Online

Pašreiz BMWPower skatās 197 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
Vushka
04. Jan 2020, 22:15 #5361

Kopš: 06. Apr 2014

Ziņojumi: 59

Braucu ar: Enduro

Vai ir kādas pazīmes pēc kā var noteikti vai vakuma sūknis ir beigts/ iet uz beigām? Ir parādījusies diez gan skaļa svilpošana. Vai no tā varētu nakt tādas skaņas? BMW e61 535d
Offline
piradzinjsh
06. Jan 2020, 13:09 #5362

Kopš: 29. Aug 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 2290

Braucu ar: vienu radzi

Diskiem nekas nenotiks, ka centra diametru palielinās no 57.1 uz 66.6 ?
Audi diski 5x112

štie
Offline
Oo_jaa_rs
06. Jan 2020, 13:13 #5363

Kopš: 14. Nov 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 601

Braucu ar: Subaru

Pēc cita krāsas toņa skatoties, tur, kā izskatēs, jau ir centrējošais gredzens uz mazāku diametru.
Offline
final
06. Jan 2020, 14:07 #5364

Kopš: 18. Nov 2002

No: Limbaži

Ziņojumi: 960

Braucu ar: Raptor

Kādu auto ķīmiju varat ieteikt, dzinēja metāla detaļu iekonservēšanai. Lai mitrums neveido rūsu. Dažādi silikoni wd40 tipa airesoli izmēģināti, strādā samērā īsu brīdi līdz izkalst.

-----------------
Jaunas un lietotas BMW rezerves daļas - CLICK uz bildes!
[URL=https://bsparts.eu/en/]
[/URL]
Offline
Montana
06. Jan 2020, 15:08 #5365

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

Glabāšanai vai auto motortelpā ?
Offline
Juraans
06. Jan 2020, 15:31 #5366

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 342

Braucu ar:

Vai ir jēgas nopūst apakšu ar Krown T40 (vai ko līdzīgu), lai nesāktu rūsēt apakša - BMW E91 ?
Offline
soulfreak
06. Jan 2020, 18:04 #5367

Kopš: 01. Oct 2004

No: Zilupe

Ziņojumi: 6605

Braucu ar: tīru sirdsapziņu


06 Jan 2020, 15:31:53 @Juraans rakstīja:
Vai ir jēgas nopūst apakšu ar Krown T40 (vai ko līdzīgu), lai nesāktu rūsēt apakša - BMW E91 ?


T40 ir sūds, nonāks nost kā nebijis. Labāk nigrolu vai ko līdzīgu, biezu un ķepīgu,as neizžūst.

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 06 Jan 2020, 18:04:50 ]

Offline
Izmisums
07. Jan 2020, 08:43 #5368

Kopš: 29. Nov 2019

Ziņojumi: 7

Braucu ar:

Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️
Offline
korumpante
07. Jan 2020, 08:54 #5369

Kopš: 29. May 2016

No: Rīga

Ziņojumi: 618

Braucu ar:


07 Jan 2020, 08:43:15 @Izmisums rakstīja:
Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️

Un kā internets tev pēc simptomiem - zili dūmi, neiet, kaut kas grab - pateiks, vai tas ir dzenis, stārķis vai bezdelīga?
Sāc ar servisu un diagnostiku.
Offline
RR04
07. Jan 2020, 09:19 #5370

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


07 Jan 2020, 08:43:15 @Izmisums rakstīja:
Sveiki veči un varbūt sievietes , es vēlējos uzjautāt pāris lietas.
Man e46 110kw 2.0d laikam ir nokauts itka lec un griež , zilus dūmus met un vispār neiet ka spiež pa pedāli , ka arī grab , es uzskatu ka tas varētu būt dzenis vai tā varētu būt?
Ka arī gribētu uzzināt par izmaksām , ja 2.0d ņem āra un liek tādu pašu iekšā ?
Vai ja 2.0d ņem āra un liek 3.0d cik tas vāretu izmaksāt ?
Ja maina uz 3.0d vai der no 2.0d ātrum kārba un kas īsti būtu jamaina , kronšteini, elektronika un degvielas sūknis ? Vai tas der no 2.0d ? Jo reāli es esmu studentes un behu pa 1400 paņemu un vai ir izdevīgāk grūst ss.com vai tiešām labot ?
Un cik varētu būt vērts knapi dzīvs 2.0d ja tomēr es izdomāju mainīt uz 3.0d?
Paldies, pisdzets es te sadrukāju, cerams kāds sapratis manu amēbas rakstu ❤️

Pameklē topiku par LLP sensoru. Domājams, ka tas būs vainīgs
Offline
Zigulists
07. Jan 2020, 11:05 #5371

Kopš: 24. Feb 2003

Ziņojumi: 1931

Braucu ar: e talonu.

