Autors | Ziņojums |
Ch | 15. Nov 2016, 16:53 |
#5301
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
15 Nov 2016, 15:20:11 @ramex rakstīja:
15 Nov 2016, 15:14:12 @bertons rakstīja:
kaut vai par taam pashaam 20 minuuteem - aviokompaanijas nereti paardod biljetes ar 30-40 min connection time. 20 min delay pirmajaa legaa automaatiski noziimee missed flight ja vien otrs ar nav delayed. bet dirseejiem kuri nekad nav lidojushi un nelidos tas vareetu buut arii nebuutiski
20 min delay pirmā flight startā ne vienmēr nozīmē ka galā ar ir 20 min vēlāk. pieber ogles un ir laikā vai pat 5 min pirms.
PS lidojis esmu pietiekami un attiecīgu situāciju piedzīvojis ne reizi vien
neko nepieber. Vai nu tepat pieminētais džetstrīims vai BT prikoli ar extra lidojuma ilgumu :most_punctual_airline: :mēram_punctuality_no_arrival: |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 16:59 |
#5302
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
15 Nov 2016, 16:46:26 @Ch rakstīja:
747-400 un 747-8 nav absoluti nekādas starpības komfortā - visu nosaka LOPA, kādu katra kompānija ir ieviesusi. Kāda ražotāja beņķi, kāds pitch utt.
Jā un nē, ja Tu lidosi ar Cathay 747-8 tad komforts būs visai nosacīts ja ar LH, tad vismaz biznesa klasē būs pozitīvi iespaidi turpmākiem N gadiem. Un iespējams pēc tam būsi ļoti kristisks pret cita servisa līmeņa kompānijām kā Bertona k-gs. [ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 17:04:02 ] |
Offline | |
|
Ch | 15. Nov 2016, 17:06 |
#5303
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
15 Nov 2016, 16:59:27 @Hirschenhof rakstīja:
15 Nov 2016, 16:46:26 @Ch rakstīja:
747-400 un 747-8 nav absoluti nekādas starpības komfortā - visu nosaka LOPA, kādu katra kompānija ir ieviesusi. Kāda ražotāja beņķi, kāds pitch utt.
Jā un nē, ja Tu lidosi ar Cathay 747-8 tad komforts būs visai nosacīts ja ar LH, tad vismaz biznesa klasē būs pozitīvi iespaidi turpmākiem N gadiem. Un iespējams pēc tam būsi ļoti kristisks pret cita servisa līmeņa kompānijām kā Bertona k-gs.
es Tev saku to, ka tas kādi krēsli ir katrā lidmašīnā ir atkarīgs no operatora, nevis ražotāja. Ir protams, defaultie beņķi, bet pirmkārt reti kuri viņus izmanto (it sevišķi ne-jaunām lidmašīnām), otrkārt arī jaunu lidmašīnu ņemot tur ir dažādas opcijas beņķiem un dažādas konfigurācijas.. |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 17:11 |
#5304
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Protams, Tev taisnība un to visu nosaka katra kompānija pati savās specenēs un pat reizēm tās papildina. Piem., labā ziņa ir tā, ka drīz LH būs FlyNet arī Eiropas reisos un tas jau ir ļoti forši.
Es vairāk par to, ka 747-8 pārsvarā pagaidām ir kā F (cargo) modelis. Tikai dažas kompānijas lieto kā I versiju. Tas tā, liriska atkāpe.[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 17:59:40 ] |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 17:55 |
#5305
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Pazaudēju pavedienu, my bad
[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 17:58:06 ] |
Offline | |
|
Marteens | 15. Nov 2016, 18:05 |
#5306
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| tds chernis
lidojiet ar swissair ...piedzerties un norities var. Nebus jachikst
p.s. padargi
aplausus dzirdu tajos reisos kur valdoshais kontingents ir gasterbaiters.[ Šo ziņu laboja Marteens, 15 Nov 2016, 18:08:27 ] |
Offline | |
|
Ch | 15. Nov 2016, 18:56 |
#5307
|
|
Kopš: 08. Jan 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 4340
Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d
|
15 Nov 2016, 18:05:40 @Marteens rakstīja:
tds chernis
lidojiet ar swissair ...piedzerties un norities var. Nebus jachikst
p.s. padargi
aplausus dzirdu tajos reisos kur valdoshais kontingents ir gasterbaiters.
+ Swisaa ir CS100 |
Offline | |
|
e34 | 15. Nov 2016, 19:37 |
#5308
|
|
Kopš: 11. Feb 2004
Ziņojumi: 4016
Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL
| LH 747-4 vecie platie un pufīgie krēsli ir čumi komfortīgāki kā jaunie šmaugie un plānie viņiem iekš 747-8 |
Offline | |
|
|
Marteens | 15. Nov 2016, 20:24 |
#5309
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Kursh no jums ir janis eglitis?
Berton? |
Offline | |
|
arizah | 15. Nov 2016, 20:27 |
#5310
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
15 Nov 2016, 18:05:40 @Marteens rakstīja:
p.s. padargi
bertonam tas automātiski neder, jo viņam 5 eur par ūdeni jau par dārgu. |
Offline | |
|
Marteens | 15. Nov 2016, 20:49 |
#5311
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
|
15 Nov 2016, 20:27:15 @arizah rakstīja:
15 Nov 2016, 18:05:40 @Marteens rakstīja:
p.s. padargi
bertonam tas automātiski neder, jo viņam 5 eur par ūdeni jau par dārgu.
Bet dzer cik lien |
Offline | |
|
Marteens | 15. Nov 2016, 21:16 |
#5312
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Es tik pajautaju...sizhetu pa tv radija.
P.s. no vines uz berni plashi var noesties. Pern vismaz taa bija. |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 22:05 |
#5313
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
15 Nov 2016, 19:37:29 @e34 rakstīja:
LH 747-4 vecie platie un pufīgie krēsli ir čumi komfortīgāki kā jaunie šmaugie un plānie viņiem iekš 747-8
Nu, tā jau ir vēsture, jo jaunajiem Recaro sēdekļiem tagad jābūt visās, arī vecajās LH lidmašīnās. Protams, runa ir par papildus iegūtām rindām
[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 22:06:22 ] |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 22:08 |
#5314
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
|
15 Nov 2016, 21:10:53 @bertons rakstīja:
Ar swissu ir lidots.
Kāds vēl Lauda Air atcerās ?
P.S. Vislabāk baro (baroja) Turkish, Business Class ir vienkārši kaut reizi dzīvē jāizmēģina [ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 22:12:22 ] |
Offline | |
|
arizah | 15. Nov 2016, 22:10 |
#5315
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
| es nesaprotu, jūs ar tām lidmašīnām lidojat, vai paēst tur dodaties? Es zinu Rīgā daudz vietas, kur vēl labāk uzņemt pārtiku, ja nu tik baigs izsalkums |
Offline | |
|
Hirschenhof | 15. Nov 2016, 22:11 |
#5316
|
|
Kopš: 07. May 2013
Ziņojumi: 658
Braucu ar: SL 500
| Cilvēks ir iespējams vienīgā dzīvā būtne, kas lidojot var ieturēt siltu maltīti
no Loriot, vācu režisors un satīriķis.[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 22:14:30 ] |
Offline | |
|
|
Marteens | 15. Nov 2016, 22:12 |
#5317
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Es dalos pieredze. Nekad skaidra lidmashina nekapju. Tapec svarigs ari servis |
Offline | |
|
arizah | 15. Nov 2016, 22:23 |
#5318
|
|
Kopš: 17. Nov 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 11323
Braucu ar: 43
|
15 Nov 2016, 22:12:42 @Marteens rakstīja:
Es dalos pieredze. Nekad skaidra lidmashina nekapju. Tapec svarigs ari servis
šajā sakarā man aizķērās kā viens kanādietis, kuram palaimējās būt reisā AC143 (tautā plašāk pazīstams ar segvārdu Gimli Glider), stāstīja - tad, kad viņš saprata, ka kabīne tiek gatavota emergency landingam, dzinēji sen vairs negriezās, viņš nožēloja to, ka bija paņēmis tos divus drinkus. Jo skaidrs, ka būs crashlandings un, iespējams, viņa pareiza reakcija līdz pat sekundes daļai izšķirs dzīvību/nāvi.
uz veselību [ Šo ziņu laboja arizah, 15 Nov 2016, 22:24:01 ] |
Offline | |
|
Marteens | 15. Nov 2016, 22:26 |
#5319
|
|
Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 10806
Braucu ar:
| Nepaliec sikumains pamegini ukrainas aviolinijas.
Es netieku skaidriba....ka AF uztic viniem svus klientus[ Šo ziņu laboja Marteens, 15 Nov 2016, 22:28:18 ] |
Offline | |
|
subaru | 15. Nov 2016, 22:39 |
#5320
|
|
Kopš: 17. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 10297
Braucu ar: rokām uz stūres
| par to kavēšanos - kas skaitās departure time?
brīdis, kad ļopaks izkustas no vietas?
ta, ka tur 10 minūtes hujārī pa lidostu, tas viss iet lidojuma laikā?
rekur šorīt nevien ogles nekur nebēra:
https://www.flightradar24.com/data/flights/bt101/#b9e2b0d
p.s. - landing time tas ir kad pieskaras zemei, vai kad pasažieri sāk velies ārā?
za to atpakaļceļā samainīja ļopaku un viss notika raitāk https://www.flightradar24.com/data/flights/bt110/#b9f8d12 |
Offline | |
|