Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 209 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: Jautājumi spečukiem 14.0

AutorsZiņojums
djmixx
13. Apr 2009, 22:56 #5321

Kopš: 12. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1984

Braucu ar:

Ir kaads specuks masiinas griestu parsusanaa!???
Offline
FunTiK
13. Apr 2009, 23:13 #5322

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: BMW


13 Apr 2009, 22:30:10 Driver rakstīja:

13 Apr 2009, 21:03:06 GatisL rakstīja:
pagajusho nedel nopirku huliganku 84.gada 320, ta ka tas ir mans pirmais bmw tad neko daudz par viniem nezinu un nesaprotu.
gribeju pajautat kas varetu but par iemeslu kapec nerada motora temperaturas datchiks?
iespejams kads vads ir atsprausts kaut kur? jo visi parejie spidometra datchiki strada labi, tikai tas temperaturas stav ka beigts un nekustas. kur vispar ir pats motora temperaturas termometrs? varbut tas nomiris? kadi vel varetu but varianti? spidometru tikko nomainiju, ceru ka tas nav vainigs.

devejs atrodas uz termostata patruboka, tas patruboks ir pieskruvets pie galvas motora priekspusee un vinja ir divi vai tris deveji m20 motoriem, atkariba no gada un dzineja tilpuma.
tev jaskatas uz to deveju, kam pienak viens vienigs vads un ar parastu "mammu" ne divkontaktu stekeri ar metala fiksatoru

A kur tas devējs atrodas uz E34 M50 motoram???
Offline
Driver
13. Apr 2009, 23:19 #5323

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

zem iepludes kolektora

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
FunTiK
13. Apr 2009, 23:22 #5324

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: BMW


13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora

Viņam arī viens vads pienāk???
Offline
uvels
13. Apr 2009, 23:25 #5325

Kopš: 07. Mar 2006

Ziņojumi: 3210

Braucu ar: semaku


13 Apr 2009, 22:56:42 djmixx rakstīja:
Ir kaads specuks masiinas griestu parsusanaa!???

users SUVEJS
Offline
Driver
13. Apr 2009, 23:36 #5326

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


13 Apr 2009, 23:22:57 FunTiK rakstīja:

13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora

Viņam arī viens vads pienāk???

nee divi un deveji ari tur divi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kashelz
13. Apr 2009, 23:55 #5327

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


13 Apr 2009, 12:52:47 Kashelz rakstīja:

13 Apr 2009, 12:48:51 Laurens rakstīja:

13 Apr 2009, 11:03:37 Kashelz rakstīja:
Kaads zin, vai E34 kuzavas ir cinkotas vai nav? Vai vispar ir ar kko apstradaatas, vai arii tur no gadiem atshkjiras? Kaada kraasas gruns buutu vislabaakaa uz tiiraam metaala detaljaam?

Nav tur nekas cinkots, cita apstraade, pie tam diezgan pavirsha. E34 necinkoja, bet meerceeja fosfaata vannaas.

Nu tad kaadu grunti vajag labaak, ar sofroskaabi ta pat vajag metalu apstradaat pirms grunteshanas, nu rusas parveidotaji parsvaraa uz to ir bazeti. Varbut tik teisham svina miiniju maukt virsuu?

Nu auto restauratori un krasotaaji, padalas pieredzee kaa jus darat, lai paarkrasotaas rusainaas vietas ir bez ruusas arii pec pusgada
Offline
FunTiK
14. Apr 2009, 00:02 #5328

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 90

Braucu ar: BMW


13 Apr 2009, 23:36:42 Driver rakstīja:

13 Apr 2009, 23:22:57 FunTiK rakstīja:

13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora

Viņam arī viens vads pienāk???

nee divi un deveji ari tur divi

Tad laikam tas kurš man vajadzīgs būs otrais no eļļas filtra, jā!?!
Offline
diizelis
14. Apr 2009, 00:09 #5329

Kopš: 01. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2530

Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju

njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok..
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 00:17 #5330

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


14 Apr 2009, 00:09:58 diizelis rakstīja:
njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok..

Saac iekraat naudinju jaunam sajuugam, tas ir sajuga komplektam, simtomi sakumaa taadi, bet velaak bus arii uzsakot un mierigi braucot ka abaroti kaap, a uz priekshu neiet
Offline
diizelis
14. Apr 2009, 00:24 #5331

Kopš: 01. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2530

Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju


14 Apr 2009, 00:17:21 Kashelz rakstīja:

14 Apr 2009, 00:09:58 diizelis rakstīja:
njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok..

Saac iekraat naudinju jaunam sajuugam, tas ir sajuga komplektam, simtomi sakumaa taadi, bet velaak bus arii uzsakot un mierigi braucot ka abaroti kaap, a uz priekshu neiet

laikam e39 525d nav lets prieks
Offline
oshonkuls
14. Apr 2009, 01:27 #5332

Kopš: 21. Oct 2007

Ziņojumi: 976

Braucu ar: Competition

Nebūs tieši par BMW, bet par Volgo 850... Itkā esot oriģinālā gāzes iekārta, kas nākusi jau no rūpnīcas, slēdzas iekšā pēc 2k abarotiem. To draņķa iekārtu var labi izravēt ārā, ka viss pēc tam strādā kā nākas
Offline
ARw
14. Apr 2009, 09:10 #5333

Kopš: 31. Aug 2007

No: Liepāja

Ziņojumi: 2680

Braucu ar: E30 TURBO, Hilux

Tas nav saistīts saustarpeji! Kāds sakars reduktoram ar riepu novietojumu pret zemi?
Un ja liek bloķi tad prekškam vispār tādu savērsumu taisīt?

-----------------
BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM
Offline
Didzis
14. Apr 2009, 09:34 #5334

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)

Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.

Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē

Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?

Ceru, ka ideju sapratāt.


-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
koijotss
14. Apr 2009, 09:36 #5335

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


14 Apr 2009, 01:27:14 oshonkuls rakstīja:
Nebūs tieši par BMW, bet par Volgo 850... Itkā esot oriģinālā gāzes iekārta, kas nākusi jau no rūpnīcas, slēdzas iekšā pēc 2k abarotiem. To draņķa iekārtu var labi izravēt ārā, ka viss pēc tam strādā kā nākas

kas vainas gāzes iekārtai ? Var izravēt un strādās tāpat kā normāla mašķina bez gāzes, vajag izraut dod ziņu

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
HE9600
14. Apr 2009, 09:39 #5336

Kopš: 06. Jan 2005

No: Līvāni

Ziņojumi: 2455

Braucu ar: Veciem BMW


14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.

Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē

Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?

Ceru, ka ideju sapratāt.



parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers.
Offline
Didzis
14. Apr 2009, 09:44 #5337

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


14 Apr 2009, 09:39:11 Agnisr rakstīja:

14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.

Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē

Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?

Ceru, ka ideju sapratāt.



parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers.


man bij lielajā korpusā... tātad nošāvu greizi...

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline
IELEJAM
14. Apr 2009, 09:59 #5338

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Kāds/kādi ir optimāli vasaras riepas izmēri uz R17 8J diska?
Offline
Kashelz
14. Apr 2009, 10:01 #5339

Kopš: 09. Sep 2005

No: Kuldīga

Ziņojumi: 2178

Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E


14 Apr 2009, 09:59:41 IELEJAM rakstīja:
Kāds/kādi ir optimāli vasaras riepas izmēri uz R17 8J diska?

Liec 225/45 R17 uz bus labi!
Offline
Didzis
14. Apr 2009, 10:17 #5340

Kopš: 04. Dec 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 7247

Braucu ar: Prāmi B-)


14 Apr 2009, 09:44:35 Didzis rakstīja:

14 Apr 2009, 09:39:11 Agnisr rakstīja:

14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.

Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē

Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?

Ceru, ka ideju sapratāt.



parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers.


man bij lielajā korpusā... tātad nošāvu greizi...


Uz kura gada un kādiem e30 naca tas "mazais" starteris ?

-----------------
http://www.licessories.lv/
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo