Online

Pašreiz BMWPower skatās 195 viesi un 18 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
arizah
15. Nov 2016, 13:54 #5281

Kopš: 17. Nov 2005

No: Rīga

Ziņojumi: 11323

Braucu ar: 43

Dronistiem/droņītājiem:

[...]aircraft was descending through 9000 feet at about 230 KIAS and 1500 feet rate of descent when the crew spotted an unmanned aerial vehicle (UAV), solid, dark, about 5-8 feet in diameter, directly ahead. The crew made abrupt nose down inputs for an evasive maneouver, one flight attendant lifted off her feet as result and struck her head on the cabin ceiling, the other flight attendant fell against a galley wall, struck her shoulder on the wall and strained her arm while trying to hold on.

manvers izpildīts ar tādu pat Dash8 kā Baltikam (aka mikseri).

http://avherald.com/h?article=4a0c1940&opt=0
Offline
kkas
15. Nov 2016, 14:41 #5282

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu

izklausās pēc bezpilota lidmašīnas, nevis 4 vai vairāku propelleru koptera.
bezpilota ļotenēm gan vajadzētu daudz stingrākus noteikumus kā plāno propeleru droniem.
Online
PeterPen
15. Nov 2016, 15:03 #5283

Kopš: 30. Mar 2012

Ziņojumi: 86

Braucu ar:

Par tiem 1-2h lidojumiem un cik neērtas lidmašīnas utt nāk šis video prātā.

Spied "Play", lai skatītos video!
Offline
ramex
15. Nov 2016, 15:20 #5284

Kopš: 08. Apr 2010

Ziņojumi: 2403

Braucu ar: H6


15 Nov 2016, 15:14:12 @bertons rakstīja:
kaut vai par taam pashaam 20 minuuteem - aviokompaanijas nereti paardod biljetes ar 30-40 min connection time. 20 min delay pirmajaa legaa automaatiski noziimee missed flight ja vien otrs ar nav delayed. bet dirseejiem kuri nekad nav lidojushi un nelidos tas vareetu buut arii nebuutiski


20 min delay pirmā flight startā ne vienmēr nozīmē ka galā ar ir 20 min vēlāk. pieber ogles un ir laikā vai pat 5 min pirms.


PS lidojis esmu pietiekami un attiecīgu situāciju piedzīvojis ne reizi vien
Offline
Hirschenhof
15. Nov 2016, 15:39 #5285

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Bertona k-gam tas ispējams parasti notiek tad, kad viņa Yaris iepildās ar Neste Sporta dīzeli, bet to joku ar daudz ātrāku lidmašīnas atlidošanu sauc par Jetstream, kad vēja ātrums dod papildus ātrumu lidmašīnas ātrumam. Īpaši novērojams, kad lidojam no ASV uz Eiropu atpakaļ.

P.S Es atvainojos, Yaris sajaucu ar melno japāņu Baronu

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 15:40:46 ]

Offline
Hirschenhof
15. Nov 2016, 15:44 #5286

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


14 Nov 2016, 19:48:03 @91 rakstīja:
Kas tieši paxim ir savādāk sēžot Q400 vai 737?


Bik jau Bertonam taisnība ir, tur var konkrēti galvu atdauzīt pret augšējiem koferu plauktiem
Offline
Hirschenhof
15. Nov 2016, 15:47 #5287

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Bet ja pavisam nopietni, kas riktīgi krīt uz nerviem, ir mūsu platuma cilvēku nesaprotamā skriešana (vai kā to nosaukt) nevietā.

Vai lido ar LH, vai ar BT - tikko lidmašīna ir pieskārusies skrejceļam, tā vismaz 5-10 indivīdi ar gudrām sejām demonstratīvi atsprādzējas, lec augšā no krēsliem un sāk histēriski kravāt savas somas un jakas. Un nelīdz stjuartu aicinājumi apsēsties un piesprādzēties, sajūta ir, ka viņi pat nesaprot, kas tas domāts viņiem

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 15:49:49 ]

Offline
kkas
15. Nov 2016, 16:11 #5288

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 9335

Braucu ar: Alfu


15 Nov 2016, 16:00:02 @91 rakstīja:

15 Nov 2016, 15:47:57 @Hirschenhof rakstīja:
tikko lidmašīna ir pieskārusies skrejceļam, tā vismaz 5-10 indivīdi ar gudrām sejām demonstratīvi atsprādzējas, lec augšā no krēsliem un sāk histēriski kravāt savas somas un jakas. Un nelīdz stjuartu aicinājumi apsēsties un piesprādzēties, sajūta ir, ka viņi pat nesaprot, kas tas domāts viņiem


Tāpēc, ka viņi domā, ka līdz ar pieskaršanos zemei viss ir beidzies
To, ka daudzi negadījumi notiek tieši uz zemes (uz skrejceļa vai manevrējot), viņi nezina vai negrib zināt. Tas pats arī attiecībā uz idiņiem-aplaudētājiem

nē, viņi ir no tiem steidzīgajiem tipiem, kuri domā, ka paņemot somu rokā ātrāk izkāps
Online
Hirschenhof
15. Nov 2016, 16:16 #5289

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500


15 Nov 2016, 16:00:02 @91 rakstīja:
Tas pats arī attiecībā uz idiņiem-aplaudētājiem


Kas vainas aplaudētajiem ? FR reisā uz DUB vienmēr visi (nu gandrīz visi) aplaudē
Offline
shmurger
15. Nov 2016, 16:17 #5290

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40


15 Nov 2016, 16:00:02 @91 rakstīja:

15 Nov 2016, 15:47:57 @Hirschenhof rakstīja:
tikko lidmašīna ir pieskārusies skrejceļam, tā vismaz 5-10 indivīdi ar gudrām sejām demonstratīvi atsprādzējas, lec augšā no krēsliem un sāk histēriski kravāt savas somas un jakas. Un nelīdz stjuartu aicinājumi apsēsties un piesprādzēties, sajūta ir, ka viņi pat nesaprot, kas tas domāts viņiem


Tāpēc, ka viņi domā, ka līdz ar pieskaršanos zemei viss ir beidzies
To, ka daudzi negadījumi notiek tieši uz zemes (uz skrejceļa vai manevrējot), viņi nezina vai negrib zināt. Tas pats arī attiecībā uz idiņiem-aplaudētājiem
cik ir novērots, tad lielākie applaudētāji ir itāļi. Pieļauju iespēju, ka viņi visu ceļu skaita lūgsnas.
Offline
kamikadzemk
15. Nov 2016, 16:19 #5291

Kopš: 18. Apr 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3416

Braucu ar:

Neaizmirstiet aplaudēt, kad autobuss pienāk galapunktā

-----------------
Dzīve ir kā sēdēšana pie interneta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas
Offline
FAMAS
15. Nov 2016, 16:20 #5292

Kopš: 09. Apr 2010

Ziņojumi: 1615

Braucu ar:


15 Nov 2016, 16:19:56 @kamikadzemk rakstīja:
Neaizmirstiet aplaudēt, kad autobuss pienāk galapunktā


Ja pienaak laikaa kaapeec ne?
Offline
PeterPen
15. Nov 2016, 16:24 #5293

Kopš: 30. Mar 2012

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


15 Nov 2016, 15:59:16 @user rakstīja:

15 Nov 2016, 15:08:16 @bertons rakstīja:
labaakais ir tas ka par lidojumiem spriezh cilveeki kuri lidmashiinas labi ja bildees redzeejushi


Kuri tie ir? Vai citos forumos arī raudi par airbaltic?


Bertonam laikam šķiet, ka lido tikai viņš bieži un pārējie skatās ar siekalām video internetā.

Kādēļ jālido ar baltic un tad vēl jānotirš regulāri. Sanāk, ka pats atbalsta esošo piedāvājumu.
Offline
Hirschenhof
15. Nov 2016, 16:30 #5294

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Es personīgi vienmēr pasaku paldies stjuartu komandai un pilotam, kas pavada pasažierus izkāpjot. Tas tomēr ir nedaudz personīgāk kā tā nervozā plaudēšana nosēžoties vai pat saucieni a la "jī-hāāā" kas arī ir dzirdēti kopā ar tiem aplausiem.
Offline
e34
15. Nov 2016, 16:31 #5295

Kopš: 11. Feb 2004

Ziņojumi: 4016

Braucu ar: e53 is; Simply cleveri; Honda XL


15 Nov 2016, 16:28:37 @bertons rakstīja:

15 Nov 2016, 16:24:37 @PeterPen rakstīja:

15 Nov 2016, 15:59:16 @user rakstīja:

15 Nov 2016, 15:08:16 @bertons rakstīja:
labaakais ir tas ka par lidojumiem spriezh cilveeki kuri lidmashiinas labi ja bildees redzeejushi


Kuri tie ir? Vai citos forumos arī raudi par airbaltic?


Bertonam laikam šķiet, ka lido tikai viņš bieži un pārējie skatās ar siekalām video internetā.

Kādēļ jālido ar baltic un tad vēl jānotirš regulāri. Sanāk, ka pats atbalsta esošo piedāvājumu.


nu palielies palielies cik tad tu biezhi lido

vispaar jau es ar boltiku gadus piecus kaa nelidoju (regulaari) :thanks god:


Nav taču svarīgi cik bieži lido, es lidoju ļoti reti, jo riebjas, bet savādāk nokļūt citā kontinentā ātri un nosacīti ērti nevar.Ja es atšķiru 747-4 no 747-8 un varu salīdzināt abu gk komfortu bomžu klasē, vai es bertonprāt drīgstu izteikt viedokli?
Offline
PeterPen
15. Nov 2016, 16:34 #5296

Kopš: 30. Mar 2012

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


15 Nov 2016, 16:28:37 @bertons rakstīja:

15 Nov 2016, 16:24:37 @PeterPen rakstīja:

15 Nov 2016, 15:59:16 @user rakstīja:

15 Nov 2016, 15:08:16 @bertons rakstīja:
labaakais ir tas ka par lidojumiem spriezh cilveeki kuri lidmashiinas labi ja bildees redzeejushi


Kuri tie ir? Vai citos forumos arī raudi par airbaltic?


Bertonam laikam šķiet, ka lido tikai viņš bieži un pārējie skatās ar siekalām video internetā.

Kādēļ jālido ar baltic un tad vēl jānotirš regulāri. Sanāk, ka pats atbalsta esošo piedāvājumu.


nu palielies palielies cik tad tu biezhi lido

vispaar jau es ar boltiku gadus piecus kaa nelidoju (regulaari) :thanks god:


Ok, tik kādēļ turpini lidot kaut vai ''ne-regulāri'' ? Lai katru reizi varētu apstiprināt, ka kasjaki ir visi tie paši vecie vai vēl sliktāk salīdzinot ar lufthansu? Baltiks ar lielāko prieku paņem naudu no tevis par katru šo neregulāro lidojumu.
Offline
Ch
15. Nov 2016, 16:46 #5297

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


15 Nov 2016, 16:31:36 @e34 rakstīja:
Nav taču svarīgi cik bieži lido, es lidoju ļoti reti, jo riebjas, bet savādāk nokļūt citā kontinentā ātri un nosacīti ērti nevar.Ja es atšķiru 747-4 no 747-8 un varu salīdzināt abu gk komfortu bomžu klasē, vai es bertonprāt drīgstu izteikt viedokli?


747-400 un 747-8 nav absoluti nekādas starpības komfortā - visu nosaka LOPA, kādu katra kompānija ir ieviesusi. Kāda ražotāja beņķi, kāds pitch utt.
Offline
Ch
15. Nov 2016, 16:48 #5298

Kopš: 08. Jan 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 4340

Braucu ar: E92 M3, E30 318i, F11 535d


15 Nov 2016, 15:47:57 @Hirschenhof rakstīja:
Bet ja pavisam nopietni, kas riktīgi krīt uz nerviem, ir mūsu platuma cilvēku nesaprotamā skriešana (vai kā to nosaukt) nevietā.

Vai lido ar LH, vai ar BT - tikko lidmašīna ir pieskārusies skrejceļam, tā vismaz 5-10 indivīdi ar gudrām sejām demonstratīvi atsprādzējas, lec augšā no krēsliem un sāk histēriski kravāt savas somas un jakas. Un nelīdz stjuartu aicinājumi apsēsties un piesprādzēties, sajūta ir, ka viņi pat nesaprot, kas tas domāts viņiem


Stulbakais ir tas, ka tie paši cilvēki, kas lec kājās, iekāpjot lidmašīnā savukārt mierīgi čilliņā stāv ailē, krāmējās, sapļāpā ar sievu utt kamēr 100 citi paxi gaida, kad viņš pavāksies malā

[ Šo ziņu laboja Ch, 15 Nov 2016, 16:48:39 ]

Offline
Hirschenhof
15. Nov 2016, 16:49 #5299

Kopš: 07. May 2013

Ziņojumi: 658

Braucu ar: SL 500

Vai tikai tas Diānas stāsts nebija pēc Germanwings ārprāta ?

Toreiz ļoti daudzām kompānijām pamainījās attieksme pret pasažieru uzturēšanos ārpus saviem krēsliem. Un tas nu nav nekas slikts, ja drošība ir pāri visam.

[ Šo ziņu laboja Hirschenhof, 15 Nov 2016, 16:52:00 ]

Offline
PeterPen
15. Nov 2016, 16:51 #5300

Kopš: 30. Mar 2012

Ziņojumi: 86

Braucu ar:


15 Nov 2016, 16:38:07 @bertons rakstīja:

15 Nov 2016, 16:34:17 @PeterPen rakstīja:
Ok, tik kādēļ turpini lidot kaut vai ''ne-regulāri'' ? Lai katru reizi varētu apstiprināt, ka kasjaki ir visi tie paši vecie vai vēl sliktāk salīdzinot ar lufthansu? Baltiks ar lielāko prieku paņem naudu no tevis par katru šo neregulāro lidojumu.


lidoju tad kad nav citu opciju. piemeeram lufthansa streiko, lidojums izpaardots ir something. bet katru reizi redzu, ka manupraat nekas labaak nekjuust. pat otraadi. mans peedeejaa lidojuma kronis visam:


13 Nov 2015, 14:54:40 @bertons rakstīja:

Veelaak tas pats ar vienu citu chubriku. Vinsh apseedaas vietaa 4C. Atkal pielido bargaa kundze Diaana un saka, ka 4C vinsh nedriikst seedeet un gaidiit ka vinjam jaapaarseezhas uz 4B

Ble es akujel vnk

Lufthansa pipji nestreikojiet luudzu luudzu jo tad man maajaas ar Boltiku jaalido



Jā, kompānija īpaša, NACIONĀLĀ.

Tā, ka nav citu opciju arī diez vai, jo parasti cita opcija ir kāda cita diena/lidosta vai privātie reisi.

Es neesmu fans Baltikam, bet tā kā atļauties ar privātajām grupām nevaru, tad lidoju ar to kas pa rokai piedāvājumā konkrētajā dienā, jo tik lielu riebumu neizraisa lai pat nekāpu uz borta. Bet tādēļ pēc katra lidojuma nolikt viņus..varbūt tā būtu jādara.

Pati iespēja lidot tomēr ir kaut kas kolosāls un galvenais tomēr ir šis lidojums kas ir super iespēja cilvēcei.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, kolhozs, linda, mrc, noisex, smudo