Ir šāds relejs dzīvoklī:
https://www.lovatoelectric.com/HandlerDoc.ashx?...3.pdf&ic=106

Pie viņa pieslēgts vannas istabas ventilators. Vai kāds var palīdzēt saprast kā viņš tur regulējas, jo šobrīd izskatās ka tas dzīvo pilnīgi pats savu dzīvi... Bet gribētu lai ieslēdzas un strādā no 7:00 - 8:00 rītā un no 21:00 - 23:00...
Pie tam šobrīd liekas, ka ventilators uz kautkādu laiku ieslēdzas tikai tad, kad izslēdz gaismu...

[ Šo ziņu laboja Zigulists, 07 Jan 2020, 11:06:09 ]

Offline
Mar4ello
07. Jan 2020, 11:09 #5372

Kopš: 13. Feb 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 5699

Braucu ar: ar Braucu

Atkārtošos, moš kāds uzķers problēmu :

Jautājums,varbūt ir kāds saskāries ar šo problēmu.
BMW F07 2011gada

Problēma : ar atslēgu auto aizslēgt VAR,atslēgt NEVAR,salona slēgt/atslēgt poga arī nereaģē un spaidīšanu,Pultij bateriju nomainiju,nekas nelīdz.Atslēgt var tikai "mehnāniski" ar atslēgu....Ar pulti var tikai aizslēgt.
Pieslēdzu kompi,rāda kļūdu CAS:undervoltage..... ?!

Bija noņemtas AKB klemmes,nezinu vai tas kautko ietekmē,bet problēma bija arī pirms tam...

[ Šo ziņu laboja Mar4ello, 07 Jan 2020, 11:17:20 ]

Offline
Bender
07. Jan 2020, 12:56 #5373

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Meklēju kādu, kurš ar pieredzi VW panorāmas lūkās.
Pļed, zb. Kaut kur ir sūce. Šļauka tā nav, jo ir likta gan uz hermētiķa, gan ar hamutiņu piespiesta. Pie kam jau nāk jaunā tipa šļauka ar spraužamo daļu, kas ir vienkopus ar drenāžas cauruli.
Testa brīdī var kaut spaini izliet tajā drenāžas savācējkanālā, nekas nekur nepil, bet ilgstoša lietus (pat smidzekļa) laikā sūcas un iekšā pa priekšējo labo stoiku nopil.
VW Touran 2012.

[ Šo ziņu laboja Bender, 07 Jan 2020, 13:05:07 ]

Offline
Instigater
07. Jan 2020, 15:24 #5374

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW

Varbūt nehermētisks vējstikls un lūkai tur nekāda sakara?
Offline
Instigater
07. Jan 2020, 15:31 #5375

Kopš: 08. May 2003

No: Jūrmala

Ziņojumi: 7425

Braucu ar: ne BMW


07 Jan 2020, 11:05:30 @Zigulists rakstīja:
Ir šāds relejs dzīvoklī:
https://www.lovatoelectric.com/HandlerDoc.ashx?...3.pdf&ic=106

Pie viņa pieslēgts vannas istabas ventilators. Vai kāds var palīdzēt saprast kā viņš tur regulējas, jo šobrīd izskatās ka tas dzīvo pilnīgi pats savu dzīvi... Bet gribētu lai ieslēdzas un strādā no 7:00 - 8:00 rītā un no 21:00 - 23:00...
Pie tam šobrīd liekas, ka ventilators uz kautkādu laiku ieslēdzas tikai tad, kad izslēdz gaismu...
Šim aparātam nav sava iebūvētā pulksteņa, līdz ar to šamais pilnīgi neko nerubīs par ieslēgšanos/izslēgšanos konkrētā diennakts laikā. Šamais prot tikai noskaitīt laiku no notikuma (ieslēgts/izslēgts) vai arī raustīt pats pēc iekšējiem intervāliem. Pēdējo vēl varētu mēģināt uzstādīt, ja vajag 2x dienā vienos laikos tjipa tur AM/PM, bet nojaušu, ka tas laiks tāpat kaut kad aizpeldēs kaut kādā nezināmā virzienā un piemērma, nevis ieslēgts 8 vakarā, bet pēc mēneša jau ieslēgs 8:47.
Offline
Bender
07. Jan 2020, 20:27 #5376

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91


07 Jan 2020, 15:24:27 @Instigater rakstīja:
Varbūt nehermētisks vējstikls un lūkai tur nekāda sakara?

A vot slapjš sākas tieši uz apšuvuma stūrīti uz jumta...
Iekšējā apšuvuma.
Aizdomas ir divas - izpuvusi gumija apkārt (bembim ir gumija, bet VW ir zamšfiģna kaut kāda) vai plīsis kāds no drenāžas novadceļiem. PLastmasā pie jumta.
Offline
Devilangelo
07. Jan 2020, 20:43 #5377

Kopš: 10. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 677

Braucu ar: Mopēdu bagāžniekā...


07 Jan 2020, 11:09:27 @Mar4ello rakstīja:
Atkārtošos, moš kāds uzķers problēmu :

Jautājums,varbūt ir kāds saskāries ar šo problēmu.
BMW F07 2011gada

Problēma : ar atslēgu auto aizslēgt VAR,atslēgt NEVAR,salona slēgt/atslēgt poga arī nereaģē un spaidīšanu,Pultij bateriju nomainiju,nekas nelīdz.Atslēgt var tikai "mehnāniski" ar atslēgu....Ar pulti var tikai aizslēgt.
Pieslēdzu kompi,rāda kļūdu CAS:undervoltage..... ?!

Bija noņemtas AKB klemmes,nezinu vai tas kautko ietekmē,bet problēma bija arī pirms tam...


Vai tad servisa tev nepateica, ka problēma ir ar JBE bloku..?
Offline
IeputMan
07. Jan 2020, 21:39 #5378

Kopš: 09. Mar 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e39

Sveiki!
Sāpe tāda ka šodien dzinējam m57d30 pie salīdzinoši augstiem apgriezieniem (3.5-4k rpm) saplīsa 2 sadalenes kulaciņi 1. podam. Pirms 3 mēnešiem autiņam mainīja galvas blīvi, bet šo 3 mēnešu laikā nebija nekādu problēmu, tā vismaz likās. Kāds varētu būt iemesls šim incidentam, sūdīgi saliktas "metkas", kautgan visu itka lika ar specinstrumentiem vai vienkārši nepaveicās ?
Iepriekš jau Paldies.
Offline
RSAWorkshop
07. Jan 2020, 21:47 #5379

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7060

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


07 Jan 2020, 21:39:49 @IeputMan rakstīja:
Sveiki!
Sāpe tāda ka šodien dzinējam m57d30 pie salīdzinoši augstiem apgriezieniem (3.5-4k rpm) saplīsa 2 sadalenes kulaciņi 1. podam. Pirms 3 mēnešiem autiņam mainīja galvas blīvi, bet šo 3 mēnešu laikā nebija nekādu problēmu, tā vismaz likās. Kāds varētu būt iemesls šim incidentam, sūdīgi saliktas "metkas", kautgan visu itka lika ar specinstrumentiem vai vienkārši nepaveicās ?
Iepriekš jau Paldies.

Kā izpaužas saplīsuši kulaki? Pārlūza? Nolūza? Novērpās? Nemaz nerunāsim par to, ka neesi norādijis kura motora sadales vārpsta, M57 bija dažādi


-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
IeputMan
07. Jan 2020, 22:01 #5380

Kopš: 09. Mar 2019

No: Ikšķile

Ziņojumi: 30

Braucu ar: e39

Laikam īsti nepareizi izteicos.
Dzinējs E39 m57d30 142kw, tas ir ko domāji?
Principā ir pārluzuši 2 kulaciņi priekš 1. poda ieplūdes, kas vārstu ver vaļā/ciet (nevis pašai sadalenei). Vārsti, manuprāt, nav locīti, bet to īsti nezināšu līdz nenoņemšu galvu nost. Vismaz pamērīju attāumu no vārsta augšas līdz galvas augšai un izmērs sakrita ar citiem vārtiem.
Nevar būt ka pati sadalene ir līka?

[ Šo ziņu laboja IeputMan, 07 Jan 2020, 22:02:47 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo