Online
Pašreiz BMWPower skatās 157 viesi un 3 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
Remos | 03. Dec 2020, 12:28 |
#5241
|
| Kopš: 06. Mar 2013
No: Jelgava
Ziņojumi: 53
Braucu ar: Japonamaķ
|
03 Dec 2020, 10:34:14 @smudo rakstīja:
Es arī Nestē lejot degvielu, ik pa laikam papildināju arī AdBlue, bet piedējo reizi man tas neizdevās Nestē, kas ir Granīta ielā. Izskatās, ka tur ir kaut kāda aizsardzība un vajag magnēta uzmavu? Citās Nestēs vēl arvien var vieglajā iepildīt AdBule pa taisno no pistoles?
Mēnesi atpakaļ lēju AdBlue Jelgavas Loka maģistrāles Nestē - bez problēmām. Vienīgi zinātāji saka, ka jābūt uzmanīgam ņemot ārā pistoli, nenoliet garām. Ja nolīst uz virsbūves - jānotīra. Metāls pēc kāda laika var sākt korodēt saskarsmē ar to urīnu. Nezinu gan, cik tur patiesības. | Offline | | |
m12 | 03. Dec 2020, 12:50 |
#5242
|
| Kopš: 04. Jan 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 546
Braucu ar: 955
|
03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.
zemnieks + dīlera boikots - atgdādina vienu saimniecību, kura bez lauksaimniecības arī laukakmeņus pārstrādā | Offline | | |
josi | 03. Dec 2020, 13:11 |
#5243
|
| Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
|
03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.
Tas ir kā, lēja iekšā rapšu eļļu un pina gaisa filtru no liniem?
| Offline | | |
Locis | 03. Dec 2020, 13:13 |
#5244
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11228
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| pieņemsim. | Offline | | |
Labais1234567891 | 03. Dec 2020, 13:16 |
#5245
|
| Kopš: 03. Sep 2020
Ziņojumi: 944
Braucu ar: Teslu
|
03 Dec 2020, 13:11:45 @josi rakstīja:
03 Dec 2020, 12:27:46 @Locis rakstīja:
Man pazīstams zemnieks paņēma jaunu Amarok un,boikotējot dīleri, savā bāzē taisīja apkopi ar saviem materiāliem.
Tas ir kā, lēja iekšā rapšu eļļu un pina gaisa filtru no liniem?
Šitas bija spēcīgi. Tupajam lauķim tieši pa jēbaļņiku | Offline | | |
mrc | 03. Dec 2020, 13:45 |
#5246
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
|
02 Dec 2020, 17:11:30 @mrc rakstīja:
02 Dec 2020, 16:14:20 @Amphiney rakstīja:
Ko veic šajās regulārajās apkopēs(lai saglabātos garantija) un cik tas izmaksā pie dīlera servisā? Vidēji...
Un cik jums izmaksā 1 eļļas maiņa dīlera servisā?
Kakakškajam Nordē bija kaut kādi 190 eur apkope (tā, kas uz 25k km )
Sadirsu, 250 vai 270 eur | Offline | | |
shirminieks | 03. Dec 2020, 15:12 |
#5247
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
| Moller apetīte uz naudas nokāšanu jau sen ir skaidra - vakar vajadzēja nomainīt Passat B8 akumulatoru, pavaicāju cenas:
- Moller: nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, var uzlikt Bosch pa 280e
- Mūsa Auto (arī VW autorizētais serviss): nomaiņa 29e, OEM akumulators 390e, var likt Bosch pa 175e
Manuprāt cilvēki vienkārši neapzinās, ka Moller nav vienīgais autorizētais VW serviss Latvijā | Offline | | |
desadesa | 03. Dec 2020, 15:43 |
#5248
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela
Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e
bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis
ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt[ Šo ziņu laboja desadesa, 03 Dec 2020, 16:04:37 ] | Offline | | |
|
shirminieks | 03. Dec 2020, 15:56 |
#5249
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela, jo vinji taamee iedod preciizu OE detalju sarakstu - gribi suuti pats un brauc ar savaam detaljaam. negribi - mees tava vietaa visu sagaadaasim par attieciigu ciparu.
Atšifrētā tāme drīzāk rada ilūziju, ka Moller par darbu nemaz tik daudz necenšas saņemt (peļņa tikai uz darbu, detaļas par adekvātu ciparu) - domā katrs klients skatīsies detaļas pēc koda interneta veikalos un vai zvanīs citiem servisiem? | Offline | | |
shirminieks | 03. Dec 2020, 16:01 |
#5250
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.
Piekritu, ka tam ir pievienotā vērtība, bet šeit speciāli uzsvars uz Mūsa Auto / Moller salīdzinājumu, jo abi ir autorizētie servisa centri, kas darbus reģistrē VW servisa sistēmās. Un tik dramatiska atšķirība darbu/detaļu cenās manuprāt ir neadekvāta.
Par to, ka ir nepieciešama piekodēšana, skaidrs - tāpēc jau vajag dīleri ar softu, kas to darbu veic. | Offline | | |
desadesa | 03. Dec 2020, 16:04 |
#5251
|
| Kopš: 01. Jul 2019
Ziņojumi: 2100
Braucu ar: noskrējienu <100k
|
03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.
nav nekas jākodē - nopērc tādu pašu aķi | Offline | | |
Mikels | 03. Dec 2020, 16:08 |
#5252
|
| Kopš: 28. Jan 2011
Ziņojumi: 4942
Braucu ar: cieņu
|
03 Dec 2020, 16:04:04 @desadesa rakstīja:
03 Dec 2020, 15:56:58 @Vantage rakstīja:
Baigi lēti Mollers nav, bet no otras puses, nomaksāju un daudz neņaudu ja kas jādara. Tur gan tādam auto kā RS5 vai citai ne-parastajai tehnikai tas ir tomēr pluss, ka nav līkrocība un kautkāda haļava ielaista. Nākamais īpašnieks novērtēs! Un vispār jebkura ierašanās kaut ik pa laikam Mollerā piefiksē nobraukumu, kādus defektus un tas būs arī tikai pluss, ka var nākamais saņemt n-tās A4 lapas ar darīto darbu. Protams, ikdienas pēcgarantijas drotam var arī pats visu mainīt - a bet lūdzu. Un akumulatora nomaiņa nav tikai unplug-plugin darbs - tas ir arī piekodēšana.
nav nekas jākodē - nopērc tādu pašu aķi
nomaiņa arī ir jāreģistrē, (vismaz Bmw gadījumā ) [ Šo ziņu laboja Mikels, 03 Dec 2020, 16:09:32 ] | Offline | | |
shirminieks | 03. Dec 2020, 16:09 |
#5253
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
03 Dec 2020, 15:43:27 @desadesa rakstīja:
03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela
Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e
bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis
ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt
Vajag 95Ah akumulatoru, pašlaik stāv OEM vēl no rūpnīcas.
Un, zinot, ka E6* sērijai jau ir jāreģistrē nomaiņa, ticu, ka arī šeit tas ir jādara lai nemestu kļūdas [ Šo ziņu laboja shirminieks, 03 Dec 2020, 16:10:44 ] | Offline | | |
shirminieks | 03. Dec 2020, 16:17 |
#5254
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
03 Dec 2020, 16:12:28 @bertons rakstīja:
03 Dec 2020, 15:56:50 @shirminieks rakstīja:
03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela, jo vinji taamee iedod preciizu OE detalju sarakstu - gribi suuti pats un brauc ar savaam detaljaam. negribi - mees tava vietaa visu sagaadaasim par attieciigu ciparu.
Atšifrētā tāme drīzāk rada ilūziju, ka Moller par darbu nemaz tik daudz necenšas saņemt (peļņa tikai uz darbu, detaļas par adekvātu ciparu) - domā katrs klients skatīsies detaļas pēc koda interneta veikalos un vai zvanīs citiem servisiem?
a man vienalga ko citi dara vai nedara. man personiigi nav gruuti 1h kkaadaa DTS samest detalju kodus, apmaksaat reekjinu un aizvikties pakal uz omnivu taadeejaadi ietaupot paars simts eiro un finaalaa man taa auto uztureeshana izmaksaa leetaak nekaa kkaada skoda sujmashiinas iipashniekam kursh visu uztic diileram
Protams, bet tas nemaina faktu, ka Tu neesi kā >80% viņu klientu, kas apskatās rēķinu, nodomā 'dārgi, bet nu lielākā daļa ir detaļas, Moller par darbu tikai nedaudz nopelna', un samaksā.
Tāmes mērķis, manuprāt, ir tieši tāds (nevis mudināt klientu veikt izpēti par to, pa cik varētu citur atrast detaļas).[ Šo ziņu laboja shirminieks, 03 Dec 2020, 16:18:40 ] | Offline | | |
shibernieks | 03. Dec 2020, 16:29 |
#5255
|
| Kopš: 12. Aug 2004
Ziņojumi: 5990
Braucu ar:
| To saucamo piekodēšanu pieprot nu jau liela daļa noname servisu | Offline | | |
Edwins | 03. Dec 2020, 16:33 |
#5256
|
| Kopš: 16. Nov 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 78
Braucu ar: Hybrid
| Piekodēšana 10 eiro maximums, vismaz pie manis. | Offline | | |
|
shirminieks | 03. Dec 2020, 16:37 |
#5257
|
| Kopš: 13. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1709
Braucu ar: 81
|
03 Dec 2020, 16:29:03 @shibernieks rakstīja:
To saucamo piekodēšanu pieprot nu jau liela daļa noname servisu
Ticu, ka prot, bet šeit ir pievienotā vērtība auto vēsturei (kā jau Vantage teica) | Offline | | |
kb | 03. Dec 2020, 16:59 |
#5258
|
| Kopš: 02. Jan 2007
Ziņojumi: 199
Braucu ar: i3s / Lexus GS300
|
03 Dec 2020, 16:09:41 @shirminieks rakstīja:
03 Dec 2020, 15:43:27 @desadesa rakstīja:
03 Dec 2020, 15:30:22 @bertons rakstīja:
Man tieshi liekas, ka vinju apetiite nav visai liela
Akumulatora nomaiņa 50e, OEM akumulators 450e, Bosch 280e
bez atlaidēm, bez nekā, vnk atverot eparts, uz aci skatos ka 2.0TDI iet 70AH aķis
ja nav bail sabojāt savu manikīru, tad atskrūvēt 2 skrūves un aķa stiprinājumu - aķi vari pats nomainīt
Vajag 95Ah akumulatoru, pašlaik stāv OEM vēl no rūpnīcas.
Un, zinot, ka E6* sērijai jau ir jāreģistrē nomaiņa, ticu, ka arī šeit tas ir jādara lai nemestu kļūdas
Passat droši vien ir Start-stop sistēma, tad vajag AGM akumulatoru, tie 95Ah Bosch tiešām maksā drusku zem 200 EUR.
Bet par dīleru alkatību šaubu nav. Man Škodai garantijas laikā bija darbam un detaļām cena paliela dīlera rēķinos (daudzām detaļām vismaz Trodo cena x2. Tikko garantija beidzās, darbam uzreiz bez jautāšanas ielika 40% atlaidi. Detaļām atlaidi neatceros, iespējams, bija tikpat.[ Šo ziņu laboja kb, 03 Dec 2020, 17:01:03 ] | Offline | | |
RaL | 03. Dec 2020, 17:50 |
#5259
|
| Kopš: 23. Jul 2006
No: Rīga
Ziņojumi: 3572
Braucu ar: kruīzu
|
03 Dec 2020, 16:59:14 @kb rakstīja:
Bet par dīleru alkatību šaubu nav. Man Škodai garantijas laikā bija darbam un detaļām cena paliela dīlera rēķinos (daudzām detaļām vismaz Trodo cena x2. Tikko garantija beidzās, darbam uzreiz bez jautāšanas ielika 40% atlaidi. Detaļām atlaidi neatceros, iespējams, bija tikpat.
Kurš dīleris?
Green motors, Verte auto vai bijušais Škoda izplatītājs Karlo motors? | Offline | | |
platinum | 03. Dec 2020, 17:57 |
#5260
|
| Kopš: 25. Jan 2014
No: Jelgava
Ziņojumi: 226
Braucu ar: Klak Klak 3.0 TDR
| Par Mūsa motors tikai +
Man ne Green motors, ne Verde nevarēja iedot tik labu atlaidi jaunam KAROQ, kā to izdarīja Mūsa motors Valmierā.
Protams, auto saņemšana Rīgā ar šampi un visu kā pienākas.
Apkopes 99% būs Karlo motors, jau tad kad bija VW pierādīja ar cenām ka ir daudz draudzīgāki kā Moller. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|