Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 122 viesi un 9 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
sergis15
18. Aug 2015, 23:32 #5341

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 23:19:21 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 23:08:58 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.


krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?

nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi

skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss


atkal nonāc pretrunā pats ar sevi - tas nu tā , ja nepamanīji

ti vienā brīdī piepisies ka bleķi par plānu, kad tev norāda ka reku bija biezi bleķi piepisies ka nemāk būvēt auto un tā tālāk.

tad kā beigās ir ?

Metāls nogurst ar gadiem vai nē?
Ja tomēr nogurst tad par cik % tas zaudē sākotnējo stingību un izturību ?


vēljorojām gribi apgalvot ka 20 gadus vecs auto ir tikpat drošs ka nullīte no salona ?



varbūt mēs nesaprotam viens otra domu.
mans uzskats ir tāds.
piemēram 3šā sērija bmw noteikti tagad ir drošāka un tt, un nav tādas konservbundžas kā lētie ķinīzeri.
es domāju, ka tāds e46 ir drošāks par getz vai kādu auris ar visiem saviem 20gadiem.

ko un kā metāls sagurst to tu man neprasi, to es gribēju uzzināt no tevis, lai tu mani apgaismo.

vai piemēram jaunā 3sā sērija ar tik pat bieziem bleķiem kā e46 būtu neizturīgāka es šaubos.
tomēr materiāls ir nauda, bizness un tt.

tas pats piemērs ir vecie voljoni, tie katafalki, viņi ir tādi tanki ka jebatj.

tikko uzslēdzu vidakus. okei tur bija jaunie droti, bet tai pašā laikā 5sērijai vienādā testā ar santa fe pat vējstikls īsti nesaplaisā, kad santa fe jau vadītājam kājas noteikti būs salauztas.
un uzliku salīdzināt arī e46, nu defekti krietni mazāki par to pašu santa fe 2015gada.
protams, tie testi nevienmēr ir objektīvi, cik esmu skatījies arī visādus raidījumus, kur autiņus testē savādākos veidos.


-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
walder
18. Aug 2015, 23:34 #5342

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV

Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.
Offline
Driver
18. Aug 2015, 23:38 #5343

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.

Tev tads ir? Iedosi par deshuku izgazt kadu apli un kartigi nestet?

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
sergis15
18. Aug 2015, 23:41 #5344

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 23:39:45 bertons rakstīja:
var jau gudri dirst kas vadaas un kas nevadaas, bet kkaa neviens nerunaa par skilliem. piemeeram tepat Dainiiz ziemaa ar vecu pasuudu un vw busu kraaamee jobnij rot un labaak nekaa 99% dirseeju a citi lielie tejienes gonshkjegi staasta kaa kraamee bet pashi otraa internta logaa meklee kur jaunu riepu nopirkt un disku pa leto izvalceet.

naaks ziema skatiisies kaa users ar m3 kraamee

es kaut kur sākumā teicu, ka pretslīde līkas rokas neglābs
un tagad jāmet pie miera

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
ramex
18. Aug 2015, 23:43 #5345

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


18 Aug 2015, 23:32:52 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 23:19:21 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 23:08:58 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.


krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?

nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi

skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss


atkal nonāc pretrunā pats ar sevi - tas nu tā , ja nepamanīji

ti vienā brīdī piepisies ka bleķi par plānu, kad tev norāda ka reku bija biezi bleķi piepisies ka nemāk būvēt auto un tā tālāk.

tad kā beigās ir ?

Metāls nogurst ar gadiem vai nē?
Ja tomēr nogurst tad par cik % tas zaudē sākotnējo stingību un izturību ?


vēljorojām gribi apgalvot ka 20 gadus vecs auto ir tikpat drošs ka nullīte no salona ?



varbūt mēs nesaprotam viens otra domu.
mans uzskats ir tāds.
piemēram 3šā sērija bmw noteikti tagad ir drošāka un tt, un nav tādas konservbundžas kā lētie ķinīzeri.
es domāju, ka tāds e46 ir drošāks par getz vai kādu auris ar visiem saviem 20gadiem.

ko un kā metāls sagurst to tu man neprasi, to es gribēju uzzināt no tevis, lai tu mani apgaismo.

vai piemēram jaunā 3sā sērija ar tik pat bieziem bleķiem kā e46 būtu neizturīgāka es šaubos.
tomēr materiāls ir nauda, bizness un tt.

tas pats piemērs ir vecie voljoni, tie katafalki, viņi ir tādi tanki ka jebatj.

tikko uzslēdzu vidakus. okei tur bija jaunie droti, bet tai pašā laikā 5sērijai vienādā testā ar santa fe pat vējstikls īsti nesaplaisā, kad santa fe jau vadītājam kājas noteikti būs salauztas.
un uzliku salīdzināt arī e46, nu defekti krietni mazāki par to pašu santa fe 2015gada.
protams, tie testi nevienmēr ir objektīvi, cik esmu skatījies arī visādus raidījumus, kur autiņus testē savādākos veidos.




really ?


http://yourcarangel.com/2012/10/so-you-think-yo...d-volvo-is-safe/

https://youtu.be/emtLLvXrrFs

?

es vēljoprājoām stingri apšaubu ka e46 ir drošaks par 2015 gada santafe

bet okey katrs domā ka domā pasavam es tomēr uzskatu ka ne par velti taisa jaunus auto ar ajunām tehnoloģijām

un tieši to pašu var attiecināt uz stabilitāti nu nestāv lietas uz vietas, samierinaties....

