Autors | Ziņojums |
Vushka | 04. Jan 2020, 22:15 |
#5361
|
|
Kopš: 06. Apr 2014
Ziņojumi: 59
Braucu ar: Enduro
| Vai ir kādas pazīmes pēc kā var noteikti vai vakuma sūknis ir beigts/ iet uz beigām? Ir parādījusies diez gan skaļa svilpošana. Vai no tā varētu nakt tādas skaņas? BMW e61 535d |
Offline | |
|
piradzinjsh | 06. Jan 2020, 13:09 |
#5362
|
|
Kopš: 29. Aug 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 2290
Braucu ar: vienu radzi
| Diskiem nekas nenotiks, ka centra diametru palielinās no 57.1 uz 66.6 ?
Audi diski 5x112
štie
|
Offline | |
|
Oo_jaa_rs | 06. Jan 2020, 13:13 |
#5363
|
|
Kopš: 14. Nov 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 601
Braucu ar: Subaru
| Pēc cita krāsas toņa skatoties, tur, kā izskatēs, jau ir centrējošais gredzens uz mazāku diametru. |
Offline | |
|
final | 06. Jan 2020, 14:07 |
#5364
|
|
Kopš: 18. Nov 2002
No: Limbaži
Ziņojumi: 960
Braucu ar: Raptor
| Kādu auto ķīmiju varat ieteikt, dzinēja metāla detaļu iekonservēšanai. Lai mitrums neveido rūsu. Dažādi silikoni wd40 tipa airesoli izmēģināti, strādā samērā īsu brīdi līdz izkalst.
----------------- Jaunas un lietotas BMW rezerves daļas - CLICK uz bildes!
[URL=https://bsparts.eu/en/][/URL] |
Offline | |
|
Montana | 06. Jan 2020, 15:08 |
#5365
|
|
Kopš: 27. Jan 2008
Ziņojumi: 10705
Braucu ar: Šahs un mats !
| Glabāšanai vai auto motortelpā ? |
Offline | |
|
Juraans | 06. Jan 2020, 15:31 |
#5366
|
|
Kopš: 17. Jul 2012
Ziņojumi: 342
Braucu ar:
| Vai ir jēgas nopūst apakšu ar Krown T40 (vai ko līdzīgu), lai nesāktu rūsēt apakša - BMW E91 ? |
Offline | |
|
soulfreak | 06. Jan 2020, 18:04 |
#5367
|
|
Kopš: 01. Oct 2004
No: Zilupe
Ziņojumi: 6605
Braucu ar: tīru sirdsapziņu
|
06 Jan 2020, 15:31:53 @Juraans rakstīja:
Vai ir jēgas nopūst apakšu ar Krown T40 (vai ko līdzīgu), lai nesāktu rūsēt apakša - BMW E91 ?
T40 ir sūds, nonāks nost kā nebijis. Labāk nigrolu vai ko līdzīgu, biezu un ķepīgu,as neizžūst.[ Šo ziņu laboja soulfreak, 06 Jan 2020, 18:04:50 ] |
Offline | |
|
Izmisums | 07. Jan 2020, 08:43 |
#5368
|
|
Kopš: 29. Nov 2019
Ziņojumi: 7
Braucu ar:
| Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️ |
Offline | |
|
|
korumpante | 07. Jan 2020, 08:54 |
#5369
|
|
Kopš: 29. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 618
Braucu ar:
|
07 Jan 2020, 08:43:15 @Izmisums rakstīja:
Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️
Un kā internets tev pēc simptomiem - zili dūmi, neiet, kaut kas grab - pateiks, vai tas ir dzenis, stārķis vai bezdelīga?
Sāc ar servisu un diagnostiku. |
Offline | |
|
RR04 | 07. Jan 2020, 09:19 |
#5370
|
|
Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
07 Jan 2020, 08:43:15 @Izmisums rakstīja:
Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️
Pameklē topiku par LLP sensoru. Domājams, ka tas būs vainīgs |
Offline | |
|
Zigulists | 07. Jan 2020, 11:05 |
#5371
|
|
Kopš: 24. Feb 2003
Ziņojumi: 1931
Braucu ar: e talonu.
| Ir šāds relejs dzīvoklī:
https://www.lovatoelectric.com/HandlerDoc.ashx?...3.pdf&ic=106
Pie viņa pieslēgts vannas istabas ventilators. Vai kāds var palīdzēt saprast kā viņš tur regulējas, jo šobrīd izskatās ka tas dzīvo pilnīgi pats savu dzīvi... Bet gribētu lai ieslēdzas un strādā no 7:00 - 8:00 rītā un no 21:00 - 23:00...
Pie tam šobrīd liekas, ka ventilators uz kautkādu laiku ieslēdzas tikai tad, kad izslēdz gaismu...[ Šo ziņu laboja Zigulists, 07 Jan 2020, 11:06:09 ] |
Offline | |
|
Mar4ello | 07. Jan 2020, 11:09 |
#5372
|
|
Kopš: 13. Feb 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 5699
Braucu ar: ar Braucu
| Atkārtošos, moš kāds uzķers problēmu :
Jautājums,varbūt ir kāds saskāries ar šo problēmu.
BMW F07 2011gada
Problēma : ar atslēgu auto aizslēgt VAR,atslēgt NEVAR,salona slēgt/atslēgt poga arī nereaģē un spaidīšanu,Pultij bateriju nomainiju,nekas nelīdz.Atslēgt var tikai "mehnāniski" ar atslēgu....Ar pulti var tikai aizslēgt.
Pieslēdzu kompi,rāda kļūdu CAS:undervoltage..... ?!
Bija noņemtas AKB klemmes,nezinu vai tas kautko ietekmē,bet problēma bija arī pirms tam...
[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 07 Jan 2020, 11:17:20 ] |
Offline | |
|
Bender | 07. Jan 2020, 12:56 |
#5373
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
| Meklēju kādu, kurš ar pieredzi VW panorāmas lūkās.
Pļed, zb. Kaut kur ir sūce. Šļauka tā nav, jo ir likta gan uz hermētiķa, gan ar hamutiņu piespiesta. Pie kam jau nāk jaunā tipa šļauka ar spraužamo daļu, kas ir vienkopus ar drenāžas cauruli.
Testa brīdī var kaut spaini izliet tajā drenāžas savācējkanālā, nekas nekur nepil, bet ilgstoša lietus (pat smidzekļa) laikā sūcas un iekšā pa priekšējo labo stoiku nopil.
VW Touran 2012.[ Šo ziņu laboja Bender, 07 Jan 2020, 13:05:07 ] |
Offline | |
|
Instigater | 07. Jan 2020, 15:24 |
#5374
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
| Varbūt nehermētisks vējstikls un lūkai tur nekāda sakara? |
Offline | |
|
Instigater | 07. Jan 2020, 15:31 |
#5375
|
|
Kopš: 08. May 2003
No: Jūrmala
Ziņojumi: 7425
Braucu ar: ne BMW
|
07 Jan 2020, 11:05:30 @Zigulists rakstīja:
Ir šāds relejs dzīvoklī:
https://www.lovatoelectric.com/HandlerDoc.ashx?...3.pdf&ic=106
Pie viņa pieslēgts vannas istabas ventilators. Vai kāds var palīdzēt saprast kā viņš tur regulējas, jo šobrīd izskatās ka tas dzīvo pilnīgi pats savu dzīvi... Bet gribētu lai ieslēdzas un strādā no 7:00 - 8:00 rītā un no 21:00 - 23:00...
Pie tam šobrīd liekas, ka ventilators uz kautkādu laiku ieslēdzas tikai tad, kad izslēdz gaismu...
Šim aparātam nav sava iebūvētā pulksteņa, līdz ar to šamais pilnīgi neko nerubīs par ieslēgšanos/izslēgšanos konkrētā diennakts laikā. Šamais prot tikai noskaitīt laiku no notikuma (ieslēgts/izslēgts) vai arī raustīt pats pēc iekšējiem intervāliem. Pēdējo vēl varētu mēģināt uzstādīt, ja vajag 2x dienā vienos laikos tjipa tur AM/PM, bet nojaušu, ka tas laiks tāpat kaut kad aizpeldēs kaut kādā nezināmā virzienā un piemērma, nevis ieslēgts 8 vakarā, bet pēc mēneša jau ieslēgs 8:47. |
Offline | |
|
Bender | 07. Jan 2020, 20:27 |
#5376
|
|
Kopš: 30. Oct 2014
Ziņojumi: 1839
Braucu ar: E91
|
07 Jan 2020, 15:24:27 @Instigater rakstīja:
Varbūt nehermētisks vējstikls un lūkai tur nekāda sakara?
A vot slapjš sākas tieši uz apšuvuma stūrīti uz jumta...
Iekšējā apšuvuma.
Aizdomas ir divas - izpuvusi gumija apkārt (bembim ir gumija, bet VW ir zamšfiģna kaut kāda) vai plīsis kāds no drenāžas novadceļiem. PLastmasā pie jumta. |
Offline | |
|
|
Devilangelo | 07. Jan 2020, 20:43 |
#5377
|
|
Kopš: 10. Oct 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 677
Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...
|
07 Jan 2020, 11:09:27 @Mar4ello rakstīja:
Atkārtošos, moš kāds uzķers problēmu :
Jautājums,varbūt ir kāds saskāries ar šo problēmu.
BMW F07 2011gada
Problēma : ar atslēgu auto aizslēgt VAR,atslēgt NEVAR,salona slēgt/atslēgt poga arī nereaģē un spaidīšanu,Pultij bateriju nomainiju,nekas nelīdz.Atslēgt var tikai "mehnāniski" ar atslēgu....Ar pulti var tikai aizslēgt.
Pieslēdzu kompi,rāda kļūdu CAS:undervoltage..... ?!
Bija noņemtas AKB klemmes,nezinu vai tas kautko ietekmē,bet problēma bija arī pirms tam...
Vai tad servisa tev nepateica, ka problēma ir ar JBE bloku..?
|
Offline | |
|
IeputMan | 07. Jan 2020, 21:39 |
#5378
|
|
Kopš: 09. Mar 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e39
| Sveiki!
Sāpe tāda ka šodien dzinējam m57d30 pie salīdzinoši augstiem apgriezieniem (3.5-4k rpm) saplīsa 2 sadalenes kulaciņi 1. podam. Pirms 3 mēnešiem autiņam mainīja galvas blīvi, bet šo 3 mēnešu laikā nebija nekādu problēmu, tā vismaz likās. Kāds varētu būt iemesls šim incidentam, sūdīgi saliktas "metkas", kautgan visu itka lika ar specinstrumentiem vai vienkārši nepaveicās ?
Iepriekš jau Paldies. |
Offline | |
|
RSAWorkshop | 07. Jan 2020, 21:47 |
#5379
|
|
Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7060
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
07 Jan 2020, 21:39:49 @IeputMan rakstīja:
Sveiki!
Sāpe tāda ka šodien dzinējam m57d30 pie salīdzinoši augstiem apgriezieniem (3.5-4k rpm) saplīsa 2 sadalenes kulaciņi 1. podam. Pirms 3 mēnešiem autiņam mainīja galvas blīvi, bet šo 3 mēnešu laikā nebija nekādu problēmu, tā vismaz likās. Kāds varētu būt iemesls šim incidentam, sūdīgi saliktas "metkas", kautgan visu itka lika ar specinstrumentiem vai vienkārši nepaveicās ?
Iepriekš jau Paldies.
Kā izpaužas saplīsuši kulaki? Pārlūza? Nolūza? Novērpās? Nemaz nerunāsim par to, ka neesi norādijis kura motora sadales vārpsta, M57 bija dažādi
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 |
Offline | |
|
IeputMan | 07. Jan 2020, 22:01 |
#5380
|
|
Kopš: 09. Mar 2019
No: Ikšķile
Ziņojumi: 30
Braucu ar: e39
| Laikam īsti nepareizi izteicos.
Dzinējs E39 m57d30 142kw, tas ir ko domāji?
Principā ir pārluzuši 2 kulaciņi priekš 1. poda ieplūdes, kas vārstu ver vaļā/ciet (nevis pašai sadalenei). Vārsti, manuprāt, nav locīti, bet to īsti nezināšu līdz nenoņemšu galvu nost. Vismaz pamērīju attāumu no vārsta augšas līdz galvas augšai un izmērs sakrita ar citiem vārtiem.
Nevar būt ka pati sadalene ir līka?[ Šo ziņu laboja IeputMan, 07 Jan 2020, 22:02:47 ] |
Offline | |
|