Online
Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0
Autors | Ziņojums |
PowerBMW | 14. Apr 2009, 21:41 |
#5381
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
14 Apr 2009, 21:34:14 7788 rakstīja:
14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?
iespējams tek gar galvas vāka blīvi uz kolektora un iztvaiko!
kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru | Offline | | |
7788 | 14. Apr 2009, 21:47 |
#5382
|
| Kopš: 21. Jan 2005
Ziņojumi: 2519
Braucu ar: fomoco
|
14 Apr 2009, 21:41:08 PowerBMW rakstīja:
kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru
Gadījumā neesi no Jelgavas?
| Offline | | |
Kashelz | 14. Apr 2009, 21:47 |
#5383
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?
Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.
M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja | Offline | | |
PowerBMW | 14. Apr 2009, 21:53 |
#5384
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
14 Apr 2009, 21:47:40 7788 rakstīja:
14 Apr 2009, 21:41:08 PowerBMW rakstīja:
kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru
Gadījumā neesi no Jelgavas?
pagašnedēļ tur biju un eļļa tur sadeg bet ta kā dzeks teica ka nekur nopludes nef tad vis tas daudzums iziet caur puteju | Offline | | |
Guncho | 14. Apr 2009, 21:54 |
#5385
|
| Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: tramvaju
|
14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:
14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?
Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.
M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja
Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?
| Offline | | |
martinsz | 14. Apr 2009, 21:55 |
#5386
|
| Kopš: 22. Nov 2003
Ziņojumi: 5901
Braucu ar: kartingu
|
14 Apr 2009, 21:54:46 Guncho rakstīja:
14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:
14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?
Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.
M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja
Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?
kad apniks liet eļļu brauc ciemos
----------------- ... | Offline | | |
Kashelz | 14. Apr 2009, 22:10 |
#5387
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
14 Apr 2009, 21:54:46 Guncho rakstīja:
14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:
14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?
Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.
M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja
Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?
Ja tas ir bloks, tad letak liekas sanaaks mekleet citu dzineju, protams, labu un parkraut, sho kaadam shkjuuerim kas pats visu dara kaa man uzdavinaat
Bloks - ta ir detalja, pa kuru motora virzulji staigaa un uz kaa viss turas kopaa, M50 dzineja bloki ir no metala vai ka tada, bet jaunaki jau nak ar aluminija blokiem un mistiskiem paarklaajumiem cilindros, kas ir mikstaki un ja kadreiz kads ipashnieks eljas nemeedza mainit ka vajag, tad rezultata dzinejs var daudz aatraak nobraukties. Bet nu tur ari nav rakstits ka tev ta ir, vajadzetu kompresiju cilindros pamerit, lai ko vairak teiktu | Offline | | |
MMS | 14. Apr 2009, 22:12 |
#5388
|
| Kopš: 04. Dec 2002
Ziņojumi: 3141
Braucu ar: e91
| http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/aadpi.html
par sho ir kada infinja?? | Offline | | |
|
PowerBMW | 14. Apr 2009, 22:15 |
#5389
|
| Kopš: 27. Jul 2006
Ziņojumi: 5800
Braucu ar:
|
Bloks - ta ir detalja, pa kuru motora virzulji staigaa un uz kaa viss turas kopaa, M50 dzineja bloki ir no metala vai ka tada, bet jaunaki jau nak ar aluminija blokiem un mistiskiem paarklaajumiem cilindros, kas ir mikstaki un ja kadreiz kads ipashnieks eljas nemeedza mainit ka vajag, tad rezultata dzinejs var daudz aatraak nobraukties. Bet nu tur ari nav rakstits ka tev ta ir, vajadzetu kompresiju cilindros pamerit, lai ko vairak teiktu
dzinēja bloki ir no metala vai kā tada čuguns sauc to metalu
Ap 300Ls domāju var paķert jau labu 2,3 M52 motoru | Offline | | |
Kashelz | 14. Apr 2009, 22:19 |
#5390
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Poh no kaa vinji ir, galvenais ka ir honeejums iekshaa cilindros un nav sadilushi, tb nav tik miiksti ka aluminija bloki
Un es nez vai M52 2.3 tupeli vajadzetu vietaa lik un labaaku mekleet, tur jaliek ir 2.8 un miers, ta pat jau no shrota vai kur citru njemtu dzineju vajadzeetu paarlasiit un kaaposts vajadziigs daudz kopaa | Offline | | |
defekc | 14. Apr 2009, 22:30 |
#5391
|
| Kopš: 19. Sep 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 14460
Braucu ar: BMW
| a ja eellju need uz 10k km vispaar, tas ir labi? | Offline | | |
Guncho | 14. Apr 2009, 22:32 |
#5392
|
| Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: tramvaju
| Vispār tāda m52 2,3 nemaz nav, tas ir 2,5!
Nu skaidrs, tātad bloku nevajag mainīt
Esmu dzirdējis par visādām ķīmijām, kas aizpilda izdilumu, vai manā gadījumā ir vērts ko tādu darīt un vai tas vispār ko dos, un vai vispār šādu ķīmiju lietot ir ieteicams ja es vēl vēlos ar auto pāris gadus braukāties?
Pie kā varu noteikt kāds spiediens cilindros? Laikam motora diagnostika, varbūt varat ko ieteikt?
| Offline | | |
Kashelz | 14. Apr 2009, 22:39 |
#5393
|
| Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
| Nu jaa, tas ir 2.5 litri pec tilpuma, bet deforsets un jauda ir kadi 170 zirdzinji, braukt jau var tiiri ok, ja ir tehniski viss kartibaa, a ja motoritis ir sadilis un knapi elpo, tad tur no dzimushajiem zirdzinjiem dalja arii vel ir pazudushi.
Kur Riga ieteikt nezinu, nekad tur nevienu mashinu netaisishu, ja vien nav kads pazistams un tik teisham uzticams cilveks. | Offline | | |
Guncho | 14. Apr 2009, 22:46 |
#5394
|
| Kopš: 06. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 48
Braucu ar: tramvaju
|
14 Apr 2009, 22:39:41 Kashelz rakstīja:
Nu jaa, tas ir 2.5 litri pec tilpuma, bet deforsets un jauda ir kadi 170 zirdzinji, braukt jau var tiiri ok, ja ir tehniski viss kartibaa, a ja motoritis ir sadilis un knapi elpo, tad tur no dzimushajiem zirdzinjiem dalja arii vel ir pazudushi.
Kur Riga ieteikt nezinu, nekad tur nevienu mashinu netaisishu, ja vien nav kads pazistams un tik teisham uzticams cilveks.
Iet jau labi tas motors, bet šķiet ja savestu visu kārtībā ietu labāk
Itkā tas motors netaisās nomirt, vismaz spriežot pēc jaudas, ārējas apskates un skaņas Bet nevar jau zināt kas lācītim vēderā kamēr neuzšķērž kunģīti
Laikam jāaizbrauc uz kautkādu diagnostiku lai nočēko... | Offline | | |
jurxx | 14. Apr 2009, 23:54 |
#5395
|
| Kopš: 11. Oct 2007
No: Jelgava
Ziņojumi: 4392
Braucu ar:
| NU davai spečuki sarosās...
Jautājums sekojoš ir rižinal zender spoileris - salūza- atkal jautajums sekojoš kādā tehnikā būtu vispareizāk taisīt jo ar stiklašķiedru sanāk tik šausmigi vārgs ka knapi k.kam piesitas (bedres ) vinjam ir čau... pats vinjs ir no k.kadas pamīkstas plastmasas ar to laikam skaidrojams jo stiklašķiedra ir cieta un neelastīga... tātad kādas vēl ir tehnikas...
PS: servisus nepidavats - students, naudas nav, vissirslikti.lv un vispār patīk pašam gar autiņu krāmēties | Offline | | |
daugstinsh | 15. Apr 2009, 01:29 |
#5396
|
| Kopš: 17. Mar 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 470
Braucu ar: e36 Pele
| Tā kā neesmu speciālists "par un ap" BMW ir jautajums!
Pēc ziemas čučas smiežot bremzes, kad atrums jau mazs ~20km/h sāk skanēt bremzes čīkstēt!
Kā šo problēmu var atrisināt, skatījos ka bremžu eļļa ir normas līmenī?!
Pagājušo gadu iegādājos, cīnijos ar dzesēšanas problēmām, pats tiku skaidrība un tur viss kartībā! Ir vēlēšana apgūt E36 kuzava remontu ar savām rokam, lai nebūtu ka tikai esmu restaurējis K-750 močus!!!
Pēdējais jautājums, man kreisaja pusē sānos ir norāvies priekšējais bampers, ka var to dabūt nost, lai varētu atlikt atpakaļ un vai viens to var izdarīt, bez otra pāra roku!?!
Jau iepriekš paldies!
apgūstu, jo pirma saskare!!!!
| Offline | | |
|
djmixx | 15. Apr 2009, 08:33 |
#5397
|
| Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Džeki iesakat kādu gultņu veikalu tuvāk pļavnieku pusei???Vajaga e38 kondiškas sūkņa gultni! | Offline | | |
eiriks | 15. Apr 2009, 09:42 |
#5398
|
| Kopš: 31. Jul 2004
Ziņojumi: 491
Braucu ar: Bmw
|
14 Apr 2009, 22:12:29 MMS rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/aadpi.html
par sho ir kada infinja??
man jau liekas , ka šis foto un sludinājums jau kādus 6.mēnešus tur rēgojas! | Offline | | |
subaru | 15. Apr 2009, 10:07 |
#5399
|
| Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10285
Braucu ar: rokām uz stūres
|
15 Apr 2009, 01:29:27 daugstinsh rakstīja:
Tā kā neesmu speciālists "par un ap" BMW ir jautajums!
Pēc ziemas čučas smiežot bremzes, kad atrums jau mazs ~20km/h sāk skanēt bremzes čīkstēt!
Kā šo problēmu var atrisināt, skatījos ka bremžu eļļa ir normas līmenī?!
Pagājušo gadu iegādājos, cīnijos ar dzesēšanas problēmām, pats tiku skaidrība un tur viss kartībā! Ir vēlēšana apgūt E36 kuzava remontu ar savām rokam, lai nebūtu ka tikai esmu restaurējis K-750 močus!!!
Pēdējais jautājums, man kreisaja pusē sānos ir norāvies priekšējais bampers, ka var to dabūt nost, lai varētu atlikt atpakaļ un vai viens to var izdarīt, bez otra pāra roku!?!
Jau iepriekš paldies!
apgūstu, jo pirma saskare!!!!
imho tā bremžu čīkstēšana ir baiga problēma !
auto ir nekavējoties jāpārdod ! LĒTI !!!
| Offline | | |
M3RJ | 15. Apr 2009, 10:40 |
#5400
|
| Kopš: 12. Aug 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 666
Braucu ar: 3
| Varbuut kadam ir no seniem laikiem aizkerusies taada lieta kaa PULKSTENS - ar ko regulee aizdedzes, laikam jau paarsvaraa OLDSCHOOL mocciem (padomju laika), buutu baigi pateiciigs ja vareetu aiznnmeties uz kaadu briidi, ja kas PM!!!
----------------- Žaluzijas & aizkaru stangas
Pārdod/Pērk/Remontē portatīvos | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|