Online
Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Auto gāze
Autors | Ziņojums |
rumpis | 31. Oct 2012, 21:23 |
#5241
|
| Kopš: 21. Jul 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 734
Braucu ar: Etalonu
|
31 Oct 2012, 21:12:15 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 16:07:09 rumpis rakstīja:
30 Oct 2012, 22:19:45 Vecais_ rakstīja:
Laikam sākšu šifrēt savus postus un piedāvāt abonamentu šifram lai jēga makā parādās no pavadītā laika iekš POWER
Es domaaju, ka esi viens no nedaudzajiem sheit, kam tas tieshaam atmaksaajas (seedeeshana sheit)
Domā ka man kāds par to maksā ?
...
nebiju domājis, ka tev par to kāds maksā
Biju domājis tā, ka visu laiku ir interese par tevīm un tavu darbu (un protams, ka pilna sēta ar poweristu auto).
Bet izskaidrojums gana plašs, un man pilnīgi saprotams. Man ir līdzīga situācija, tikai pavisam citā sfērā [ Šo ziņu laboja rumpis, 31 Oct 2012, 21:27:08 ] | Offline | | |
Vecais | 31. Oct 2012, 21:28 |
#5242
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
|
31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:
-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.
Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??
-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.
Tas ir kaut kā labojams?
Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.
99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
elwys | 31. Oct 2012, 21:37 |
#5243
|
| Kopš: 16. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 494
Braucu ar: Mogo atbalstu
|
31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:
-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.
Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??
-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.
Tas ir kaut kā labojams?
Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.
99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze
oki, Esmu Rīgā, ja kādam ir vēlme "uzmest aci" PM ar konataktiem, jo lielākā sāpe ir patēriņš. | Offline | | |
Prezidents | 31. Oct 2012, 22:03 |
#5244
|
| Kopš: 24. Jun 2011
Ziņojumi: 24
Braucu ar: Mitsu
|
31 Oct 2012, 21:16:06 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 17:19:42 arny rakstīja:
Ar tehniku esmu uz Jūs, bet radās jautājums, vai kaut kāda līdzīga uzparikte varētu tikt izmantota, lai uzsildītu logu šķidrumu, jo zinu, ka Meršiem tāda sistēma ir - ar siltu logu šķidrumu labāk visāda draza nāk nost
Ja ir laiks un vēlēšanas vari sameistarot.. izlaid caur dzesēšanas šķidruma bunduli lielā apļa abratku.. tik būs jāeksperimentē ar plūsmu un kādu vārstu būs jāieliek lai neizvārās tukš
Kapara bremžu caurule ap dzeses trubu ar izolāciju pāri (mazais/lielais loks) un atiet.
Manam autiņam stāv virsū mainīts radiātors no tāda paša auto tikai ar tomātu (pašam mešalka) - tomāmāta eļļas dzesēšanas trubas iet caur radiātoru. Eļļas vietā plūst cauri logūdens, pie tam ūdens bačoks tur pat pie landžerona. | Offline | | |
Driver | 01. Nov 2012, 00:11 |
#5245
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
|
31 Oct 2012, 21:37:25 elwys rakstīja:
31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:
-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.
Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??
-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.
Tas ir kaut kā labojams?
Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.
99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze
oki, Esmu Rīgā, ja kādam ir vēlme "uzmest aci" PM ar konataktiem, jo lielākā sāpe ir patēriņš.
piebrauc pie manis, neko nesolu, bet gribu papetit dzive to 3sho paaudzi
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
nagla | 01. Nov 2012, 02:50 |
#5246
|
| Kopš: 04. Jan 2007
No: Olaine
Ziņojumi: 3235
Braucu ar: ML270 Stage1
|
31 Oct 2012, 22:03:12 Prezidents rakstīja:
31 Oct 2012, 21:16:06 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 17:19:42 arny rakstīja:
Ar tehniku esmu uz Jūs, bet radās jautājums, vai kaut kāda līdzīga uzparikte varētu tikt izmantota, lai uzsildītu logu šķidrumu, jo zinu, ka Meršiem tāda sistēma ir - ar siltu logu šķidrumu labāk visāda draza nāk nost
Ja ir laiks un vēlēšanas vari sameistarot.. izlaid caur dzesēšanas šķidruma bunduli lielā apļa abratku.. tik būs jāeksperimentē ar plūsmu un kādu vārstu būs jāieliek lai neizvārās tukš
Kapara bremžu caurule ap dzeses trubu ar izolāciju pāri (mazais/lielais loks) un atiet.
Manam autiņam stāv virsū mainīts radiātors no tāda paša auto tikai ar tomātu (pašam mešalka) - tomāmāta eļļas dzesēšanas trubas iet caur radiātoru. Eļļas vietā plūst cauri logūdens, pie tam ūdens bačoks tur pat pie landžerona.
tas sanak ta? no sukna iet pa vara cauruli kas aptita ap dzeseshanas sistemas cauruli un talak uz smidzinatajiem? | Offline | | |
Shkodists | 01. Nov 2012, 13:00 |
#5247
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
| Ieliku NGK LPG 1 Irīdija sveces. Nejūtu nekādu atšķirību salīdzinot ar Platīna NGK svecēm.
Varbūt tiešām ilgāk spoles kalpos un pašas sveces arī. Vismaz tā NGK mājas lapā raksta. Vecais rakstīja, ka svilina labāk ar NKG LPG irīdija svecēm. Kā tas izpaužas?
Vienīgi apstāklis, ka pēc sveču maiņas uzreiz nebraukāju, jo riepas vēl vasaras un 4 dienas vizinājos ar dīzeli, varētu traucēt sajust atšķirību
| Offline | | |
kjemals | 01. Nov 2012, 14:10 |
#5248
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| Es te tgd domāju, kā ir ar tiem sviestmaizes smidzinātājiem, kas liekas pa starpu starp kolektoru un benzīna sprauslu.. Itkā forši, nav jāsaborē kolektors, nebirst skaidas iekšā.
Tikai nez kā tas varētu ietekmēt gāzes padevi, urbjamais štuceris ja ieiet iekšā kanālā, kur ir plūsmas ātrums.. Dzīvē ir kautkas novērojams darbībās izmaiņā? kkāda atšķirība teorētiski varētu būt jūtama pārejas režīmos(paātrinājums)
Vienkārši gribās labāk tādas mantiņas likt iespēju robežās, lai nav jāborē kolektors.. Tur vēl protams citi akmeņi.. visādiem aizdirstiem motoriem, kuriem visas malas pilnas ar smiltīm un mušām, cilājot benzīna reiku vēl problēmās var iedzīvoties, ja pienācīgi neattīra visu.. | Offline | | |
|
koijotss | 02. Nov 2012, 07:35 |
#5249
|
| Kopš: 23. Nov 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 912
Braucu ar: vaz 2103
|
01 Nov 2012, 14:10:04 kjemals rakstīja:
Es te tgd domāju, kā ir ar tiem sviestmaizes smidzinātājiem, kas liekas pa starpu starp kolektoru un benzīna sprauslu.. Itkā forši, nav jāsaborē kolektors, nebirst skaidas iekšā.
Tikai nez kā tas varētu ietekmēt gāzes padevi, urbjamais štuceris ja ieiet iekšā kanālā, kur ir plūsmas ātrums.. Dzīvē ir kautkas novērojams darbībās izmaiņā? kkāda atšķirība teorētiski varētu būt jūtama pārejas režīmos(paātrinājums)
Vienkārši gribās labāk tādas mantiņas likt iespēju robežās, lai nav jāborē kolektors.. Tur vēl protams citi akmeņi.. visādiem aizdirstiem motoriem, kuriem visas malas pilnas ar smiltīm un mušām, cilājot benzīna reiku vēl problēmās var iedzīvoties, ja pienācīgi neattīra visu..
no malas izkatās forši , bet prakse rāda pretējo , uz gāzi auto brauks labi nebūs problēmu, bet kas notiek ar benzīna iesmidzi tur atkal ir viss slikti.
Cik biju uzstādījis šos brīnumus visi laika gaitā ir noamputēti
----------------- Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija | Offline | | |
Vecais | 02. Nov 2012, 07:45 |
#5250
|
| Kopš: 20. Dec 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 1762
Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI
| Iesaku pēc iespējas izvairīties no smidzinātāju sēžām.. uz benzīna izmaiņu gan neesmu novērojis, bet teorētiski tas ir iespējams atseviškiem dzinējiem.. lielākā sāpe vecās sistēmas kustināšana, manžetes nekad nav bijušas kustinātas - deformē. Rampas stiprimājuma vietas konstruktīvi izmainās. Ir bijis kad piesūc gaisu.. katrā ziņā laika izteiksmē var ieberzties uz stundām.
p.s un skaidas motorā nenonāks ja lietos solidolu + vakumsūcēju [ Šo ziņu laboja Vecais_, 02 Nov 2012, 07:48:01 ]
----------------- 4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
| Offline | | |
Shkodists | 02. Nov 2012, 08:07 |
#5251
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
01 Nov 2012, 13:00:38 Shkodists rakstīja:
Ieliku NGK LPG 1 Irīdija sveces. Nejūtu nekādu atšķirību salīdzinot ar Platīna NGK svecēm.
Varbūt tiešām ilgāk spoles kalpos un pašas sveces arī. Vismaz tā NGK mājas lapā raksta. Vecais rakstīja, ka svilina labāk ar NKG LPG irīdija svecēm. Kā tas izpaužas?
Vienīgi apstāklis, ka pēc sveču maiņas uzreiz nebraukāju, jo riepas vēl vasaras un 4 dienas vizinājos ar dīzeli, varētu traucēt sajust atšķirību
Tomēr ir pamanāmas izmaiņas. Ir tāda sajūta, ka pie zemākiem apgriezieniem iet tāpat kā ar benzīnu. Iepriekš jutu nedaudz jaudas zudumu, tagad, šķiet, starpības nav. | Offline | | |
ATB | 02. Nov 2012, 13:10 |
#5252
|
| Kopš: 21. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5259
Braucu ar: ♛ ♛
| Cik varētu maksāt uzstādīt e38 4.4 gāzes iekārtu? | Offline | | |
Krauze | 02. Nov 2012, 14:16 |
#5253
|
| Kopš: 11. Sep 2003
No: Dagda
Ziņojumi: 11377
Braucu ar: xXx
| Vajag sveces iegadaties iesakiet kur Honda CRV ar gaazi protams!
| Offline | | |
Shkodists | 02. Nov 2012, 14:40 |
#5254
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
02 Nov 2012, 14:16:40 Krauze rakstīja:
Vajag sveces iegadaties iesakiet kur Honda CRV ar gaazi protams!
pats neesmu mēģinājis, bet eparts.lv izskatās normālas cenas. Viņi tur arī raksta klāt, kuras sveces paredzētas LPG. Vai tur pareizos kodus atlasa, nezinu. Var paņemt ngk (gan jau arī BERU, Denos uc var to izdarīt) mājas lapā pielasīt pareizo kodu un tad salīdzināt, ko tie piedāvā. | Offline | | |
Driver | 02. Nov 2012, 14:42 |
#5255
|
| Kopš: 22. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 31536
Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu
| ngk, atkal ngk...
kam iesvert mazlietotas NGK uz svara
----------------- diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
| Offline | | |
Shkodists | 02. Nov 2012, 15:53 |
#5256
|
| Kopš: 20. Apr 2012
No: Valmiera
Ziņojumi: 595
Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro
|
02 Nov 2012, 14:42:10 Driver rakstīja:
ngk, atkal ngk...
kam iesvert mazlietotas NGK uz svara
Ko tāda ironija? Vai tad sliktas? | Offline | | |
|
PASSATizhi | 02. Nov 2012, 16:24 |
#5257
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:
31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:
-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.
Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??
-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.
Tas ir kaut kā labojams?
Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.
99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze
kāpēc tad viss ir jānoārda? balons ar vārstu un uzpilde? magistrāle. tas tak viss der un maksā naudu | Offline | | |
kjemals | 02. Nov 2012, 20:54 |
#5258
|
| Kopš: 15. Jan 2012
Ziņojumi: 298
Braucu ar: prieku
| To var nedemontēt(neredzu jēgu). Ja vien maģistrāle, balons nav galīgi aizdirsts un nesāks dzīt uzreiz kautkādas h**ņas filtros. | Offline | | |
Foxijs | 02. Nov 2012, 21:11 |
#5259
|
| Kopš: 02. Aug 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3170
Braucu ar:
| tām trešās paaudzes iekārtām arī gadās nelietojami baloni | Offline | | |
PASSATizhi | 02. Nov 2012, 21:21 |
#5260
|
| Kopš: 25. Jun 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 8681
Braucu ar: 686hp
|
02 Nov 2012, 21:11:17 Foxijs rakstīja:
tām trešās paaudzes iekārtām arī gadās nelietojami baloni
tas visticamāk ir balonu tirgotāju viedoklis | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|