Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
warchief
26. Jan 2021, 10:58 #5381

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto

Īss stāsts par Sapņu auto Peugeot 3008 1.2 turbo benzīnu (130zs) automātu periodā no 2017.03 - 2021.01 . Kopā 40K km nobraukti - 80% pa pilsētu.

Garantijas lietas:
1) 2017. gadā nomainīts stūres mehānisms (reika?). Esot bijušas problēmas.
2) 2018. gadā atsaukums haubes slēdzdenei. Faktiski, kad fūre pretī brauca bija sajūta, ka haube nav aizvērta līdz galam.
3) 2020. gada beigās noklājās motors. Pēc dīlera vārdiem ielikts jauns dzinējs.
4) 2021. gada sākumā atkal check-engine...

Pārējais tikai apkopes un kaut kādi softa update pie apkopēm. Apkopju izmaksas no 300-400Eur.

Pie 38k km nācās mainīt priekšējos bremžu diskus/klučus, jo tas auto izdeva dīvaini strīķējošas skaņas, braucot atpakaļgaitā. Reāli ārzemju forumos cilvēkiem līdzīgas sūdzības risināja ar pusass vai gultņa maiņu. Vvz, kas tur beigās ir par vainu. Priekšējo bremžu disku/kluču nomaiņa pie dīlera - 460Eur

Ko vēl var minēt:
laka uz diskiem ir kā guaša grāsas, nolobījās no visurienes un diski izskatījās pēc jau pēc 2 gadiem.
Offline
oxys
26. Jan 2021, 11:10 #5382

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:

A kas tieši motoram notika ? Proti apstājās un viss ? Dīleris neko nekomentēja par defektiem ? Zināmam cilvēkam šāds motors jau nogājis 100k un nekādu problēmu, tāpēc tā brīnos. Tiesa tur gan ir 110zs versija, taču dzinēji ir identiski.
Offline
Arsmens
26. Jan 2021, 11:23 #5383

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm

Izskatās, ka optimizācijas, izstrādes/ražošanas ātrums, taupīšana būs atsviedusi atpakaļ moskābeļu laikmetā, kad ārpus savas pilsētas, kur nu valsts, ir riskanti braukt...
Tas i psc šitāda buķete 40k
Offline
michals1
26. Jan 2021, 11:43 #5384

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Vot i pērciet tagad jaunu mazbudžeta auto pēc šī kapeņu stāsta
Offline
Arsmens
26. Jan 2021, 11:58 #5385

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


26 Jan 2021, 11:30:50 @koderis rakstīja:
cik tā ļerkata maksāja? ja zem 15k, tad var pieciest. apkopes dārgas, mazā 300 eiro?
Aha 15, gadījumā 25k vai tikai starta cipars nebija
Garantijā vēl tā, ved maini tos motorus un škrobējies, ka ar citybee jābraukā, bet ja pēc garantijas tas sākas vai tādu lietotu ieķer par 15k...
Offline
skudza
26. Jan 2021, 12:39 #5386

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci

Svētdien sportage pārripoja 100 000km slieksni.
Pirkts decembrī 2018.
Tikai apkopes ik pēc 30k km, ti. bijušas trīs
Vienā apkopē nomainīja arī bremžu klučus priekšā, bija nodiluši. Un pa atsaukumu nomainīja vadītāja durvīs slēdžu grupu - tā nedaudz grabēja, kad brauc pa bruģi.
Un viss. Lej DD un brauc.
Offline
rihardsv
26. Jan 2021, 12:45 #5387

Kopš: 20. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1821

Braucu ar: Veseliem spoguļiem

Ja nemaldos, tad tieši šis 1.2+ AT ir arī CityBee pegijiem. Iet jau viņs labi, it sevišķi sport režīmā, bet nu cik ilgi tā sulaspaka izvilks griežot...nav ticības. Un laikam tā ir kāda masveida ķibele, ka pārslēdzot sport režīmā, tā kariete sāk jūtami vibrēt/tricināties

Offline
warchief
26. Jan 2021, 12:48 #5388

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto


26 Jan 2021, 11:10:36 @oxys rakstīja:
A kas tieši motoram notika ? Proti apstājās un viss ? Dīleris neko nekomentēja par defektiem ? Zināmam cilvēkam šāds motors jau nogājis 100k un nekādu problēmu, tāpēc tā brīnos. Tiesa tur gan ir 110zs versija, taču dzinēji ir identiski.


Par motoršādi - esot pazudis eļļas spiediens. Neko citu neteica, baigi arī neprasīju.

Man ir paziņa, kuram ir Peugeot 2008, laikam, 2015. gada ar to 1.2 110zs versiju, un viņam, šķiet, jau iet kāds 3. motors 1. Nomira uzreiz pēc garantijas biegām. Nobraukumus precīzi nezināšu.

Par dīleri neko sliktu nevar teikt. Kamēr mainīja motoru, iedeva servisa maiņas auto. Ar lienētu auto braukājos tikai kamēr diagnosticēja vainu. Vispār nekādas problēmas tieši ar pašu dīleri vai darbu kvalitāti nebiju novērojis.

Offline
oxys
26. Jan 2021, 12:54 #5389

Kopš: 15. Jun 2005

Ziņojumi: 2374

Braucu ar:


26 Jan 2021, 12:48:39 @warchief rakstīja:

26 Jan 2021, 11:10:36 @oxys rakstīja:
A kas tieši motoram notika ? Proti apstājās un viss ? Dīleris neko nekomentēja par defektiem ? Zināmam cilvēkam šāds motors jau nogājis 100k un nekādu problēmu, tāpēc tā brīnos. Tiesa tur gan ir 110zs versija, taču dzinēji ir identiski.


Par motoršādi - esot pazudis eļļas spiediens. Neko citu neteica, baigi arī neprasīju.

Man ir paziņa, kuram ir Peugeot 2008, laikam, 2015. gada ar to 1.2 110zs versiju, un viņam, šķiet, jau iet kāds 3. motors 1. Nomira uzreiz pēc garantijas biegām. Nobraukumus precīzi nezināšu.

Par dīleri neko sliktu nevar teikt. Kamēr mainīja motoru, iedeva servisa maiņas auto. Ar lienētu auto braukājos tikai kamēr diagnosticēja vainu. Vispār nekādas problēmas tieši ar pašu dīleri vai darbu kvalitāti nebiju novērojis.




Pēc tādas pieredzes ar motoriem paziņam, tomēr pats sev ar ieķēri ?
Man zināmajam cilvēkam tas motors gan dzīvo citroenā (nedomāju, ka tas ir būtiski) un laikam bija pāris gadus vecs, hz moš kaut ko novērsuši jau, bet brauc un nesūdzas.

p.s. tie nobeigtie motori brauc ar 30k intervāliem vai maina saprātīgi 10-15k eļļu ?

[ Šo ziņu laboja oxys, 26 Jan 2021, 12:55:24 ]

Offline
warchief
26. Jan 2021, 13:02 #5390

Kopš: 06. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 208

Braucu ar: Eiropas gada auto


26 Jan 2021, 12:54:02 @oxys rakstīja:
Pēc tādas pieredzes ar motoriem paziņam, tomēr pats sev ar ieķēri ?
Man zināmajam cilvēkam tas motors gan dzīvo citroenā (nedomāju, ka tas ir būtiski) un laikam bija pāris gadus vecs, hz moš kaut ko novērsuši jau, bet brauc un nesūdzas.

p.s. tie nobeigtie motori brauc ar 30k intervāliem vai maina saprātīgi 10-15k eļļu ?


Es ieķēru pirms paziņam nomira, tāpēc ierakstīju savu pieredzi šeit. Par paziņas intervāliem - nemācēšu pateikt.
Man intervāli bija ~10k. Tiesa - man tika pirmais 3008 1.2 130zs AT visā Baltijā, tā kā es to varētu norakstīt arī uz ražošanas brāķi.

Katrs var izdarīt secinājumus pats, tāpēc es dalos tikai ar "sausiem" faktiem.
Offline
beerzinsh
26. Jan 2021, 17:46 #5391

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:

Tiem 1,2 Peugeot/ Citroen dzinējiem zobsiksna peld eļļā, tapēc mēdz izšķīst un bloķēt uztvērējus utt
Kad strādāju, tad bija vesala čupa ar info ko un kā baudīt pie simptomiem kad raustās dzinējs, nav jaudas jeb degās jau visi check engine utt

Nezinu kā ir šobrīd, vai ir izdeviens fcelift modeļiem novērst to kaiti, bet tur arī manliekas bija special coverage, ja dzinējs beidzas pēc garantijas un ir mazs nobraukums+ apkopes veiktas dīlerī!

Kā jau iepriekš Minēja, Peugeot servisa ziņā ir ļoti OK, nodrošina bez ierunām maiņas auto jau no pirmās dienas, ja nav iespējams saremontēt auto un klients paliek kājiniekos, tāpat bieži situācijās, kad garantija tiko beigusies arī akceptēja defektu novēršanu klientam bez maksas jeb sadalot izmaksas, bija arī situācija, kad Latvijā pārdots auto saplīsa Vācijā un vācieši centās kko atfutbolēt, ka nav garantijas, arī Baltijas importieris iesaistijās un sakārtoja, lai lietotājam iedod to pašu maiņas auto.
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Offline
Mizx
26. Jan 2021, 18:11 #5392

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


26 Jan 2021, 17:46:34 @beerzinsh rakstīja:
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Analogs auto būtu jebkāds 20-mit gadus vecs Opel, tā ka vienīgais klienta ieguvums (par ko visi izdevumi) ir iespēja pazīmēties apkārtējiem, ka brauc ar jaunu auto. Tikai evakuatoru jāsauc tad, kad neviens neredz.
Offline
Arsmens
26. Jan 2021, 18:16 #5393

Kopš: 28. Jun 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 13306

Braucu ar: Trim durvīm


26 Jan 2021, 18:11:25 @Mizx rakstīja:

26 Jan 2021, 17:46:34 @beerzinsh rakstīja:
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Analogs auto būtu jebkāds 20-mit gadus vecs Opel, tā ka vienīgais klienta ieguvums (par ko visi izdevumi) ir iespēja pazīmēties apkārtējiem, ka brauc ar jaunu auto. Tikai evakuatoru jāsauc tad, kad neviens neredz.
Arī nesaprotu attaisnojumu šādā situācijā. 25+k auto uzvedās sūdīgāk, kā 25g.v. Omega
Offline
beerzinsh
26. Jan 2021, 18:17 #5394

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


26 Jan 2021, 18:11:25 @Mizx rakstīja:

26 Jan 2021, 17:46:34 @beerzinsh rakstīja:
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Analogs auto būtu jebkāds 20-mit gadus vecs Opel, tā ka vienīgais klienta ieguvums (par ko visi izdevumi) ir iespēja pazīmēties apkārtējiem, ka brauc ar jaunu auto. Tikai evakuatoru jāsauc tad, kad neviens neredz.


Ieguvums domāts tādā ziņā, ka tev nesāp galva par to kā pārvietoties, ja ar auto kaut kas notiek garantijas laikā (jo kā visi zin, šobrīd jau vairs jauns auto nav sinonīms ar to ka iebrauc servisā tikai eļļu nomainīt utt), tam pašam Opel, ko minēji, pie tāda paša dzinēja un defekta, īpašnieks var staigāt ar kājām līdz mēnesim, kad pēc tam obligāti maiņas auto ir jānodrošina obligāti

P.s. pie pašreizējām autobūves tendencēm, nevarētu teikt, ka 25k par jaunu auto ir kkas astranomisks, ja paskatās kaut vai to pašu VW Golf, cik viņš maksāja 2 paaudzes atpakaļ un cik šobrīd

[ Šo ziņu laboja beerzinsh, 26 Jan 2021, 18:19:41 ]

Offline
Ginekologs
26. Jan 2021, 18:29 #5395

Kopš: 02. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 207

Braucu ar: F31 LCI

Par franciem vai kur nu vinus razo/izgudro. Precizu motoru nezinu, jo neinterese pezo, 3008 GT line laikam 2019. gada ar jaudigako benzina dzineju darba kolegis nema jaunu. Pirmo sesu menesu laika vairakas reizes iedegas ellas lampina, dileris sakuma pieleja, otrreiz pec menesa apmeram atkal dega, tad mekleja, kur pazud. It ka ara nekur neesot tecejis. Kolegim apnika un panema Volvo xc 60 jaunu, ar T kkadu motoru. Nu jau kadus 8 menesus brauka priecigs.
P.S. Neprasiet, nafig vins neperk normalus auto. Laikam tapec, ka rumanis.

Pa temu, f31 lci 320d no 37 500-55 500km pagaidam tikai standarta apkopes. Pirms manis pirmais ipasnieks bagaznieka automatiskas atversanas mehanismu mainijis pa garantiju.
No minusiem esmu tgd auksta laika ieverojis, ka kkas zem auto, kamer auksts motors un vairak vibre, metaliski skan/grab. Parit apkope, redzes, ko par to teiks BMW. Tas ir izputejs vai kkas vinam tuvuma.

[ Šo ziņu laboja Ginekologs, 26 Jan 2021, 18:32:30 ]

Offline
wanksta
26. Jan 2021, 18:34 #5396

Kopš: 05. Jun 2012

Ziņojumi: 7370

Braucu ar: muti


26 Jan 2021, 09:12:51 @wanksta rakstīja:
Kas te bija tehniski ar tiem pašreizējiem xc90?
Viens te pie fričiem iekrita acīs standarta tas kaut kāds divlitru bīdelis ar 235hp un nepilniem 60 kilometriem


Offline
Mizx
26. Jan 2021, 18:55 #5397

Kopš: 26. Apr 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 6208

Braucu ar:


26 Jan 2021, 18:17:40 @beerzinsh rakstīja:

26 Jan 2021, 18:11:25 @Mizx rakstīja:

26 Jan 2021, 17:46:34 @beerzinsh rakstīja:
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Analogs auto būtu jebkāds 20-mit gadus vecs Opel, tā ka vienīgais klienta ieguvums (par ko visi izdevumi) ir iespēja pazīmēties apkārtējiem, ka brauc ar jaunu auto. Tikai evakuatoru jāsauc tad, kad neviens neredz.


Ieguvums domāts tādā ziņā, ka tev nesāp galva par to kā pārvietoties, ja ar auto kaut kas notiek garantijas laikā (jo kā visi zin, šobrīd jau vairs jauns auto nav sinonīms ar to ka iebrauc servisā tikai eļļu nomainīt utt), tam pašam Opel, ko minēji, pie tāda paša dzinēja un defekta, īpašnieks var staigāt ar kājām līdz mēnesim, kad pēc tam obligāti maiņas auto ir jānodrošina obligāti

P.s. pie pašreizējām autobūves tendencēm, nevarētu teikt, ka 25k par jaunu auto ir kkas astranomisks, ja paskatās kaut vai to pašu VW Golf, cik viņš maksāja 2 paaudzes atpakaļ un cik šobrīd
Kā tas ir "nesāp galva" garantijas laikā? Ja auto ir tikai lai aizbrauktu brīvdienās uz veikalu, tad jā, tad nesāp, jo principā auto nav vajadzīgs. Bet ja auto ir tam, lai brauktu, tad neder čakarēšanās ar garantijām, maiņas auto utt. Pat ja par katru gadījumu uzsauktu klientam vakariņas Vincentā visai ģimenei, tas neko nekompensētu, jo šī ģimene nevar būt droši, ka varēs nedēļas nogalē aizbraukt pie vecmāmiņas uz laukiem un laikus atgriezties pilsētā.

Ideja / attaisnojums par servisa auto ir izmisuma solis. MB bija eksperimentāls projekts — maksā ikmēneša $$$ un brauc ar kādu auto gribas. Carsharing rūpnīcas izpildījumā, bet bez obligāta pienākuma to katru reizi atstāt citiem pieejamu — turi kaut 6 mēnešus pie sevis. Projektu pārtrauca, nekomentēja vai bija / nebija izdevīgs, tomēr atsauksmēs galvenie klientu iebildumi bija, ka katru reizi jāpārvāc visas personīgās mantas uz nākamo auto un tajā jāiekārtojas pa savam, viss jāsaregulē un blablabla. Tā ka servisa maiņas auto ir tikai glābiņš no vēl lielākām neērtībām, nevis kaut kas foršs un labs.

P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.
Offline
beerzinsh
26. Jan 2021, 19:04 #5398

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2549

Braucu ar:


26 Jan 2021, 18:55:50 @Mizx rakstīja:

26 Jan 2021, 18:17:40 @beerzinsh rakstīja:

26 Jan 2021, 18:11:25 @Mizx rakstīja:

26 Jan 2021, 17:46:34 @beerzinsh rakstīja:
Priekš tās cenas, ko maksā tie auto, man liekas klientam ieguvums ir ļoti jūtams!
Analogs auto būtu jebkāds 20-mit gadus vecs Opel, tā ka vienīgais klienta ieguvums (par ko visi izdevumi) ir iespēja pazīmēties apkārtējiem, ka brauc ar jaunu auto. Tikai evakuatoru jāsauc tad, kad neviens neredz.


Ieguvums domāts tādā ziņā, ka tev nesāp galva par to kā pārvietoties, ja ar auto kaut kas notiek garantijas laikā (jo kā visi zin, šobrīd jau vairs jauns auto nav sinonīms ar to ka iebrauc servisā tikai eļļu nomainīt utt), tam pašam Opel, ko minēji, pie tāda paša dzinēja un defekta, īpašnieks var staigāt ar kājām līdz mēnesim, kad pēc tam obligāti maiņas auto ir jānodrošina obligāti

P.s. pie pašreizējām autobūves tendencēm, nevarētu teikt, ka 25k par jaunu auto ir kkas astranomisks, ja paskatās kaut vai to pašu VW Golf, cik viņš maksāja 2 paaudzes atpakaļ un cik šobrīd
Kā tas ir "nesāp galva" garantijas laikā? Ja auto ir tikai lai aizbrauktu brīvdienās uz veikalu, tad jā, tad nesāp, jo principā auto nav vajadzīgs. Bet ja auto ir tam, lai brauktu, tad neder čakarēšanās ar garantijām, maiņas auto utt. Pat ja par katru gadījumu uzsauktu klientam vakariņas Vincentā visai ģimenei, tas neko nekompensētu, jo šī ģimene nevar būt droši, ka varēs nedēļas nogalē aizbraukt pie vecmāmiņas uz laukiem un laikus atgriezties pilsētā.

Ideja / attaisnojums par servisa auto ir izmisuma solis. MB bija eksperimentāls projekts — maksā ikmēneša $$$ un brauc ar kādu auto gribas. Carsharing rūpnīcas izpildījumā, bet bez obligāta pienākuma to katru reizi atstāt citiem pieejamu — turi kaut 6 mēnešus pie sevis. Projektu pārtrauca, nekomentēja vai bija / nebija izdevīgs, tomēr atsauksmēs galvenie klientu iebildumi bija, ka katru reizi jāpārvāc visas personīgās mantas uz nākamo auto un tajā jāiekārtojas pa savam, viss jāsaregulē un blablabla. Tā ka servisa maiņas auto ir tikai glābiņš no vēl lielākām neērtībām, nevis kaut kas foršs un labs.

P.S. Oficiālie risinājumi vienmēr ir lēni, jo prasa garu analīzi un dokumentu kārtošanu. Tāpat kā avārijā kārtojot OCTA izmaksu var bez auto palikt uz ilgu. Ja pats esi bijis vainīgs — sataisi kaut nākamā dienā / atver ss.lv un nākamā dienā brauc ar nākamo 20-mit gadus veco auto. Tā ka dažreiz pie cita auto vieglāk ir tikt ja neesi saistīts ar ārējām organizācijām un viņu formalitātēm.


Par to mantu pārlikšanu nevaru nepiekrist, pašam visu laiku sanāk mainīties ar auto, lādētāji atslēgas utt kaut kur regulāri noklīst

Par tēmu lietots auto, ko aizmirsi ja nepielec un pērc nākošo VS jauns, ar garantiju utt laikam nav jēgas diskutēt, katrs startā izvēlās sev ērtāko risinājumu un tad jau pēc pieredzes virzās tālāk, vai nu ņem nākamo nollīti jeb atgriežas pie bīteriem
Offline
bepino
26. Jan 2021, 19:21 #5399

Kopš: 01. Nov 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 2204

Braucu ar: Radziņu


26 Jan 2021, 18:34:39 @wanksta rakstīja:

26 Jan 2021, 09:12:51 @wanksta rakstīja:
Kas te bija tehniski ar tiem pašreizējiem xc90?
Viens te pie fričiem iekrita acīs standarta tas kaut kāds divlitru bīdelis ar 235hp un nepilniem 60 kilometriem





Hvz, man nekas nav bijis, kas būtu jāremontē ārpus apkopēm. Ok, piekarē samainiju priekšējos plauktus, kas ir alumīnija. Man ir bez pneimo, liekas paciets, uzrāviens nav straujšs, bet vienmērīgs un pietiekams. Nedaudz besī tā 4cilindru skaņa. Kopumā labs, uzticams auto, ja seko līdz. Bet detaļas padārgas, jo maz alternatīvu
Offline
Modrs
26. Jan 2021, 19:56 #5400

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


26 Jan 2021, 11:43:05 @michals1 rakstīja:
Vot i pērciet tagad jaunu mazbudžeta auto pēc šī kapeņu stāsta


varētu padomāt, ka ar premium problemauto problēmu nav.
Ja vismaz tai mazajai triperkastei ir garantija, tad tādam pajātam premium problēmauto pie dīlera aplami piekodēs aķi, un par pārējām problēmām i pat nedomā kaspičam uzjautāt, ņi dai bog tev vēl dīzelis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo