Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 231 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » FLEIMS

Tēma: Šeit bija topiks (Kaspich, DM-101)

AutorsZiņojums
Labais1234567891
09. Nov 2020, 21:57 #5281

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

ta jau domaju.

vienigais ko šis zelta eksperts par tdi var paspridzinat ir skabs purkšķītis piešmekātajos pantalonos

[ Šo ziņu laboja Labais1234567891, 09 Nov 2020, 21:58:13 ]

Offline
Labais1234567891
09. Nov 2020, 22:08 #5282

Kopš: 03. Sep 2020

Ziņojumi: 944

Braucu ar: Teslu

es saprotu ka tavs ego lido kaut kur mākoņos un tā ir slimība - to sauc par narcismu. tev tā slimībiņa plaukst un zeļ dārgais draugs...
Offline
CP17
09. Nov 2020, 22:20 #5283

Kopš: 17. Dec 2002

No: Zilupe

Ziņojumi: 17

Braucu ar: Sargenģeli


09 Nov 2020, 20:28:26 @HiJaCKeR rakstīja:

09 Nov 2020, 20:23:30 @uldens1 rakstīja:

09 Nov 2020, 20:12:46 @HiJaCKeR rakstīja:

09 Nov 2020, 20:02:23 @uldens1 rakstīja:

09 Nov 2020, 19:25:03 @HiJaCKeR rakstīja:

08 Nov 2020, 22:58:58 @uldens1 rakstīja:
Links

noskatījos filmiņu. pagājušajā gadsimta 30 gados izlaida 1,2 litru dzinēju ar 6 cilindriem, a kas tagad... 80 un 90 gados BMW inženieriem bija iespēja pašiem vairāk izpausties.
īsti nesapratu tavu domu???!!!

cilindru mazāk paliek
P.S. sore, es tā nesaprotami uzrakstīju, 80, 90 gados bija tehnisks kāpums
mazāk cilindru,lielāks lietderības koeficents,vairāk cilindru,lielāka litrajauda

jā, bet man liekas vairāk cilindru, lielāka grieze. protams ekonomiski nav izdevīgi.

lielaaks spararats lielaaka grieze

-----------------
Прогуляю вашу собачку, машину, квартиру, дом и дачу!
Offline
HiJaCKeR
10. Nov 2020, 18:33 #5284

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

jābūt kaut kā tā ne ?
Offline
HiJaCKeR
10. Nov 2020, 19:15 #5285

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i

došu iespēju nākamajam
Offline
vdl
10. Nov 2020, 19:23 #5286

Kopš: 07. Mar 2007

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Wrangler JK

mosh detektee iiso un taapeec uz random briidi paartrauc pwm. tad atkal atsaak.

peec pulsa beigaam baigais piikjis uz leju - tam peec normaalas sheemas nebuutu jaabuut savaaktam ar kautko?
Offline
uldens1
10. Nov 2020, 19:28 #5287

Kopš: 28. Feb 2008

Ziņojumi: 16203

Braucu ar:

sprausla???
Offline
australia
10. Nov 2020, 21:23 #5288

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

atceros no bērnības konstruktoriem - piemēram, relejiem vienmēr ir diode, kas savāc induktivitātes pretējo enerģiju. Bez diodes tur ir tāds izlādes spriegums, ka var smuki norauties pa knaģiem
(Savādāk, bet līdzīgi ar šo enerģiju tiek darbinātas aizdedzes sveces benzīnam)

tik nesaprotu, kāpēc ir atšķirīgs izlādes līmenis pie šķietami vienāda uzlādes laika. Iespējams sūkņa noslodzes izmaiņas
Offline
australia
10. Nov 2020, 21:44 #5289

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

gan jau samplerate, jo izmaiņas tur ir lineāri straujas.
Bet nu laikam rets piemērs, kā ar pareizu diagnostiku cilvim nemainīt visu pēc kārtas.. Sākot ar kkādu vadību 3 ciparu vērtībā
Offline
cipargalva
10. Nov 2020, 22:30 #5290

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Bet vajag arī tos "specializētos" servisus saukt vārdos.
Offline
HiJaCKeR
11. Nov 2020, 00:30 #5291

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


10 Nov 2020, 22:06:02 @DM-101 rakstīja:
Rasklads

jā, interesanti. tik tas, ka tika nepareizi pieslēgts oscilogrāfs, baigi visu putroja, lai iebrauktu tajās līknēs.

bija man tāds gadījums, E36 M50 inducene izblieza DME savu izeju.
Offline
maasters
11. Nov 2020, 19:47 #5292

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

viens jautajums, papetiju tas scope bildes ko Kaspar ieliki, kāpēc saki ka scope bilde invertēta otrādi?

Tas būtu savādi, ja slēdzot spoli no 0 voltiem uz +12 voltiem pīķis būtu ieslēgšanās brīdī, jo ieslēgšanās brīdī, ja pēc iepriekšējā perioda bijis pietiekoši ilgs "dead time" spolē strāva nokritusies līdz nullei un magnētiskais lauks serdē arī nulle.
Tātad "tukšu" induktoru pieslēdzot barošanas avotam pirmajā brīdī spriegums uz induktora izvadiem ir Vmax, kas ir barošanas spriegums , bet strāa caur induktoru ir Imin.

Pēc manas saprašanas tieši atslēdzot strāvu no induktora perioda beigās induktorā uzkrātā magnētiskā lauka enerģija izlādējas kā elektriskā strāva caur to, kas turpina plūst, ja šai strāvai nav ķēdes caur ko plūst aka tavs gadijums ar nobeigušos "flyback/freewheel" diodi, tad veidojas šāds pīķis.
Bet tas parasti notiek perioda beigās ne sākumā.


Lai strāva caur induktoru turpinātu plūst pēc strāvas avota atvienošanas induktoram nomainās izvadu polaritāte, kas izskaidrotu piķa pretējo gājienu tulīt pēc perioda beigām.
Pa manam tas oscils tur ir bijis pielikts pareizi nevis otrādi, respektīvi, tulīt pēc traņa aizvēršanās uz spoles izvada, kur pielikts oscils parādās pretējs pīķis.
Ja to bildi apgriež otrādi kā tu saki vaig darīt tad es nesaprotu, jo kāpēc lai būtu pīķis pēc ilgāka "dead time" un pie ieslēgšanas?

Offline
HiJaCKeR
11. Nov 2020, 20:02 #5293

Kopš: 04. Aug 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 4649

Braucu ar: BMW E90 330i


11 Nov 2020, 19:47:35 @maasters rakstīja:
viens jautajums, papetiju tas scope bildes ko Kaspar ieliki, kāpēc saki ka scope bilde invertēta otrādi?

Tas būtu savādi, ja slēdzot spoli no 0 voltiem uz +12 voltiem pīķis būtu ieslēgšanās brīdī, jo ieslēgšanās brīdī, ja pēc iepriekšējā perioda bijis pietiekoši ilgs "dead time" spolē strāva nokritusies līdz nullei un magnētiskais lauks serdē arī nulle.
Tātad "tukšu" induktoru pieslēdzot barošanas avotam pirmajā brīdī spriegums uz induktora izvadiem ir Vmax, kas ir barošanas spriegums , bet strāa caur induktoru ir Imin.

Pēc manas saprašanas tieši atslēdzot strāvu no induktora perioda beigās induktorā uzkrātā magnētiskā lauka enerģija izlādējas kā elektriskā strāva caur to, kas turpina plūst, ja šai strāvai nav ķēdes caur ko plūst aka tavs gadijums ar nobeigušos "flyback/freewheel" diodi, tad veidojas šāds pīķis.
Bet tas parasti notiek perioda beigās ne sākumā.


Lai strāva caur induktoru turpinātu plūst pēc strāvas avota atvienošanas induktoram nomainās izvadu polaritāte, kas izskaidrotu piķa pretējo gājienu tulīt pēc perioda beigām.
Pa manam tas oscils tur ir bijis pielikts pareizi nevis otrādi, respektīvi, tulīt pēc traņa aizvēršanās uz spoles izvada, kur pielikts oscils parādās pretējs pīķis.
Ja to bildi apgriež otrādi kā tu saki vaig darīt tad es nesaprotu, jo kāpēc lai būtu pīķis pēc ilgāka "dead time" un pie ieslēgšanas?



ja pareizi saslēdz, man gribētos teikt, tad kad ir OFF, pie PIN2 caur vārsta spoli izies pluss un uzrādīs +12V. tad kad būs on, parādīsies mīnuss pie PIN2 un oscis nomērīs 0V. tā parasti ir spriegumā ar izolācijas kontroli, nezinu vai auto tā pat būs.
Offline
australia
11. Nov 2020, 20:08 #5294

Kopš: 12. Apr 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 1800

Braucu ar: ratiem

da tur oriģinālā bildē viss ir ok. invertētā varētu piesieties, ja nebūtu norādītas references
chill
Offline
maasters
11. Nov 2020, 20:45 #5295

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

pag pag, tikai lēnām pār (diožu) tiltu.


paskaidro man Kaspar kā var rasties milzīgs sprieguma pīķis induktora (spoles) izvados brīdī, kad spolei pieslēdz 12 voltu spriegumu pie nosacījuma, ka spole izlādējusies pēc iepriekšējā cikla?

induktoram perioda sakumā ir max barošanas spriegums uz izvadiem un caur to plūst minimāla strāva, kas pieaug līdz sasniedz savu max vērtību,tad spoli atslēdzot, ja nav paralēli izlādes diode uz induktora izvadiem nomainās polaritāte un tajā brūkošais magnētiskais lauks rada sprieguma pīķi.
šis sprieguma pīķis sasniedz savu max vērtību ļoti īsā laikā pēc strāvas padeves atslēgšanas, kas sakrīt ar oriģinālo neapgriezto bildi.

Ko es nepareizu pateicu?


nu tur nevaig shēmu lai saprastu ka mēs abi labi zinam ka sprieguma pīķis induktoram veidojas nevis pirms strāvas pieslēgšanas, bet pēc strāvas atslēgšanas.


Offline
maasters
11. Nov 2020, 20:53 #5296

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

tu savā blogā raxtīji, ka oscils pielēgts tiesi pie vārsta izvadiem, pieņemu, ka pie spoles tātad.

Ja tava apgrieztā bilde būtu pareiza, tad paskaidro kā iespējams, ka no 0 voltiem pieslēdzot 12v spoles izvadiem uz izvadiem pēkšņi ir 4x pieslēgtais spriegums?

te nav vajadzīga shēma tas ir pavisam godīgs jautājums. katrs puika kas ir kaut reizi niekojies ar spolēm zina, ka "lielo dzirksteli" uzsit brīdī, kad atrauj vaļā kontaktu/pārtrauc strāvas plusmu.

uz šada principa tak darbojas visas klasiskās aizdedzes sistēmas.
Offline
maasters
11. Nov 2020, 21:05 #5297

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

tā ir blokshēma, ko tur daudz lai es viņā ieraugu?


viss ko es saku ir ka bilde tādā kādu tev viņu atsūtija šķiet pareiza un neprasās griezt viņu otrādi. mērīts ir spriegums uz spoles izvadiem.
spolei pieslēdzot 12v redzams neliels "overshoot" kas izskatās pavisam normāli, bet savukārt spolei spriegumu atslēdzot redzams pēkšņs sprieguma pīķis pretējā virzienā, kas sakrīt ar to kā uzvedas induktors kja tam pēkšņi atrubī strāvu un nav freewheel diode paralēli.


ko tu lamājies kaspar , kāpēc gan tev zaibal ja es saku tā kā ir bet tā vietā lai atbildētu tu man liec shēmas zimēt utt. nu kam negadās nokļūdīties , sīkums.

PS. es uzdevu jautājumu kā var induktoram ieslēgšanas brīdī rasties sprieguma pīķis, no kurienes enerģija tam ? bet uz to tu amn neatbildēji

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Nov 2020, 21:08:38 ]

Offline
maasters
11. Nov 2020, 21:13 #5298

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ne nu nav ko dusmoties, tu man parādi tos maģiskos induktorus, kuriem sprieguma "izsitiens' ir perioda sākumā un arī beigās, es uzreiz nopatentēšu to štelli, jo tā ir reāli brīvā energija.

jautājums vēljoprojām neatbildēts, tātad kā induktoram brīdī, kad tam pieslēdz strāvu var rasties pēkšņš 5x un vairāk virs barošanas sprieguma vertikāls pīķis?

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Nov 2020, 21:13:43 ]

Offline
maasters
11. Nov 2020, 21:33 #5299

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

ok, paldies par shēmu, nu kā jau autiņos parasts tranis starp spoli un zemi.
Ok jā piekrītu, ja tranis teiksim mosfets un oscilis ielikts starp Drain un zemi/source tad tik tiešām pie Drain trani pēkšņi atslēdzot veidosies pozitīvs pīķa spriegums.

bet ja oscilis pieslēgts paralēli spolei tad es pieņemu ka viens gals ir uz +12 un otrs uz zemi, jo tas būtu paralēli spolei, tad tiesi iznāk pēkšņs negatīvs izsitiens mērot no induktora + izvadgala uz zemi.

[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Nov 2020, 21:35:07 ]

Offline
maasters
11. Nov 2020, 21:37 #5300

Kopš: 04. Jan 2018

Ziņojumi: 846

Braucu ar:

jā bet šī tava shēma tik un tā neatbild uz jautājumu kā atverot/pieslēdzot trani var dabūt milzīgu pīķi?

sajaucu , nevis zemi, bet drain pie traņa.


[ Šo ziņu laboja maasters, 11 Nov 2020, 21:39:11 ]

Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, Exclusivity, GirtzB, Lafter, MarC, PERFS, PG, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo, xjs_4