Online
Pašreiz BMWPower skatās 219 viesi un 21 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Nozagts AUTO
Autors | Ziņojums |
edzhaans | 07. Feb 2019, 22:35 |
#5261
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 7337
Braucu ar:
|
07 Feb 2019, 22:04:26 @KateG rakstīja:
Bet, šis viss ir sarežģīti. Neraksti, lūdzu, jo tu tiešām tēmu nerubī un vnk kaut ko raksti ar domu - ''nevar būt, ka kāds nav tik stulbs kā es''.
Varēji cilvēkam pateikt, lai viņš tiek vaļā no auto, nevis blogot un atradīt te.
Loti pat iespējams, ka kāds ir gudrāks par mani, bet es neuzspiežu savu patiesību kā vienīgo, pareizo | Offline | | |
Araajz | 07. Feb 2019, 22:38 |
#5262
|
| Kopš: 30. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 28295
Braucu ar: E39
| Kaspičam vajadzēja eksperimentu nr 2 uztaisīt un to auto izvazāt pa dīlerauto un hvz vēl kurieni un tad tikai nostučīt, ka visi citi ir slikti, bet viņš labs | Offline | | |
edzulis | 07. Feb 2019, 22:43 |
#5263
|
| Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 56481
Braucu ar: S212, 911TT, 951, 635csi, NSX, Tillotson t4
|
07 Feb 2019, 21:18:31 @sn rakstīja:
07 Feb 2019, 21:14:36 @grunchs rakstīja:
Kaspič, Tu atkal pļūti šķidru. Es uzskatu, ka csdd darbonim tā VIN pārbaude ir ķeksītis, kurš jāievelk protokolā. Pirmreizējs vai regulārs.
tā gluži nav, ir ļoti daudzi auto aizturēti numuru salīdzināšanā, bet par to laikam powerā neraksta, tāpēc cilvēki nav informēti
Vo, vo. Sverkaa loti cheko. Man e34 bija no spanijas un nergistreta gadus 4. Chekoja nereaali. Skatijas panelu savienojumus, spoguli baaza zem paneliem. Citas reizes ari nopietni chekots, nemti vin nospiedumi, novelcenes parbauditas utt. Savukart TA parasti skata pec uzmet aci un tiri parbauda ciparus. | Offline | | |
Staris | 07. Feb 2019, 22:46 |
#5264
|
| Kopš: 24. Apr 2006
No: Ventspils
Ziņojumi: 30523
Braucu ar: ra ucuarB
| Man mocim ilgi čekoja un pētīja visu. Čomam LV pirktu lazdu uz brīdi atņēma, jo dīleris remonta laikā bija ievietojis detaļu bez VIN koda (tur VIN bija jābūt). Aizbrauc uz TA pēc remonta pie dīlera un ej pēc tam ar kājām mājās
Acīmredzot ir dažādi CSDD un TA darboņi. To nevajadzētu pieņemt kā normu, bet domāt kā piespiest tos darboņus strādāt tā, lai šādi gadījumi neatkārtotos. | Offline | | |
josi | 08. Feb 2019, 09:06 |
#5265
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...
Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:
320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N
| Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 09:23 |
#5266
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:
07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...
Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:
320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es. | Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 09:39 |
#5267
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
07 Feb 2019, 22:46:41 @Staris rakstīja:
Man mocim ilgi čekoja un pētīja visu. Čomam LV pirktu lazdu uz brīdi atņēma, jo dīleris remonta laikā bija ievietojis detaļu bez VIN koda (tur VIN bija jābūt). Aizbrauc uz TA pēc remonta pie dīlera un ej pēc tam ar kājām mājās
Acīmredzot ir dažādi CSDD un TA darboņi. To nevajadzētu pieņemt kā normu, bet domāt kā piespiest tos darboņus strādāt tā, lai šādi gadījumi neatkārtotos.
man arī mocim katrus 2 gadus cītīgi pēta VIN, gan arī uzlīmi, lai gan jāatstāj nekad nav bijis. Pie pimreizējās LV reģistrācijas gan pētīja, gan fotogrāfēja, un viss tas notika zem kamerām (mocis bija smagajā uz paletes un mašīna bija jāpiebrauc tā, lai viņi kamerās varētu redzēt procesu) | Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 09:56 |
#5268
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
08 Feb 2019, 09:06:41 @josi rakstīja:
07 Feb 2019, 21:45:55 @KateG rakstīja:
tā priekšas pielipināšanas ideja nav atmetama, derētu pajaukt nost purnu.
Vienīgais - tādā keisā nah nav jāsaspringst ar svešu CAS/FRM.
Ar tiem jēga muhļīt tad, ja, piemēram, auto tiek zagts, lai nozagtu, pārmet CAS/DME dežūrkomplektu. Te izskatās pēc tā, ka veči močī tādos daudzumos, ka nesaspringst pat satīrīt savu miskasti pēc nosperšanas...
Kur jūs, detektīvi, rāvāt, ka DME ir no UK E92 dīzeļa? Pēc DME VIN P231428 tas ir:
320i N43 (From 01.03.2007)
E93 convertible Europe
Manufacture date: 06.2009 Steering: R Gearbox: N
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
A kas ir FR? Piedod a varbūt domāji FA?
nu kļūdījas puikas stellējot kopā FA - bet tas jau uz lietu neattiecas...vienīgā problēma šajā sakarā būs tas, ka NCS nevarēs sakodēt DME...izmainam 1 parametru un viss bumbās...
Man arvien vairāk sāk likties, ka visa šī lieta būs liels burbulis... Ja dzinējs vai/un kārba ir dzimtais - un to nummuri ir vietā - tad auto būs identificējams - un nekāda krimināla visdrīzāk nebūs...[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:03:25 ] | Offline | | |
|
Angelz | 08. Feb 2019, 10:03 |
#5269
|
| Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
josi | 08. Feb 2019, 10:09 |
#5270
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.
| Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 10:11 |
#5271
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.
un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika... | Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 10:13 |
#5272
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
| [nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.
līdzīgi kā man savulaik bija.
Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt. | Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 10:14 |
#5273
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.
a varbūt kāds gribēja izpildīt lēto tūningu? Ielēja caur BDM un sapinās meistarībā... | Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 10:14 |
#5274
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:
08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.
un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...
Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti. | Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 10:16 |
#5275
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.
līdzīgi kā man savulaik bija.
Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.
FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...[ Šo ziņu laboja sys9291, 08 Feb 2019, 10:18:17 ] | Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 10:18 |
#5276
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.
ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.
Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).
| Offline | | |
|
sys9291 | 08. Feb 2019, 10:19 |
#5277
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 10:14:53 @KateG rakstīja:
08 Feb 2019, 10:11:46 @sys9291 rakstīja:
08 Feb 2019, 10:03:58 @Angelz rakstīja:
Istenībā jocīgi, kur jamiem bija prbl norml sakārtot FA, ierakstīt visos blokos vajadzīgo VIN, sakodēt blokus pēc esošās a/m FA. Tas nav nekāds mega darbs.
un vēl dīvaināka ir situācija, ka atslēgā VIN ir pareizais...
Viens ko es nesaprotu - kur palika vecais FA un kapēc labojot VIN iekš CAS (ja jau tam pietika zināšanu) netika salabots FA - kaut kāda mistika...
Šajā CAS FA jau lockojās.
jā, u ir vēl viena atslēga ar pareizu VIN, kura tehniski it kā vesela, bet - nekonektējās. Tb, tur ir vēl brīnumi sadarīti.
tu jauc power class ar FA - tās ir 2 dažādas lietas... | Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 10:20 |
#5278
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 10:16:32 @sys9291 rakstīja:
08 Feb 2019, 10:13:35 @KateG rakstīja:
[nekas personīgs]
nu, moška tāpēc, ka viena lieta - internāts, kur nevienam nav problēmau, bet realitāte - kā skaties, auto šķībs. un nav kam aizvest, lai saved kārtībā.
līdzīgi kā man savulaik bija.
Starp citu, FA šajos blokos nevar nomainīt ne 1 minūtē, ne 5.
Un par to ir stāsts - iešūt nepareizu FA tieši MSD80 ir jāmāk.
Jo, savulaik, lai to pamainītu, es kraidīju apkārt pa visu LV, un visi ''speci'' čoto atmetās. Par pasaku stāstītājiem un meļiem nerunājot. 2 nedēļas es klausījos pilnīgu sūdu, kamēr viens kadrs iešuva.
Jo FA šajos blokos lockojās, ja motor_hours ir virs 10.
tb., vajag virgin dump, vai klonu ar pareizu FA, un bez Explorer ar MSD paku to neizdarīt.
FA iekš DME - da labi...
Tu jau ar Power class jauc...
Un VIN rādās tas, kas bija pēdējās programmēšanas laikā - un iekš KVP var paskatīties visus VIN, kas bijuši...
konkrēti manējam lockojās gan FA (DME/CAS), gan power_class
bet jā, par FA bija pārsteigums pāris ''es visu zinu'' kadriem :P
p.s. nē, nejaucu. vnk ''kņižku čital'' [ Šo ziņu laboja KateG, 08 Feb 2019, 10:21:14 ] | Offline | | |
sys9291 | 08. Feb 2019, 10:21 |
#5279
|
| Kopš: 13. Jun 2003
No: Ogre
Ziņojumi: 5204
Braucu ar: F20 R1200RT
|
08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:
08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.
ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.
Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).
tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo | Offline | | |
KaspichsS | 08. Feb 2019, 10:24 |
#5280
|
| Kopš: 04. Dec 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 1184
Braucu ar: E39/E60 LCI
|
08 Feb 2019, 10:21:37 @sys9291 rakstīja:
08 Feb 2019, 10:18:42 @KateG rakstīja:
08 Feb 2019, 10:09:42 @josi rakstīja:
08 Feb 2019, 09:23:31 @KateG rakstīja:
VIN jā, bet runa par FR. Nu, ja tu saproti, par ko es.
Tu domā FA? Skaidrs, ka auto izskatās aizdomīgs, bet pagaidām es redzu tikai to, ka 318i DME vietā ir uzlikts DME no 320i un pāršūts, lai nemet kļūdas par zondēm un neatbilstošu power class.
ar pilnīgi nepareizu FA - tur ne da power_class!
pāršūts viņš nav, jo managē abas (vienu neesošo) platjoslas zondes. DME pat managē abas bankas (kaut ir tikai viena) - mēģina regulēt degmaisījumu it kā pēc bankām, lasa neesistējošu ADC, kāpj kokā, utml. Tas arī bija iemesls, kāpēc īpašnieks vēlējās ko ''salabot''.
Error listā kļūdas VISPĀR netiek rakstītas.
Info lists VISPAAR netiek suporteets.
History listā - kā var redzēt, veidojas blāķi ar neidntificētām kļūdām (tb., kļūdu karte ir vnk tukša).
tu palasi uzmanīgāk - ja FA nav pareizais - tad DME nevar nokdēt - lai to izdarītu FA ir jāsalabo
nu, bet par ko es - ar neadekvatu FA - ne da power class. Tur ir pilnīgs crash.
Bet, ir niansītes:
a) kā jau minēju, manam arī FA lockojās;
b) MSD81 (atšķirībā no 80) ir arī hardware control.
DME vaļā taisīts nav, caurumu nav.
Tb., vinji visnotaļ interesantā veidā visu šo ir samudrījuši! | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|