Autors | Ziņojums |
djmixx | 13. Apr 2009, 22:56 |
#5321
|
|
Kopš: 12. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1984
Braucu ar:
| Ir kaads specuks masiinas griestu parsusanaa!??? |
Offline | |
|
FunTiK | 13. Apr 2009, 23:13 |
#5322
|
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 90
Braucu ar: BMW
|
13 Apr 2009, 22:30:10 Driver rakstīja:
13 Apr 2009, 21:03:06 GatisL rakstīja:
pagajusho nedel nopirku huliganku 84.gada 320, ta ka tas ir mans pirmais bmw tad neko daudz par viniem nezinu un nesaprotu.
gribeju pajautat kas varetu but par iemeslu kapec nerada motora temperaturas datchiks?
iespejams kads vads ir atsprausts kaut kur? jo visi parejie spidometra datchiki strada labi, tikai tas temperaturas stav ka beigts un nekustas. kur vispar ir pats motora temperaturas termometrs? varbut tas nomiris? kadi vel varetu but varianti? spidometru tikko nomainiju, ceru ka tas nav vainigs.
devejs atrodas uz termostata patruboka, tas patruboks ir pieskruvets pie galvas motora priekspusee un vinja ir divi vai tris deveji m20 motoriem, atkariba no gada un dzineja tilpuma.
tev jaskatas uz to deveju, kam pienak viens vienigs vads un ar parastu "mammu" ne divkontaktu stekeri ar metala fiksatoru
A kur tas devējs atrodas uz E34 M50 motoram??? |
Offline | |
|
Driver | 13. Apr 2009, 23:19 |
#5323
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| zem iepludes kolektora
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
FunTiK | 13. Apr 2009, 23:22 |
#5324
|
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 90
Braucu ar: BMW
|
13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora
Viņam arī viens vads pienāk??? |
Offline | |
|
uvels | 13. Apr 2009, 23:25 |
#5325
|
|
Kopš: 07. Mar 2006
Ziņojumi: 3210
Braucu ar: semaku
|
13 Apr 2009, 22:56:42 djmixx rakstīja:
Ir kaads specuks masiinas griestu parsusanaa!???
users SUVEJS |
Offline | |
|
Driver | 13. Apr 2009, 23:36 |
#5326
|
|
Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
13 Apr 2009, 23:22:57 FunTiK rakstīja:
13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora
Viņam arī viens vads pienāk???
nee divi un deveji ari tur divi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
|
Offline | |
|
Kashelz | 13. Apr 2009, 23:55 |
#5327
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
13 Apr 2009, 12:52:47 Kashelz rakstīja:
13 Apr 2009, 12:48:51 Laurens rakstīja:
13 Apr 2009, 11:03:37 Kashelz rakstīja:
Kaads zin, vai E34 kuzavas ir cinkotas vai nav? Vai vispar ir ar kko apstradaatas, vai arii tur no gadiem atshkjiras? Kaada kraasas gruns buutu vislabaakaa uz tiiraam metaala detaljaam?
Nav tur nekas cinkots, cita apstraade, pie tam diezgan pavirsha. E34 necinkoja, bet meerceeja fosfaata vannaas.
Nu tad kaadu grunti vajag labaak, ar sofroskaabi ta pat vajag metalu apstradaat pirms grunteshanas, nu rusas parveidotaji parsvaraa uz to ir bazeti. Varbut tik teisham svina miiniju maukt virsuu?
Nu auto restauratori un krasotaaji, padalas pieredzee kaa jus darat, lai paarkrasotaas rusainaas vietas ir bez ruusas arii pec pusgada |
Offline | |
|
FunTiK | 14. Apr 2009, 00:02 |
#5328
|
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 90
Braucu ar: BMW
|
13 Apr 2009, 23:36:42 Driver rakstīja:
13 Apr 2009, 23:22:57 FunTiK rakstīja:
13 Apr 2009, 23:19:19 Driver rakstīja:
zem iepludes kolektora
Viņam arī viens vads pienāk???
nee divi un deveji ari tur divi
Tad laikam tas kurš man vajadzīgs būs otrais no eļļas filtra, jā!?! |
Offline | |
|
|
diizelis | 14. Apr 2009, 00:09 |
#5329
|
|
Kopš: 01. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2530
Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju
| njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok.. |
Offline | |
|
Kashelz | 14. Apr 2009, 00:17 |
#5330
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
14 Apr 2009, 00:09:58 diizelis rakstīja:
njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok..
Saac iekraat naudinju jaunam sajuugam, tas ir sajuga komplektam, simtomi sakumaa taadi, bet velaak bus arii uzsakot un mierigi braucot ka abaroti kaap, a uz priekshu neiet |
Offline | |
|
diizelis | 14. Apr 2009, 00:24 |
#5331
|
|
Kopš: 01. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2530
Braucu ar: e39 / gsxr K5 /solariju
|
14 Apr 2009, 00:17:21 Kashelz rakstīja:
14 Apr 2009, 00:09:58 diizelis rakstīja:
njā jautājums tāds.. itkā slīd sajūgs.. Bet tas notiek tikai stiepjot , pārmetoties trešajā ātrumā viņš sākumā izslīd.. šodien izstiepjot trešo ātrumu, iemetot ceturtajā notika tas pats.. visam sajūgam varētu būt kirdik, jeb kkas pa mazam arī ?? nebraucot testā itkā viss ir ok..
Saac iekraat naudinju jaunam sajuugam, tas ir sajuga komplektam, simtomi sakumaa taadi, bet velaak bus arii uzsakot un mierigi braucot ka abaroti kaap, a uz priekshu neiet
laikam e39 525d nav lets prieks |
Offline | |
|
oshonkuls | 14. Apr 2009, 01:27 |
#5332
|
|
Kopš: 21. Oct 2007
Ziņojumi: 976
Braucu ar: Competition
| Nebūs tieši par BMW, bet par Volgo 850... Itkā esot oriģinālā gāzes iekārta, kas nākusi jau no rūpnīcas, slēdzas iekšā pēc 2k abarotiem. To draņķa iekārtu var labi izravēt ārā, ka viss pēc tam strādā kā nākas |
Offline | |
|
ARw | 14. Apr 2009, 09:10 |
#5333
|
|
Kopš: 31. Aug 2007
No: Liepāja
Ziņojumi: 2680
Braucu ar: E30 TURBO, Hilux
| Tas nav saistīts saustarpeji! Kāds sakars reduktoram ar riepu novietojumu pret zemi?
Un ja liek bloķi tad prekškam vispār tādu savērsumu taisīt?
----------------- BMW daļas E36,E46,E39,E60,E61,E53! PM |
Offline | |
|
Didzis | 14. Apr 2009, 09:34 |
#5334
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
| Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.
Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē
Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?
Ceru, ka ideju sapratāt.
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
koijotss | 14. Apr 2009, 09:36 |
#5335
|
|
Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
14 Apr 2009, 01:27:14 oshonkuls rakstīja:
Nebūs tieši par BMW, bet par Volgo 850... Itkā esot oriģinālā gāzes iekārta, kas nākusi jau no rūpnīcas, slēdzas iekšā pēc 2k abarotiem. To draņķa iekārtu var labi izravēt ārā, ka viss pēc tam strādā kā nākas
kas vainas gāzes iekārtai ? Var izravēt un strādās tāpat kā normāla mašķina bez gāzes, vajag izraut dod ziņu
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija |
Offline | |
|
HE9600 | 14. Apr 2009, 09:39 |
#5336
|
|
Kopš: 06. Jan 2005
No: Līvāni
Ziņojumi: 2455
Braucu ar: Veciem BMW
|
14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.
Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē
Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?
Ceru, ka ideju sapratāt.
parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers. |
Offline | |
|
|
Didzis | 14. Apr 2009, 09:44 |
#5337
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
14 Apr 2009, 09:39:11 Agnisr rakstīja:
14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.
Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē
Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?
Ceru, ka ideju sapratāt.
parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers.
man bij lielajā korpusā... tātad nošāvu greizi...
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|
IELEJAM | 14. Apr 2009, 09:59 |
#5338
|
|
Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Kāds/kādi ir optimāli vasaras riepas izmēri uz R17 8J diska? |
Offline | |
|
Kashelz | 14. Apr 2009, 10:01 |
#5339
|
|
Kopš: 09. Sep 2005
No: Kuldīga
Ziņojumi: 2178
Braucu ar: E34 2.5i 24v, Suzuki GSX750E
|
14 Apr 2009, 09:59:41 IELEJAM rakstīja:
Kāds/kādi ir optimāli vasaras riepas izmēri uz R17 8J diska?
Liec 225/45 R17 uz bus labi! |
Offline | |
|
Didzis | 14. Apr 2009, 10:17 |
#5340
|
|
Kopš: 04. Dec 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7247
Braucu ar: Prāmi B-)
|
14 Apr 2009, 09:44:35 Didzis rakstīja:
14 Apr 2009, 09:39:11 Agnisr rakstīja:
14 Apr 2009, 09:34:46 Didzis rakstīja:
Kurš izstāstīs nianses par M50B25 motoru un M20B23 spararatu.
Spararats, kurvis un sajūgs uz M50 uzilen viss kā nākas. Starterim no M20 startera jāuzliek bendiks... bet uzliekot bendiksu tas ~4mm paliek sazobē
Varbūt no m20 startera vēl kaut kas ir jāadaptē?
Ceru, ka ideju sapratāt.
parasti liek vienk m20 "mazo" starteri un miers.
man bij lielajā korpusā... tātad nošāvu greizi...
Uz kura gada un kādiem e30 naca tas "mazais" starteris ?
----------------- http://www.licessories.lv/ |
Offline | |
|