Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0

AutorsZiņojums
PowerBMW
14. Apr 2009, 21:41 #5381

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Apr 2009, 21:34:14 7788 rakstīja:

14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?




iespējams tek gar galvas vāka blīvi uz kolektora un iztvaiko!


kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru
Offline
7788
14. Apr 2009, 21:47 #5382

Kopš: 21. Jan 2005

Ziņojumi: 2519

Braucu ar: fomoco


14 Apr 2009, 21:41:08 PowerBMW rakstīja:

kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru

Gadījumā neesi no Jelgavas?
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 21:47 #5383

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?

Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.

M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja
Offline
PowerBMW
14. Apr 2009, 21:53 #5384

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


14 Apr 2009, 21:47:40 7788 rakstīja:

14 Apr 2009, 21:41:08 PowerBMW rakstīja:

kas eļļa iztvaiko??? da kapi tam M52 brauc kamēr apnik liet to eļļu un mainu motoru

Gadījumā neesi no Jelgavas?


pagašnedēļ tur biju un eļļa tur sadeg bet ta kā dzeks teica ka nekur nopludes nef tad vis tas daudzums iziet caur puteju
Offline
Guncho
14. Apr 2009, 21:54 #5385

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: tramvaju


14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:

14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?

Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.

M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja

Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?
Offline
martinsz
14. Apr 2009, 21:55 #5386

Kopš: 22. Nov 2003

Ziņojumi: 5901

Braucu ar: kartingu


14 Apr 2009, 21:54:46 Guncho rakstīja:

14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:

14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?

Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.

M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja

Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?


kad apniks liet eļļu brauc ciemos

-----------------
...
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 22:10 #5387

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


14 Apr 2009, 21:54:46 Guncho rakstīja:

14 Apr 2009, 21:47:55 Kashelz rakstīja:

14 Apr 2009, 21:10:31 Guncho rakstīja:
Daudziem esmu jautājis un katram bij sava atbilde tapēc neēsmu ticis skaidrībā...
Tātad autiņš BMW 323 96.gada, motors laikam m52, ēd eļļu uz kādiem 1500km, 1. litru.
Apskatot vizuāli nekur netek, vismaz ne tik daudz lai apēstu litru, un pēc stāvēšanas arī nepaliek uz zemes eļļas pleķi. Arī aizdomīgi nedūmo. Dazreiz nosmird pēc degušas eļļas, bet pieļauju iespēju, ka tas varētu būt dēļ tā ka esmu sķiedies ar eļļu lejot motorā un uzkarstot motoram arī rodas tāda smaka...
1. Vai tas ir normāli, ka autiņš vispār ēd eļļu?
2. Kādi ir iespējamie varianti kapēc?

Nekas tur nav normaali, normali butu ja uz vienu eljas mainju tev japielej mazliet, bet vispar vajadzetu but ka no max liidz min atzimei varbut noeed uz eljas mainju, ne vairaak un nekas nav jaapielej.

M52 varetu but bloks sadilis, ka nekaa aluminija, varstu blivslegi jaamaina (krasi samazina eljas zudumu), jaaskataas kaadi ir motoram abos galos pashi blivslegi, varsta vaaka blive un arii pie sveceem centrinji blivejamie jaamaina, ja eljas gredzeni pilda savu funkciju (gan jau ka labi iedegushi un nepilda), tad viss bus kartibaa, needis elju vairs principaa nemaz, esmu gaajis tam cauri un tagad shura preiciigs ka elja nekur nepazuud no M50B25 kaplja

Paldies, top skaidrāka bilde. Tātad izdilis
Jautājums, kas ir bloks?
Nu pagaidām jau varu paliet to eļļu klāt, bet situācijai jau vajadzētu tikai pasliktināties.
Vai nezini cik man tāds prieks varētu izmaksāt?


Ja tas ir bloks, tad letak liekas sanaaks mekleet citu dzineju, protams, labu un parkraut, sho kaadam shkjuuerim kas pats visu dara kaa man uzdavinaat

Bloks - ta ir detalja, pa kuru motora virzulji staigaa un uz kaa viss turas kopaa, M50 dzineja bloki ir no metala vai ka tada, bet jaunaki jau nak ar aluminija blokiem un mistiskiem paarklaajumiem cilindros, kas ir mikstaki un ja kadreiz kads ipashnieks eljas nemeedza mainit ka vajag, tad rezultata dzinejs var daudz aatraak nobraukties. Bet nu tur ari nav rakstits ka tev ta ir, vajadzetu kompresiju cilindros pamerit, lai ko vairak teiktu
Offline
MMS
14. Apr 2009, 22:12 #5388

Kopš: 04. Dec 2002

Ziņojumi: 3141

Braucu ar: e91

http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/aadpi.html

par sho ir kada infinja??
Offline
PowerBMW
14. Apr 2009, 22:15 #5389

Kopš: 27. Jul 2006

Ziņojumi: 5800

Braucu ar:


Bloks - ta ir detalja, pa kuru motora virzulji staigaa un uz kaa viss turas kopaa, M50 dzineja bloki ir no metala vai ka tada, bet jaunaki jau nak ar aluminija blokiem un mistiskiem paarklaajumiem cilindros, kas ir mikstaki un ja kadreiz kads ipashnieks eljas nemeedza mainit ka vajag, tad rezultata dzinejs var daudz aatraak nobraukties. Bet nu tur ari nav rakstits ka tev ta ir, vajadzetu kompresiju cilindros pamerit, lai ko vairak teiktu

dzinēja bloki ir no metala vai kā tada čuguns sauc to metalu
Ap 300Ls domāju var paķert jau labu 2,3 M52 motoru
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 22:19 #5390

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Poh no kaa vinji ir, galvenais ka ir honeejums iekshaa cilindros un nav sadilushi, tb nav tik miiksti ka aluminija bloki

Un es nez vai M52 2.3 tupeli vajadzetu vietaa lik un labaaku mekleet, tur jaliek ir 2.8 un miers, ta pat jau no shrota vai kur citru njemtu dzineju vajadzeetu paarlasiit un kaaposts vajadziigs daudz kopaa
Offline
defekc
14. Apr 2009, 22:30 #5391

Kopš: 19. Sep 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 14460

Braucu ar: BMW

a ja eellju need uz 10k km vispaar, tas ir labi?
Offline
Guncho
14. Apr 2009, 22:32 #5392

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: tramvaju

Vispār tāda m52 2,3 nemaz nav, tas ir 2,5!
Nu skaidrs, tātad bloku nevajag mainīt
Esmu dzirdējis par visādām ķīmijām, kas aizpilda izdilumu, vai manā gadījumā ir vērts ko tādu darīt un vai tas vispār ko dos, un vai vispār šādu ķīmiju lietot ir ieteicams ja es vēl vēlos ar auto pāris gadus braukāties?
Pie kā varu noteikt kāds spiediens cilindros? Laikam motora diagnostika, varbūt varat ko ieteikt?
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 22:39 #5393

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E

Nu jaa, tas ir 2.5 litri pec tilpuma, bet deforsets un jauda ir kadi 170 zirdzinji, braukt jau var tiiri ok, ja ir tehniski viss kartibaa, a ja motoritis ir sadilis un knapi elpo, tad tur no dzimushajiem zirdzinjiem dalja arii vel ir pazudushi.

Kur Riga ieteikt nezinu, nekad tur nevienu mashinu netaisishu, ja vien nav kads pazistams un tik teisham uzticams cilveks.
Offline
Guncho
14. Apr 2009, 22:46 #5394

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 48

Braucu ar: tramvaju


14 Apr 2009, 22:39:41 Kashelz rakstīja:
Nu jaa, tas ir 2.5 litri pec tilpuma, bet deforsets un jauda ir kadi 170 zirdzinji, braukt jau var tiiri ok, ja ir tehniski viss kartibaa, a ja motoritis ir sadilis un knapi elpo, tad tur no dzimushajiem zirdzinjiem dalja arii vel ir pazudushi.

Kur Riga ieteikt nezinu, nekad tur nevienu mashinu netaisishu, ja vien nav kads pazistams un tik teisham uzticams cilveks.

Iet jau labi tas motors, bet šķiet ja savestu visu kārtībā ietu labāk
Itkā tas motors netaisās nomirt, vismaz spriežot pēc jaudas, ārējas apskates un skaņas Bet nevar jau zināt kas lācītim vēderā kamēr neuzšķērž kunģīti
Laikam jāaizbrauc uz kautkādu diagnostiku lai nočēko...
Offline
jurxx
14. Apr 2009, 23:54 #5395

Kopš: 11. Oct 2007

No: Jelgava

Ziņojumi: 4392

Braucu ar:

NU davai spečuki sarosās...
Jautājums sekojoš ir rižinal zender spoileris - salūza- atkal jautajums sekojoš kādā tehnikā būtu vispareizāk taisīt jo ar stiklašķiedru sanāk tik šausmigi vārgs ka knapi k.kam piesitas (bedres ) vinjam ir čau... pats vinjs ir no k.kadas pamīkstas plastmasas ar to laikam skaidrojams jo stiklašķiedra ir cieta un neelastīga... tātad kādas vēl ir tehnikas...

PS: servisus nepidavats - students, naudas nav, vissirslikti.lv un vispār patīk pašam gar autiņu krāmēties
Offline
daugstinsh
15. Apr 2009, 01:29 #5396

Kopš: 17. Mar 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 470

Braucu ar: e36 Pele

Tā kā neesmu speciālists "par un ap" BMW ir jautajums!
Pēc ziemas čučas smiežot bremzes, kad atrums jau mazs ~20km/h sāk skanēt bremzes čīkstēt!
Kā šo problēmu var atrisināt, skatījos ka bremžu eļļa ir normas līmenī?!
Pagājušo gadu iegādājos, cīnijos ar dzesēšanas problēmām, pats tiku skaidrība un tur viss kartībā! Ir vēlēšana apgūt E36 kuzava remontu ar savām rokam, lai nebūtu ka tikai esmu restaurējis K-750 močus!!!
Pēdējais jautājums, man kreisaja pusē sānos ir norāvies priekšējais bampers, ka var to dabūt nost, lai varētu atlikt atpakaļ un vai viens to var izdarīt, bez otra pāra roku!?!
Jau iepriekš paldies!
apgūstu, jo pirma saskare!!!!
Offline
djmixx
15. Apr 2009, 08:33 #5397

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Džeki iesakat kādu gultņu veikalu tuvāk pļavnieku pusei???Vajaga e38 kondiškas sūkņa gultni!
Offline
eiriks
15. Apr 2009, 09:42 #5398

Kopš: 31. Jul 2004

Ziņojumi: 491

Braucu ar: Bmw


14 Apr 2009, 22:12:29 MMS rakstīja:
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/bmw/320/aadpi.html

par sho ir kada infinja??

man jau liekas , ka šis foto un sludinājums jau kādus 6.mēnešus tur rēgojas!
Offline
subaru
15. Apr 2009, 10:07 #5399

Kopš: 17. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 10285

Braucu ar: rokām uz stūres


15 Apr 2009, 01:29:27 daugstinsh rakstīja:
Tā kā neesmu speciālists "par un ap" BMW ir jautajums!
Pēc ziemas čučas smiežot bremzes, kad atrums jau mazs ~20km/h sāk skanēt bremzes čīkstēt!
Kā šo problēmu var atrisināt, skatījos ka bremžu eļļa ir normas līmenī?!
Pagājušo gadu iegādājos, cīnijos ar dzesēšanas problēmām, pats tiku skaidrība un tur viss kartībā! Ir vēlēšana apgūt E36 kuzava remontu ar savām rokam, lai nebūtu ka tikai esmu restaurējis K-750 močus!!!
Pēdējais jautājums, man kreisaja pusē sānos ir norāvies priekšējais bampers, ka var to dabūt nost, lai varētu atlikt atpakaļ un vai viens to var izdarīt, bez otra pāra roku!?!
Jau iepriekš paldies!
apgūstu, jo pirma saskare!!!!



imho tā bremžu čīkstēšana ir baiga problēma !

auto ir nekavējoties jāpārdod ! LĒTI !!!

Offline
M3RJ
15. Apr 2009, 10:40 #5400

Kopš: 12. Aug 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 666

Braucu ar: 3

Varbuut kadam ir no seniem laikiem aizkerusies taada lieta kaa PULKSTENS - ar ko regulee aizdedzes, laikam jau paarsvaraa OLDSCHOOL mocciem (padomju laika), buutu baigi pateiciigs ja vareetu aiznnmeties uz kaadu briidi, ja kas PM!!!

-----------------
Žaluzijas & aizkaru stangas

Pārdod/Pērk/Remontē portatīvos
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo