Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 242 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » F07(GT)/F10/F11 (2010-...)

Tēma: Par un ap F10 / F11

AutorsZiņojums
abyss
05. Jan 2020, 14:25 #5341

Kopš: 26. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 8252

Braucu ar: e39 523


05 Jan 2020, 14:20:20 @cufiks rakstīja:

05 Jan 2020, 14:18:19 @abyss rakstīja:
Šoreiz gan Kaspičs iedzīts stūrī , laikam nebija gaidījis, ka kāds varēs atļauties viņam stendu uzsaukt.

Lai nav offtopic kapēc lv vispār nav fku ar benzīna dzinējiem


Domāju tāpēc, ka pārsvarā 4cyl pirdienmotori nopērkami un dārgas...


SS ir gt un viens 520i.. laikam jāgaida līdz nokritīsies g sērija līdz bomžu cenām. Cik no pēdējām lapām sapratu Vācijā ar nav nekas ūber labs. Kā ar Zviedriju? Tur vieglāk atrast mācitāju auto?
Offline
RS7
05. Jan 2020, 14:47 #5342

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu

Ak nē
Offline
Zusurs
05. Jan 2020, 15:03 #5343

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

@DM-101 Klausies, nemēģini man te bumbas karināt klāt - atrodi kaut vienu rakstu, kurā es jebkad mūžā būtu piedalījies šejienes Santa Barbaras stila diskusijās vai kādu aprunājis! Man pilnīgi pie dirsas, cik kurš saņem, kāds kuram svars, cik tālu atkāpusies matu līnija, vai kāda ir/nav sieva, un es nekad dzīvē neesmu nevienu vērtējis pēc kaut kā, ko par viņu dirš citi.

Viss bazars mums ar Tevi sākās par to, ka es uzjautāju Tavu kā dzinēju programmētāja un inženiera viedokli par softisku čiptjūningu. Pēc tam Tu sāki man beztēmā braukt virsū par DPF, un pēc tam kaut kādā veidā sāki blatot ar saviem 300Zs.

Tā visa rezultātā es Tev paprasīju vienkāršu lietu - atbildēt par saviem izteikumiem un pierādīt, ka tiešām esi specs, par kādu Tevi visi (tajā skaitā es) uzskata. Nekādu pontu, nekādas aprunāšanas aiz muguras, nekā cita - vienkārši aizbraukt līdz stendam un nomērīt, pie viena apskatīt Tava auto stāvokli, un viss.

Kapēc Tu man mēģini piesiet kaut ko, ko nekad dzīvē Tev neesmu nodarījis, un visādi citādi izvairīties no tēmas?

P.S. Pievienojos @Koderis piedāvājumam.

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 05 Jan 2020, 15:04:16 ]

Offline
depo
05. Jan 2020, 15:06 #5344

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


05 Jan 2020, 14:37:02 @DM-101 rakstīja:
Sanaaks iespeeja - par savu naudu aizbraukshu. Buusiet ietaupiijushinsavu lielo pikji.


Pa godīgo nemāki?

Tas teksts tulkojas kā "Es ar kādu no šejienes nebraukšu, jo pastāv iespēja krist nežēlīgā pazorā, kad izrādīsies, ka tur nav 300hp, viss powers uzzinās. Labāk viens aizbraukšu un ja nebūs 300hp (fuck, visdrīzāk arī nav), neviens par to neuzzinās". :wanna be 300hp:

Offline
depo
05. Jan 2020, 15:07 #5345

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


05 Jan 2020, 14:25:54 @koderis rakstīja:
Ja tur ir 300 +/- 10% Zs


Tur ir 270-275hp, mierīgi. Bet ne viņa izsapņotie 300 virtuālie.

[ Šo ziņu laboja depo, 05 Jan 2020, 15:08:14 ]

Offline
Balaganovs
05. Jan 2020, 16:03 #5346

Kopš: 07. Aug 2019

Ziņojumi: 505

Braucu ar:


05 Jan 2020, 15:32:43 @DM-101 rakstīja:

05 Jan 2020, 15:03:03 @Zusurs rakstīja:
@DM-101 Klausies, nemēģini man te bumbas karināt klāt - atrodi kaut vienu rakstu, kurā es jebkad mūžā būtu piedalījies šejienes Santa Barbaras stila diskusijās vai kādu aprunājis! Man pilnīgi pie dirsas, cik kurš saņem, kāds kuram svars, cik tālu atkāpusies matu līnija, vai kāda ir/nav sieva, un es nekad dzīvē neesmu nevienu vērtējis pēc kaut kā, ko par viņu dirš citi.

Viss bazars mums ar Tevi sākās par to, ka es uzjautāju Tavu kā dzinēju programmētāja un inženiera viedokli par softisku čiptjūningu. Pēc tam Tu sāki man beztēmā braukt virsū par DPF, un pēc tam kaut kādā veidā sāki blatot ar saviem 300Zs.

Tā visa rezultātā es Tev paprasīju vienkāršu lietu - atbildēt par saviem izteikumiem un pierādīt, ka tiešām esi specs, par kādu Tevi visi (tajā skaitā es) uzskata. Nekādu pontu, nekādas aprunāšanas aiz muguras, nekā cita - vienkārši aizbraukt līdz stendam un nomērīt, pie viena apskatīt Tava auto stāvokli, un viss.

Kapēc Tu man mēģini piesiet kaut ko, ko nekad dzīvē Tev neesmu nodarījis, un visādi citādi izvairīties no tēmas?

P.S. Pievienojos @Koderis piedāvājumam.


Es zinu/saprotu, ka braucu tev korpusaa par dpf teemu. Jo tikai taa var pieveerst tavu/citu uzmaniibu teemai. Ja es rakstiishu "luudzu, neindee sevi/citus", tu pat neieklausiisies. Panjem, luudzu, paskati par to dpf zarazu - ja jau tik kulturaali runaajam. Tas patieshaam ir pisec, ko taa zaraza nodara. Jaa, tas notiek leenaam. Gadu garumaa. Bet, ja plaushaas suudi iestaajaas, tur vairs nekas neglaabj. Tad ir paliatiivaa apruupe.
Ja vareeji nopirkt F seeriju, luudzu, vari neindeet arii tuvaakos. Gan radnieciibas, gan attaaluma zinjaa.

Par sw tuningu - driizaak par power klasu teemu uzrakstiishu. Jo izraadaas, ka praktiski neviens nezina.

Noveerteet auto staavokli - un te nu tavs draudziigais staasts saluuzt..


Es ļoti ceru, ka DM-101 reālajā dzīvē ir ārkārtīgi patīkams cilvēks, ar dzīvi apmierināts veiksminieks, ar daudziem draugiem un draudzenēm apkārt, zinošs un patīkams sarunu biedrs, kompānijas dvēsele. Un šis onlainā uzburtais virtuālais tēls paredzēts tikai foruma biedru troļļošanai.
Offline
BigDog24
05. Jan 2020, 16:22 #5347

Kopš: 12. Apr 2008

No: Liepāja

Ziņojumi: 831

Braucu ar: dīzeli

@koderis : 98. markas benzīnu arī vajadzēs (maybe arī lab. pārbaudes slēdzienu, hz)
Offline
depo
05. Jan 2020, 16:34 #5348

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu

Es iedomājos kā viņš gatavosies stendam, viss būs pieregulēts tieši priekš stenda nevis tam, kā tā lamata ripinās pa ielu ikdienā. Kas protams līdzinās auto ražotāju appisienam ar degvielas patēriņa mērījumiem ideālos apstākļos laboratorijas vidē.

Godīgāk būtu bijis jau rīt tikties stendā.
Offline
michals1
05. Jan 2020, 16:37 #5349

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

Nu ko jūs piepisāties cilvēkam??????
Pienāks brīdis,kad varbūt būs vajadzīgs viņa padoms......
Offline
depo
05. Jan 2020, 16:42 #5350

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20951

Braucu ar: Zirgu


05 Jan 2020, 16:37:36 @michals1 rakstīja:
Nu ko jūs piepisāties cilvēkam??????
Pienāks brīdis,kad varbūt būs vajadzīgs viņa padoms......


Tad pēc tavas loģikas jālaiza viņam olas, neskatoties uz viņa diršanu? Jo redziet kādreiz vajadzēs viņa padomu - mega arguments. Skatos tev ar pašcieņu viss "kārtībā" Domāju viņam jau pietiek laizītāju, kuri ar viņu draudzējas tikai tapēc, ka viņu bizness/remontspējas ir atkarīgas no Kaspiča zināšanām.

[ Šo ziņu laboja depo, 05 Jan 2020, 16:43:02 ]

Offline
Zusurs
05. Jan 2020, 16:59 #5351

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d


05 Jan 2020, 16:12:26 @DM-101 rakstīja:
[..] es zinu nianses, kas jaanjem veeraa shiem dzineejiem:
a) jaapiedabuu High power termaalajaa rezhiimaa. Ja buus Normal mode, pilna jauda nespiid;
b) jaatrsina teema, lai vinjsh nemeegjina saakt desulfateet NOx katu. Arii tas noraus jaudu;
c) jaaskata, vai nenorauj detonaaciju;
d) jaaskata, vai degmaisijumam pieljauj pilnu jaudu.[..]
Tu šo visu sekulāro rituālu dari katru reizi, lai dabūtu tos zirgus ārā uz ceļa? Jo es kaut kā biju domājis, ka principā iespiežot pedāli grīdā un tiekot līdz 5+ k apgriezieniem, tiem zirgiem tur vajadzētu būt, neskatoties ne uz ko citu - diena vai nakts, spīd saule vai līst.

Jebšu mēs te runājam konkrēti par auto speciālu gatavošanu piecām minūtēm slavas uz stenda, ne ikdienas braukšanu kā normālam lietotājam?

[ Šo ziņu laboja Zusurs, 05 Jan 2020, 17:01:24 ]

Offline
Zusurs
05. Jan 2020, 17:05 #5352

Kopš: 19. Mar 2018

No: Rīga

Ziņojumi: 669

Braucu ar: F10 535d

Bet Kaspičš tak to visu ir veicis un atkārto vismaz reizi mēnesī, jo auto ir kā no rūpnīcas un tajā tiek iekrāmēts vērā ņemams cipars. Tādēļ arī nesaprotu, kādēļ to visu šeit pieminēt, jo visam vajadzētu būt tip-top bez nekādiem rituāliem.
Offline
radiaators
05. Jan 2020, 17:10 #5353

Kopš: 15. Mar 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3687

Braucu ar: F11 525d

Klau varbūt aizvāksieties beidzot visi tukšo salmu kūlēji uz LLP tēmu ?!
ZB jau - 6 dienas un nez cik lapas aizdirstas ar jūsu tukšajām batālijām
Offline
smudo
05. Jan 2020, 17:40 #5354

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Off-topics turpinās Kā saprotu, tas dzinējs tos OEM regulējama 272zs sasniedz ar diezgan treknu degmaisījumu, kad ARF ir ap 11.8 (principā aftermarket tuningam 11,5 - 12 AFR skaitās zelta vidus ceļš)? Tas, savukārt, lai auto iekļautos EURO5, prasa no katalizatoriem max veiktspēju, kas tiek testēta un noglabāta vadības bloka "operatīvajā atmiņā", bet braucot LV pēc noteikumiem grūti nodrošināt minētos apstākļus, līdz ar to eko vārdā jauda tiek nedaudz iegriezta un 272 zs vietā var būt arī mazāks cipars. + vēl pāris citas lietas, kuru laikā jauda nav max režīmā (līdzīgi, kā dīzelim DPF reģenerācijas režīmā arī laikam nac max jauda?).

Vai pareizi saprotu, ka šo algoritmu nevar ar čipošanu apiet, (nekaitējot OEM testiem, stratified režīmam utt).

Uz vēl te daži min 300whp, lai arī par to nevienā brīdī nebija runa - tas ir tuvu nereāli šādam NA dzinējam, kam redline ir pie 7k rpm.

Interesanti, kā Porsche saviem 2019. gada 4.0l na 520zs dzinējiem nodrošina to jaudu, izpildot EURO6 prasības (ar visu OPF)?
Offline
RS7
05. Jan 2020, 17:44 #5355

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


05 Jan 2020, 17:40:09 @smudo rakstīja:


Uz vēl te daži min 300whp, lai arī par to nevienā brīdī nebija runa - tas ir tuvu nereāli šādam NA dzinējam, kam redline ir pie 7k rpm.




03 Jan 2020, 14:38:45 @DM-101 rakstīja:

man videejais pateerinjsh 7.4 litri/100. pie 300hp un pilnas griezes no 1200..6500.

nadirs
Offline
smudo
05. Jan 2020, 19:03 #5356

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX

Man ir doma nākotnē par vēl vienu modernāku hobijauto un viens no daudziem kandidātiem ir M2. Viens no hobijauto priekiem ir to veiktspējas uzlabošana (piekare, bremzes, dzesēšana, dzinējs utml.). Vai, N55 dzinējam, veicot nelielas izmaiņas dzelžos (piemēram, ieplūdē un izplūdē - efektīvāks IC un down pipe, neaiztiekot OEM katu (cits jautājums, cik tas ilgi ies) un paralēli nedaudz palielinot max turbo spiedienu, degvielas padevi un pielāgojot aizdedzes leņķi, ir iespējams saglabāt pilnu OEM dzinēja vadības funkcionalitāti? Teorētiski nelielas vai vidējas slodzes režīmā saglabājas OEM iestatījumi un dzinēja vadībai būtu jāspēj veikt tevis minētie daudzie testi/pārbaudes/adaptācijas? Vai arī ja sāc veikt šādas izmaiņas, tad tas ir neatgriezenisks ceļš uz pilnas funkcionalitātes pazaudēšanu?
Offline
smudo
05. Jan 2020, 19:21 #5357

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3634

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


05 Jan 2020, 19:06:16 @cufiks rakstīja:
Ja ir nauda, met iekšā S55 un būs competition replika, pēc tam pārdod N55 gandrīz par to pašu naudu! Tas jāizlemj fiksi, jo s55 vairs ilgi nevarēs par kapeikām nopirkt!




Nav tik daudz līdzekļu, lai tādus swapus veiktu, turklāt facelift M2 Competition jau nāk ar S55 no rūpnīcas - nav jāveic nekādas pārbūves. Bet N55 skan daudz reizes labāk par S55 un M2 tagad jau tuvojas 40k EUR slieksnim. Bet jautājums ir par tuningu N55/S55 un citu moderno BMW dzinēju gadījumā.
Offline
HiJaCKeR
05. Jan 2020, 20:38 #5358

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4652

Braucu ar: BMW E90 330i


05 Jan 2020, 18:09:18 @DM-101 rakstīja:
Protams, ka CO katu slodze - liela un ljoti liela attieciigi. Bet, taa CO katu manageeshana [pass/fail testi un performance meriishana] ir VISIEM BMW benziiniem peedeejos padsmit gadus. Tas nav unikaali N53. Tb., ar jebkuru benziinu - DME ir jaaguus apstiprinaajums, ka CO kati spees sadedzinaat paarpalikumus, tikai tad taa jauda tiks atljauta.

ja kats neiziet pass/fail testu, ted izmet CHECK engine, jeb tā arī var braukāt nezinot, netiek attīstīta pilna jaunda ?
Offline
bmwaddict
05. Jan 2020, 21:58 #5359

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


05 Jan 2020, 20:38:52 @HiJaCKeR rakstīja:
ja kats neiziet pass/fail testu, ted izmet CHECK engine, jeb tā arī var braukāt nezinot, netiek attīstīta pilna jaunda ?



ja kats neiziet testu tad tu dabuusi check engine logjiski. bet jau vairaakas reizes esmu redzeejis kad kata tests neaiziet liidz galam tobish kautkaa uzkaraas viens kekss meenesiem brauca ar kata monitoru kaa vieniigo nepabeigto monitoru bez jebkaadaam kljuudaam. atkaartots resets paliidzeeja,

tobish ir iespeejama situaacija kad nav check engine un viss pat var buut kaartibaa bet dzineejs nestraadaas korekti. to var redzeet piesleedzot parastaako obd skaneri un paarbaudiit monitoru staavokli.

[ Šo ziņu laboja bmwaddict, 05 Jan 2020, 21:59:40 ]

Offline
bmwaddict
05. Jan 2020, 22:10 #5360

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles

nu labi to be fair tas bjja Mersis, BMW neesmu sastapis situaaciju kad monitors uzkaras un nepabeidz testu un viss shaadaa staavokli karaajas meeneshiem ilgi bez jebkaadaam kljuudaam pie tam auto tika braukts katru dienu arii pa freeway. soo.. un bija otrs keiss manam koleegjim arii mersis tip kautko mainiijaam ja pareizi atceros kautkaadas vacuum trubinjas prieksh secondary air pump (kalifornijas eco fiicha - ljauj aatraak uzsildiit katus) peec kaa protams bija kljuudu resets un vinjam peec vairaakiem meeneshiem bija jaaiet teh apskate (smog check), es vienk droshiibas peec pieliku skaneri paskatiities vai viss kaartiibaa - un ne suuda neija kaartiibaa - joprojaam (peec vairaakiem meeneshiem) radiija smog not ready un nepabeigtu kata testu. uztaisiijaam reset un tikai peec vairaakaam dienaam kad chalis pat speciaali ceelaas augshaa 4 n oriita lai dabuutu atvilkt pa tukshu freeway un izpidiit taas noteiktaas aatruma prasiibas lai dabuutu kata monitoru liidz galam.

taadi luuk piiraagi, bet jaa ar BMW taa gan nav bijis.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo