Online

Pašreiz BMWPower skatās 221 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Transportnieku topiks

AutorsZiņojums
qa
11. May 2020, 15:11 #5201

Kopš: 09. Dec 2008

Ziņojumi: 1406

Braucu ar:


11 May 2020, 10:21:25 @volceens rakstīja:

09 May 2020, 20:57:14 @qa rakstīja:

09 May 2020, 19:39:03 @volceens rakstīja:
pljac, tas ir vāks cik lielam mūlāpam ir jābūt, lai braukt zem ekspedīcijas, it sevišķi pie šī brīža cenām

A ko citu ieteiksi daudzajiem mazajiem ar 1-2 mašīnām? Ja tirgū esi 10-20 gadus ir jau pāris patstāvīgi kontakti, bet tādi nav vairākumā. Vari piedāvāt vairāk?



Ieguldīt, cargo, trans, timocom utt... un pašam meklēt kravas, nevis barot starpniekus,kuri zvejo āŗā kravas tieši tā pat

Lūdzu tev ir visas iespējas, ņem pa 90centi un es tev vairākus privātos varu piespēlēt, kuri ar lielāko prieku brauks pa 85centi, ja būs sakarīgi noteikumi un laiciga samaksa.
Offline
fujaks
12. May 2020, 08:21 #5202

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.

[ Šo ziņu laboja fujaks, 12 May 2020, 08:22:07 ]

Offline
mincis
12. May 2020, 08:35 #5203

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.
Offline
fujaks
12. May 2020, 08:54 #5204

Kopš: 17. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2896

Braucu ar: prātu

Šoferis var darīt ko viņš grib, bet mašīnai ir jābrauc, ja šoferis sēž mājās, mašīnai jāturpina braukt ar citu šoferi.
Offline
snowy
12. May 2020, 09:03 #5205

Kopš: 05. Feb 2011

Ziņojumi: 1232

Braucu ar: Kapeiku

Pirms vairākiem gadiem ekipažā (pa divi) mauca pārsvarā tikai REFi, bet nu jau skatos ka arī tenti mauc sēžot viens otram uz pleciem.
Offline
Destructo
12. May 2020, 09:15 #5206

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E

Tās DSV cenas ir genocīds, it īpaši no ostām, ir jābūt pilnīgam izmisumam, lai kko tādu vizinātu.

Interesantākais ir tas, ka DSV apļi R-Eiropa - UK nav nemaz tik slikti apmaksāti, te nu diezgan skaidri izkristalizējas kurā Eiropas daļā var slaukt dzmitsļaudis.
Offline
Destructo
12. May 2020, 09:17 #5207

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci
Offline
mincis
12. May 2020, 09:20 #5208

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci


Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.

[ Šo ziņu laboja mincis, 12 May 2020, 09:30:44 ]

Offline
Destructo
12. May 2020, 09:35 #5209

Kopš: 06. Sep 2005

Ziņojumi: 457

Braucu ar: B O R S C H E


12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci


Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.


Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.
Offline
mincis
12. May 2020, 09:45 #5210

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci


Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.


Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.


Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi.
Offline
RR04
12. May 2020, 10:00 #5211

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


12 May 2020, 09:45:02 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci


Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.


Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.


Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi.

Lohs esi tu. Ja nav kravu ko vest, šoferim maksā savus 60 eur/dienā un firmu laist uz grunti?
Katrs maksā kā grib, kur problēma?
Offline
mincis
12. May 2020, 10:08 #5212

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:


12 May 2020, 10:00:57 @RR04 rakstīja:

12 May 2020, 09:45:02 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:35:49 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 09:20:57 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 09:17:03 @Destructo rakstīja:

12 May 2020, 08:35:25 @mincis rakstīja:

12 May 2020, 08:21:02 @fujaks rakstīja:
Nu ja tirgū ir tādas cenas kā piedāvā DSV tad noteikti ir arī pārvadātāji, kas par tādām gatavi braukt. Transportā ir liela konkurence, tāpēc, ka vēl no vecajiem laikiem visiem liekas, a tas ir baigais bizness, bet patiesîbā tas ir mazas maržas bizness, kur lielie uzņēmumi ir uzstādījuši diezgan laugstus efektivitātes standartus. Ja lielā kompānijā mašīnu iepirkums ir vismaz 10-300 mašīnas, tad jau veidojas ievērojama centu starpība uz kilometru. Visi servisi, darbs ar šoferiem un maršrutu plānošana balstās uz to, ka Tev mēneša laikā jānobrauc maksimāli daudz kilometri. Ja Tu nopērc jaunu Scania ar aprīkojumu, plus vēl piešķir to kādam šoferim uz pastāvīgu lietošanu, rēķinies, ka viņam ik pa laikam jābūt mājās un vēl turi mašīnu pie sētas, kad tas pajolis izdomā pakost vai vēl sazin ko, tad kilometri protams apstājās un galus savilkt grūtāk, ja vēl pats esi alnis vai šoferis un ik pa laikam iekrīti uz neplānotām izmaksām un sodiem, tad beigās Tev jau vajag saņemt virs 1€/km, lai vispār izdzīvotu.

Nu nav labo un slikto, jautājums kāda ir transportnieka vai ekspedīcijas pievienotā vērtība, ja Tu spēj savam darbam sniegt pievienoto vērtību, tad problēmu nebūs ne transportniekam ne ekspeditoram, ja Tu pārdevi vecmāmiņas mežu lai kļūtu par bizmenis ar 3 sastāviem un pats nekustināsi ļoti aktīvi kājiņas, tad man Tev ir sliktas ziņas. Tas pats storijs par ekspedīcijām, ir ekspedīcijas, kuras meklē lohus, lai viņus slauktu, bet ir ekspedīcijas, kuras pievieno savu vērtību un kuras apiet Tu gribēdams nevari. Kā es vienmēr saku, ja perevozs apiet ekspeditoru, tad ekspeditors, nav pievienojis savu vērtību šim pasākumam, lai kāds būtu gatavs par to samaksāt un līdz ar to rezultāts ir taisnīgs.





Laikam gribi lai šofers 24/7 brauc, neslimo un negrib mājās.


Tu tēmas sajauci


Neko nesajaucu. Šoferim pohui ka bosam kredīts, šoferim arī ir sava dzīve. Nevis divi čipi.
Nemaz nerunasim, ka soferim maksat par km, nav pareizi, pat nelikumigi.


Nemīz, sieva norm pelna porno industrijā.


Tie kas maksa pa km lohi. Tādos kantoros uzreiz japrasa cik maksā pa dīkstāvi un gaidīšanu. Stundu samaksa kā likuma noteikts un visiem būs labi.

Lohs esi tu. Ja nav kravu ko vest, šoferim maksā savus 60 eur/dienā un firmu laist uz grunti?
Katrs maksā kā grib, kur problēma?


haha, ja nav kravas, tad tā nav šofera problēma.
Un katrs nevar maksāt kā grib, tā lohi pieraduši līgumā minimala stundas likme un algu rēkina pec km. Vidam vajadzētu pastaigāt pa tādām vietām.
Ja nav kravas tad nesuti šoferi reisa, bet iedod brīvu.
Offline
RR04
12. May 2020, 10:13 #5213

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41

VID's var droši staigāt tālāk, jo nav pie kā piečakarēties

P.S. šoferim vienmēr ir opcija iet tur kur ir labāk. Kaut kas neapmierina, lai iet uz girteku utt
Offline
mincis
12. May 2020, 10:19 #5214

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:

Tad nevajag raudāt ka nav kas strādā.
Nu labi, ja 60 dienā un stāvēšana, gaidīšana iet kā citi darbi, tad vel būtu ok. Ja diena ir pēc čipa 10-11h gara.
Bet ja grib lai visas gaidīšanas mauc uz gultiņu un diena jau ir 14-16h gara, tad tas 60 pa evropu ir low.
Offline
RR04
12. May 2020, 10:24 #5215

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


12 May 2020, 10:19:01 @mincis rakstīja:
Tad nevajag raudāt ka nav kas strādā.
Nu labi, ja 60 dienā un stāvēšana, gaidīšana iet kā citi darbi, tad vel būtu ok. Ja diena ir pēc čipa 10-11h gara.
Bet ja grib lai visas gaidīšanas mauc uz gultiņu un diena jau ir 14-16h gara, tad tas 60 pa evropu ir low.

Ne tikai porno industrijas specs, bet arī loģistikas un ekspedīcijas
Offline
mincis
12. May 2020, 10:27 #5216

Kopš: 22. Feb 2020

Ziņojumi: 270

Braucu ar:

Saku kā ir! Ja kantorim patik nemaksat un patik rotācija, lai dara kā grib.
Offline
mrc
12. May 2020, 11:26 #5217

Kopš: 04. Feb 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 1220

Braucu ar: baltu datsun/ sarkanu scania/ pirkstu pa karti

Grūtāk jau ir kantoriem, kas grib un kam patīk maksāt un kuri grib ar normālu tehniku braukt...
DSV klienti gatavi braukt ar šrotiem un alkāniem pie barankas par pusvelti, kravas kaut kā aizved... A tie, kam patīk normāli strādāt, fisās te
Offline
R777
12. May 2020, 14:11 #5218

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 582

Braucu ar: X5

Tad kādas kravas ved visi veiksmīgie? Saruājuši pa taisno?, tad protams saprotams, bet starpniekfirmas diemžēl Latvijā maksà kà maksā.. dsv vienīgais labums ir, ka maksà laicīgi. Citas firmas nemaksā laicīgi, iesaldē vai beigās vispār daļa izkūp..
Offline
IELEJAM
12. May 2020, 15:57 #5219

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Nu ja man DSV no durvīm Helsinkos pa divām dienām atved 3 paletes par 120.00 Eiro, tad uzskatu, ka DSV strādā labi. Jau apmēram 20 gadus, no DFDS laikiem Imantā, izmantoju viņu pakalpojumus un pazīstu gandrīz visu personālu no vadības līdz sētniekam un neviens nekad nav spējis piedāvāt līdzvērtīgu servisu. Labas cenas, plašs tīkls, ātras piegādes, noliktavas pakalpojumi, avio, LCL, muita, pēcapmaksa...... Man kā patērētājam izcili der! Tirgus ir tirgus, katrs brauc pie kā un par cik grib.
Offline
R777
12. May 2020, 18:28 #5220

Kopš: 17. Sep 2013

Ziņojumi: 582

Braucu ar: X5

Kāds nebrauc no Italy pilsēta verona? Apmēram 1 palete būtu ko iedot atvest.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo