Online

Pašreiz BMWPower skatās 179 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E46 (1998-2005)

Tēma: E46 īpašnieku topiks II

AutorsZiņojums
Black_russian
20. Jul 2011, 10:34 #5381

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jul 2011, 10:26:03 Sovis rakstīja:
Nu, točna zinu, ka sūknis pēdējo 3-5 gadu laikā nav mainīts!
Cik zinu, restaurēts piķo ap 40 Ls...summa nav liela un, var jau sākt ar sūkņa nomaiņu!
+ Jautājums - Kļuda - 65 - Singal Camshaft sensor intake - norāda, ka ir beigts Ieplūdes datčiks...kas šos datčikus parasti, kauj nost? Nopirku Sensona pirms 2 mēneši un, vakar izmeta kļūdu, ka beigts datčiks...vēl pirms 3 nedēļām, kad taisīju Check Engine diagnostiku, šādas kļūdas nebija! + Senson...G#%@$&*JI nemaina pret citu un, pateica, ka garantijas NAV! :@


Kadas firmas sensoru tu panemi?
Offline
Sovis
20. Jul 2011, 10:50 #5382

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

To es nepateikšu, neatceros...maksāja, ja nemaldos, jauns pa 62 Ls vai pa 64 Ls...!
Offline
Black_russian
20. Jul 2011, 12:43 #5383

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


20 Jul 2011, 10:50:58 Sovis rakstīja:
To es nepateikšu, neatceros...maksāja, ja nemaldos, jauns pa 62 Ls vai pa 64 Ls...!

Vardsakot oriģinals nebija?
Offline
Driver
20. Jul 2011, 12:48 #5384

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


20 Jul 2011, 10:26:03 Sovis rakstīja:
Nu, točna zinu, ka sūknis pēdējo 3-5 gadu laikā nav mainīts!
Cik zinu, restaurēts piķo ap 40 Ls...summa nav liela un, var jau sākt ar sūkņa nomaiņu!
+ Jautājums - Kļuda - 65 - Singal Camshaft sensor intake - norāda, ka ir beigts Ieplūdes datčiks...kas šos datčikus parasti, kauj nost? Nopirku Sensona pirms 2 mēneši un, vakar izmeta kļūdu, ka beigts datčiks...vēl pirms 3 nedēļām, kad taisīju Check Engine diagnostiku, šādas kļūdas nebija! + Senson...G#%@$&*JI nemaina pret citu un, pateica, ka garantijas NAV! :@

varbut nemegini iedzilinaties pats, kur nevajag, bet aizved savu auto kadam, kas kautko sajedz
un ja tu saksi pretargumentu ar frazi "maris teica...", tad visdrizak man bus gardi brokastu smiekli

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Sovis
20. Jul 2011, 13:18 #5385

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 647

Braucu ar: AA-3555

Es biju aizdzinis pie Tevis arī auto uz diagnostiku...izmeta tās pašas kļūdas un, Tu, arī nosauci daudzus/kaudzi iespējamos vainas varinatus un neko konrētu nepateici, ar ko sākt un, ko risināt! Vienīgo pateici, lai nomainu Izplūdes datčiku, kas bija beigts un, tad skatīties, tālāk...nomainīju un, problēma nepazuda! Vienīgi kļūda pazuda!
Offline
egritis
20. Jul 2011, 20:23 #5386

Kopš: 16. Feb 2010

No: Liepāja

Ziņojumi: 38

Braucu ar: x5

Cik litri ir jābūr eļļai motorā, 2000.g. BMW e46 2.0d

Kas notiek ja ir ielieta pāri par max?
Offline
martinssh
20. Jul 2011, 20:46 #5387

Kopš: 04. Jun 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1610

Braucu ar:


20 Jul 2011, 09:43:03 Artis_D rakstīja:
tak aizdzen uz servisu (piem. sensonu braslas ielā), kur arī kļudas saprot nevis vienkārši nolasa
Jaa jaa Sensonaa noteikti kaads k ko saprot it sevishkji Māris
PS dzen jebkur tikai ne uz sensonu
Offline
Reyno
20. Jul 2011, 20:56 #5388

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Varbūt kādam ir zināms šrots, kur par normālām naudām varētu dabūt apsildes 'ezi'?
Kādās naudās vispār iet biznes disku maģis?
Offline
ozo
20. Jul 2011, 22:40 #5389

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar

Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis?
Offline
beerzinsh
20. Jul 2011, 22:56 #5390

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


20 Jul 2011, 22:40:10 ozo rakstīja:
Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis?

nocheko ellas limeni! null
Offline
rivis
21. Jul 2011, 15:16 #5391

Kopš: 18. Feb 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 58

Braucu ar: e46 320d FL

Sveiki!
Jautājums par ātrumkārbām.
Man ir 2002.gada e46 330ci ar 5 robu automātu.
Kādas priekšrocības vispār ir automātam, ja neskaita brīvu kreiso kāju, lai sēdētu krustojumos?
Kaut kā sāku domāt, ka manuālā būtu labāks variants, jo sportiskāka brukšanas uzsākšana man šobrīd sanāk tikai pateicoties TipTronicam. Automāts, lēni, gausi uzsāk no 2.roba (kaut arī degvielas patēriņš bez tip tronica ir mazāks pilsētā).
Un vai 5.robs nav par šauru? Ko man dotu 6. pārnesums? Pagaidām uz ceļa apdzenot fūres man ļoti palīdz sporta režīms, kad ar spēcīgu uzrāvienu tieku garām.

Vienīgās problēmas man protams ir ziemā, kad no ledus pārklājuma ārā izšūpoties tik pat kā neiespējami. Cik saprotu, ar mehāniku tā lieta problēmas nesagādātu?!?

Būšu priecīgs, ja šos šķietami elementāros jautājumus kāds man palīdzēs izzināt!

Paldies jau iepriekš!
Offline
labaiss
21. Jul 2011, 15:24 #5392

Kopš: 03. Jan 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2790

Braucu ar: A220, 135iS, X5, Z4


21 Jul 2011, 15:16:23 rivis rakstīja:
Sveiki!
Jautājums par ātrumkārbām.
Man ir 2002.gada e46 330ci ar 5 robu automātu.
Kādas priekšrocības vispār ir automātam, ja neskaita brīvu kreiso kāju, lai sēdētu krustojumos?
Kaut kā sāku domāt, ka manuālā būtu labāks variants, jo sportiskāka brukšanas uzsākšana man šobrīd sanāk tikai pateicoties TipTronicam. Automāts, lēni, gausi uzsāk no 2.roba (kaut arī degvielas patēriņš bez tip tronica ir mazāks pilsētā).
Un vai 5.robs nav par šauru? Ko man dotu 6. pārnesums? Pagaidām uz ceļa apdzenot fūres man ļoti palīdz sporta režīms, kad ar spēcīgu uzrāvienu tieku garām.

Vienīgās problēmas man protams ir ziemā, kad no ledus pārklājuma ārā izšūpoties tik pat kā neiespējami. Cik saprotu, ar mehāniku tā lieta problēmas nesagādātu?!?

Būšu priecīgs, ja šos šķietami elementāros jautājumus kāds man palīdzēs izzināt!

Paldies jau iepriekš!

neiespējami, tāpēc,ka nemāki un domā kā vecs principnieks taksists.
Vienkārši- iedomājies, kad šūpini uz aizmuguri, tad tajā brīdī,kad kustība beidzas ,nospied bremzi, turi bremzi un ieliec draivaa, tad dod virsū atkal līdz brīdim ,kad kustība beidzas un spied bremzi, tad atkal reversā un tik talu ,kamēr tiksi ārā. Principā tas pats,kas ar parasto kārbu, tikai palēinātā kustībā. Galvenais neklausies vecos principniekos, kas noliek automātus. Tie neko gudru tev nepastāstīs. Galvenais neatsledz ASC, ko taksistveidīgie parasti dara Automāts pilsētā ir ideāls variants. Ņihuj tos manuāļus...?
un vel kas, ja tu izjūti tik nenormālu vajadzību,lai tev uzsāk no 1. ātruma, tad dod vairāk gāzi vai vnk atstāj sporta režīmā
un vel kas, automāts tomēr ir saudzīgāks pret piekari un dzinēju. Tie ,kas nemāk smuki braukt ar manuāli, ātri vien izveido brīvājienu gan kardana pārvadā gan reduktorā. Pamēģini ar kādu manual 330i pabraukt un tu sapratīsi.
Domāju,ka liela daļa ar manual tā pat neizliktu automātu ar to pāris milisekunžu nokavēšanos,kas raksturīga automātiem. Tas pats arī ekonomijas ziņā.

[ Šo ziņu laboja labaiss, 21 Jul 2011, 16:41:51 ]

Offline
e2xd
21. Jul 2011, 16:35 #5393

Kopš: 17. Apr 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 896

Braucu ar: e46 un spirtu

Kad paliec kaut kur ziema, ieliec draiva un droshi izkap ara un srum.. um nesaprotu kur tev gruti apdzit, kikdown nestrada?
Offline
Fito
21. Jul 2011, 16:39 #5394

Kopš: 11. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4270

Braucu ar: AMAROK

Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?

kārba -tomāts

[ Šo ziņu laboja Fito, 21 Jul 2011, 16:40:01 ]

Offline
ozo
21. Jul 2011, 16:43 #5395

Kopš: 27. Oct 2005

Ziņojumi: 18911

Braucu ar: Braucu ar


20 Jul 2011, 22:40:10 ozo rakstīja:
Mistika šodien
Iekāpju tiko mašīnā, lai brauktu, bet nevaru pagriezt stūri. Stūre griežas ar pamatīgu spēku. Pa dienu viss bija ok.
Kas tur pie vainas varētu būt, stūres pastiprinātājs, siksna trūkusi, rullītis?


Lai meklētājā parādītos atbildes.
Beigts stūres pastiprinātāja sūknis . Šomēnes jauna telefona nebūs
Offline
Fito
21. Jul 2011, 17:02 #5396

Kopš: 11. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4270

Braucu ar: AMAROK


21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?

kārba -tomāts

Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top
Offline
Black_russian
21. Jul 2011, 17:09 #5397

Kopš: 11. Jul 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 4469

Braucu ar: BMW


21 Jul 2011, 17:02:55 Fito rakstīja:

21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?

kārba -tomāts

Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top


Normals auto tev
Sauļoties patik tam!
Offline
Fito
21. Jul 2011, 17:10 #5398

Kopš: 11. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4270

Braucu ar: AMAROK


21 Jul 2011, 17:09:06 BLack_RussiaN rakstīja:

21 Jul 2011, 17:02:55 Fito rakstīja:

21 Jul 2011, 16:39:38 Fito rakstīja:
Blja tas vakardienas lietus
Karoche nācās stumties cauri mega pleķēm, kā rezultātā kārba strādā avārijas režīmā (zobratiņš un pa vidu izsaukuma zīme) slēdzās gan it kā +- ok.
Varētu būt, ka kāds kontakts slapš un tāpēc tā ?

kārba -tomāts

Juhuu pastāvēja visu dienu saulē un tip top


Normals auto tev
Sauļoties patik tam!

Da blin,es jau krustus metu gandrīz

kāds saimnieks, tāds auto
Offline
matrixxxx
21. Jul 2011, 18:20 #5399

Kopš: 29. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 8446

Braucu ar: 106 zirgiem


21 Jul 2011, 16:35:32 e2xd rakstīja:
Kad paliec kaut kur ziema, ieliec draiva un droshi izkap ara un srum.. um nesaprotu kur tev gruti apdzit, kikdown nestrada?


Es taa daru ar manuaalo.
Viss OK, tikai cilveeki drusku briinaas (it seviskjkji ja pats norauju uz muti, bet auto turpina celju ).

Ja par teemu, tad necieshu tomaatkaarbas.
Esmu braucis laikam tikai ar shuudiigiem tomaatiem.
Ar step/trip vai kaadas tur troniks bija, ar manuaalo vareeju paarsleegties aatraak un no piektaa roba uz otro.
Manuaalis reiz arii paglaaba no lielaaka crash. Ar mazdu (pirms ielikt graavii), paspeeju no 5. roba paarmest uz 2. robu, un drusku izvilkt auto.

Bet visaa visumaa, staavot Riigas sastraagumos automaats ir laba lieta.
Ja kaarba darbojas kaa paredzeets, tad bez stresa un mociishanaas. Tikai nepamet sajuuta, ka sliid sajuugs.
Offline
Deivid
21. Jul 2011, 18:39 #5400

Kopš: 02. Mar 2004

Ziņojumi: 40692

Braucu ar: E46 M3 / C5X

Si ir bezjedziga diskusija un uzspiest kadam vienu vai otru ir vienkarsi mulkjigi.

Nezinu par automatiem ieks jaunaa 3er, bet e46 gadijumaa manualis vs automats tur ir vairak ka skaidrs ka automats bus lenaaks, gausaaks un ari vairak eedis. Ja patik slegat robus tad sis ir loti pateicigs auto(330) prieks rokas kaarbas jo var gan "pasportot", gan ari jaudas rezerve ir pietiekosa lai nebutu jarausta robi kaadu apdzenot.

Protams automata "-" tiek kompenseti ar komfortu, bet tas nevisiem ir svarigi un vajadzigs.

Es izvelos braukt ar rokas karbu un man patik slegat robus ari pilsetaa, bet saprotu ka esmu diezgan unikals

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo