Online
Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: E46 īpašnieku topiks II
Autors | Ziņojums |
Black_russian | 20. Jul 2011, 10:34 |
#5381
|
| Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
20 Jul 2011, 10:26:03 Sovis rakstīja:
Nu, točna zinu, ka sūknis pēdējo 3-5 gadu laikā nav mainīts!
Cik zinu, restaurēts piķo ap 40 Ls...summa nav liela un, var jau sākt ar sūkņa nomaiņu!
+ Jautājums - Kļuda - 65 - Singal Camshaft sensor intake - norāda, ka ir beigts Ieplūdes datčiks...kas šos datčikus parasti, kauj nost? Nopirku Sensona pirms 2 mēneši un, vakar izmeta kļūdu, ka beigts datčiks...vēl pirms 3 nedēļām, kad taisīju Check Engine diagnostiku, šādas kļūdas nebija! + Senson...G#%@$&*JI nemaina pret citu un, pateica, ka garantijas NAV! :@
Kadas firmas sensoru tu panemi? | Offline | | |
Sovis | 20. Jul 2011, 10:50 |
#5382
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
| To es nepateikšu, neatceros...maksāja, ja nemaldos, jauns pa 62 Ls vai pa 64 Ls...! | Offline | | |
Black_russian | 20. Jul 2011, 12:43 |
#5383
|
| Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
20 Jul 2011, 10:50:58 Sovis rakstīja:
To es nepateikšu, neatceros...maksāja, ja nemaldos, jauns pa 62 Ls vai pa 64 Ls...!
Vardsakot oriģinals nebija? | Offline | | |
Driver | 20. Jul 2011, 12:48 |
#5384
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
20 Jul 2011, 10:26:03 Sovis rakstīja:
Nu, točna zinu, ka sūknis pēdējo 3-5 gadu laikā nav mainīts!
Cik zinu, restaurēts piķo ap 40 Ls...summa nav liela un, var jau sākt ar sūkņa nomaiņu!
+ Jautājums - Kļuda - 65 - Singal Camshaft sensor intake - norāda, ka ir beigts Ieplūdes datčiks...kas šos datčikus parasti, kauj nost? Nopirku Sensona pirms 2 mēneši un, vakar izmeta kļūdu, ka beigts datčiks...vēl pirms 3 nedēļām, kad taisīju Check Engine diagnostiku, šādas kļūdas nebija! + Senson...G#%@$&*JI nemaina pret citu un, pateica, ka garantijas NAV! :@
varbut nemegini iedzilinaties pats, kur nevajag, bet aizved savu auto kadam, kas kautko sajedz
un ja tu saksi pretargumentu ar frazi "maris teica...", tad visdrizak man bus gardi brokastu smiekli
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Sovis | 20. Jul 2011, 13:18 |
#5385
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: AA-3555
| Es biju aizdzinis pie Tevis arī auto uz diagnostiku...izmeta tās pašas kļūdas un, Tu, arī nosauci daudzus/kaudzi iespējamos vainas varinatus un neko konrētu nepateici, ar ko sākt un, ko risināt! Vienīgo pateici, lai nomainu Izplūdes datčiku, kas bija beigts un, tad skatīties, tālāk...nomainīju un, problēma nepazuda! Vienīgi kļūda pazuda! | Offline | | |
egritis | 20. Jul 2011, 20:23 |
#5386
|
| Kopš: 16. Feb 2010
No: Liepāja
Ziņojumi: 38
Braucu ar: x5
| Cik litri ir jābūr eļļai motorā, 2000.g. BMW e46 2.0d
Kas notiek ja ir ielieta pāri par max? | Offline | | |
martinssh | 20. Jul 2011, 20:46 |
#5387
|
| Kopš: 04. Jun 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 1610
Braucu ar:
|
20 Jul 2011, 09:43:03 Artis_D rakstīja:
tak aizdzen uz servisu (piem. sensonu braslas ielā), kur arī kļudas saprot nevis vienkārši nolasa
Jaa jaa Sensonaa noteikti kaads k ko saprot it sevishkji Māris
PS dzen jebkur tikai ne uz sensonu | Offline | | |
Reyno | 20. Jul 2011, 20:56 |
#5388
|
| Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| Varbūt kādam ir zināms šrots, kur par normālām naudām varētu dabūt apsildes 'ezi'?
Kādās naudās vispār iet biznes disku maģis? | Offline | | |
|
ozo | 20. Jul 2011, 22:40 |
#5389
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
| Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis? | Offline | | |
beerzinsh | 20. Jul 2011, 22:56 |
#5390
|
| Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
20 Jul 2011, 22:40:10 ozo rakstīja:
Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis?
nocheko ellas limeni! null | Offline | | |
rivis | 21. Jul 2011, 15:16 |
#5391
|
| Kopš: 18. Feb 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 58
Braucu ar: e46 320d FL
| Sveiki!
Jautājums par ātrumkārbām.
Man ir 2002.gada e46 330ci ar 5 robu automātu.
Kādas priekšrocības vispār ir automātam, ja neskaita brīvu kreiso kāju, lai sēdētu krustojumos?
Kaut kā sāku domāt, ka manuālā būtu labāks variants, jo sportiskāka brukšanas uzsākšana man šobrīd sanāk tikai pateicoties TipTronicam. Automāts, lēni, gausi uzsāk no 2.roba (kaut arī degvielas patēriņš bez tip tronica ir mazāks pilsētā).
Un vai 5.robs nav par šauru? Ko man dotu 6. pārnesums? Pagaidām uz ceļa apdzenot fūres man ļoti palīdz sporta režīms, kad ar spēcīgu uzrāvienu tieku garām.
Vienīgās problēmas man protams ir ziemā, kad no ledus pārklājuma ārā izšūpoties tik pat kā neiespējami. Cik saprotu, ar mehāniku tā lieta problēmas nesagādātu?!?
Būšu priecīgs, ja šos šķietami elementāros jautājumus kāds man palīdzēs izzināt!
Paldies jau iepriekš! | Offline | | |
labaiss | 21. Jul 2011, 15:24 |
#5392
|
| Kopš: 03. Jan 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2790
Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4
|
21 Jul 2011, 15:16:23 rivis rakstīja:
Sveiki!
Jautājums par ātrumkārbām.
Man ir 2002.gada e46 330ci ar 5 robu automātu.
Kādas priekšrocības vispār ir automātam, ja neskaita brīvu kreiso kāju, lai sēdētu krustojumos?
Kaut kā sāku domāt, ka manuālā būtu labāks variants, jo sportiskāka brukšanas uzsākšana man šobrīd sanāk tikai pateicoties TipTronicam. Automāts, lēni, gausi uzsāk no 2.roba (kaut arī degvielas patēriņš bez tip tronica ir mazāks pilsētā).
Un vai 5.robs nav par šauru? Ko man dotu 6. pārnesums? Pagaidām uz ceļa apdzenot fūres man ļoti palīdz sporta režīms, kad ar spēcīgu uzrāvienu tieku garām.
Vienīgās problēmas man protams ir ziemā, kad no ledus pārklājuma ārā izšūpoties tik pat kā neiespējami. Cik saprotu, ar mehāniku tā lieta problēmas nesagādātu?!?
Būšu priecīgs, ja šos šķietami elementāros jautājumus kāds man palīdzēs izzināt!
Paldies jau iepriekš!
neiespējami, tāpēc,ka nemāki un domā kā vecs principnieks taksists.
Vienkārši- iedomājies, kad šūpini uz aizmuguri, tad tajā brīdī,kad kustība beidzas ,nospied bremzi, turi bremzi un ieliec draivaa, tad dod virsū atkal līdz brīdim ,kad kustība beidzas un spied bremzi, tad atkal reversā un tik talu ,kamēr tiksi ārā. Principā tas pats,kas ar parasto kārbu, tikai palēinātā kustībā. Galvenais neklausies vecos principniekos, kas noliek automātus. Tie neko gudru tev nepastāstīs. Galvenais neatsledz ASC, ko taksistveidīgie parasti dara Automāts pilsētā ir ideāls variants. Ņihuj tos manuāļus...?
un vel kas, ja tu izjūti tik nenormālu vajadzību,lai tev uzsāk no 1. ātruma, tad dod vairāk gāzi vai vnk atstāj sporta režīmā
un vel kas, automāts tomēr ir saudzīgāks pret piekari un dzinēju. Tie ,kas nemāk smuki braukt ar manuāli, ātri vien izveido brīvājienu gan kardana pārvadā gan reduktorā. Pamēģini ar kādu manual 330i pabraukt un tu sapratīsi.
Domāju,ka liela daļa ar manual tā pat neizliktu automātu ar to pāris milisekunžu nokavēšanos,kas raksturīga automātiem. Tas pats arī ekonomijas ziņā.[ Šo ziņu laboja labaiss, 21 Jul 2011, 16:41:51 ] | Offline | | |
e2xd | 21. Jul 2011, 16:35 |
#5393
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 896
Braucu ar: e46 un spirtu
| Kad paliec kaut kur ziema, ieliec draiva un droshi izkap ara un srum.. um nesaprotu kur tev gruti apdzit, kikdown nestrada? | Offline | | |
Fito | 21. Jul 2011, 16:39 |
#5394
|
| Kopš: 11. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4270
Braucu ar: AMAROK
| Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?
kārba -tomāts[ Šo ziņu laboja Fito, 21 Jul 2011, 16:40:01 ] | Offline | | |
ozo | 21. Jul 2011, 16:43 |
#5395
|
| Kopš: 27. Oct 2005
Ziņojumi: 18911
Braucu ar: Braucu ar
|
20 Jul 2011, 22:40:10 ozo rakstīja:
Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis?
Lai meklētājā parādītos atbildes.
Beigts stūres pastiprinātāja sūknis . Šomēnes jauna telefona nebūs | Offline | | |
Fito | 21. Jul 2011, 17:02 |
#5396
|
| Kopš: 11. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4270
Braucu ar: AMAROK
|
21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?
kārba -tomāts
Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top | Offline | | |
|
Black_russian | 21. Jul 2011, 17:09 |
#5397
|
| Kopš: 11. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 4469
Braucu ar: BMW
|
21 Jul 2011, 17:02:55 Fito rakstīja:
21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?
kārba -tomāts
Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top
Normals auto tev
Sauļoties patik tam! | Offline | | |
Fito | 21. Jul 2011, 17:10 |
#5398
|
| Kopš: 11. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4270
Braucu ar: AMAROK
|
21 Jul 2011, 17:09:06 BLack_RussiaN rakstīja:
21 Jul 2011, 17:02:55 Fito rakstīja:
21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?
kārba -tomāts
Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top
Normals auto tev
Sauļoties patik tam!
Da blin,es jau krustus metu gandrīz
kāds saimnieks, tāds auto | Offline | | |
matrixxxx | 21. Jul 2011, 18:20 |
#5399
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
21 Jul 2011, 16:35:32 e2xd rakstīja:
Kad paliec kaut kur ziema, ieliec draiva un droshi izkap ara un srum.. um nesaprotu kur tev gruti apdzit, kikdown nestrada?
Es taa daru ar manuaalo.
Viss OK, tikai cilveeki drusku briinaas (it seviskjkji ja pats norauju uz muti, bet auto turpina celju ).
Ja par teemu, tad necieshu tomaatkaarbas.
Esmu braucis laikam tikai ar shuudiigiem tomaatiem.
Ar step/trip vai kaadas tur troniks bija, ar manuaalo vareeju paarsleegties aatraak un no piektaa roba uz otro.
Manuaalis reiz arii paglaaba no lielaaka crash. Ar mazdu (pirms ielikt graavii), paspeeju no 5. roba paarmest uz 2. robu, un drusku izvilkt auto.
Bet visaa visumaa, staavot Riigas sastraagumos automaats ir laba lieta.
Ja kaarba darbojas kaa paredzeets, tad bez stresa un mociishanaas. Tikai nepamet sajuuta, ka sliid sajuugs. | Offline | | |
Deivid | 21. Jul 2011, 18:39 |
#5400
|
| Kopš: 02. Mar 2004
Ziņojumi: 40692
Braucu ar: E46 M3 / C5X
| Si ir bezjedziga diskusija un uzspiest kadam vienu vai otru ir vienkarsi mulkjigi.
Nezinu par automatiem ieks jaunaa 3er, bet e46 gadijumaa manualis vs automats tur ir vairak ka skaidrs ka automats bus lenaaks, gausaaks un ari vairak eedis. Ja patik slegat robus tad sis ir loti pateicigs auto(330) prieks rokas kaarbas jo var gan "pasportot", gan ari jaudas rezerve ir pietiekosa lai nebutu jarausta robi kaadu apdzenot.
Protams automata "-" tiek kompenseti ar komfortu, bet tas nevisiem ir svarigi un vajadzigs.
Es izvelos braukt ar rokas karbu un man patik slegat robus ari pilsetaa, bet saprotu ka esmu diezgan unikals
| Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|