[ Šo ziņu laboja ramex, 18 Aug 2015, 23:45:03 ]

Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:46 #5346

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Testi ir mīzalām. Ja jūs jau pērkot auto domājat par drošību, jūs domājat, ka novākosiet to auto. Tas pats ar laulību līgumu, nahuj tāds jātaisa, ja nu vienīgi taisās šķirties
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:49 #5347

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Varbūt tu vēlies mums izstāstīt cik maksā variātora remonts ?
Offline
m0cis3
18. Aug 2015, 23:50 #5348

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

ja blle naks ziemma ka tad pedejass trijs ziemmas savaj jafelei pat ziemmas riepas nelliku ratta vareju ari janvari raut
Offline
walder
18. Aug 2015, 23:55 #5349

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV


18 Aug 2015, 23:38:15 Driver rakstīja:

18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.

Tev tads ir? Iedosi par deshuku izgazt kadu apli un kartigi nestet?

Pārdots! Koļegai bija kādu laiku tāds, tāpēc bija izdevība iztestēties. Protams, pa 34 pakām es viņu nepirktu...
Offline
Driver
18. Aug 2015, 23:55 #5350

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Normali auto ir tie, kuriem ir laba masa un to deformacijas zonas ir otrs auto.
Tie, kurus interese testi, tie miz no kokiem un stabiem acimredzot


Interesanti butu pobeda vs juke

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:56 #5351

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Viss, ok. Vnk zinu vienu onku, kurš bija starā par variātoru, stāstīja iet jau labi, tā kā trolejbuss, bet cik saprotu, garantijas nebija jau vairs, tapēc ātri vie nostūma tālāk Esot dārgi, btw
Offline
Driver
18. Aug 2015, 23:59 #5352

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


18 Aug 2015, 23:55:10 walder rakstīja:

18 Aug 2015, 23:38:15 Driver rakstīja:

18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.

Tev tads ir? Iedosi par deshuku izgazt kadu apli un kartigi nestet?

Pārdots! Koļegai bija kādu laiku tāds, tāpēc bija izdevība iztestēties. Protams, pa 34 pakām es viņu nepirktu...

Kadu vel жуку par 34k ar 200hp, ja var nopirkt par to naudu lietotu emku

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Driver
19. Aug 2015, 00:06 #5353

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

Sanak, dazi vechi sievas ari prec operativaja
Palieto dazus gadus un atdod atpakal mammai

Tik parasti solita vertiba krasi atskiras no faktsikas, kad dod atpakal un vieglak izpirkt un nogrust pasham. Janu vienigi auto tiek loti regulari regulets odo

P.s. es nekad neesmu iedomajies, ka ne bmw varetu pirkt ari finansu lizinga.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
wxy
19. Aug 2015, 00:08 #5354

Kopš: 14. Oct 2009

Ziņojumi: 1469

Braucu ar: savu auto


19 Aug 2015, 00:06:39 user rakstīja:

18 Aug 2015, 23:43:23 ramex rakstīja:

es vēljoprājoām stingri apšaubu ka e46 ir drošaks par 2015 gada santafe

bet okey katrs domā ka domā pasavam es tomēr uzskatu ka ne par velti taisa jaunus auto ar ajunām tehnoloģijām

un tieši to pašu var attiecināt uz stabilitāti nu nestāv lietas uz vietas, samierinaties....


redz kā ir - ar Santa Fe iebraucot citā auto varbūt būsi lielākā drošībā.. bet nu ar e46 Tu līdz tam citam auto varbūt būtu nobremzējis, varbūt izvairījies... un līkumā, kurā Santa Fe apgāzīsies, Tu aizbrauksi - tāpēc tā drošība ir ļoti nenoteikts jēdziens... un wannabe džipu un džipu vienkārši nekad nevajag stabilitātē salīdzināt ar normālu ielas auto katrs auto paredzēts kam citam


+100, tāpēc vajag pirkt max ātru auto, lai var aizbraukt no visām nelaimēm.
Offline
Lafter
19. Aug 2015, 00:09 #5355

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv

Bomāri braukā ar 20-10 gadīgiem auto un slavē, masturbe uz viņiem. Normāli čaļi auto maina ik pēc 2 gadiem utt. Pajāt.. juke vai kas cits... Viņiem pajāt, taču ko bomāram slavēt??? Nezinu citu izteiksmes veidu lai powers saprastu-bomāri.. standartā pielec... Slavē cik auhujenna kruti ir dzīvot dzīvoklī un braukāt ar eXX... Vienkārsi tāpēc, ka cilvēki nezin, kā ir dzīvot savadāk.. Latiņa ir jātur kkā taču Kkādi tizli teksti par vecenēm un citu huinju.. Tie čaļi kaut ar jaunu Juke braukā... viņi pārsvarā neīrē dzīvokļus, staigā normālu zīmolu apģērbos un viņiem pa lielam ir pie dirsas ar ko braukt... Vienkārši pohuj Cik no jums ir pajāt ar ko braukt? Aizdomājaties, kur esat un kādu huiņu stumjat






-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
shmurger
19. Aug 2015, 00:14 #5356

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


18 Aug 2015, 23:47:20 bertons rakstīja:

18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.


nezinu vai turbo juukam ir vai nav, bet nismo manuaali shtepseleejamais 8-pakaapju xtronic variators ir kaa spied taa IR, nevis automaats n sekundes domaa, kuraa robaa likt un tad n sekundes liek
pagaidām vēl nav sanācis braukt ar auto, kuram būtu tāds automāts, ka varētu teikt - ok manuālā ir sūds. visur ir aizture , slīdošā sajūga sindroms,zemāks robs hujviņzin kas tas tāds, tad kad to vajag. runa ir par ikdienas auto, nevis superdārgiem spooorta auto. ļoti ceru , ka konkrētajam nismo viss ir ok, ar tādu vēl neesmu braucis, tikai ar manuāli
Offline
m0cis3
19. Aug 2015, 00:16 #5357

Kopš: 28. Jul 2015

Ziņojumi: 40

Braucu ar:

norveggis atkal beigtass rengges apostijiess normali dzzeki mauc ar jawu ratta nevis roza dzzuke
Offline
walder
19. Aug 2015, 00:17 #5358

Kopš: 18. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 8567

Braucu ar: 7 seat MPV


18 Aug 2015, 23:58:12 bertons rakstīja:

18 Aug 2015, 23:55:10 walder rakstīja:
Protams, pa 34 pakām es viņu nepirktu...


es pieljauju, ka tu paarrakstijies +10

Sorry, 28 ar max aprīkojumu.
Pa 34 pirka jau citu auto.
Offline
Driver
19. Aug 2015, 00:17 #5359

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 Aug 2015, 00:14:56 shmurger rakstīja:

18 Aug 2015, 23:47:20 bertons rakstīja:

18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.


nezinu vai turbo juukam ir vai nav, bet nismo manuaali shtepseleejamais 8-pakaapju xtronic variators ir kaa spied taa IR, nevis automaats n sekundes domaa, kuraa robaa likt un tad n sekundes liek
pagaidām vēl nav sanācis braukt ar auto, kuram būtu tāds automāts, ka varētu teikt - ok manuālā ir sūds. visur ir aizture , slīdošā sajūga sindroms,zemāks robs hujviņzin kas tas tāds, tad kad to vajag. runa ir par ikdienas auto, nevis superdārgiem spooorta auto. ļoti ceru , ka konkrētajam nismo viss ir ok, ar tādu vēl neesmu braucis, tikai ar manuāli

Baigi atsit uz paakja bazaru, kam patik haotiski raustit robus un regulari mest valja sajugu ari parsledzoties

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
koni4jo
19. Aug 2015, 00:19 #5360

Kopš: 15. Mar 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 4171

Braucu ar: Spāņu Golf un Hūndī...


19 Aug 2015, 00:17:17 Driver rakstīja:

19 Aug 2015, 00:14:56 shmurger rakstīja:

18 Aug 2015, 23:47:20 bertons rakstīja:

18 Aug 2015, 23:34:09 walder rakstīja:
Vēl nepiemineju par to turbo juke automātu, kas sledzās vienkārši ideāli. Parādiet man parastu e46/e39 kam automāts pārslēdzas tik ideāli (īstajos brīžos). Tur vēl laikam bija kaut kādi 3 braukšanas režīmi vai kas tāds, kur varēja to visu pielāgot pēc savām sajūtām. Tehnoloģijas rullē. Karoče, Vilks ķēra ādā
Visus turbojukus ražo japānā.


nezinu vai turbo juukam ir vai nav, bet nismo manuaali shtepseleejamais 8-pakaapju xtronic variators ir kaa spied taa IR, nevis automaats n sekundes domaa, kuraa robaa likt un tad n sekundes liek
pagaidām vēl nav sanācis braukt ar auto, kuram būtu tāds automāts, ka varētu teikt - ok manuālā ir sūds. visur ir aizture , slīdošā sajūga sindroms,zemāks robs hujviņzin kas tas tāds, tad kad to vajag. runa ir par ikdienas auto, nevis superdārgiem spooorta auto. ļoti ceru , ka konkrētajam nismo viss ir ok, ar tādu vēl neesmu braucis, tikai ar manuāli

Baigi atsit uz paakja bazaru, kam patik haotiski raustit robus un regulari mest valja sajugu ari parsledzoties


Iela ir trase (c) Pēteris ar škodu
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo