Autors | Ziņojums |
markelis | 07. Dec 2020, 10:27 |
#5281
|
|
Kopš: 28. Oct 2002
Ziņojumi: 12928
Braucu ar: eFku
|
07 Dec 2020, 10:23:44 @bertons rakstīja:
automashiinaam kuraam pa 50eur naak kluchi, var teikt ka bremzhu vispaar nav ja arii kaut nedaudz ir, tad liidz pirmajam emergency braking
nez cik tas vareetu bt % no visaa taa kas brauc pa Riigas ielaam? |
Offline | |
|
kexxx | 07. Dec 2020, 10:31 |
#5282
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
|
07 Dec 2020, 10:27:58 @markelis rakstīja:
07 Dec 2020, 10:23:44 @bertons rakstīja:
automashiinaam kuraam pa 50eur naak kluchi, var teikt ka bremzhu vispaar nav ja arii kaut nedaudz ir, tad liidz pirmajam emergency braking
nez cik tas vareetu bt % no visaa taa kas brauc pa Riigas ielaam?
99% |
Offline | |
|
BigDog24 | 07. Dec 2020, 10:38 |
#5283
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
| Mollers@ Eizenšteina pirms ~4 gadiem janvārī man uzlika uz A8 4.2tdi ate diskus/klučus (esot laba pieredze). Vāģim ATE bremžu sistēma.
Jau februāra beigās man bremzējot sāka sist stūri, martā jau biju ar orģinālajiem diskiem/klučiem priekšā.
Pieļauju, ka Mollerim bij laba pieredze uz 3.0tdi variantiem, tur mazāka diametra bremžu disks. Aizmugurē, bremzes arī mazāk strādā, tur varbūt ir arī vieta būt dzīvot ne-oem bremžu detaļām.
Tajā RS variantā, šķiet, Brembo bremžu sistēma, būtu interesanti zināt kā tur uzvestos ne-audi logo Brembo izejmateriāli priekšā [ Šo ziņu laboja BigDog24, 07 Dec 2020, 10:39:09 ] |
Offline | |
|
kexxx | 07. Dec 2020, 10:41 |
#5284
|
|
Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12320
Braucu ar:
| A Brembo vispār piedāvā ne-OEM variantu? Kkā neatradu... |
Offline | |
|
BigDog24 | 07. Dec 2020, 10:58 |
#5285
|
|
Kopš: 12. Apr 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 831
Braucu ar: dīzeli
|
07 Dec 2020, 10:41:51 @kexxx rakstīja:
A Brembo vispār piedāvā ne-OEM variantu? Kkā neatradu...
He, jā, izskatās Brembo ne-OEM augstākais ir S sērija, ne RS. |
Offline | |
|
kamikadzemk | 07. Dec 2020, 11:03 |
#5286
|
|
Kopš: 18. Apr 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3416
Braucu ar:
| Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas |
Offline | |
|
Indo | 07. Dec 2020, 11:07 |
#5287
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5147
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
07 Dec 2020, 11:03:36 @kamikadzemk rakstīja:
Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt
Ar RS bremzē tikai mīkstie! Pārējie 'krāmē'
|
Offline | |
|
Locis | 07. Dec 2020, 11:11 |
#5288
|
|
Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
07 Dec 2020, 10:38:35 @BigDog24 rakstīja:
Mollers@ Eizenšteina pirms ~4 gadiem janvārī man uzlika uz A8 4.2tdi ate diskus/klučus (esot laba pieredze). Vāģim ATE bremžu sistēma.
Jau februāra beigās man bremzējot sāka sist stūri, martā jau biju ar orģinālajiem diskiem/klučiem priekšā.
Pieļauju, ka Mollerim bij laba pieredze uz 3.0tdi variantiem, tur mazāka diametra bremžu disks. Aizmugurē, bremzes arī mazāk strādā, tur varbūt ir arī vieta būt dzīvot ne-oem bremžu detaļām.
Tajā RS variantā, šķiet, Brembo bremžu sistēma, būtu interesanti zināt kā tur uzvestos ne-audi logo Brembo izejmateriāli priekšā
Arī 3litrīgiem dīzeļiem bmw, VW pa lielam laikam tur tikai oem bremzes. |
Offline | |
|
|
The_Fireman | 07. Dec 2020, 11:13 |
#5289
|
|
Kopš: 20. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1930
Braucu ar: , pie un ap.
|
07 Dec 2020, 11:07:47 @Indo rakstīja:
07 Dec 2020, 11:03:36 @kamikadzemk rakstīja:
Berton, tak lai bremzētu ar sūdīgām bremzēm vajag lielāku skilu ar labām bremzēm tur jau nav ko mācēt
Ar RS bremzē tikai mīkstie! Pārējie 'krāmē'
Ko viņi tur krāmē...biksēs vai? |
Offline | |
|
smudo | 07. Dec 2020, 11:35 |
#5290
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
| Tā kā nedzīvojam kalnainā apvidū un bāņu mums arī nav, tad lielākajai daļai kluči pa 30 vai 50 EUR būs pietiekami, lai ikdienā pārvietotos un izietu TA RS vai M modeļiem ražotājs ir piedomājis, lai tās bremzes kalpotu arī lielākas slodzes gadījumā, ja nu īpašnieks liek vietā to 400+ zs kādā trases dienā.
Off topic: 90% cilvēku, kas YTR pasākumā atbrauc ar OEM bremzēm, pēc 2 apļiem pedālis ir mīksts un/vai sāk mest bremzes un tas ir arī tādiem performance auto kā C6 Corvette un vēl skaļākiem vārdiem Porsche tādā ziņā pozitīvi izceļas, jo viņiem priekš track days parasti pietiek ar OEM bremzēm vai klučiem. Piemēram, vairākiem BMW M modeļiem OEM izpildījumā bremzes pietiek max tiem pašiem 2-4 apļiem un tad jāpadzesē.
|
Offline | |
|
Indo | 07. Dec 2020, 11:45 |
#5291
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5147
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
07 Dec 2020, 11:13:30 @The_Fireman rakstīja:
Ko viņi tur krāmē...biksēs vai?
Tieši tā - nemākuļi krāmē biksēs
RS |
Offline | |
|
kars | 07. Dec 2020, 11:50 |
#5292
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| Ir kaut kur pieejami dati cik tas rs5 ātri stājās no 100-0?
1700kg+ 265 platuma riepas priekša (uhp)
365mm rotors.
|
Offline | |
|
FR888 | 07. Dec 2020, 11:52 |
#5293
|
|
Kopš: 22. Oct 2015
Ziņojumi: 2642
Braucu ar: F06 640d Gran Coupe
| par tam bremzeem un mikstajiem ir vieni no debilakajiem komentariem par auto teemu. |
Offline | |
|
Indo | 07. Dec 2020, 12:00 |
#5294
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5147
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
07 Dec 2020, 11:52:56 @FR888 rakstīja:
par tam bremzeem un mikstajiem ir vieni no debilakajiem komentariem par auto teemu.
Tik pat debīli, kā nopirkt RS un droņīt pa salinieka trešo joslu uz (70)
|
Offline | |
|
kars | 07. Dec 2020, 12:03 |
#5295
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
| 60-0 (mp/h) 4 sekundēs
https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/ |
Offline | |
|
Indo | 07. Dec 2020, 12:06 |
#5296
|
|
Kopš: 18. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 5147
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
07 Dec 2020, 12:01:50 @bertons rakstīja:
ko tu tur dirs suudagabal?
Sevi sazīmēji? Aizvainoju, ja? |
Offline | |
|
|
ixers | 07. Dec 2020, 12:43 |
#5297
|
|
Kopš: 29. Jul 2004
No: Ludza
Ziņojumi: 3276
Braucu ar: svešu auto
| RS5 nav gluži ikdienas auto šajos platuma grādos. Ņemot vērā atsevišķus komentārus, foto nav jau grūti sazīmēt ka tas vai cits RS5 ir Bertona. Arī to, ka viņu ikdienā var satikt vienā jaunajā projektā Mežaparka rajonā. |
Offline | |
|
RS7 | 07. Dec 2020, 12:49 |
#5298
|
|
Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
| Tas nav mežaparks |
Offline | |
|
smudo | 07. Dec 2020, 13:36 |
#5299
|
|
Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3634
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
07 Dec 2020, 12:03:11 @kars rakstīja:
60-0 (mp/h) 4 sekundēs
https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/
Bremzēšanas distanci lielā mērā nosaka nevis bremžu spēks, bet gan segums, auto svars, riepu izmērs, spiediens un riepu kvalitāte. Līdzīgs A4 ar 4 cil dzinēju ar pilnu kravu (smagāks par RS5 ar vadītāju) ir ar relatīvi mazām bremzēm, kuras tāpat būs pietiekami spēcīgas, lai sabloķētu riteņus uz jebkura seguma. Lielo bremžu un dārgo kluču priekšrocība izpaužas atkārtotas bremzēšanas apstākļos, jo lielāki rotori, bremžu kluči un suporti (plus bremžu dzesēšana, ja tāda ir) labāk novadīs siltumenerģiju, kas rodas bremzējot. Ikdienas auto varbūt pat nekad nesanāk izmantot maksimālo bremzēšanas spēku no 160 uz 80 nevienu reizi 100k km distancē, bet biķerniekos viena apļa laikā (3,7km) ir 5 līdzīgi bremzēšanas punkti un ja tu nobrauc 15 minušu sesijā 8 apļus pēc kārtas, tad būsi veicis 40 augstas slodzes bremzēšanas 30km distancē. |
Offline | |
|
kars | 07. Dec 2020, 13:55 |
#5300
|
|
Kopš: 13. May 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 7661
Braucu ar: velo
|
07 Dec 2020, 13:36:55 @smudo rakstīja:
07 Dec 2020, 12:03:11 @kars rakstīja:
60-0 (mp/h) 4 sekundēs
https://www.motortrend.com/news/20-best-60-to-0-distances-recorded/
Bremzēšanas distanci lielā mērā nosaka nevis bremžu spēks, bet gan segums, auto svars, riepu izmērs, spiediens un riepu kvalitāte. Līdzīgs A4 ar 4 cil dzinēju ar pilnu kravu (smagāks par RS5 ar vadītāju) ir ar relatīvi mazām bremzēm, kuras tāpat būs pietiekami spēcīgas, lai sabloķētu riteņus uz jebkura seguma. Lielo bremžu un dārgo kluču priekšrocība izpaužas atkārtotas bremzēšanas apstākļos, jo lielāki rotori, bremžu kluči un suporti (plus bremžu dzesēšana, ja tāda ir) labāk novadīs siltumenerģiju, kas rodas bremzējot. Ikdienas auto varbūt pat nekad nesanāk izmantot maksimālo bremzēšanas spēku no 160 uz 80 nevienu reizi 100k km distancē, bet biķerniekos viena apļa laikā (3,7km) ir 5 līdzīgi bremzēšanas punkti un ja tu nobrauc 15 minušu sesijā 8 apļus pēc kārtas, tad būsi veicis 40 augstas slodzes bremzēšanas 30km distancē.
Ļoti pareizi uzrakstiji
Bertona RS5 vājā vieta kluči/riepas/svars[ Šo ziņu laboja kars, 07 Dec 2020, 13:59:45 ] |
Offline | |
|