Online

Pašreiz BMWPower skatās 216 viesi un 15 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 22

AutorsZiņojums
sys9291
28. Dec 2019, 16:08 #5341

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...

[ Šo ziņu laboja sys9291, 28 Dec 2019, 16:09:26 ]

Offline
cietaisrieksts
28. Dec 2019, 16:42 #5342

Kopš: 05. Aug 2015

Ziņojumi: 229

Braucu ar:


28 Dec 2019, 16:08:20 @sys9291 rakstīja:

28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...


Uz vietas domāju, ka var dabūt tos 90 grādus, stāvot ļoti ļoti lēnām kāpj, bet tā ka tiešām lēnu, apmēram pie 75 grādiem apakšējā truba ir nedaudz silta. Sagaidīju 80 grādus, izbraucu bet līdz ko sāk braukt tā lēnām atkal krīt temperatūra.
Pečku arī mēģināju izslēgt braucot, diži nekas nemainijās.
Offline
RSAWorkshop
28. Dec 2019, 17:31 #5343

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.
90% to aptvert un saprast ir neiespējamā misija

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
sys9291
28. Dec 2019, 17:42 #5344

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Dec 2019, 16:42:43 @cietaisrieksts rakstīja:

28 Dec 2019, 16:08:20 @sys9291 rakstīja:

28 Dec 2019, 15:40:25 @cietaisrieksts rakstīja:

27 Dec 2019, 15:17:10 @DM-101 rakstīja:

27 Dec 2019, 15:04:19 @cietaisrieksts rakstīja:
E39 m54b30 netiek līdz 90 grādiem dzinēja temperatūra.
Termostats nomainīts tikko uz MAHLE, bet pilnīgi bez izmaiņām.
Turās ap 65 grādiem, kur vēl varētu būt problēma? Neskaitot termostatu


elljas liimenja sensors.
ja negribi investeet naudu, vnk atvieno termostata apsildi.



Nekādas izmaiņas atvienojot.
Braucot uzkāpj līdz 60 grādiem un viss, apstājoties var dabūt 75-80 un sakot braukt atkal nokrīt.
Augšējā truba silta, apakšējā auksta.

un kas notiek, ja pečku izlēdz? uz vietas nevar 90 grādus dabūt? kaut kādu mistēriju te stāstam..., kā arī kaut kādu iemeslu dēļ temostatu sildītāju atvienojam it kā tas kaut ko dotu...a varbūt pamērīt ar IK termometru reālo temperatūru...


Uz vietas domāju, ka var dabūt tos 90 grādus, stāvot ļoti ļoti lēnām kāpj, bet tā ka tiešām lēnu, apmēram pie 75 grādiem apakšējā truba ir nedaudz silta. Sagaidīju 80 grādus, izbraucu bet līdz ko sāk braukt tā lēnām atkal krīt temperatūra.
Pečku arī mēģināju izslēgt braucot, diži nekas nemainijās.

tātad termostats nepilda savu funkciju - nu nav viņam jāveras vaļā pie 70 grādiem...
Offline
bmwaddict
28. Dec 2019, 23:57 #5345

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.


kur shito visu var izlasiit.. newtis.info sadaljaa kur aprakstiits mapped cooling nekas taads nav piemineets
Offline
sys9291
29. Dec 2019, 19:53 #5346

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


28 Dec 2019, 17:18:30 @DM-101 rakstīja:
Atbildeeshu publiski. Saakot no M52/54, ja ir probleemas ar elljas sensoru (temperatuura, kvalitaate n shit), DME ierubii Mapped mode ar 80oC,lai garanteetu, ka netiek parkarseeta ellja un dzineejs netiek bojaats.

ups - a info viņš ko no kombi saņem vai? tas jau nav E60, kam laboratorija pa BSD ar DME runājas...
Offline
Stators
29. Dec 2019, 21:09 #5347

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 110

Braucu ar: spirtu

E46 M47n sākoties aukstākam laikam grūti iedarbināt, ilgi jāgriež. Kvēlsvecēm pretestība 0.1oms ,kvēlsveču relejs jauns, sprauslas pirms 3 mēnešiem no distehnikas. Kādam ir idejas?
P.S. Starters griež normāli ,kas izslēdz varbūtību par sūdigu aķi, starteri, nopuvušu masas vadu...

[ Šo ziņu laboja Stators, 29 Dec 2019, 21:13:29 ]

Offline
RSAWorkshop
29. Dec 2019, 21:39 #5348

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7061

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


29 Dec 2019, 21:09:47 @Stators rakstīja:
E46 M47n sākoties aukstākam laikam grūti iedarbināt, ilgi jāgriež. Kvēlsvecēm pretestība 0.1oms ,kvēlsveču relejs jauns, sprauslas pirms 3 mēnešiem no distehnikas. Kādam ir idejas?
P.S. Starters griež normāli ,kas izslēdz varbūtību par sūdigu aķi, starteri, nopuvušu masas vadu...
Tam auto nav relejs Idejas ir jā....

[ Šo ziņu laboja RSAWorkshop, 29 Dec 2019, 21:39:47 ]



-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Online
sys9291
29. Dec 2019, 21:49 #5349

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


29 Dec 2019, 21:09:47 @Stators rakstīja:
E46 M47n sākoties aukstākam laikam grūti iedarbināt, ilgi jāgriež. Kvēlsvecēm pretestība 0.1oms ,kvēlsveču relejs jauns, sprauslas pirms 3 mēnešiem no distehnikas. Kādam ir idejas?
P.S. Starters griež normāli ,kas izslēdz varbūtību par sūdigu aķi, starteri, nopuvušu masas vadu...

a diagnostikā kļūdas nav?
Offline
Stators
29. Dec 2019, 21:54 #5350

Kopš: 12. Mar 2017

Ziņojumi: 110

Braucu ar: spirtu


29 Dec 2019, 21:39:22 @RSAWorkshop rakstīja:

29 Dec 2019, 21:09:47 @Stators rakstīja:
E46 M47n sākoties aukstākam laikam grūti iedarbināt, ilgi jāgriež. Kvēlsvecēm pretestība 0.1oms ,kvēlsveču relejs jauns, sprauslas pirms 3 mēnešiem no distehnikas. Kādam ir idejas?
P.S. Starters griež normāli ,kas izslēdz varbūtību par sūdigu aķi, starteri, nopuvušu masas vadu...
Tam auto nav relejs Idejas ir jā....
Labi, ne relejs ,bet kvēlsveču vadības bloks, doma skaidra. Bet tu ar savu varētu padalīties..
Kļūdas nav, rīt pieslēgšu vēlreiz paskatīties.
Offline
Kanjo
29. Dec 2019, 23:24 #5351

Kopš: 02. Mar 2019

Ziņojumi: 256

Braucu ar:

Abi degvielas sūkņi strādā?
Offline
Gintons
30. Dec 2019, 15:49 #5352

Kopš: 02. Oct 2011

No: Saldus

Ziņojumi: 786

Braucu ar: bmw individual

kāds var ieteikt labu kantori kuri saprot un var saremontet kondicionieri bmw e60 fl. spiediens sistēmā itk air bet nepalaiž kondišku.
iespejama problema varetu būt tinumos vai sajūgā..
tapec intrese kantoris kas ir zinoš šajā jomā un var konstate konkretu defektu,un salabot.
Offline
Sormis
31. Dec 2019, 18:01 #5353

Kopš: 20. Jun 2011

No: Alūksne

Ziņojumi: 1645

Braucu ar: Ziemas sitamo.

Ar ko efektivāk notīrīt bruģi no eļļas pleķiem?
Offline
cmax
03. Jan 2020, 13:08 #5354

Kopš: 03. Jan 2013

Ziņojumi: 1071

Braucu ar:

Meklēju auto elektriķi, kurš spētu pieslēgt Insignia oriģinālo piekabes āķi ar pilnu funkcionalitāti.
Universālais modulis ir plāns B
Offline
bone_itch
03. Jan 2020, 13:48 #5355

Kopš: 24. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 1208

Braucu ar: 2002.g. e46 330d

Čoms interesējās par servisu vai speciālistu, kas var sataisīt pneimo piekares problēmu priekš Audi A6.
Šobrīd mašīna ir nosēdusies pilnībā un viņš teica, ka diagnostika uzrādot, ka nepienāk signāls kompresoram, bet precīzāk viņš pats mācēs pastāstīt.

Pēteris 2592O!l6

Bilde uzmanības piesaistīšanai:
Offline
Ruudis
03. Jan 2020, 21:56 #5356

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Empakotam e46, pat pēc vin, sliekšņu uzlikām jābūt vizuāli ir vienādām? Papētot eses, redzami 2 veidu
Te salīdzinājumam.

https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/exdec.html
https://www.ss.com/msg/lv/transport/cars/bmw/320/ffxdi.html

Offline
egiiils3
03. Jan 2020, 23:22 #5357

Kopš: 03. Aug 2011

No: Ventspils

Ziņojumi: 179

Braucu ar: F11 530d,e36 325,e34,e38,e53

Sveiki ,e91 330xd automātkārba aukstam slēdzas ar sitieniem,uzsilstot ir daudz labāk,tad sitieni ir tikai pa retam.
Pie kompja nekādas kļūdas nav..
Vai ir vērts mēģināt mainīt eļļu un filtrus kārbai,vai uzreiz meklēt citu?
Un ir dzirdets ka xdraivam varot uzlikt kārbu no rwd ,tikai kārbas gals mainoties,kur pieskrūvē sadales kārbu,vai tā ir?
Offline
vadjiksBMW
03. Jan 2020, 23:44 #5358

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Būtībā jau tas norāda, ka eļļas maiņai ir par vēlu, bet netrūkst gadījumu, kur tā eļļas maiņa palīdz un visai ilgi var nobraukt bez manāmām problēmām, tāpēc labāk paprovēt un ātrāk ne vēlāk.

Kārbā tā uz aci ir ķip tāda pati, līdz sadales kastes daļai, bet stipri šaubos, ka tā vienkārši nelienot iekšā tur kaut ko var pārskrūvēt.
Offline
Rizikspiziks13
04. Jan 2020, 19:55 #5359

Kopš: 13. May 2019

No: Rīga

Ziņojumi: 25

Braucu ar: un bez promilēm

Interesē cik sarežģīti/dārgi būtu uzstādīt e91 multistūti, ja mašīna ir bez multistūres. Tur pietiek ar vadiem un pogām vai arī vajag blokus un programmēšanu? Nepieciešams lai tikai rādio uz stūres var regulēt.
Offline
vadjiksBMW
04. Jan 2020, 20:00 #5360

Kopš: 16. Aug 2016

No: Olaine

Ziņojumi: 2678

Braucu ar: Populāko auto marku powerā.

Nepretendēju uz absolūto taisnību, bet ja nemaldos tur pietika ar pasu stūri kurai ir pogas un stūres lentu, kas zem viņas uz kolonnas stāv
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo