Online

Pašreiz BMWPower skatās 288 viesi un 8 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 16

AutorsZiņojums
buncix
20. Oct 2009, 19:53 #541

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Oct 2009, 17:02:35 ozo rakstīja:
Cikos apm. tagad iesleedzas saulrietas? Kur bija taa lapa, kur vareja to aplukot

Ja gribi meičuku pavadāt pa kādu smuku vietu tad pašlaik ideālais laiks ir 17.30-18.00
Offline
buncix
20. Oct 2009, 19:54 #542

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Oct 2009, 19:44:59 djenkurs rakstīja:

20 Oct 2009, 19:43:28 buncix rakstīja:
Cik sarežģīti ir nomainīt gumijas ar numuru 2 un 3 attēlā redzamajā bildē. Viņas presējās vai tapat var izņemt un ielikt citas vietā. Vai jaņem nost ir reduktors? Varbūt ir kāds vieglāks paņēmiens kā to izdarīt? Konkrēti iet runa par E36 328 aparātu.




man liekas ka es savādāk bez reduktora nost ņemšanas uz tilta skruvēšanas neiztikt cik atceros sev gribēju mainīt bet pārdomāju.

Es no apakšas arī visu sīki smali izlūrēju, it kā jau reduktoru varētu arī noņemt, nebūtu pārāk nekas traks. Man vairāk nomoka jautājums vai tās gumijas tur presējās vai tapat var nomainīt.
Offline
Aidzhis
20. Oct 2009, 20:10 #543

Kopš: 01. Nov 2004

No: Grobiņa

Ziņojumi: 780

Braucu ar: E30, E34


20 Oct 2009, 19:41:58 buncix rakstīja:

20 Oct 2009, 19:00:53 gachons rakstīja:
man ir jautaajums, kaa izskataas un kur aptuveni atrodas e36 (1997 m43) temperatuuras dachiks, kas maara gaisu aaraa jautaaju, jo mans visu laiku raada -37c kas vareetu buut par vainu

Temperatūras mērītajs atrodās vēja tunelī kas novada gaisu no spraugas priekšējā bamperī uz kreiso bremžu disku. Ja vien Tev nav izplēsta visa apakša tad Tev arī tur vajadzētu būt viņam. Paskaties vai nav noplēsts vai kāds vadiņš atvienojies. Tavējais ir 7 detaļa bildē!
[IMG] http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/v/263.png[/IMG]
Varētu arī nebūt pats dačiks vairs, kā tas ir ļoti bieži sastopams.
Offline
dexter1
20. Oct 2009, 20:18 #544

Kopš: 22. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 916

Braucu ar: hvz


20 Oct 2009, 19:54:15 buncix rakstīja:

20 Oct 2009, 19:44:59 djenkurs rakstīja:

20 Oct 2009, 19:43:28 buncix rakstīja:
Cik sarežģīti ir nomainīt gumijas ar numuru 2 un 3 attēlā redzamajā bildē. Viņas presējās vai tapat var izņemt un ielikt citas vietā. Vai jaņem nost ir reduktors? Varbūt ir kāds vieglāks paņēmiens kā to izdarīt? Konkrēti iet runa par E36 328 aparātu.




man liekas ka es savādāk bez reduktora nost ņemšanas uz tilta skruvēšanas neiztikt cik atceros sev gribēju mainīt bet pārdomāju.

Es no apakšas arī visu sīki smali izlūrēju, it kā jau reduktoru varētu arī noņemt, nebūtu pārāk nekas traks. Man vairāk nomoka jautājums vai tās gumijas tur presējās vai tapat var nomainīt.

negribu sadirst, bet man liekas ka bija presētas!!! un čakars nereāls!
Offline
Rikardo333
20. Oct 2009, 20:43 #545

Kopš: 22. May 2009

No: Ventspils

Ziņojumi: 695

Braucu ar: 524d e28 alpinweiss

Kā var pievienojot bildes forumam uztaisīt lai bilde parādās normālā lielumā,nevis origin. 3648*2736 ?
Anybody?
Offline
Reyno
20. Oct 2009, 21:06 #546

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d


19 Oct 2009, 20:58:03 Reyno rakstīja:
Kāda bija iņeta adrese, kur varēja info par auto apskatīties?
ASAP?
Parāda:
vehicle information
order options
series options
P.S. Ne realoems.

Offline
JZ
20. Oct 2009, 21:22 #547

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


20 Oct 2009, 20:18:35 dexter1 rakstīja:

20 Oct 2009, 19:54:15 buncix rakstīja:

20 Oct 2009, 19:44:59 djenkurs rakstīja:

20 Oct 2009, 19:43:28 buncix rakstīja:
Cik sarežģīti ir nomainīt gumijas ar numuru 2 un 3 attēlā redzamajā bildē. Viņas presējās vai tapat var izņemt un ielikt citas vietā. Vai jaņem nost ir reduktors? Varbūt ir kāds vieglāks paņēmiens kā to izdarīt? Konkrēti iet runa par E36 328 aparātu.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/v/20.png


man liekas ka es savādāk bez reduktora nost ņemšanas uz tilta skruvēšanas neiztikt cik atceros sev gribēju mainīt bet pārdomāju.

Es no apakšas arī visu sīki smali izlūrēju, it kā jau reduktoru varētu arī noņemt, nebūtu pārāk nekas traks. Man vairāk nomoka jautājums vai tās gumijas tur presējās vai tapat var nomainīt.

negribu sadirst, bet man liekas ka bija presētas!!! un čakars nereāls!


nav nekāds nereālais čakars, reku, lai nebūtu gari jāstāsta, var apskatīt speciālu "instrumentu" http://www.youtube.com/watch?v=WCIlYkttQ2s , tas instruments sastāv no vienas noteikta izmēra distancera-caurules, lielas skrūves, uzgriežņa un dažām paplāksnēm, man ~50mm buksēm pietika ar K-rautā sameklējamām lietām, ja tā bukse ir lielāka, tad vajadzētu pameklēt biš labākus materiālus paplāksnēm-tiltiņiem
Offline
Chief
20. Oct 2009, 21:47 #548

Kopš: 28. Nov 2007

Ziņojumi: 5422

Braucu ar:

Cik apmeeram izmaksaas nomainiit 94.g gondai civic mironenes?
Offline
buncix
20. Oct 2009, 21:57 #549

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Oct 2009, 21:22:57 JZ rakstīja:

20 Oct 2009, 20:18:35 dexter1 rakstīja:

20 Oct 2009, 19:54:15 buncix rakstīja:

20 Oct 2009, 19:44:59 djenkurs rakstīja:

20 Oct 2009, 19:43:28 buncix rakstīja:
Cik sarežģīti ir nomainīt gumijas ar numuru 2 un 3 attēlā redzamajā bildē. Viņas presējās vai tapat var izņemt un ielikt citas vietā. Vai jaņem nost ir reduktors? Varbūt ir kāds vieglāks paņēmiens kā to izdarīt? Konkrēti iet runa par E36 328 aparātu.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/v/20.png


man liekas ka es savādāk bez reduktora nost ņemšanas uz tilta skruvēšanas neiztikt cik atceros sev gribēju mainīt bet pārdomāju.

Es no apakšas arī visu sīki smali izlūrēju, it kā jau reduktoru varētu arī noņemt, nebūtu pārāk nekas traks. Man vairāk nomoka jautājums vai tās gumijas tur presējās vai tapat var nomainīt.

negribu sadirst, bet man liekas ka bija presētas!!! un čakars nereāls!


nav nekāds nereālais čakars, reku, lai nebūtu gari jāstāsta, var apskatīt speciālu "instrumentu" http://www.youtube.com/watch?v=WCIlYkttQ2s , tas instruments sastāv no vienas noteikta izmēra distancera-caurules, lielas skrūves, uzgriežņa un dažām paplāksnēm, man ~50mm buksēm pietika ar K-rautā sameklējamām lietām, ja tā bukse ir lielāka, tad vajadzētu pameklēt biš labākus materiālus paplāksnēm-tiltiņiem

Man šķiet, ka tās bukses bija 60 un 63mm. Tatad vajadzēs nopietnāku aparātu.
Offline
buncix
20. Oct 2009, 21:57 #550

Kopš: 31. Dec 2005

Ziņojumi: 1160

Braucu ar: Ioniq 5


20 Oct 2009, 21:22:57 JZ rakstīja:

20 Oct 2009, 20:18:35 dexter1 rakstīja:

20 Oct 2009, 19:54:15 buncix rakstīja:

20 Oct 2009, 19:44:59 djenkurs rakstīja:

20 Oct 2009, 19:43:28 buncix rakstīja:
Cik sarežģīti ir nomainīt gumijas ar numuru 2 un 3 attēlā redzamajā bildē. Viņas presējās vai tapat var izņemt un ielikt citas vietā. Vai jaņem nost ir reduktors? Varbūt ir kāds vieglāks paņēmiens kā to izdarīt? Konkrēti iet runa par E36 328 aparātu.

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/n/v/20.png


man liekas ka es savādāk bez reduktora nost ņemšanas uz tilta skruvēšanas neiztikt cik atceros sev gribēju mainīt bet pārdomāju.

Es no apakšas arī visu sīki smali izlūrēju, it kā jau reduktoru varētu arī noņemt, nebūtu pārāk nekas traks. Man vairāk nomoka jautājums vai tās gumijas tur presējās vai tapat var nomainīt.

negribu sadirst, bet man liekas ka bija presētas!!! un čakars nereāls!


nav nekāds nereālais čakars, reku, lai nebūtu gari jāstāsta, var apskatīt speciālu "instrumentu" http://www.youtube.com/watch?v=WCIlYkttQ2s , tas instruments sastāv no vienas noteikta izmēra distancera-caurules, lielas skrūves, uzgriežņa un dažām paplāksnēm, man ~50mm buksēm pietika ar K-rautā sameklējamām lietām, ja tā bukse ir lielāka, tad vajadzētu pameklēt biš labākus materiālus paplāksnēm-tiltiņiem

Man šķiet, ka tās bukses bija 60 un 63mm. Tatad vajadzēs nopietnāku aparātu.
Offline
dzosua
20. Oct 2009, 22:03 #551

Kopš: 31. Aug 2005

Ziņojumi: 5368

Braucu ar: RAM 1500 Sport


20 Oct 2009, 21:06:41 Reyno rakstīja:

19 Oct 2009, 20:58:03 Reyno rakstīja:
Kāda bija iņeta adrese, kur varēja info par auto apskatīties?
ASAP?
Parāda:
vehicle information
order options
series options
P.S. Ne realoems.



reku dzerkam uzjautaa.
Links
Offline
stuntman
20. Oct 2009, 22:08 #552

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Te powerā ir kāds auto slēdzeņu meistars?
Offline
stuntman
20. Oct 2009, 22:18 #553

Kopš: 27. Apr 2006

Ziņojumi: 10587

Braucu ar: pumpi uz mežu

Vīri, kāda ir iespēja i-netā nopirkt IRWIN rokas zāģi (fuksīti) Marathon Coarse Cut Saw 20'' (508 mm) Pro Touch ar M2TM zobiem?
Varbūt kāds te ar to nodarbojas?
Offline
dust
20. Oct 2009, 22:43 #554

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2

Te ir kāds kas valcē diskus?

-----------------

Offline
martinsz
20. Oct 2009, 22:47 #555

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu

Nav kādam kaut kur aizķērusies uz kompja E38 pēc '99 elektroshēma?

-----------------
...
Offline
Jelisejs
20. Oct 2009, 23:07 #556

Kopš: 11. Aug 2006

Ziņojumi: 366

Braucu ar:

Jaut. spečukiem.
Kas ir noklājies ja mašīna (E46 320 d) braucot dzesējas pārāk daudz. Vakar nobraucu 130 km un temp. datčiks stāv visu laiku uz ~ 50-60 grādiem, kad uz brīdi iemin grīdā, piem. apdzenot, tad datčiks mazliet pakāpjas un tad atkal pa vecam.
Offline
dust
20. Oct 2009, 23:15 #557

Kopš: 12. May 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 6535

Braucu ar: DD2


20 Oct 2009, 23:08:25 Rifo rakstīja:

20 Oct 2009, 23:07:07 Jelisejs rakstīja:
Jaut. spečukiem.
Kas ir noklājies ja mašīna (E46 320 d) braucot dzesējas pārāk daudz. Vakar nobraucu 130 km un temp. datčiks stāv visu laiku uz ~ 50-60 grādiem, kad uz brīdi iemin grīdā, piem. apdzenot, tad datčiks mazliet pakāpjas un tad atkal pa vecam.


90% termostats, un mosk kluudos bet 10% iespeejamiiba ka uudens suuknis


Termostats. Ja būtu ūdenssūknis, tad visticamāk temperatūra būtu max, jo nedzesētu.

-----------------

Offline
Rifo
20. Oct 2009, 23:21 #558

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


20 Oct 2009, 23:15:15 Dust rakstīja:

20 Oct 2009, 23:08:25 Rifo rakstīja:

20 Oct 2009, 23:07:07 Jelisejs rakstīja:
Jaut. spečukiem.
Kas ir noklājies ja mašīna (E46 320 d) braucot dzesējas pārāk daudz. Vakar nobraucu 130 km un temp. datčiks stāv visu laiku uz ~ 50-60 grādiem, kad uz brīdi iemin grīdā, piem. apdzenot, tad datčiks mazliet pakāpjas un tad atkal pa vecam.


90% termostats, un mosk kluudos bet 10% iespeejamiiba ka uudens suuknis


Termostats. Ja būtu ūdenssūknis, tad visticamāk temperatūra būtu max, jo nedzesētu.


nu tad termostats ~40Ls + nomainja no 10-20ls
Offline
labaiss
20. Oct 2009, 23:24 #559

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4

Ko nozīmē auto-dim funkcija?
Kadas funkc. pilda attēlāredamais spogulis?
Offline
noisex
20. Oct 2009, 23:28 #560

Kopš: 07. Jul 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 6050

Braucu ar: M5 Luftwaffe/88

Tas ir izkodinats spogulis prieksh V1 RD. Idealakaa variantaa ir izmantot StealtOne interefeisu prieksh V1

-----------------
Mājas lapu izstrāde un uzturēšana, epasti, virtualizācija, VPS, VPN, mākoņpakalpojumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo