Online

Pašreiz BMWPower skatās 193 viesi un 11 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF filtra izņemšana (nabagu topiks)

AutorsZiņojums
pekinens
14. May 2015, 20:17 #54

Kopš: 10. Nov 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 980

Braucu ar: e30; e87

ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt?
Offline
Jonix
14. May 2015, 20:40 #55

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


14 May 2015, 20:17:31 pekinens rakstīja:
ir sprinters ar euro 5. pagaidām viss labi. ir jēga ņemt laukā? un ja ir, tad kur to labāk darīt?
Kamēr ir ok, nav vajadzības ņemt laukā.
Kad patēriņš sāk palielināties, tad jāatbrīvojas.

Sprinteriem, Crafteriem tā pat kā citiem B/C kategorijas komerctransportiem regulāri programmēju DPF. Arī ar Delphi un Siemens vadības blokiem

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Delerium
14. May 2015, 21:44 #56

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

Pēc vairāku cilvēku ieteikumiem pirms paris nedeļām pie Kaross tika izņemts DPF man Zafirai. patēriņš uz sosejas nemainijās un palika ap 5,5l bet pilsētā nokritās par 1.5l/100km. no 8,5l uz 6.8-7l
man regeneracija notikaas parak bieži (100-150km pilsētas režīmā) tapēc pēc iespējas ātrāk gribēju no tā atbrīvoties.
kopuma liekas ka viss ir ļoti labi, nekādu melnu dūmu nav un Ikarusa kvepu smakas arī nav!

[ Šo ziņu laboja Delerium, 14 May 2015, 21:45:45 ]

Offline
beerzinsh
14. May 2015, 22:01 #57

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


14 May 2015, 21:44:56 Delerium rakstīja:
Pēc vairāku cilvēku ieteikumiem pirms paris nedeļām pie Kaross tika izņemts DPF man Zafirai. patēriņš uz sosejas nemainijās un palika ap 5,5l bet pilsētā nokritās par 1.5l/100km. no 8,5l uz 6.8-7l
man regeneracija notikaas parak bieži (100-150km pilsētas režīmā) tapēc pēc iespējas ātrāk gribēju no tā atbrīvoties.
kopuma liekas ka viss ir ļoti labi, nekādu melnu dūmu nav un Ikarusa kvepu smakas arī nav!


EGR atstāji jeb arī izprogrammēji??? Vēl kolektora dēļ var būt problēmas, ja 150 Zs versija???
Offline
Delerium
14. May 2015, 22:05 #58

Kopš: 29. Apr 2004

No: Sigulda

Ziņojumi: 8302

Braucu ar: Alfa Romeo 159, Ford S-max, Saab 900 cabrio

vairs neko..
jaaprasa Karossam, kas tika darits. es meedzu uzticeties cilvekiem. ja saka ka buus labi, tad buus labi
man 1.7cdti 125zs

[ Šo ziņu laboja Delerium, 14 May 2015, 22:06:39 ]

Offline
beerzinsh
14. May 2015, 22:12 #59

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


14 May 2015, 22:05:00 Delerium rakstīja:
vairs neko..
jaaprasa Karossam, kas tika darits. es meedzu uzticeties cilvekiem. ja saka ka buus labi, tad buus labi
man 1.7cdti 125zs


Sk! Tad jau Denso sistēma, tur ar kolektoru mazāk problēmu!
Offline
viesulis
18. May 2015, 22:15 #60

Kopš: 04. Mar 2007

Ziņojumi: 16792

Braucu ar: Volvo un Volvo

Cik B6 passātam maksā DPF izgriešana?
Offline
Jonix
18. May 2015, 23:43 #61

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Kādam dzinējam? PD vai CR? Divas dažādas vadības bloku paaudzes, ļoti atšķirīgākas cenas!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
operators
19. May 2015, 09:06 #62

Kopš: 25. Mar 2015

Ziņojumi: 13

Braucu ar: Octavia RS

Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.
Offline
Lauriits
19. May 2015, 09:13 #63

Kopš: 23. Jan 2008

No: Saldus

Ziņojumi: 205

Braucu ar: E91; S203; XC70; E46

Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet?
Offline
Jonix
19. May 2015, 09:25 #64

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 May 2015, 09:13:14 Lauriits rakstīja:
Toyotas d-cat motoram nevar dpf amputeet?
Šobrīd tikai emulatori.
Pat tie, kuri sola "pārprogrammēt" uzliek emulatoru. Tikko bija gadījums ar šokētu klientu no vienas Mārupes iestādes



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Jonix
19. May 2015, 09:26 #65

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67


19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.

Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!

-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
Driver
19. May 2015, 09:30 #66

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


19 May 2015, 09:26:14 Jonix rakstīja:

19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.

Arī smakai ir risinājumi, ja tas ir būtisks jautājums!

Vislabakais risinajums smakai ir auto noslapet, vairs nedarbinat un nopirkt citu ar benzina dzineju.

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Kaross
19. May 2015, 11:07 #67

Kopš: 21. Oct 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 4361

Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2


19 May 2015, 09:06:04 operators rakstīja:
Padalīšos ar pieredzi- pagāšnedēļ man Škodai tika izņemts. 2.0tdi 125kw PD, samaksāju 250 eiro, liekas ka pagaidām labākais ieguldījums ko esmu veicis automašīnai. Auto palika atsaucīgāks pie zemiem apgriezieniem līdz 2,5k, nekas nekūp utt. Par degvielas patēriņu pašreiz nemāku teikt kompis rāda vairāk, bet tas gan jau tāpēc ka viņu noresetoja. Smird gan pēc ikarusa- vienu rītu sildot auto apgāju riņķi un sajutu smirdekli no izpūtēja Bet nu speciāli neko neostot nekādu smaku nejūt. Smirdēja vairāk kad DPF taisīja piespiedu reģenerāciju pilsētā, to arī salonā varēja just ja logs bija vaļā.



Prieks par apmierinātu klientu!

-----------------
Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
Offline
Montana
19. May 2015, 11:27 #68

Kopš: 27. Jan 2008

Ziņojumi: 10705

Braucu ar: Šahs un mats !

jautājums visiem filtristiem - nah jūs nebraucat uz LT to sūdu izgriezt un izprogrammēt ?
1) jums vēl piemaksā 15-30 EUR (sanāk atsist degvielu turp atpakaļ)
2) izdara to tūlīt un uz reiz bez jebkādiem mistiskiem 3 nedēļu pierakstiem
3) pilnīgi par velti bonusā uzšuj kompim čipu ar cik zirgiem jūs tur gribat, laikam pāris kartes uz dzinēju ir.

vienīgais mīnuss, ka jāpisās līdz šauļiem/panavežiem/kauņai
Offline
Jonix
19. May 2015, 12:52 #69

Kopš: 02. May 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 623

Braucu ar: 43 68 69 70 74 75 6E 69 6E 67

Jā, pārdevējiem tas ir izdevīgi. Rumbulā šis pasākums maksā 110€!

BET!
Pēc tam vajag rēķināties ar to, ka visi dzinēja drošības režīmi ir izdzēsti, un kļūdas arī vairāk vispār nerādīs, kaut vai izņem dzinēju.
Lūk, reāli piemēri.

Kādēļ? Tādēļ, ka šādā līmenī vari izdarīt pats. Izmanto programmas: Volta, EcuSafe un halturē

Savukārt kvalitatīvs darbs ir tāds, kad reģenerācijas tiek pilnībā apturētas, neceļas eļļas līmenis, nekūp, perfekti strādā diagnostika un dzinēja drošības aizsardzības - tieši tā, kā automašīnām bez kvēpu filtra.
Tādu lielākoties var izdarīt tikai manuāli kodā - izejot cauri visai programmai, lai atrastu katru niansi, katru sīkumu un nesabojātu ko svarīgu.

[ Šo ziņu laboja Jonix, 19 May 2015, 12:57:55 ]



-----------------
www.Remap.lv Chiptuning
www.dpf-serviss.lv - DPF, FAP, OPF sistēmu diagnostika un remonts.
----------------
• Jaudas palielināšana - individuāls regulējums katram, arī projektauto
• AdBlue, EGR, Flaps
• DPF serviss
• Immo off
Offline
funkyasshit
19. May 2015, 12:56 #70

Kopš: 13. Aug 2014

Ziņojumi: 3480

Braucu ar: E46 330i

Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?
Offline
smudo
19. May 2015, 13:29 #71

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3630

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT
Offline
PASSATizhi
19. May 2015, 13:33 #72

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


19 May 2015, 13:29:56 smudo rakstīja:

19 May 2015, 12:56:34 funkyasshit rakstīja:
Kāpēc jābrauc ar dīzeli, ja jāņem/jāprogrammē nost EGR/DPF un tad vēl jāizdomā kādi risinājumi, lai samazinātu smakas?


Pienemu, ka tas ir retorisks jautajums
Tapat var jautat:
Kapec jabrauc ar gazi?
Kapec japerk lietots auto?
Kapec liek lietotas riepas?

P.S. Nav man benzina auto uzlikta gaze, nekad neesmu licis lietotas riepas. Uz so postu var neatbildet un jauztver ka OT

vecīt, tev jādzēšas ārā. tu šeit galīgi neiederies
Offline
depo
19. May 2015, 13:39 #73

Kopš: 09. Jan 2006

Ziņojumi: 20943

Braucu ar: Zirgu

Vo vo, oligarhs Ej tusē citur, ar sev līdzīgiem - šeit apgrozās powera vietējā elite - kuri brauc ar lietotām riepām +balonu ar pirdienu zapaskas vietā.

[ Šo ziņu laboja depo, 19 May 2015, 13:39:18 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo