Online

Pašreiz BMWPower skatās 204 viesi un 19 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnikas uzlabošana

Tēma: Auto gāze

AutorsZiņojums
rumpis
31. Oct 2012, 21:23 #5241

Kopš: 21. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 734

Braucu ar: Etalonu


31 Oct 2012, 21:12:15 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 16:07:09 rumpis rakstīja:

30 Oct 2012, 22:19:45 Vecais_ rakstīja:
Laikam sākšu šifrēt savus postus un piedāvāt abonamentu šifram lai jēga makā parādās no pavadītā laika iekš POWER

Es domaaju, ka esi viens no nedaudzajiem sheit, kam tas tieshaam atmaksaajas (seedeeshana sheit)


Domā ka man kāds par to maksā ?
...

nebiju domājis, ka tev par to kāds maksā
Biju domājis tā, ka visu laiku ir interese par tevīm un tavu darbu (un protams, ka pilna sēta ar poweristu auto).
Bet izskaidrojums gana plašs, un man pilnīgi saprotams. Man ir līdzīga situācija, tikai pavisam citā sfērā

[ Šo ziņu laboja rumpis, 31 Oct 2012, 21:27:08 ]

Offline
Vecais
31. Oct 2012, 21:28 #5242

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI


31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:

-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.

Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??

-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.

Tas ir kaut kā labojams?

Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.

99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze

-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
elwys
31. Oct 2012, 21:37 #5243

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 494

Braucu ar: Mogo atbalstu


31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:

-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.

Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??

-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.

Tas ir kaut kā labojams?

Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.

99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze


oki, Esmu Rīgā, ja kādam ir vēlme "uzmest aci" PM ar konataktiem, jo lielākā sāpe ir patēriņš.
Offline
Prezidents
31. Oct 2012, 22:03 #5244

Kopš: 24. Jun 2011

Ziņojumi: 24

Braucu ar: Mitsu


31 Oct 2012, 21:16:06 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 17:19:42 arny rakstīja:
Ar tehniku esmu uz Jūs, bet radās jautājums, vai kaut kāda līdzīga uzparikte varētu tikt izmantota, lai uzsildītu logu šķidrumu, jo zinu, ka Meršiem tāda sistēma ir - ar siltu logu šķidrumu labāk visāda draza nāk nost

Ja ir laiks un vēlēšanas vari sameistarot.. izlaid caur dzesēšanas šķidruma bunduli lielā apļa abratku.. tik būs jāeksperimentē ar plūsmu un kādu vārstu būs jāieliek lai neizvārās tukš


Kapara bremžu caurule ap dzeses trubu ar izolāciju pāri (mazais/lielais loks) un atiet.
Manam autiņam stāv virsū mainīts radiātors no tāda paša auto tikai ar tomātu (pašam mešalka) - tomāmāta eļļas dzesēšanas trubas iet caur radiātoru. Eļļas vietā plūst cauri logūdens, pie tam ūdens bačoks tur pat pie landžerona.
Offline
Driver
01. Nov 2012, 00:11 #5245

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu


31 Oct 2012, 21:37:25 elwys rakstīja:

31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:

-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.

Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??

-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.

Tas ir kaut kā labojams?

Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.

99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze


oki, Esmu Rīgā, ja kādam ir vēlme "uzmest aci" PM ar konataktiem, jo lielākā sāpe ir patēriņš.

piebrauc pie manis, neko nesolu, bet gribu papetit dzive to 3sho paaudzi

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
nagla
01. Nov 2012, 02:50 #5246

Kopš: 04. Jan 2007

No: Olaine

Ziņojumi: 3235

Braucu ar: ML270 Stage1


31 Oct 2012, 22:03:12 Prezidents rakstīja:

31 Oct 2012, 21:16:06 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 17:19:42 arny rakstīja:
Ar tehniku esmu uz Jūs, bet radās jautājums, vai kaut kāda līdzīga uzparikte varētu tikt izmantota, lai uzsildītu logu šķidrumu, jo zinu, ka Meršiem tāda sistēma ir - ar siltu logu šķidrumu labāk visāda draza nāk nost

Ja ir laiks un vēlēšanas vari sameistarot.. izlaid caur dzesēšanas šķidruma bunduli lielā apļa abratku.. tik būs jāeksperimentē ar plūsmu un kādu vārstu būs jāieliek lai neizvārās tukš


Kapara bremžu caurule ap dzeses trubu ar izolāciju pāri (mazais/lielais loks) un atiet.
Manam autiņam stāv virsū mainīts radiātors no tāda paša auto tikai ar tomātu (pašam mešalka) - tomāmāta eļļas dzesēšanas trubas iet caur radiātoru. Eļļas vietā plūst cauri logūdens, pie tam ūdens bačoks tur pat pie landžerona.
tas sanak ta? no sukna iet pa vara cauruli kas aptita ap dzeseshanas sistemas cauruli un talak uz smidzinatajiem?
Offline
Shkodists
01. Nov 2012, 13:00 #5247

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro

Ieliku NGK LPG 1 Irīdija sveces. Nejūtu nekādu atšķirību salīdzinot ar Platīna NGK svecēm.
Varbūt tiešām ilgāk spoles kalpos un pašas sveces arī. Vismaz tā NGK mājas lapā raksta. Vecais rakstīja, ka svilina labāk ar NKG LPG irīdija svecēm. Kā tas izpaužas?

Vienīgi apstāklis, ka pēc sveču maiņas uzreiz nebraukāju, jo riepas vēl vasaras un 4 dienas vizinājos ar dīzeli, varētu traucēt sajust atšķirību
Offline
kjemals
01. Nov 2012, 14:10 #5248

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

Es te tgd domāju, kā ir ar tiem sviestmaizes smidzinātājiem, kas liekas pa starpu starp kolektoru un benzīna sprauslu.. Itkā forši, nav jāsaborē kolektors, nebirst skaidas iekšā.
Tikai nez kā tas varētu ietekmēt gāzes padevi, urbjamais štuceris ja ieiet iekšā kanālā, kur ir plūsmas ātrums.. Dzīvē ir kautkas novērojams darbībās izmaiņā? kkāda atšķirība teorētiski varētu būt jūtama pārejas režīmos(paātrinājums)

Vienkārši gribās labāk tādas mantiņas likt iespēju robežās, lai nav jāborē kolektors.. Tur vēl protams citi akmeņi.. visādiem aizdirstiem motoriem, kuriem visas malas pilnas ar smiltīm un mušām, cilājot benzīna reiku vēl problēmās var iedzīvoties, ja pienācīgi neattīra visu..
Offline
koijotss
02. Nov 2012, 07:35 #5249

Kopš: 23. Nov 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 912

Braucu ar: vaz 2103


01 Nov 2012, 14:10:04 kjemals rakstīja:
Es te tgd domāju, kā ir ar tiem sviestmaizes smidzinātājiem, kas liekas pa starpu starp kolektoru un benzīna sprauslu.. Itkā forši, nav jāsaborē kolektors, nebirst skaidas iekšā.
Tikai nez kā tas varētu ietekmēt gāzes padevi, urbjamais štuceris ja ieiet iekšā kanālā, kur ir plūsmas ātrums.. Dzīvē ir kautkas novērojams darbībās izmaiņā? kkāda atšķirība teorētiski varētu būt jūtama pārejas režīmos(paātrinājums)

Vienkārši gribās labāk tādas mantiņas likt iespēju robežās, lai nav jāborē kolektors.. Tur vēl protams citi akmeņi.. visādiem aizdirstiem motoriem, kuriem visas malas pilnas ar smiltīm un mušām, cilājot benzīna reiku vēl problēmās var iedzīvoties, ja pienācīgi neattīra visu..

no malas izkatās forši , bet prakse rāda pretējo , uz gāzi auto brauks labi nebūs problēmu, bet kas notiek ar benzīna iesmidzi tur atkal ir viss slikti.
Cik biju uzstādījis šos brīnumus visi laika gaitā ir noamputēti

-----------------
Autogāzes iekārtu uzstādīšana un apkalpošana. www.lpgpower.lv 27425188
Galerija
Offline
Vecais
02. Nov 2012, 07:45 #5250

Kopš: 20. Dec 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1762

Braucu ar: W126SEL / Mk1 / Volga 1973' / Babywagen 1979' / Smart Fortwo / Скиф-2М / Santana / SAMURAI

Iesaku pēc iespējas izvairīties no smidzinātāju sēžām.. uz benzīna izmaiņu gan neesmu novērojis, bet teorētiski tas ir iespējams atseviškiem dzinējiem.. lielākā sāpe vecās sistēmas kustināšana, manžetes nekad nav bijušas kustinātas - deformē. Rampas stiprimājuma vietas konstruktīvi izmainās. Ir bijis kad piesūc gaisu.. katrā ziņā laika izteiksmē var ieberzties uz stundām.

p.s un skaidas motorā nenonāks ja lietos solidolu + vakumsūcēju

[ Šo ziņu laboja Vecais_, 02 Nov 2012, 07:48:01 ]



-----------------
4. 5. un 6. paaudzes LPG iekartas
www.facebook.com/m7sport.lv
https://www.instagram.com/vecais_/
Offline
Shkodists
02. Nov 2012, 08:07 #5251

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


01 Nov 2012, 13:00:38 Shkodists rakstīja:
Ieliku NGK LPG 1 Irīdija sveces. Nejūtu nekādu atšķirību salīdzinot ar Platīna NGK svecēm.
Varbūt tiešām ilgāk spoles kalpos un pašas sveces arī. Vismaz tā NGK mājas lapā raksta. Vecais rakstīja, ka svilina labāk ar NKG LPG irīdija svecēm. Kā tas izpaužas?

Vienīgi apstāklis, ka pēc sveču maiņas uzreiz nebraukāju, jo riepas vēl vasaras un 4 dienas vizinājos ar dīzeli, varētu traucēt sajust atšķirību


Tomēr ir pamanāmas izmaiņas. Ir tāda sajūta, ka pie zemākiem apgriezieniem iet tāpat kā ar benzīnu. Iepriekš jutu nedaudz jaudas zudumu, tagad, šķiet, starpības nav.
Offline
ATB
02. Nov 2012, 13:10 #5252

Kopš: 21. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5259

Braucu ar: ♛ ♛

Cik varētu maksāt uzstādīt e38 4.4 gāzes iekārtu?
Offline
Krauze
02. Nov 2012, 14:16 #5253

Kopš: 11. Sep 2003

No: Dagda

Ziņojumi: 11377

Braucu ar: xXx

Vajag sveces iegadaties iesakiet kur Honda CRV ar gaazi protams!

Offline
Shkodists
02. Nov 2012, 14:40 #5254

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


02 Nov 2012, 14:16:40 Krauze rakstīja:
Vajag sveces iegadaties iesakiet kur Honda CRV ar gaazi protams!



pats neesmu mēģinājis, bet eparts.lv izskatās normālas cenas. Viņi tur arī raksta klāt, kuras sveces paredzētas LPG. Vai tur pareizos kodus atlasa, nezinu. Var paņemt ngk (gan jau arī BERU, Denos uc var to izdarīt) mājas lapā pielasīt pareizo kodu un tad salīdzināt, ko tie piedāvā.
Offline
Driver
02. Nov 2012, 14:42 #5255

Kopš: 22. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 31536

Braucu ar: iepirkuma ratiem pa alko outletu

ngk, atkal ngk...
kam iesvert mazlietotas NGK uz svara

-----------------
diagnostika, elektronikas remonts & pretaizdzīšanas iekārtas.
Offline
Shkodists
02. Nov 2012, 15:53 #5256

Kopš: 20. Apr 2012

No: Valmiera

Ziņojumi: 595

Braucu ar: Volvo XC90 3.2 Zenit Pro


02 Nov 2012, 14:42:10 Driver rakstīja:
ngk, atkal ngk...
kam iesvert mazlietotas NGK uz svara

Ko tāda ironija? Vai tad sliktas?
Offline
PASSATizhi
02. Nov 2012, 16:24 #5257

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


31 Oct 2012, 21:28:37 Vecais_ rakstīja:

31 Oct 2012, 21:15:51 elwys rakstīja:
Pirms gada iegādāju savu pirmo gāzēto auto, Saab 900, 2,0 bez turbo, gadu braukts, un nekas nedarīts, beidzot sāk rasties jautājumi:

-pēc marķējuma uz balona - Gāzes sistēma uzstādīta 2002. gadā Beļģijā(par paaudzi nav ne jausmas), Hz ko iepriekšējie saimnieki darījuši.

Vai Beļģu gāzes iekārtas pie mums var apkopt, un cik tas piķo??

-Patēriņš pilsētā gada laikā pieaudzis no 12,13 l/100km līdz 19.

Tas ir kaut kā labojams?

Gribu saprast vai ir vērts(un cik) ieguldīt, vai tirgot auto, jo savādāk auto nav ne vainas.

99,9% tev virsū 3. paaudze. Elektro-mehāniskā LPG iesmidze. Salabot tur neko nevar + izmanto lai pābūvētu uz 4. paaudzi arī nekas neder.. viss iet miskastē. Lai sagāzētu civilizēti izmaksās dārgāk kā bez tās uzpariktes - tas viss ir jādemontē.
Nelauz galvu - aizbrauc uz jebkuru gāzinieku kantori ar tekstu "Vajag pieregulēt"
Ja attaisot motora pārsegu gāzinieku sejā redzi izmisumu vai maniakālu tieksmi "paspēlēties" - 3. paaudze
kāpēc tad viss ir jānoārda? balons ar vārstu un uzpilde? magistrāle. tas tak viss der un maksā naudu
Offline
kjemals
02. Nov 2012, 20:54 #5258

Kopš: 15. Jan 2012

Ziņojumi: 298

Braucu ar: prieku

To var nedemontēt(neredzu jēgu). Ja vien maģistrāle, balons nav galīgi aizdirsts un nesāks dzīt uzreiz kautkādas h**ņas filtros.
Offline
Foxijs
02. Nov 2012, 21:11 #5259

Kopš: 02. Aug 2006

No: Rīga

Ziņojumi: 3170

Braucu ar:

tām trešās paaudzes iekārtām arī gadās nelietojami baloni
Offline
PASSATizhi
02. Nov 2012, 21:21 #5260

Kopš: 25. Jun 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 8681

Braucu ar: 686hp


02 Nov 2012, 21:11:17 Foxijs rakstīja:
tām trešās paaudzes iekārtām arī gadās nelietojami baloni
tas visticamāk ir balonu tirgotāju viedoklis
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, Speedmotors, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo