
Andris_323i
17. Nov 2010, 14:22 #555

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku


17 Nov 2010, 13:24:56 arturs130 rakstīja:

17 Nov 2010, 12:31:17 Andris_323i rakstīja:
Žēl, nu tad būs japarbūvē, kā šobrīdējais e39 530d.

kada jega pirkt semaku un parbuvet uz ruchku un braukt ka idiotam?
Tapec lai varetu likt slipi un griezt pari redline
Offline
Arturiks
17. Nov 2010, 14:44 #556

Kopš: 01. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 9026

Braucu ar: 26 & 26 & 11


17 Nov 2010, 14:22:06 Andris_323i rakstīja:

17 Nov 2010, 13:24:56 arturs130 rakstīja:

17 Nov 2010, 12:31:17 Andris_323i rakstīja:
Žēl, nu tad būs japarbūvē, kā šobrīdējais e39 530d.

kada jega pirkt semaku un parbuvet uz ruchku un braukt ka idiotam?
Tapec lai varetu likt slipi un griezt pari redline

njem zhurku un griez ka gribi. Ne jau semiirs tam ir vajadzigs.
Offline
Andris_323i
17. Nov 2010, 14:53 #557

Kopš: 05. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1757

Braucu ar: štoku, cilindru un bloku

Bij jau pirms paris gadiem, gribas tomer ar max ekstram un milzigu kugi, kas labi slid + lai :ride: pie klientiem iespaidigak izstakas, kur ta es ar zurkuli, bet brivdienam uz nakamo vasaru 99% sev jasarupe zurkulis bez jumta
Offline
Bamperis
17. Nov 2010, 15:10 #558

Kopš: 04. Mar 2004

No: Tukums

Ziņojumi: 4791

Braucu ar: 07`e61 530d///M


17 Nov 2010, 14:53:59 Andris_323i rakstīja:
Bij jau pirms paris gadiem, gribas tomer ar max ekstram un milzigu kugi, kas labi slid + lai :ride: pie klientiem iespaidigak izstakas, kur ta es ar zurkuli, bet brivdienam uz nakamo vasaru 99% sev jasarupe zurkulis bez jumta

7aku kkur slidinaat

[ Šo ziņu laboja Bamperis, 17 Nov 2010, 15:10:38 ]

Offline
RG
17. Nov 2010, 15:42 #559

Kopš: 02. Nov 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 679

Braucu ar:

Nomainīju savu W140 kupeju pret E38 dīzeli.
Tad nu powerā tagad atrodos legāli. Beidzot
Gribējās pajautāt par degvielas rādītāju. Gan jau tēma aprunāta, bet var būt ir kādi jaunatklājumi šajā sakarā...
Kāds ir risinājis degvielas rādītāja neprecizitātes problēmas? Baigi bieži mainās rādījumi bultiņai. Pludiņi itkā mainīti.
Ir vēl kādas lietas, kas ietekmē neprecizitātes rādījumos?
Offline
kkk_24
17. Nov 2010, 16:19 #560

Kopš: 18. Oct 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 554

Braucu ar: keyletsgo


17 Nov 2010, 15:10:30 Bamperis rakstīja:
7aku kkur slidinaat


kaa sliid semaks vareeja redzeet, kad tas ar to nobliezto purnu parasti pie halles tur mociija vinju
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo