Online

Pašreiz BMWPower skatās 117 viesi un 12 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Avārija!

AutorsZiņojums
Lafter
18. Aug 2015, 22:40 #5321

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...

nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk


Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi

-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
sergis15
18. Aug 2015, 22:41 #5322

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
Lafter
18. Aug 2015, 22:41 #5323

Kopš: 23. Sep 2007

Ziņojumi: 28686

Braucu ar: wv


18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36

[ Šo ziņu laboja Lafter, 18 Aug 2015, 22:43:48 ]



-----------------
Gribās pļūtīt? Nejūties novērtēts? Neviens nepievērš uzmanību?
Spied zemāk.
Spama topiks
Jā! Man jūk komati. Tas dēļ ilga perioda komunicējot citās valodās.
Offline
Fruktists
18. Aug 2015, 22:45 #5324

Kopš: 27. Jan 2013

Ziņojumi: 1614

Braucu ar:


18 Aug 2015, 22:40:34 Lafter rakstīja:

18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...

nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk


Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi


Salaspils aplim mieru liku jau pirms gadiem 20mit. Tagad galvenā problēma ir meitu izaudzināt tā lai neķerās uz želeju ar e46
Offline
sergis15
18. Aug 2015, 22:49 #5325

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 22:45:34 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:40:34 Lafter rakstīja:

18 Aug 2015, 22:37:29 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:33:54 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:32:13 Fruktists rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



Nē nekas, samuldējos... Arī BMW jaunos modeļus uz E46 šasijas vēl ražojot. Tik jaunā tipa bleķus apkārt apkarina. Īstenībā tak pokuj pie kāda dzelzsgabala riteņus pieskrūvēt...

nav vienalga, powerā izraus sirdi un teiks, ka jaunā tipa sirdis turās labāk


Vienīgais ar ko 15 gadīgs E46 ir pārāks par džūku ir tas ka ar 15 gadīgu džūku toč nevarēs maziņās driftā koļīt
Liec mieru salaspils aplim un iemācies dzīvi


Salaspils aplim mieru liku jau pirms gadiem 20mit. Tagad galvenā problēma ir meitu izaudzināt tā lai neķerās uz želeju ar e46

saved kopā ar oliju
tam jau pačotnāk, kas tur e92?
varēsi izbaudīt pie reizes arī normālu aparātu

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
GTFO
18. Aug 2015, 22:57 #5326

Kopš: 20. May 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 526

Braucu ar: Audi

Džūkā ir spēks!!!
Offline
dzhonsons
18. Aug 2015, 22:58 #5327

Kopš: 03. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1133

Braucu ar:


18 Aug 2015, 22:49:03 sergis15 rakstīja:

saved kopā ar oliju
tam jau pačotnāk, kas tur e92?
varēsi izbaudīt pie reizes arī normālu aparātu

E60 M5. Ar M3 kaut kas neesot sanācis
Offline
jim-beam
18. Aug 2015, 23:00 #5328

Kopš: 29. Mar 2009

Ziņojumi: 11096

Braucu ar: veļasmašīnu ~300hp

Avārijas tabletes būs vēlāk jālieto....
Offline
ramex
18. Aug 2015, 23:00 #5329

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.


krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?
Offline
968-jk
18. Aug 2015, 23:07 #5330

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13620

Braucu ar: 30niekiem


18 Aug 2015, 22:41:52 Lafter rakstīja:

18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36

Un katru gadu pie CSDD vārtiem:"šī drošvien būs pēdējā reize."
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:08 #5331

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Krievu pobedai jau nu toč tika izmantotas visādas huiņas kā airbegi, bamperu balkas un vēl nez kas. Biezāks bleķis bija, bet izpildījums bija pilnīgi "plakans". Klemmes pobedai arī leca nost pašas

[ Šo ziņu laboja edzhaans, 18 Aug 2015, 23:08:24 ]

Offline
sergis15
18. Aug 2015, 23:08 #5332

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.


krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?

nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi

skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
sergis15
18. Aug 2015, 23:10 #5333

Kopš: 05. Apr 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 12025

Braucu ar: pikapu


18 Aug 2015, 23:07:25 968-jk rakstīja:

18 Aug 2015, 22:41:52 Lafter rakstīja:

18 Aug 2015, 22:39:42 viesulis rakstīja:
Bembisti dalās divās daļās, tiem kam ir nauda un poweristi
E38 , e36

Un katru gadu pie CSDD vārtiem:"šī drošvien būs pēdējā reize."

tā gadu pa gadam un nonāks līdz klasikai vai retro
un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem

-----------------
Brīvības iela 117, Rīga.
GIANT/LIV, SCOTT velosipēdi, remonts un aksesuāri.
PM-Lūgums whatsapp vai 28610399
Offline
streetlife
18. Aug 2015, 23:12 #5334

Kopš: 25. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1255

Braucu ar: 1er



un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem


Jaa jo semakam nebus jamaksaa nodoklis
Offline
968-jk
18. Aug 2015, 23:16 #5335

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13620

Braucu ar: 30niekiem


18 Aug 2015, 23:12:58 streetlife rakstīja:


un tad jau skati viegli iziet būs
vismaz pēc klasikas auto īpašnieku nostāstiem


Jaa jo semakam nebus jamaksaa nodoklis

VS nedrīkst būt kurmis racing!
Offline
ramex
18. Aug 2015, 23:19 #5336

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


18 Aug 2015, 23:08:58 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 23:00:56 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:41:37 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:35:36 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:31:53 sergis15 rakstīja:

18 Aug 2015, 22:29:20 ramex rakstīja:

18 Aug 2015, 22:18:34 sergis15 rakstīja:
nu tad apgaismo mani.
kas tieši materiālā tai šasijai ir mainījies?
karbona šasija vai kas tur jopt?



tu fiziku skolā mācijies vai atsēdēji ?

nu tak sensej, ja mācījies, tad izstāsti



neesmu sensejs - tālu līdz tam man esmu mazliet citu specifiku izvēlējies kur darboties.
Bet elementāri pamati jau tākā jāzin, sāksim kaut vai ar materiālu nogurumu. Jo vairāk konkrētā konstrukcija tiek pakļauta kādiem spēkiem, jo vairāk attiecigi savienojumu vietās rodās brīvkustība, minimāla, bet jo ilgāks laiks paiet jo vairāk tas ietekmē materiālu. 20 gadīga auto būris ļodzās visās iespējamās šuvēs un daudz vairāk ka tiko jauns no rūpnīcas - punkts.

punktu pielikt var.
nesaku ka nepiekrītu ka būris ir mīkstāks palicis.
bet jaunie šķībie droti sastāv no 1mm bieza bleķa un plastmasas, negribas ticēt, ka šamie ahūna stingri ir.


krievu pobeda bij ap 3mm biezi bleķi, teiksi ka drošāks auto par topašu e46 ?

nekad neesmu teicis, ka krieviem ir bijis auto
un nekas arī nav mainījies, kā bija žiguļi tā ir
tajos nekad nav bijuši un laikam arī nebūs normāli drošības pasākumi

skaidrs ir tas, ka mūsdienās ražo lai pie avārijas max absorbē triecienu ar konstrukciju.
bet vai tie jaunie droti ir super stingri hvz
tam tādi testi laikam nav īsti.
ir vnk aplis, izhujāri ar viņu pilnā ručkā, uzstāda laiku un viss


atkal nonāc pretrunā pats ar sevi - tas nu tā , ja nepamanīji

ti vienā brīdī piepisies ka bleķi par plānu, kad tev norāda ka reku bija biezi bleķi piepisies ka nemāk būvēt auto un tā tālāk.

tad kā beigās ir ?

Metāls nogurst ar gadiem vai nē?
Ja tomēr nogurst tad par cik % tas zaudē sākotnējo stingību un izturību ?


vēljorojām gribi apgalvot ka 20 gadus vecs auto ir tikpat drošs ka nullīte no salona ?

Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:21 #5337

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Skatoties kāds auto. Kaut kāda Dacia jau nu nebūs drošāka par 20 gadīgu BMW.
Visi lieli ražoāji tak neliek uzsvaru uz bleķiem, bet konstrukciju, visādiem pasiprinošiem elementiem, balkām pilāros. Maksā jau tie auto tapēc, ka tie iziet NCAP un visādus testus ar augstiem reitingiem. Pārējiem jau arī cena ir atbilstoša, piemeram kaut kādai ladai
Offline
ramex
18. Aug 2015, 23:23 #5338

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


18 Aug 2015, 23:21:36 edzhaans rakstīja:
Skatoties kāds auto. Kaut kāda Dacia jau nu nebūs drošāka par 20 gadīgu BMW.
Visi lieli ražoāji tak neliek uzsvaru uz bleķiem, bet konstrukciju, visādiem pasiprinošiem elementiem, balkām pilāros. Maksā jau tie auto tapēc, ka tie iziet NCAP un visādus testus ar augstiem reitingiem. Pārējiem jau arī cena ir atbilstoša, piemeram kaut kādai ladai


mhm un saktnēji bija runa par nissan juke vs e46

imho juke nav tomēr taisīts gluži no papīra kā dacia
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:25 #5339

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

Es nezinu, sorry, sākotnējā sarunā neiebraucu, kā parasts powerists. Patiesībā man pohuj, es domāju, ka džūks varētu būt drošs, bet piemēram par maziem jaunajiem auto, neesmu pārliecināts (smart).
izmēram tomēr ir nozīme, tiem mazajiem vnk nav kur deformēties
Offline
edzhaans
18. Aug 2015, 23:27 #5340

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 7337

Braucu ar:

user tagad izbrauc ar E30. Es domāju, ka jaunajiem auto stabilitāte taisnvirziena kustība masas dēļ, būtu tīri ok.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo