Online
Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Avārija!
Autors | Ziņojums |
Lafter | 18. Aug 2015, 22:40 |
#5321
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...
nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk
Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
sergis15 | 18. Aug 2015, 22:41 |
#5322
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?
nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti
neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.
punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
Lafter | 18. Aug 2015, 22:41 |
#5323
|
| Kopš: 23. Sep 2007
Ziņojumi: 28686
Braucu ar: wv
|
18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36[ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Aug 2015, 22:43:48 ]
----------------- Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
| Offline | | |
Fruktists | 18. Aug 2015, 22:45 |
#5324
|
| Kopš: 27. Jan 2013
Ziņojumi: 1614
Braucu ar:
|
18 Aug 2015, 22:40:34 Lafter rakstīja:
18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...
nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk
Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi
Salaspils aplim mieru liku jau pirms gadiem 20mit. Tagad galvenā problēma ir meitu izaudzināt tā lai neķerās uz želeju ar e46 | Offline | | |
sergis15 | 18. Aug 2015, 22:49 |
#5325
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
18 Aug 2015, 22:45:34 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:40:34 Lafter rakstīja:
18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...
nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk
Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi
Salaspils aplim mieru liku jau pirms gadiem 20mit. Tagad galvenā problēma ir meitu izaudzināt tā lai neķerās uz želeju ar e46
saved kopā ar oliju
tam jau pačotnāk, kas tur e92?
varēsi izbaudīt pie reizes arī normālu aparātu
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
GTFO | 18. Aug 2015, 22:57 |
#5326
|
| Kopš: 20. May 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 526
Braucu ar: Audi
| Džūkā ir spēks!!! | Offline | | |
dzhonsons | 18. Aug 2015, 22:58 |
#5327
|
| Kopš: 03. Nov 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1133
Braucu ar:
|
18 Aug 2015, 22:49:03 sergis15 rakstīja:
saved kopā ar oliju
tam jau pačotnāk, kas tur e92?
varēsi izbaudīt pie reizes arī normālu aparātu
E60 M5. Ar M3 kaut kas neesot sanācis | Offline | | |
jim-beam | 18. Aug 2015, 23:00 |
#5328
|
| Kopš: 29. Mar 2009
Ziņojumi: 11096
Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp
| Avārijas tabletes būs vēlāk jālieto.... | Offline | | |
|
ramex | 18. Aug 2015, 23:00 |
#5329
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?
nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti
neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.
punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.
krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ? | Offline | | |
968-jk | 18. Aug 2015, 23:07 |
#5330
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13620
Braucu ar: 30niekiem
|
18 Aug 2015, 22:41:52 Lafter rakstīja:
18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36
Un katru gadu pie CSDD vārtiem:"šī drošvien būs pēdējā reize." | Offline | | |
edzhaans | 18. Aug 2015, 23:08 |
#5331
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Krievu pobedai jau nu toč tika izmantotas visādas huiņas kā airbegi, bamperu balkas un vēl nez kas. Biezāks bleķis bija, bet izpildījums bija pilnīgi "plakans". Klemmes pobedai arī leca nost pašas [ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Aug 2015, 23:08:24 ] | Offline | | |
sergis15 | 18. Aug 2015, 23:08 |
#5332
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?
nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti
neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.
punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.
krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?
nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi
skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
sergis15 | 18. Aug 2015, 23:10 |
#5333
|
| Kopš: 05. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 12025
Braucu ar: pikapu
|
18 Aug 2015, 23:07:25 968-jk rakstīja:
18 Aug 2015, 22:41:52 Lafter rakstīja:
18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36
Un katru gadu pie CSDD vārtiem:"šī drošvien būs pēdējā reize."
tā gadu pa gadam un nonāks līdz klasikai vai retro
un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem
----------------- Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
| Offline | | |
streetlife | 18. Aug 2015, 23:12 |
#5334
|
| Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem
Jaa jo semakam nebus jamaksaa nodoklis | Offline | | |
968-jk | 18. Aug 2015, 23:16 |
#5335
|
| Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13620
Braucu ar: 30niekiem
|
18 Aug 2015, 23:12:58 streetlife rakstīja:
un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem
Jaa jo semakam nebus jamaksaa nodoklis
VS nedrīkst būt kurmis racing! | Offline | | |
ramex | 18. Aug 2015, 23:19 |
#5336
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
18 Aug 2015, 23:08:58 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:
18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:
18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?
tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?
nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti
neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.
punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.
krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?
nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi
skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss
atkal nonāc pretrunā pats ar sevi - tas nu tā , ja nepamanīji
ti vienā brīdī piepisies ka bleķi par plānu, kad tev norāda ka reku bija biezi bleķi piepisies ka nemāk būvēt auto un tā tālāk.
tad kā beigās ir ?
Metāls nogurst ar gadiem vai nē?
Ja tomēr nogurst tad par cik % tas zaudē sākotnējo stingību un izturību ?
vēljorojām gribi apgalvot ka 20 gadus vecs auto ir tikpat drošs ka nullīte no salona ?
| Offline | | |
|
edzhaans | 18. Aug 2015, 23:21 |
#5337
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Skatoties kāds auto. Kaut kāda Dacia jau nu nebūs drošāka par 20 gadīgu BMW.
Visi lieli ražoāji tak neliek uzsvaru uz bleķiem, bet konstrukciju, visādiem pasiprinošiem elementiem, balkām pilāros. Maksā jau tie auto tapēc, ka tie iziet NCAP un visādus testus ar augstiem reitingiem. Pārējiem jau arī cena ir atbilstoša, piemeram kaut kādai ladai | Offline | | |
ramex | 18. Aug 2015, 23:23 |
#5338
|
| Kopš: 08. Apr 2010
Ziņojumi: 2403
Braucu ar: H6
|
18 Aug 2015, 23:21:36 edzhaans rakstīja:
Skatoties kāds auto. Kaut kāda Dacia jau nu nebūs drošāka par 20 gadīgu BMW.
Visi lieli ražoāji tak neliek uzsvaru uz bleķiem, bet konstrukciju, visādiem pasiprinošiem elementiem, balkām pilāros. Maksā jau tie auto tapēc, ka tie iziet NCAP un visādus testus ar augstiem reitingiem. Pārējiem jau arī cena ir atbilstoša, piemeram kaut kādai ladai
mhm un saktnēji bija runa par nissan juke vs e46
imho juke nav tomēr taisīts gluži no papīra kā dacia | Offline | | |
edzhaans | 18. Aug 2015, 23:25 |
#5339
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| Es nezinu, sorry, sākotnējā sarunā neiebraucu, kā parasts powerists. Patiesībā man pohuj, es domāju, ka džūks varētu būt drošs, bet piemēram par maziem jaunajiem auto, neesmu pārliecināts (smart).
izmēram tomēr ir nozīme, tiem mazajiem vnk nav kur deformēties | Offline | | |
edzhaans | 18. Aug 2015, 23:27 |
#5340
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
| user tagad izbrauc ar E30. Es domāju, ka jaunajiem auto stabilitāte taisnvirziena kustība masas dēļ, būtu tīri ok. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo
|