Online
Pašreiz BMWPower skatās 190 viesi un 4 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Ultralaitam jau PPL nevajaga
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha | Offline | | |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
| Ir jāzin ? kam jāzin, tas, lai zin. bet nu speciāli par to interesēties no malas, hvz. nu labi bimmers vēl žurnālists pēc dvēseles. labi ! viss, tagad gan pazūdu ! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Ultralaitam jau PPL nevajaga
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha
jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
| Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
| nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:23:47 VV rakstīja:
nu tad, ja jau ir licence, tad ir arii atbildiigaa iestaade, kas gadiijumu izskata. neticu, ka visiem po, kaut gan banaanijaa ari tas ir iespejams
Nedomāju, ka tur baigi izskatīs. UL un VFR kombinācijā domāju visiem po. | Offline | | |
TIINIZ | | Kopš: 20. Jul 2004
Ziņojumi: 812
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:43:03 barracuda rakstīja:
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?
Poļiem šis kā krieviem "bļeģ", skan pēc katra otrā vārda | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
01 Jun 2010, 19:19:32 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:16:37 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 19:09:40 Schutzstaffel rakstīja:
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Ultralaitam jau PPL nevajaga
wtf? seedies un mauc? jebaaal visu laiku likaas, ka tomer prasa lv uz vinjiem, jo chomam kuram bija ultralights bija arii ppl, bet nu izskataas, ka savas iniciatiivas vadiits nolicis... general aviation statistika lv ir vnk graujosha
jā tas gan būtu labi. Nē, ultralaitam ir savējā licence.
ultralightu apmaaciibu programmas saturs ir ljoti lidziigs kaa PPL, veseliiba gan der laikam taa pati kas autovadiitajiem, nevis 2.klase. Bet nu cik naacies saskarties, tur tieshaam ir veel lielaaks bardaks nekaa PPLiem Katraa gadiijumaa, ja ir veeleeshanaas dabuut licenci uz lidoshanu, praatiigaak buus meegjinaat dabuut PPL, cenaa starpiiba nav nemaz tik liela. | Offline | | |
paranormal | | Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
| PPL ~ 4-5k Ls, pusgada laikā var iegūt, ja galva strādā
cik tas ultra maksā? | Offline | | |
|
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 09:15:08 ] | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Nav jau īstais gadījums, kad pasmieties, bet nu tas teksta tulkojums ir labs tajā vietā, kur otra poļu ekipāža (kas jau nosēdusies) stāsta šitajiem par apstākļiem lejā... poliski viņi saka "p!zda", krieviski iztulkots kā "polnij kajok" | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| es arī tikko šito redzēju! | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
|
02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.
Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību. | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| conocrde
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:11:01 S_2 rakstīja:
02 Jun 2010, 09:13:02 Schutzstaffel rakstīja:
Aviācijā ir 1. ir labākā, 2. drusku sūdīgākā, tātad UL der tieši 2. klase.
PPL pa 4k Ls?... Nu moš tagad arī var. Vienīgi jāmācās uz kautkāda šrota tad ir.
Cik zinu, ir valstis, kur PPL der arī 2. class medical. Pārbaudījis šo info neesmu.
Kurās valstīs tad privātpilotiem prasa ko vairāk par 2.klasi? JAR-FCL taču noteikts ka PPL obligāta ir 2.klase. 1ā vajadzīga jau komercaviācijai. Un ultralaitiem nevajag pat 2o, točno zinu ka paziņas ultralaitisti licenci kārtoja ar autovadītāja veselības apliecību.
Otro UL vajag. Par PPL - pareizi, ja nevajag CPL tad pietiek ar otro. Vainīgs
Labojums - točna nevajag Class 2.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 02 Jun 2010, 10:44:04 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Kolosāli. Gribās tomēr lai pa NAT lido divreiz augstāk par 767 šie skaistie putni. | Offline | | |
Whazaaa | | Kopš: 24. Jun 2004
No: Saulkrasti
Ziņojumi: 71589
Braucu ar: metro
| It is hoped the jet will be able to fly as part of the opening ceremony of the 2012 London Olympics.
būtu jau kūūūl
----------------- Logo, vizītkaršu, plakātu, bukletu, flash u.c izveide. vissaldākās cenas. PM. DE?!GN - the problem comes first. | Offline | | |
|
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Par Kačiņska Tu154.
Bēdīgi... GPWS jau kliedz TERRAIN AHAED, PULL UP, un viņi neredzēdami vēl ne zemi ne skrejceļa gaismas turpina nosēšanos. Nemaz nerunājot par to, ka pie NDB pietiktu jau ar SINK RATE WARNING. PSC
Un lēmumu par sēšanos var saprast, ka pieņēmis pats Kačiņškis. | Offline | | |
hronists | | Kopš: 01. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 14820
Braucu ar: Svensk hjul
|
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
02 Jun 2010, 10:34:17 zbmono rakstīja:
02 Jun 2010, 10:14:03 Whazaaa rakstīja:
conocrde
Angļi jau ir baigā starā, viņiem konkorde laikam liels simbols. Bet es lasīju kāda avioinženiera pārdomas, ka būsot grūti reanimēt lidošanai, jo bleķi mīlot rūsēt. A šis putns ir septiņus gadus nostāvējis.
Franči domā, ka tas ir viņu lolojums
Konkordē nav kam rūsēt. Bet to visu pasākumu fascinējošu padara tas, ka tas ir pavisam unikals putns ar savu NAVI, Routes, FLs utt... Un galvenais - neviena kompja uz borda un arī bez FMC. tikai pulksteņi INS. | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
Fantastika! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|