Online

Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
VV
01. Jun 2010, 19:16 #541

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha
Offline
barracuda
01. Jun 2010, 19:17 #542

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:

Ir jāzin ? kam jāzin, tas, lai zin. bet nu speciāli par to interesēties no malas, hvz. nu labi bimmers vēl žurnālists pēc dvēseles. labi ! viss, tagad gan pazūdu !
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:19 #543

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha


jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
Offline
VV
01. Jun 2010, 19:23 #544

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:

nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:25 #545

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:23:47 VV rakstīja:
nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams


Nedomāju, ka tur baigi izskatīs. UL un VFR kombinācijā domāju visiem po.
Offline
TIINIZ
01. Jun 2010, 19:47 #546

Kopš: 20. Jul 2004

Ziņojumi: 812

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:43:03 barracuda rakstīja:

01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?


Poļiem šis kā krieviem "bļeģ", skan pēc katra otrā vārda
Offline
S_2
01. Jun 2010, 20:20 #547

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


01 Jun 2010, 19:19:32 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:

01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga


wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha


jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.



ultralightu apmaaciibu programmas saturs ir ljoti lidziigs kaa PPL, veseliiba gan der laikam taa pati kas autovadiitajiem, nevis 2.klase. Bet nu cik naacies saskarties, tur tieshaam ir veel lielaaks bardaks nekaa PPLiem Katraa gadiijumaa, ja ir veeleeshanaas dabuut licenci uz lidoshanu, praatiigaak buus meegjinaat dabuut PPL, cenaa starpiiba nav nemaz tik liela.
Offline
paranormal
01. Jun 2010, 20:55 #548

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530

PPL ~ 4-5k Ls, pusgada laikā var iegūt, ja galva strādā

cik tas ultra maksā?
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 09:13 #549

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 09:15:08 ]

Offline
RVR
02. Jun 2010, 09:35 #550

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


Nav jau īstais gadījums, kad pasmieties, bet nu tas teksta tulkojums ir labs tajā vietā, kur otra poļu ekipāža (kas jau nosēdusies) stāsta šitajiem par apstākļiem lejā... poliski viņi saka "p!zda", krieviski iztulkots kā "polnij kajok"
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 09:56 #551

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

es arī tikko šito redzēju!
Offline
S_2
02. Jun 2010, 10:11 #552

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi


02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.


Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.
Offline
Whazaaa
02. Jun 2010, 10:14 #553

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

conocrde

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:29 #554

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:11:01 S_2 rakstīja:

02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.

PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.

Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.


Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.


Otro UL vajag. Par PPL - pareizi, ja nevajag CPL tad pietiek ar otro. Vainīgs

Labojums - točna nevajag Class 2.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 10:44:04 ]

Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:30 #555

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Kolosāli. Gribās tomēr lai pa NAT lido divreiz augstāk par 767 šie skaistie putni.
Offline
Whazaaa
02. Jun 2010, 10:31 #556

Kopš: 24. Jun 2004

No: Saulkrasti

Ziņojumi: 71589

Braucu ar: metro

It is hoped the jet will be able to fly as part of the opening ceremony of the 2012 London Olympics.


būtu jau kūūūl

-----------------
Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:33 #557

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Par Kačiņska Tu154.

Bēdīgi... GPWS jau kliedz TERRAIN AHAED, PULL UP, un viņi neredzēdami vēl ne zemi ne skrejceļa gaismas turpina nosēšanos. Nemaz nerunājot par to, ka pie NDB pietiktu jau ar SINK RATE WARNING. PSC

Un lēmumu par sēšanos var saprast, ka pieņēmis pats Kačiņškis.
Offline
hronists
02. Jun 2010, 10:34 #558

Kopš: 01. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 14820

Braucu ar: Svensk hjul


02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:40 #559

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:

02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde


Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.


Franči domā, ka tas ir viņu lolojums

Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS.
Offline
Schutzstaffel
02. Jun 2010, 10:41 #560

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV



Fantastika!
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo