Online
Pašreiz BMWPower skatās 239 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er G30
Autors | Ziņojums |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
|
12 Dec 2023, 13:04:50 @RSAWorkshop rakstīja:
gan jau pie -15 grādiem arī Tev viņu parādīs
man šķiet, ka to rāda nevis atkarībā no temperatūras, bet, ja atver durvis un uzreiz kāju uz bremzes un engine start/stop spied, tad parāda, ka vēl nebija paspējis uzsildīt. arī -7 grādos tas ir rādījies gan E60, gan F10.
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
robnik3 | | Kopš: 27. Nov 2015
No: Rīga
Ziņojumi: 34
Braucu ar:
| Kāda pieredze ar adblue šim modelim? 2017. gada 525d jau gadu čakarē prātu adblue, mainīts aktīvais tanks, mainīta adblue sprausla, problēma tāpat uzpeld. 3 mēnešus bija miers taču ar aukstumu problēma ir atpakaļ. Vasarā izmetās tikai reizēs, kad pilna mašīna, pēc 3-4dienām pazūd. Tā kā wess, inchcape zīlē kafijas biezumos un vēlās mainīt detaļas līdz atrod vainīgo, vai ir kāds atslēdzis adblue? Interesē vai softs tikai tiek atslēgts, vai fiziski ņem ārā kaut ko. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7066
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ir diagnostikas procedūra paredzēta un tur var redzēt kad un pie kādiem apstākļiem parādās problēma un arī apraksts noteikti būs
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7066
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
|
12 Dec 2023, 14:54:47 @sn rakstīja:
12 Dec 2023, 13:04:50 @RSAWorkshop rakstīja:
gan jau pie -15 grādiem arī Tev viņu parādīs
man šķiet, ka to rāda nevis atkarībā no temperatūras, bet, ja atver durvis un uzreiz kāju uz bremzes un engine start/stop spied, tad parāda, ka vēl nebija paspējis uzsildīt. arī -7 grādos tas ir rādījies gan E60, gan F10.
Visu ko var parādīt, atkarīgs cik liels dubaks ārā ir, var arī ilgāk sildīt un tad palūgt uzgaidīt pirms kurbulē. Piemēram pie -10 ieslēdzu aizdedzi rāda preheating un pēc pāris sekundēm pielec. Šorīt nerādija neko jo silts
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
Elviss | | Kopš: 02. May 2006
Ziņojumi: 22129
Braucu ar: VAZ 2101 80'
|
12 Dec 2023, 14:54:47 @sn rakstīja:
12 Dec 2023, 13:04:50 @RSAWorkshop rakstīja:
gan jau pie -15 grādiem arī Tev viņu parādīs
man šķiet, ka to rāda nevis atkarībā no temperatūras, bet, ja atver durvis un uzreiz kāju uz bremzes un engine start/stop spied, tad parāda, ka vēl nebija paspējis uzsildīt. arī -7 grādos tas ir rādījies gan E60, gan F10.
Man F rādīja uz īsu brīdi, ja ilgi stāvējis, lielos mīnusos.[ Šo ziņu laboja Elviss, 12 Dec 2023, 17:46:27 ]
-----------------
RT Translations | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
Sancix | | Kopš: 03. May 2008
Ziņojumi: 6916
Braucu ar: to kas pa rokai
| Vot stūres un krēslu apsilde, ja ieslēgtos automātiski, būtu kruta
Edit. Es par F sēriju. [ Šo ziņu laboja Sancix, 12 Dec 2023, 23:28:33 ]
----------------- Viss par un ap kārdāniem. PM
| Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...[ Šo ziņu laboja Briize, 13 Dec 2023, 07:28:25 ] | Offline | | |
|
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
|
12 Dec 2023, 23:27:04 @Sancix rakstīja:
Vot stūres un krēslu apsilde, ja ieslēgtos automātiski, būtu kruta
Edit. Es par F sēriju.
Neticēsi, audi tā ir
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
Kaross | | Kopš: 21. Oct 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 4364
Braucu ar: 535D F11, Audi 200 20VT, Audi 100 20VT, 344K V8, Ducati Monster, Audi V8 4.2
|
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Nē, tur nav nekas nodalīts visiem šiem modeļiem no e90 laikiem strādā vienādi, kā jau RSA teica. Un Tu laikam nesaprati, ko es tev gribu pateikt.
Šādus auto pērk cilvēki, kuriem ir nauda un kuri ir gatavi ar to auto braukt, nevis pisties un skatītites tur uz kaut kādām lampiņām, kaut ko gaidīt kā vecam Renault. Ja kaut kas būs, auto par to dos zināt. Bet Tu uzvedies kā veca Renault īpašnieks, kurš iekāpis Rolls Royce un mīž par katru indikāciju, kas norādītu par kādu defektu.
Tev tiešām liekas, ka BMW par tik elementāru lietu kā sveču sildīšana nav padomājis. Nu pilnīgi bezjēdzīga un neloģiska diskusija.
TAs ir Premium auto, kuram tādām lampām nav jādeg un nav vajadzības nekādas sen par to ir samaksāts, lai par to nedomātu. Tas pat būtu glupi ja tur kaut kas degtu un man vēl būtu jāgaida kāmēr tur kaut kas silst. Šķiļu un braucu - viss!
----------------- Individuāls CHIPTUNING, diagnostika un citi nestandarta darbi.
http://www.kaross-chip.lv
http://www.chiptuner.lv
DPF filtri un to problēmas
AdBlue remonts
| Offline | | |
sn | | Kopš: 24. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1879724
Braucu ar: nekrāsotu BMW :(
| var jau pirms piedarbināšanas pasildīt ar lodāmuru
----------------- Nemāki braukt? Parādi to citiem - nopērc volvo! | Offline | | |
jermanis83 | | Kopš: 31. Aug 2023
Ziņojumi: 3
Braucu ar: 530
|
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Apsveikts AOar jauna auto iegādi. Uz paneļa tiešām jārāda kvēlsveču logotipam un tad var startēt pēc 15 sekundēm kamēr tās uzsilst. Manam F-10 arī tā rāda, pie mīnusiem padrebinās un pielec ar pirmo. Noteikti ka var pie kāda kodētāja to izdarīt ar INPA, lai arī G-30 rādītos tas pats, pie reizes varēsi izslēgt StartStopu, atslēgt lai lampas netiek apskalotas, jo ļoti liels ūdens patēriņš un uzlikt smukus Alpīna riņķus uz ekrāna. Pirmais ko es izdarītu ir pārbaudītu vai ķēde nav izstiepusies ar mērītāju kas var liecināt vai kloķa vārpsta neapraujas. Otrais būs EGR atsaukums (noteikti nebrauktu ne metra ar to auto, kamēr EGR detaļas nav uz atsaukuma nomainītas) un tad atslēgt Addblue tanku. Kautkādus ~350zs uz stenda varēs arī uzčipsot un būs labs auto | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:24:37 @Kaross rakstīja:
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Nē, tur nav nekas nodalīts visiem šiem modeļiem no e90 laikiem strādā vienādi, kā jau RSA teica. Un Tu laikam nesaprati, ko es tev gribu pateikt.
Šādus auto pērk cilvēki, kuriem ir nauda un kuri ir gatavi ar to auto braukt, nevis pisties un skatītites tur uz kaut kādām lampiņām, kaut ko gaidīt kā vecam Renault. Ja kaut kas būs, auto par to dos zināt. Bet Tu uzvedies kā veca Renault īpašnieks, kurš iekāpis Rolls Royce un mīž par katru indikāciju, kas norādītu par kādu defektu.
Tev tiešām liekas, ka BMW par tik elementāru lietu kā sveču sildīšana nav padomājis. Nu pilnīgi bezjēdzīga un neloģiska diskusija.
TAs ir Premium auto, kuram tādām lampām nav jādeg un nav vajadzības nekādas sen par to ir samaksāts, lai par to nedomātu. Tas pat būtu glupi ja tur kaut kas degtu un man vēl būtu jāgaida kāmēr tur kaut kas silst. Šķiļu un braucu - viss!
Ok, varēji jau vnk nekā nereaģēt uz manu postu, ja reiz tev šī diskusija šķiet tik bezjēdzīga un stulba...!
Un es reāli nesaprotu, kas šitas ir par trendu powera tēlot ekspertus par svešu cilvēku finansiālo stāvokli...galīgi neforši...!
| Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Cilvēks var aiziet no laukiem, bet lauki no cilvēka neaiziet nekad Tā notiek, kad pēc auto iegādes, downloadē savu jauno personību no G30 NBT Auto ir miskaste uz 4 riteņiem, nevis pielūgmes objekts, kur jāskatās uz lampiņām. Ja brauc zajebis, ja nebrauc, hujovo | Offline | | |
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:38:52 @martins_usars rakstīja:
Cilvēks var aiziet no laukiem, bet lauki no cilvēka neaiziet nekad Tā notiek, kad pēc auto iegādes, downloadē savu jauno personību no G30 NBT Auto ir miskaste uz 4 riteņiem, nevis pielūgmes objekts, kur jāskatās uz lampiņām. Ja brauc zajebis, ja nebrauc, hujovo
Koderi vai tu jau sarullēji un iebāzi sev tur kur saule neiespīd savu Raģika auto iegādes mēness fāžu kalendāru ? | Offline | | |
martins_usars | | Kopš: 01. May 2023
Ziņojumi: 1026
Braucu ar: BMW 530i, VW Passat 2.0TDI, AR Giulia 2.0T
| Nē, neiebāzu. Ko jautā? Tavuprāt ir normāli bāzt sev atverē kalendārus? Arturčik, tev galvā ir slimīgas domas. | Offline | | |
|
Briize | | Kopš: 08. Sep 2023
Ziņojumi: 713
Braucu ar: G30 530d (xdrive)
|
13 Dec 2023, 09:43:27 @martins_usars rakstīja:
Nē, neiebāzu. Ko jautā? Tavuprāt ir normāli bāzt sev atverē kalendārus? Arturčik, tev galvā ir slimīgas domas.
Vienīgais, kuram ir slimas domas galvā esi tikai un vienigi tu ! | Offline | | |
deadalive | | Kopš: 21. Sep 2008
Ziņojumi: 1545
Braucu ar: fiat panda 0,7tdi
| Радиатор uzvedas kā mans sencis, kuram gan ir 65 gadi.
Nopirka jaunāku volvo, kuram nerādu motora temp, tagad panikā, kā lai uzzina vai var braukt vai jāpasilda vel nācās jau skarbākā valodā iestāstīt, darbini un brauc.
----------------- crapwork
JA KĀDAM KAUT KAS NEPATĪK VNK IDITE NAHUJ PLEASE NEZVANIET UN NEKO NEPRASIET @LAKSHMI
Man tik dziļi pohui ka pat netaisos neko dzēst un slēpt :D @valvoline | Offline | | |
Digital | | Kopš: 02. Jul 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 3727
Braucu ar: Elektrību
|
13 Dec 2023, 09:38:16 @Briize rakstīja:
13 Dec 2023, 09:24:37 @Kaross rakstīja:
13 Dec 2023, 07:14:51 @Briize rakstīja:
12 Dec 2023, 23:21:37 @Kaross rakstīja:
12 Dec 2023, 12:51:53 @Briize rakstīja:
Jautājums kā G sērijas dīzelim strādā kvēlsveces un kurā brīdī ? F sērijai bija tā, ka nospied vienu reizi starta pogu neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa, tad uzsila kvēlsveces un otro reizi nospiežot starta pogu un jau ar kāju uzspiežot uz bremžu pedāļa dzinējs piestartējās.
G sērijai uzspiežot starta pogu, bet neuzspiežot ar kāju uz bremžu pedāļa aizdedze neieslēdzas un kvēlsveces neuzsilst, tik parādās uzraksts, ka ir jānospiež bremžu pedālis un tad jānospiež starta poga, bet tad dzinējs uzreiz piestartējās...
Runāju ar čomu, kuram ir 2018.g 6.sērijas GT 630d ar tādu pašu b57 dvižoku un šis saka to pašu.
Tad sanāk, ka tam b57 dzinējam tās kvēlsveces uzsilst pašas jau atslēdzot auto, ja kompis ir nolasījis, ka ārā ir mīnusa temperatūras ?
Ko Tu te gribi izdarīt tagad? Ir tāds teiciens, ja sunim nav ko darīt, tad viņs ...
Ja auto piestartējas uzreiz, tad ko vēl tev vajag? Raķetes izšaut, krēslam apsildei ieslēgties. Ļauj tam auto strādāt un nečakarē prātu.
F-sērijai nekas tur atsevišķi nav nodalīts. visiem strādā līdzīgi.
Tas ir BMW, nevis vecs Renault, kuram tiešām jāizpilda pre-flight check.
Nu lūk f serijai ir gan nodalīts, bet G serijai nav, laikam neuztveri mana jautājuma būtību...nezinu kā vēl detalizētāk paskaidrot to.
Isāk sakot bija doma par to vai nemaucu pa taisno startēt neuzsildītu dzinēju, jo atsevišķi izdalītas opcijas uzslidīt tās kvēlsveces nav !
P.S.un pareizi jau tu saki, ka tas nav vecs Renaults, kuram viss notiek manuāli, bet gan viss ir elektroniski saprogrammets un savā starpā saistīts, tāpēc man kā auto īpašniekam, kuram nav pajāt uz to, kad kaut kas sāk nestrādāt ir svarīgi saprast, kā tas strādā, lai brīdī, kad kaut kas nojūk spētu laicīgi izķert šos momentus un aizvest uz servisu, nevis turpināt braukt līdz kamēr kaut kas nodeg vai kle kle kle iemetās kloķa vārpstas rajonā...
Nē, tur nav nekas nodalīts visiem šiem modeļiem no e90 laikiem strādā vienādi, kā jau RSA teica. Un Tu laikam nesaprati, ko es tev gribu pateikt.
Šādus auto pērk cilvēki, kuriem ir nauda un kuri ir gatavi ar to auto braukt, nevis pisties un skatītites tur uz kaut kādām lampiņām, kaut ko gaidīt kā vecam Renault. Ja kaut kas būs, auto par to dos zināt. Bet Tu uzvedies kā veca Renault īpašnieks, kurš iekāpis Rolls Royce un mīž par katru indikāciju, kas norādītu par kādu defektu.
Tev tiešām liekas, ka BMW par tik elementāru lietu kā sveču sildīšana nav padomājis. Nu pilnīgi bezjēdzīga un neloģiska diskusija.
TAs ir Premium auto, kuram tādām lampām nav jādeg un nav vajadzības nekādas sen par to ir samaksāts, lai par to nedomātu. Tas pat būtu glupi ja tur kaut kas degtu un man vēl būtu jāgaida kāmēr tur kaut kas silst. Šķiļu un braucu - viss!
Ok, varēji jau vnk nekā nereaģēt uz manu postu, ja reiz tev šī diskusija šķiet tik bezjēdzīga un stulba...!
Un es reāli nesaprotu, kas šitas ir par trendu powera tēlot ekspertus par svešu cilvēku finansiālo stāvokli...galīgi neforši...!
Tā, kā skatos, ka esi baigi zinātkārs, te būs info ko palasīt par šo tēmu:
Preheating control
The required glow plug temperature is determined by the DDE control unit on the basis of the following operating values:
Coolant temperature
Engine speed
Intake air temperature
Injection rate
Ambient pressure
Vehicle voltage
Status signal for starter enable
To activate glowing, the DDE sends the required glow plug temperature to the combustion preheating control unit.
Across the LIN bus, the DDE also sends the following operating values to the preheating control unit:
Coolant temperature
Intake air temperature
Ambient pressure
Vehicle voltage
Injection rate
Engine speed
Status signal for starter enable
The preheating control unit uses these operating values to determine the required current for the glow elements and supplies the glow elements with current.
The preheating control unit has only two output stages for activating the three glow elements. The glow elements of cylinder 1 and 2 are supplied with current by an output stage. The glow element of cylinder 3 (example B37) is supplied with current by the second output stage. In diagnosis this results in the fault codes of both heater plugs of one output stage being stored in the event of a fault in the heater plug activation system.
Types of glowing
Glowing is activated in various operating conditions:
Preheating :
Preheating is activated after switching on terminal 15 or PAD mode. Preheating is terminated as follows:
Speed threshold of 42 rpm is exceeded (starter motor is operated)
Preheating time has expired. The preheating time depends on the coolant temperature and is specified in a characteristic curve as follows:
Coolant temperature [°C] below -35 -25 -20 -5 0 5 30 over 30
Preheating time [s] 3,5 2.8 2.8 2,1 1,6 1,1 1,1 0
Start standby heating:
When preheating has been terminated by the preheating time elapsing, start standby heating is activated. The start standby heating is terminated as follows:
After 10 s of start standby heating
When speed threshold of 42 rpm is exceeded.
Starting glow:
Starting glow is activated at every engine start if the coolant temperature is below 75 °C. Starting glow starts after an engine speed threshold of 42 rpm has been exceeded.
The starting glow is terminated as follows:
After the maximum start preheating time of 60 s has elapsed
After termination of the starting operation
When the coolant exceeds a temperature of 75°C
Temporary glowing:
In the event of communication failure between the DDE and the preheating control unit for more than 1 second, emergency preheating is triggered for 3 minutes. Here, the combustion preheating control unit uses safe values to prevent damage to the preheating system.
Concealed glow:
Up to a coolant temperature of 30 °C, preheating and start standby heating are activated as so-called concealed glow. Concealed glow is triggered by the following signals:
Driver's seat occupancy
Seat belt buckle, driver
Valid ignition key
Terminal R or residing PWF status
Brake operated
Clutch operated
Concealed glowing is triggered a maximum of four times and then only enabled again with the engine start.
Part-load glow:
If the DDE detects that the combustion chambers cool down to much due to operation at low loads, part-load glow is activated.
| Offline | | |
Solihull | | Kopš: 29. Jun 2020
Ziņojumi: 347
Braucu ar: bonatti grey
| likas ka visi prieki lidz ar behas iegadi bus beigusies, bet izskatas ka tiek parskirta tikai jauna nodala | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|