Online
Pašreiz BMWPower skatās 167 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
spriditis | 12. May 2020, 22:09 |
#5241
|
| Kopš: 17. Mar 2006
No: Valmiera
Ziņojumi: 4052
Braucu ar: ar savu lāpstu blad
|
12 May 2020, 22:06:08 @Belluuns rakstīja:
MAZ v8
Kipa superbullis? | Offline | | |
Belluuns | 12. May 2020, 22:12 |
#5242
|
| Kopš: 16. Jun 2007
Ziņojumi: 9627
Braucu ar: quattro
| Jā, visuzticamākais, no sētas netiksi laukā. | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 22:20 |
#5243
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
12 May 2020, 21:57:35 @Tomzs rakstīja:
Galvenais šajā stāstā - kamēr powerā notiek el classico interneta batālija, tikmēr cilvēks strādā, uztur ģimeni, mašīnu un dzīvo komfortablu dzīvi. Ja vēl nedzertu, būtu vispār krasavčiks.
12 May 2020, 21:55:27 @mincis rakstīja:
Tad jabrauc 24/7 un tad neticu ka 4k bus tirais.
Bet vēl var shēmas taisīt ar uzņēmumu maksātnespējām, vai ne?
Šofers un nedzertu, tu ko. | Offline | | |
add | 12. May 2020, 22:20 |
#5244
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
12 May 2020, 21:37:24 @Tomzs rakstīja:
Kamēr citi gudri nodirš, tikmēr citi strādā
Ar vienu fūri, tīrais ap 4, bez kredīta.
Var jau būt, ka esot owner driver kādā mēnesī tā arī iekrīt, bet ne gada griezumā.
Pēc aprēķina sanāk, ka atlikušajos 1-2k ietilpst degviela, apdrošināšana, amortizācija, vērtības krituma nosegšana(jaunam auto tas jau ir vairāk kā 1-2k mēnesī, lietotam ir augsta iespējamība uzzināt evakuācijas vai remonta izmaksas Zviedrijā, kas var skaisti noēst jau pusgada peļņu.
| Offline | | |
Locis | 12. May 2020, 23:58 |
#5245
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
12 May 2020, 20:41:27 @qa rakstīja:
12 May 2020, 20:11:39 @Tomzs rakstīja:
Čoms ar savu tehniku sāka zem DSV strādāt. Mēnesī ap 5-6k. Nesūdzās. LV-SWE-LV.
Neticu,nosauc vismaz čoma firmu.
Paga,vienai fūrei apgrozīt 5-6k tas kaut kas uber? Un itseviski starptautiskajos?
Nē,nu nav jau sūdīgi,bet nesaprotu,kas tur neticams.[ Šo ziņu laboja Locis, 13 May 2020, 00:03:54 ] | Offline | | |
qa | 13. May 2020, 00:19 |
#5246
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1406
Braucu ar:
|
12 May 2020, 23:58:41 @Locis rakstīja:
12 May 2020, 20:41:27 @qa rakstīja:
12 May 2020, 20:11:39 @Tomzs rakstīja:
Čoms ar savu tehniku sāka zem DSV strādāt. Mēnesī ap 5-6k. Nesūdzās. LV-SWE-LV.
Neticu,nosauc vismaz čoma firmu.
Paga,vienai fūrei apgrozīt 5-6k tas kaut kas uber? Un itseviski starptautiskajos?
Nē,nu nav jau sūdīgi,bet nesaprotu,kas tur neticams.
Apgrozīt var ari 2x vairāk,4 rokas un uz priekšu. Vienam 10/12 000km x tiem pašiem DSV centiem un tev jau ir 5/6tūkstoši.
Bet te mēģina pasniegt, ka paliek uz ķepas 5/6,beigās nedaudz nolaidās uz 4t.
| Offline | | |
Tomzs | 13. May 2020, 00:39 |
#5247
|
| Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
| Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt. [ Šo ziņu laboja Tomzs, 13 May 2020, 01:24:54 ] | Offline | | |
matrixxxx | 13. May 2020, 06:11 |
#5248
|
| Kopš: 29. Apr 2005
No: Rīga
Ziņojumi: 8446
Braucu ar: 106 zirgiem
|
13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.
Tātad ar vienu fūri apgrozījums 6k, tīrā peļņa 4k, šoferim algla 2k. Cipari neiet kopā.
Ja nabūtu es rēķinājis un sekojis līdz cipariem "savām" fūrēmt, tikuntā neticētu.
PS., "~4k peļņa bez apkopēm/remontiem."
Tas ir kā, no tiem 4k jāņem nost apkopes un remonti ?
Tev kaut ir nojaausma cik DE maksā saremontēt Adblue sistēmu ? | Offline | | |
|
add | 13. May 2020, 09:18 |
#5249
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.
Izskaiti šofera algu 2-2,5k, paliek 1,5k, jeb gada griezumā ~17k, no kā jānoskaita apkopes un remonti kā arī vērtības kritums.
Pieņemsim, ka viņš ir nopircis lietotu Scania par 30k, uztaisījis apkopi, nopircis jaunas riepas, lai var droši doties ceļā. Ieguldīts jau vismaz 33k. Kilometrāža iet augšā un konkrētā vilcēja vērtība pēc 12 mēnešiem ir 23k, tātad gadā jau esi zaudējis 10k.
Protams viņš var katru mēnesi no tās daļas, kuru viņš saņem algā, 1k atlikt priekš nākamās Scania, bet tikpat labi tad jebkurš transportnieks var pateikt sava, šoferim, ok vecais, es Tev maksāšu 2k uz rokas, bet 1k atskaiti atpakaļ, lai pēc 3 gadiem būtu mums nauda, par ko nopirkt citu vilcēju.
Tā gluži tad nav uzņēmējdarbība, bet tāds pusbizness, ar kuru var pamētāt pirkstus čomiem saucot 'nopelnītos' ciparus.[ Šo ziņu laboja add, 13 May 2020, 09:19:42 ] | Offline | | |
RR04 | 13. May 2020, 09:54 |
#5250
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.
Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica? | Offline | | |
Boomzilla | 13. May 2020, 14:37 |
#5251
|
| Kopš: 12. Apr 2005
Ziņojumi: 82
Braucu ar: M6, F150 SVT, Legacy Twin turbo
| Kurš un pa cik nākamnedēļ no Klaipēdas var atvest 9m kravas auto šasiju ar kabīni. Šasija uz ratiem. | Offline | | |
wheels | 13. May 2020, 17:58 |
#5252
|
| Kopš: 16. Apr 2003
No: Rīga
Ziņojumi: 10062
Braucu ar: V8
| Kāds augstums?
Ja interesē, zvani. | Offline | | |
Locis | 13. May 2020, 23:48 |
#5253
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
13 May 2020, 09:54:46 @RR04 rakstīja:
13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.
Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica?
Manuprāt normāla tīrā peļņa,ja tas ir vēl pēc apkopem,vinjetem,ta apdrosinasanam utt. No tiem 4k,tad vēl var atmest 1k lezenajam svaigākam auto,lai mazak jacikajas.
Par cik transports nav pamatnodarbošanas,tikai pirms 5 mēneši sāku pieraksīt detalīzeti izdevumus. Man uz 3 furgoniem kaut kas ap 9k aizgāja bez pvn. Daudz jaunas riepas,kasko ,logi ,skates ,supporti utt,bet nu pie šitām degvielas cenām pa mēnesi var atsist to,ja km cena nemainas. | Offline | | |
Locis | 13. May 2020, 23:48 |
#5254
|
| Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11224
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
|
13 May 2020, 09:54:46 @RR04 rakstīja:
13 May 2020, 00:39:23 @Tomzs rakstīja:
Tu kaut ko jauc vai spried pēc sevis. Man internetā nav nevienam nekas jāpierāda. Ja bez personīgās fūres, ne ar dirsu domājošs šoferis mēnesī varēja ķepā saņemt 2-2.5k (ar nodokļu optimizēšanas pasākumiem), cipars ir pilnīgi adekvāts. Kas šeit ir tik neticams?
Ja akli tic Kreiss līmeņa šefiem, tad šoferiem vajadzētu algu atdot un vēl deepthroatu uztaisīt transportnieku firmu īpašniekiem. Latvijā daļa transportnieku ir kā lauksaimnieki - vaimantāji un čīkstētāji, kas smagumu uzliek uz šoferu pleciem. Un izskatās, ka esi pa taisno iesūcis info, pastrādājis uz fūres, šefs ir pačīkstējis un cita taisnība neeksistē. Bet Sennder nāk iekšā tirgū, Rīgā ir pirmais birojs Baltijā, nedaudz palīdzu viņiem. Daudzi kreisie pazudīs un nebūs postpadomju smakas nozarē.
EDIT. Atkārtoti skaidroju, 5-6k apgrozījums, ~4k peļņa bez apkopēm/remontiem. Fūre nav kredītā. Beidziet matus skaldīt.
Ja vien Sennder kādreiz būtu normāli maksājis par kravām
Kāda vēl 4k peļņa? Tev pašam ir bijušas savas fūres? Vai arī čomam brāļa sievas pusmāsa teica?
Manuprāt normāla tīrā peļņa,ja tas ir vēl pēc apkopem,vinjetem,ta apdrosinasanam utt. No tiem 4k,tad vēl var atmest 1k lezenajam svaigākam auto,lai mazak jacikajas.
Par cik transporta pakalpojumi nav pamatnodarbošanas,tikai pirms 5 mēneši sāku pieraksīt detalīzeti izdevumus. Man uz 3 furgoniem (12,18,26tonnas ) kaut kas ap 9k aizgāja bez pvn. Daudz jaunas riepas,kasko ,logi ,skates ,supporti utt,bet nu pie šitām degvielas cenām pa mēnesi var atsist to,ja km cena nemainas. Busiem tādā ziņā baigi jāispringst ,lai tādus ciparus iztērētu. [ Šo ziņu laboja Locis, 13 May 2020, 23:51:00 ] | Offline | | |
krasotajs | 13. May 2020, 23:59 |
#5255
|
| Kopš: 10. Sep 2015
Ziņojumi: 443
Braucu ar:
| Tomzs ak tu mazais dirsējs ble
:4k peļņa:
| Offline | | |
Tomzs | 14. May 2020, 11:10 |
#5256
|
| Kopš: 06. Jan 2009
No: Liepāja
Ziņojumi: 3535
Braucu ar: VS & 29
| Tvnet virsrakstu lasītāju un komentētāju klubiņš
jūzeris add vēl rada ticību spējai pielietot smadzeni, paldies viņam par to. [ Šo ziņu laboja Tomzs, 14 May 2020, 11:13:41 ] | Offline | | |
|
add | 14. May 2020, 11:58 |
#5257
|
| Kopš: 27. Nov 2011
Ziņojumi: 2094
Braucu ar:
|
14 May 2020, 11:10:33 @Tomzs rakstīja:
Tvnet virsrakstu lasītāju un komentētāju klubiņš
jūzeris add vēl rada ticību spējai pielietot smadzeni, paldies viņam par to.
Nav jau neticība par 6k, kas ienāk no Dsv, bet par to, kas no tā tiek pieskaitīts pie pełńas un kas pie firmas apgrozāmajiem līdzekłiem. | Offline | | |
RaimisK | 17. May 2020, 11:19 |
#5258
|
| Kopš: 02. Oct 2005
Ziņojumi: 3230
Braucu ar: erenpreisu
| Uz Poliju ar busu varu aizbraukt pēc iekārtām bez karantīnas? Invoice no tās puses un CMR būtu. | Offline | | |
RR04 | 18. May 2020, 13:16 |
#5259
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| Vajag no UK atvest mēbeles. Ir te kāds, kas brauc uz uk un var atvest par saprātīgu ciparu?
PM | Offline | | |
Negantelis | 19. May 2020, 18:47 |
#5260
|
| Kopš: 01. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1462
Braucu ar: M54 KOMPRESOR un daudziem motocikliem.
| Vivaro 2.5 vajag uztaisīt apkopi,eļļas,filtri,un general pārbaude pēc iegādez. Kur? Ir kāda vieta kas specializējas uz šiem? | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|