Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)
Autors | Ziņojums |
amons | 17. Nov 2020, 10:20 |
#5381
|
| Kopš: 14. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 845
Braucu ar: 325
|
17 Nov 2020, 09:45:06 @DM-101 rakstīja:
16 Nov 2020, 22:57:01 @amons rakstīja:
16 Nov 2020, 22:44:10 @DM-101 rakstīja:
16 Nov 2020, 22:38:32 @amons rakstīja:
16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links
ir te apspriests vai kāds notestējis
Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara.
profesionaali. regjistreeja DPF nomainju, to nenomainot
ideJaali!
Es protas neko nesaprotu, bet vai tad ISTA procedūras apraksta nav minēts, filtra maiņa/tīrīšana ( zem vienas proceduras abas šīs darības )? Pats kautkad lasiju par tool32 komandu ar ko reģistrēt filtra nomaiņu/tīrīšanu. Vai ir atsevisķi komanda ar ko reģistrē mehaniski atīrītu DPF filtru?
tiiriishana bija mineeta sekojoshaa sakariibaa [sore, ja atceros nepareizi ]:
ja DPF buutisku laiku pilms kalkuleetaa resursa beigaam aizdirsh taa, ka ar regen neizdodas attiiriit - tad iemochii to bMW liidzekli, tiira ar to, regjeneree.
un tad nekaadu regjistreeshanu neveic, jo regjistreeshana tiek veikta tikai tad, kad/ja uzstaada JAUNU DPF.
ibo, regjistreejot, atjaunojas visi [arii tiiri matematiskie] reursu skaitiitaaji.
Savukaart, regjistreet jaunu, nenomainot DPF - standarta gaternieku piegaajiens. iluuzija - a man veel XX% DPF, man viss kaartiibaa - nu, jums visiem zinaams [juusu pashu] staasts.
Jauku plaushinju veeziiiti
Par to ka tādā veidā tiek nodzēsts dpf ''mūža skaitītājs'' skaidrs. Bet man te radās vēl viens jautājums netieši saistīts ar šo. A kas notiek kad notin auto nobraukumu? tas dpf nolietojuma skaitītājam ir kautkāda sava atmiņa, vai tas piesaistīts un lasa nobraukumu un attiecīgi no tā kalkulē atlikušo dpf resursu? Nu piemēram auto nobraukums 160k km, notin to uz 100k km. , tad dpf rādīs ka nokalpojis pie 140k km ( 160k km orģinālie + 40k km ) vai pie 200 km ( notītie uz 100 km + jauni 100 k km )?
Jautāju tāpēc, ka zinu ka manai mašīnai ir notīti xx km, un tad paskatoties to atlikušo resurus, viņš ir korekts neskatoties uz notīto daudzumu, vai jau ir nekorekts ( pirms šīm te visām jauna filtra reģistrēšanām, biju kautkad skatijies cik teorētiski vēl rāda atlikušo mūžu manam dpf ) | Offline | | |
Labais1234567891 | 17. Nov 2020, 13:28 |
#5382
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
| Kas yess. Tir viss ir zajebis ar to kantori, Ollijs garantē! | Offline | | |
crime | 17. Nov 2020, 13:37 |
#5383
|
| Kopš: 03. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 8515
Braucu ar: m635csi
|
16 Nov 2020, 19:07:09 @DM-101 rakstīja:
Shiirant, tev ekskluziivi [par tavu naudu, protams] uzshuushot masku ar 3cm pi*pi centraa. Nu, lai redz tavu buutiibu.
atlikt diršanu, viņam jau ir maska:
| Offline | | |
sys9291 | 17. Nov 2020, 14:23 |
#5384
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
17 Nov 2020, 10:42:36 @DM-101 rakstīja:
17 Nov 2020, 10:20:34 @amons rakstīja:
17 Nov 2020, 09:45:06 @DM-101 rakstīja:
16 Nov 2020, 22:57:01 @amons rakstīja:
16 Nov 2020, 22:44:10 @DM-101 rakstīja:
16 Nov 2020, 22:38:32 @amons rakstīja:
16 Nov 2020, 21:25:37 @osk rakstīja:
Ko powers saka par šo DPF tīrīšanu - Links
ir te apspriests vai kāds notestējis
Kad dēļ beigta termostata bija apstājušās reģenerācijas un pēc tam ar piespiedu reģenerācijām nevarēja dabūt vaļā filtru, tad es aizvedu uz šo kantori http://www.dpfcleaninggroup.lv/
Pec tīrīšanas pretspiediens normāls, ka arī servisā tika reģistrēta filtra tīrīšana/nomaiņa. Itkā atstāja iespaidu, ka zin ko dara.
profesionaali. regjistreeja DPF nomainju, to nenomainot
ideJaali!
Es protas neko nesaprotu, bet vai tad ISTA procedūras apraksta nav minēts, filtra maiņa/tīrīšana ( zem vienas proceduras abas šīs darības )? Pats kautkad lasiju par tool32 komandu ar ko reģistrēt filtra nomaiņu/tīrīšanu. Vai ir atsevisķi komanda ar ko reģistrē mehaniski atīrītu DPF filtru?
tiiriishana bija mineeta sekojoshaa sakariibaa [sore, ja atceros nepareizi ]:
ja DPF buutisku laiku pilms kalkuleetaa resursa beigaam aizdirsh taa, ka ar regen neizdodas attiiriit - tad iemochii to bMW liidzekli, tiira ar to, regjeneree.
un tad nekaadu regjistreeshanu neveic, jo regjistreeshana tiek veikta tikai tad, kad/ja uzstaada JAUNU DPF.
ibo, regjistreejot, atjaunojas visi [arii tiiri matematiskie] reursu skaitiitaaji.
Savukaart, regjistreet jaunu, nenomainot DPF - standarta gaternieku piegaajiens. iluuzija - a man veel XX% DPF, man viss kaartiibaa - nu, jums visiem zinaams [juusu pashu] staasts.
Jauku plaushinju veeziiiti
Par to ka tādā veidā tiek nodzēsts dpf ''mūža skaitītājs'' skaidrs. Bet man te radās vēl viens jautājums netieši saistīts ar šo. A kas notiek kad notin auto nobraukumu? tas dpf nolietojuma skaitītājam ir kautkāda sava atmiņa, vai tas piesaistīts un lasa nobraukumu un attiecīgi no tā kalkulē atlikušo dpf resursu? Nu piemēram auto nobraukums 160k km, notin to uz 100k km. , tad dpf rādīs ka nokalpojis pie 140k km ( 160k km orģinālie + 40k km ) vai pie 200 km ( notītie uz 100 km + jauni 100 k km )?
Jautāju tāpēc, ka zinu ka manai mašīnai ir notīti xx km, un tad paskatoties to atlikušo resurus, viņš ir korekts neskatoties uz notīto daudzumu, vai jau ir nekorekts ( pirms šīm te visām jauna filtra reģistrēšanām, biju kautkad skatijies cik teorētiski vēl rāda atlikušo mūžu manam dpf )
diemzheel, to nepateiks neviens.
pilniigi noteikti - BMW AG neviens speciaali shaadus scenaarijus nav atstraadaajushi [sak, ja nu kaads hujzinkaadaa veidaa patik odo atpakalj, ruupeesimies par korektu DPF resursa uzskaitiishanu]
taadiem tiitenjiem var buut probleemas ari ar elljas intervaaliem, ar citiem CBS datiem.
Galu galaa, ar kljuudu regjistreeshanu DME/DDE.
galu galaa - arii ar specifiskaam/jokainaam/nepamatotaam kljuudaam DME/DDE, u.c. moduljos.
par peedejo - iz pasha pieredzes.
daudzi zina, ka pie 320kkm nobraukuma MSX DME moduljos beidz skaitiit elljas intervaalus [bugs nav izlabots/nav izlabojams].
ne-visi, domaaju zina, ka pie 520kkm shajos DME paarpildaas naakoshaa chupinja ar regjistriem un tajaa briidii izlec shaadas/taadas speciskas/nelogjiskas kljuudas [aciimredzot, to dati pieshuti shiem paarpildiitajiem regjistriem].
iisais kopsavilkums - tiitenjiem var buus daudz gljuku.
un kas notiek ar CMS datiem, ja uzliekam JAUNU (nevis citu) DDE? [ Šo ziņu laboja sys9291, 17 Nov 2020, 14:24:01 ] | Offline | | |
A80B4 | 17. Nov 2020, 15:11 |
#5385
|
| Kopš: 26. Jul 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 85
Braucu ar: AUDI 80 B4
| DM-101 - Salaspils? | Offline | | |
FFL | 17. Nov 2020, 17:07 |
#5386
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Un tādus blokus nevar virginizēt? | Offline | | |
kexxx | 17. Nov 2020, 19:39 |
#5387
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Inpa laikam nevar live datus grafikā izvadīt? Līkne šādā gadījumā ir ļoti noderīga | Offline | | |
FFL | 17. Nov 2020, 19:48 |
#5388
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Delphi (protams tikai oriģinālais) ir foršs uz visādām citām random lamatām. | Offline | | |
|
FFL | 17. Nov 2020, 20:44 |
#5389
|
| Kopš: 08. Mar 2016
Ziņojumi: 835
Braucu ar:
| Tikai obligāti caur inpu lai silda nevis ar +12v xD | Offline | | |
kexxx | 17. Nov 2020, 21:09 |
#5390
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Normāla diagnostika- 5v sveci piemaucam pie 12v un uzreiz skaidrs diagnostikas slēdziens, ka svece ir beigta... | Offline | | |
Spiedzinsh | 17. Nov 2020, 21:32 |
#5391
|
| Kopš: 14. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 662
Braucu ar: Mocīti
| vīri kāds zin kur atrast to video kur rumbulā logistikas firma nonema skaidu ar atvestajiem nisanu un mitsu?? | Offline | | |
uldens1 | 18. Nov 2020, 10:34 |
#5392
|
| Kopš: 28. Feb 2008
Ziņojumi: 16203
Braucu ar:
| tur nebij jālādē ar 15,3V | Offline | | |
Alkaans | 18. Nov 2020, 11:07 |
#5393
|
| Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
| Kvēlsveces jau strādā arī pie siltākiem laikiem, tik īsāku periodu un mazāku temp... un ja man aķis uz 40%, tad jau viņās vadības bloks atslēdz lai taupītu elektrību, vai ari ne tā sapratu? | Offline | | |
kexxx | 18. Nov 2020, 11:55 |
#5394
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Alkaan, varu saderēt, ja iemetīsi šeit skrīnus ar IBS datiem, tad ir ļoti liela iespējamība, ka dabūsi kādu ļoti vērtīgu padomu, pie tam pilnīgi bez maksas | Offline | | |
Alkaans | 18. Nov 2020, 12:49 |
#5395
|
| Kopš: 14. Nov 2011
Ziņojumi: 637
Braucu ar: BMW E61 535d / BMW e36 325 Vanos / Opel Astra G 2.0 OPC
| Atšķiras gan, man ir M spoguļi Nu lab mēģināšu sataisīt skrīnus ar Istu, ar tiem IBS datiem bet paļubom atkal uzdirsīs, ka miskaste, lai eju dirst caur sarkasmu utt te 1% kautko sakarīgu var atbildēt uz konkrētiem jautājumiem. Tāda sajūta ka nāk šeit padirst pēc pusdienām | Offline | | |
HiJaCKeR | 18. Nov 2020, 16:35 |
#5396
|
| Kopš: 04. Aug 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 4650
Braucu ar: BMW E90 330i
|
18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:
18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā
Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.
lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika[ Šo ziņu laboja HiJaCKeR, 18 Nov 2020, 16:36:01 ] | Online | | |
|
Oo_jaa_rs | 18. Nov 2020, 17:52 |
#5397
|
| Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
|
18 Nov 2020, 16:35:27 @HiJaCKeR rakstīja:
18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:
18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā
Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.
lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika
Ja klients, pierakstoties uz diagnostiku, prasīs vai tiek skatīti arī live data, diagnostiķi arī moš sāks mācīties...nu kaut daļa | Offline | | |
markelis | 18. Nov 2020, 18:00 |
#5398
|
| Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12927
Braucu ar: eFku
|
18 Nov 2020, 17:52:07 @Oo_jaa_rs rakstīja:
18 Nov 2020, 16:35:27 @HiJaCKeR rakstīja:
18 Nov 2020, 15:26:43 @DM-101 rakstīja:
18 Nov 2020, 12:15:03 @kexxx rakstīja:
Labs serviss! Kļūdu naU, viss kārtībā
Nu,piem., sys jeedz live data. Varbuut veel kaads. Paareejie - tikai kljuudas. I taas pashas - obd. Tikai kodu. Taada realitaate.
lai būtu labs elektriķis, tomēr jābūt arī nedaudz fanātiķim, paplašināts savas zināšanas, arī ārpus darba laika
Ja klients, pierakstoties uz diagnostiku, prasīs vai tiek skatīti arī live data, diagnostiķi arī moš sāks mācīties...nu kaut daļa
Tu nopietni? Ejot pie aarsta arii vinjam staasti kas vinjam buutu jaadara?
Un tas ir tikai dzelzis. Klientam jaaizdzen mashiina un jaasanjem sataisiiita. Punkts. | Offline | | |
kexxx | 18. Nov 2020, 18:07 |
#5399
|
| Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
| Lol, klientam jāzina par obd, live data, freeze frames, trimiem, adaptācijām un jāmāca mehiem kā strādāt? lielākā daļa gan jau nezina, kas virzulis vai cilindrs ir... Un klientam nav arī jāzina- to būtu jāzin "meistariem" | Offline | | |
gacciZm | 18. Nov 2020, 19:00 |
#5400
|
| Kopš: 06. Sep 2011
No: Bauska
Ziņojumi: 504
Braucu ar: 314
|
Odometrā pašlaik ir 330***km. Mileage 524280 var norādīt uz to, ka kādā blokā ir palicis reālais nobraukums? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4
|