Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 212 viesi un 13 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 3. sērija » E36 (1991-1999)

Tēma: Viss par E36 II

AutorsZiņojums
kutju
06. Jan 2014, 21:50 #5261

Kopš: 02. Apr 2008

No: Baldone

Ziņojumi: 64

Braucu ar: E36 -328 ,e46 320d ,Peugeot 205 CTI

Sveiki tauta lieta sekojosa - gribu uzlikt 328 izpludi uz m50b28(strokers)be nezinu ko lai izdoma ar lamdas zondi vai arii var kka saparot no 328 lai strada abas ,varbut kaadi ieteikumi ??
Offline
DXR
07. Jan 2014, 10:03 #5262

Kopš: 22. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: kaut ko

Vai 318is var uzlikt kārbu no vienkāršā 318 un vai viss būs ok?
Offline
DXR
07. Jan 2014, 17:12 #5263

Kopš: 22. Oct 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 88

Braucu ar: kaut ko


07 Jan 2014, 12:43:12 AB1304 rakstīja:
Tev tak vienreiz to jau izskaidroja.

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=24...rt=420#last_post


gribu dzirdēt citu viedokļus
Offline
Lacis
09. Jan 2014, 04:13 #5264

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1148

Braucu ar: vienriteni & blokaitis reduktora

vai e36 m52 sajuuga disks der ieks m50 spararata/kurvja???
Offline
kristine691
13. Jan 2014, 16:21 #5265

Kopš: 27. Sep 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar: bmw 330d

problema ar imobilaizeru, meginasu ta saprotamak izstastit- tatad sakuma vis ok nospiez podzinu nodziest lampinas paneli un pie atrumkloka, kadu laiku pabrauc, noslape, un vairs nedziest nost lampinas paneli (imobilaizers un kvelsvece) lidz ar to nevar pieskilt, paris stundas pastav tad atkal vis ok! ir nomainits relejs, meginajam likt klat atkodetu vadibas bloku, bet nekas nemainas kur vel varetu but problema?
Offline
Ridlihs
15. Jan 2014, 19:39 #5266

Kopš: 19. Feb 2011

No: Daugavpils

Ziņojumi: 4667

Braucu ar: gandrīz geļiku

e36 sedans :
bardačoks - 10€,
parastās pečkas swaps ,
K&N sporta gaisa filtrs mēnesi lietots - PĀRDOTS
diamondschwarz aizmugurējās durvis abas ar airiem un logiem; pasažieru puses priekšējās durvis ar el. logu pacēlājmehanismu un visu logu - .pa visu 50€
Vadītājpuses durvju el. logu pacēlājmehānisms un logs pats - 10€.
Sēdinātās atsperes aizmugurējās , zilās - pārdots

e39:
jaunas aizmugurējās lampas - 20 €
orģinālais pastiprinātājs ar laikam defektu, skanēt skan - 30€.
Offline
gintc
18. Jan 2014, 20:10 #5267

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000

meklēju cilvēku kam ir e36 M50B25, labā stāvoklī, pilnīgs stock un grib nomērīt jaudu!
PM
Offline
gintc
20. Jan 2014, 00:52 #5268

Kopš: 10. Apr 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2298

Braucu ar: X5 4.0d, e90 330i, E36 330i, F650GS Dakar, CF1000


18 Jan 2014, 20:10:25 gintc rakstīja:
meklēju cilvēku kam ir e36 M50B25, labā stāvoklī, pilnīgs stock un grib nomērīt jaudu!
PM

aktuāli
Offline
kukans1200
20. Jan 2014, 05:47 #5269

Kopš: 18. Jan 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 64

Braucu ar: 320 vanos

kurs zin kada varetu but problema,kad ziema skilot itka bembis tulit pieleks,bet noburbulo,noskaudas,bet nepielec. aizdedze cakarejas vai kaut kas ar degvielas sistemu ?
Offline
Locis
21. Jan 2014, 21:11 #5270

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

Ir kāds licis stabilizatorus no m3?
Priekšējie laikam nav plug and play?
Aizmugurējie gan brīvi skrūvējas klāt? Bet vai ir jēga? Ir stingrāka pakaļa?
Offline
Wilsons86
21. Jan 2014, 22:11 #5271

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:


07 Jan 2014, 17:12:51 DXR rakstīja:

07 Jan 2014, 12:43:12 AB1304 rakstīja:
Tev tak vienreiz to jau izskaidroja.

http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=24...rt=420#last_post


gribu dzirdēt citu viedokļus


ok, še Tev cits viedoklis - nevar!! Viss tur ir savādāks, jo 1.8 parastais motors ir novietots šķērsām, bet 1.8is garenvirzienā, tapēc nekādīgi viņas nevar derēt!
Offline
Wilsons86
21. Jan 2014, 22:13 #5272

Kopš: 07. Jan 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 63

Braucu ar:

Nu bet nopietni runājot. Kādu vēl viedokli Tu gribi dzirdēt?
Vienīgā tiešām problemātiskā atšķirība būs tad, ja viena ir Getrag, bet otra ZF kārba. ZF laikam nedaudz garāka, ja?
Offline
RM1
21. Jan 2014, 23:43 #5273

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli


21 Jan 2014, 21:11:04 Locis rakstīja:
Ir kāds licis stabilizatorus no m3?
Priekšējie laikam nav plug and play?
Aizmugurējie gan brīvi skrūvējas klāt? Bet vai ir jēga? Ir stingrāka pakaļa?

Aizmugurē viss tur der plag and play. 3.0 un 3.2cabrio ir 19mm, 3.2 ir 20mm. Stingrāks paliek pat uzliekot 18mm vietā 19mm.

Man ir uz torgu 19mm aizmugurējais viss sborā - 50euro

Un ja tu uzliksi to kuru Rakstieks tirgo - 21,5mm, tad vispār būs mega. Godīgi sakot nesaprotu, ko jūs želejnieki vēl bremzējiet un tas sludeklis tik ilgi vēl karājās, būtu tas priekš e30, nemaz nevienu mirkli nedomātu pirkt/nepirkt

[ Šo ziņu laboja RM1, 21 Jan 2014, 23:47:02 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Locis
21. Jan 2014, 23:46 #5274

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

es pareizi esmu sapratis,ka m3 prieksaa tievaks stienis? vardsakot nav nemaz jega tur pipties un likt?
Tev ir ar atsaitem un videjam buksem jau?
Ok,nemsu vera tavu piedavajumu.
Offline
RM1
21. Jan 2014, 23:53 #5275

Kopš: 20. Dec 2003

Ziņojumi: 64882

Braucu ar: Cincīti tumsā pa sausu tuneli

Man ir viss sborā, bet ja kāposts atļauj, tad ņem to H&R stieni

Priekšā ir tievāks, jo M3 atsaites pret ami, līdz ar to stienis strādā x2 vairāk.

Priekšā lētais tūnings ir uzlikt 25,5mm stieni no Mpaket un amjus ar atsaišu vietām. Škiet ISiem tādi nāca. Tagad daudzām koilām arī tā ir.

Savā laikā savam ISam uzliekot 23mm(atsaite pret plauktu)/16mm vietā 25,5mm(atsaite pret ami)/19mm starpība bija mega.

[ Šo ziņu laboja RM1, 21 Jan 2014, 23:54:36 ]



-----------------
Pļek pļek un gatavs™
(c) гаражас Рихардс
Offline
Locis
22. Jan 2014, 00:01 #5276

Kopš: 14. Aug 2008

No: Dobele

Ziņojumi: 11223

Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu

ne,prieks h&r zeel nauda,nebiju vispar kaut ko ar stieni domajis darit,bet ieraudziju visadus piedavajumus un domaju,ka lidz 50 eur tadam jokam nebutu zel. Prieksai labak tad hr uzliktu,lai nav jacakarejas ar statnu mainu..
Offline
Fashion
24. Jan 2014, 22:16 #5277

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:

Kā ir ar 2.0 dzinējiem + automāts kā vispār ir automāti uz E36? kkā nav sanācis pabraukt ar tādu visi droņītāji un ručkā devēji
Offline
marihuans
24. Jan 2014, 23:19 #5278

Kopš: 29. Mar 2005

Ziņojumi: 23186

Braucu ar: 4 x 666

2.0 m50 ar automātu ēd stipri virs 10l,pat normāli braucot ~13l vidējais.

-----------------
T: 203-65-203
Offline
Fashion
24. Jan 2014, 23:20 #5279

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


24 Jan 2014, 23:19:29 marihuans rakstīja:
2.0 m50 ar automātu ēd stipri virs 10l,pat normāli braucot ~13l vidējais.

vajag gāzīti
Offline
Fashion
24. Jan 2014, 23:42 #5280

Kopš: 06. Jun 2007

Ziņojumi: 15052

Braucu ar:


24 Jan 2014, 23:22:13 Sancix rakstīja:

24 Jan 2014, 22:16:40 Fashion rakstīja:
Kā ir ar 2.0 dzinējiem + automāts kā vispār ir automāti uz E36? kkā nav sanācis pabraukt ar tādu visi droņītāji un ručkā devēji

No pieredzes....daudz.

pilnīgi nesaderīgas lietas ir 2.0 un tomāts.
Zem 12-14 noteikti nebūs (vidējais).
Tas tomāts ir tups, piemēram e39 b25 ar tomātu ir krietni ekanomiskāks.

aha, jasnijs.. paldies, viss skaidrs ka to tomātu nevajag
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Bude, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo