Online
Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Transportnieku topiks
Autors | Ziņojums |
qa | 11. May 2020, 15:11 |
#5201
|
| Kopš: 09. Dec 2008
Ziņojumi: 1406
Braucu ar:
|
11 May 2020, 10:21:25 @volceens rakstīja:
09 May 2020, 20:57:14 @qa rakstīja:
09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām
A ko citu ieteiksi daudzajiem mazajiem ar 1-2 mašīnām? Ja tirgū esi 10-20 gadus ir jau pāris patstāvīgi kontakti, bet tādi nav vairākumā. Vari piedāvāt vairāk?
Ieguldīt, cargo, trans, timocom utt... un pašam meklēt kravas, nevis barot starpniekus,kuri zvejo āŗā kravas tieši tā pat
Lūdzu tev ir visas iespējas, ņem pa 90centi un es tev vairākus privātos varu piespēlēt, kuri ar lielāko prieku brauks pa 85centi, ja būs sakarīgi noteikumi un laiciga samaksa. | Offline | | |
fujaks | 12. May 2020, 08:21 |
#5202
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
[ Šo ziņu laboja fujaks, 12 May 2020, 08:22:07 ] | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 08:35 |
#5203
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās. | Offline | | |
fujaks | 12. May 2020, 08:54 |
#5204
|
| Kopš: 17. Apr 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 2896
Braucu ar: prātu
| Šoferis var darīt ko viņš grib, bet mašīnai ir jābrauc, ja šoferis sēž mājās, mašīnai jāturpina braukt ar citu šoferi. | Offline | | |
snowy | 12. May 2020, 09:03 |
#5205
|
| Kopš: 05. Feb 2011
Ziņojumi: 1232
Braucu ar: Kapeiku
| Pirms vairākiem gadiem ekipažā (pa divi) mauca pārsvarā tikai REFi, bet nu jau skatos ka arī tenti mauc sēžot viens otram uz pleciem. | Offline | | |
Destructo | 12. May 2020, 09:15 |
#5206
|
| Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
| Tās DSV cenas ir genocīds, it īpaši no ostām, ir jābūt pilnīgam izmisumam, lai kko tādu vizinātu.
Interesantākais ir tas, ka DSV apļi R-Eiropa - UK nav nemaz tik slikti apmaksāti, te nu diezgan skaidri izkristalizējas kurā Eiropas daļā var slaukt dzmitsļaudis. | Offline | | |
Destructo | 12. May 2020, 09:17 |
#5207
|
| Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
|
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 09:20 |
#5208
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci
Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.[ Šo ziņu laboja mincis, 12 May 2020, 09:30:44 ] | Offline | | |
|
Destructo | 12. May 2020, 09:35 |
#5209
|
| Kopš: 06. Sep 2005
Ziņojumi: 457
Braucu ar: B O R S C H E
|
12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci
Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.
Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā. | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 09:45 |
#5210
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci
Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.
Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.
Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi. | Offline | | |
RR04 | 12. May 2020, 10:00 |
#5211
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
12 May 2020, 09:45:02 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci
Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.
Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.
Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi.
Lohs esi tu. Ja nav kravu ko vest, šoferim maksā savus 60 eur/dienā un firmu laist uz grunti?
Katrs maksā kā grib, kur problēma? | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 10:08 |
#5212
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
|
12 May 2020, 10:00:57 @RR04 rakstīja:
12 May 2020, 09:45:02 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:
12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:
12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.
Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.
Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Tu tēmas sajauci
Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.
Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.
Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi.
Lohs esi tu. Ja nav kravu ko vest, šoferim maksā savus 60 eur/dienā un firmu laist uz grunti?
Katrs maksā kā grib, kur problēma?
haha, ja nav kravas, tad tā nav šofera problēma.
Un katrs nevar maksāt kā grib, tā lohi pieraduši līgumā minimala stundas likme un algu rēkina pec km. Vidam vajadzētu pastaigāt pa tādām vietām.
Ja nav kravas tad nesuti šoferi reisa, bet iedod brīvu. | Offline | | |
RR04 | 12. May 2020, 10:13 |
#5213
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
| VID's var droši staigāt tālāk, jo nav pie kā piečakarēties
P.S. šoferim vienmēr ir opcija iet tur kur ir labāk. Kaut kas neapmierina, lai iet uz girteku utt | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 10:19 |
#5214
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
| Tad nevajag raudāt ka nav kas strādā.
Nu labi, ja 60 dienā un stāvēšana, gaidīšana iet kā citi darbi, tad vel būtu ok. Ja diena ir pēc čipa 10-11h gara.
Bet ja grib lai visas gaidīšanas mauc uz gultiņu un diena jau ir 14-16h gara, tad tas 60 pa evropu ir low. | Offline | | |
RR04 | 12. May 2020, 10:24 |
#5215
|
| Kopš: 15. Nov 2016
Ziņojumi: 3778
Braucu ar: 41
|
12 May 2020, 10:19:01 @mincis rakstīja:
Tad nevajag raudāt ka nav kas strādā.
Nu labi, ja 60 dienā un stāvēšana, gaidīšana iet kā citi darbi, tad vel būtu ok. Ja diena ir pēc čipa 10-11h gara.
Bet ja grib lai visas gaidīšanas mauc uz gultiņu un diena jau ir 14-16h gara, tad tas 60 pa evropu ir low.
Ne tikai porno industrijas specs, bet arī loģistikas un ekspedīcijas | Offline | | |
mincis | 12. May 2020, 10:27 |
#5216
|
| Kopš: 22. Feb 2020
Ziņojumi: 270
Braucu ar:
| Saku kā ir! Ja kantorim patik nemaksat un patik rotācija, lai dara kā grib. | Offline | | |
|
mrc | 12. May 2020, 11:26 |
#5217
|
| Kopš: 04. Feb 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 1220
Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti
| Grūtāk jau ir kantoriem, kas grib un kam patīk maksāt un kuri grib ar normālu tehniku braukt...
DSV klienti gatavi braukt ar šrotiem un alkāniem pie barankas par pusvelti, kravas kaut kā aizved... A tie, kam patīk normāli strādāt, fisās te | Offline | | |
R777 | 12. May 2020, 14:11 |
#5218
|
| Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
| Tad kādas kravas ved visi veiksmīgie? Saruājuši pa taisno?, tad protams saprotams, bet starpniekfirmas diemžēl Latvijā maksà kà maksā.. dsv vienīgais labums ir, ka maksà laicīgi. Citas firmas nemaksā laicīgi, iesaldē vai beigās vispār daļa izkūp.. | Offline | | |
IELEJAM | 12. May 2020, 15:57 |
#5219
|
| Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Nu ja man DSV no durvīm Helsinkos pa divām dienām atved 3 paletes par 120.00 Eiro, tad uzskatu, ka DSV strādā labi. Jau apmēram 20 gadus, no DFDS laikiem Imantā, izmantoju viņu pakalpojumus un pazīstu gandrīz visu personālu no vadības līdz sētniekam un neviens nekad nav spējis piedāvāt līdzvērtīgu servisu. Labas cenas, plašs tīkls, ātras piegādes, noliktavas pakalpojumi, avio, LCL, muita, pēcapmaksa...... Man kā patērētājam izcili der! Tirgus ir tirgus, katrs brauc pie kā un par cik grib. | Offline | | |
R777 | 12. May 2020, 18:28 |
#5220
|
| Kopš: 17. Sep 2013
Ziņojumi: 582
Braucu ar: X5
| Kāds nebrauc no Italy pilsēta verona? Apmēram 1 palete būtu ko iedot atvest. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|