Online

Pašreiz BMWPower skatās 181 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek ielās?

Tēma: Ceļi...

AutorsZiņojums
dog
22. Mar 2010, 21:47 #521

Kopš: 05. Dec 2008

Ziņojumi: 1142

Braucu ar: e-39,v70

Jelgavā Dobeles šoseja marta sākumā bija dirsā,bedre pie bedres,nezinu kā tur tagad
Offline
Android
22. Mar 2010, 21:59 #522

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 21:47:29 Dust rakstīja:

22 Mar 2010, 21:37:56 Android rakstīja:

Domāju, ka kopējais bedru apjoms šogad nebūs lielāks kā citus gadus..


Tu maldies jau tagad. Braukāju daudz ikdienā, pa rīgu, ārpus, arī pa laukiem. Šogad situācija ir daudz reižu sliktāka, kā citus gadus.
Ja drīkst personīgu jautājumu, kādu amatu Tu ieņem, ja tik daudz zini par statistiku un situāciju. ?

Hz, precīzu ciparu varēs pateikt ~maijā. Jāņem vērā, ka līdz marta sākumam praktiski nebija bedres ko labot.
Pašam interesanti salīdzināt apjomus.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
22. Mar 2010, 22:15 #523

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Mar 2010, 09:32:42 Android rakstīja:

Pats PN, nenovīdīgais tirliņ.
Bedres tur tiek labotas praktiski katru dienu.


kaut tavu bezpiedzinjas nemotoru labotu tieshi taapat kaa viirelji labo celjus..... gan jau ka tu par to buutu prieciigs, jo izskataas ka tevi situaacija apmierna.

Offline
Modrs
22. Mar 2010, 22:16 #524

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


22 Mar 2010, 21:37:56 Android rakstīja:
Šī gada principiālā atšķirība no iepriekšējiem gadiem ir ilgi noturīgais sals. Iepriekšējos gados bedres veidojās pamazām visas ziemas garumā, katrā atkusnī. Šogad visas bedres ir sakoncentrējušās salīdzinoši īsākā laika posmā, veidojās daudz straujāk, līdz ar to nevar īsti paspēt visas savlaicīgi aizlāpīt.
Domāju, ka kopējais bedru apjoms šogad nebūs lielāks kā citus gadus..


par salu piekrītu, bet par bedru apjomu nē, jo:
1) segumu visvairāk čakarē mežinieki, jo šogad LVM izcērt uz urrā. sastāvi vairumā gadījumu tiek pārkrauti, un neskatoties uz to, ka tiem ir dubultriteņi, lāgu atsperu balstiekārta nenormāli čakarē segumu. Un tagad meži vēl nav jēli, viss notiek;
2)un pats galvenais - banānijai nav naudas, un bedres tiek "ielaistas" un baigi progresē!
Offline
Android
22. Mar 2010, 22:25 #525

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru


22 Mar 2010, 22:15:21 karlsonss rakstīja:

22 Mar 2010, 09:32:42 Android rakstīja:

Pats PN, nenovīdīgais tirliņ.
Bedres tur tiek labotas praktiski katru dienu.


kaut tavu bezpiedzinjas nemotoru labotu tieshi taapat kaa viirelji labo celjus..... gan jau ka tu par to buutu prieciigs, jo izskataas ka tevi situaacija apmierna.


Par nemotoru nesatraucies
Nevienā brīdī neesmu teicis, ka situācija apmierina Vienk apgalvojums, ka nekas netiek darīts, ir nepatiess. Ja, braucot pa ceļu 1x vai 2x dienā, neesi tur sastapis kaisītāju, tīrītāju, vai remontbrigādi, tas nenozīmē, ka dienas laikā nekas nav darīts

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
karlsonss
22. Mar 2010, 22:28 #526

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


22 Mar 2010, 22:25:00 Android rakstīja:


Par nemotoru nesatraucies
Nevienā brīdī neesmu teicis, ka situācija apmierina Vienk apgalvojums, ka nekas netiek darīts, ir nepatiess. Ja, braucot pa ceļu 1x vai 2x dienā, neesi tur sastapis kaisītāju, tīrītāju, vai remontbrigādi, tas nenozīmē, ka dienas laikā nekas nav darīts


atvainojos - pilnpiedzinjas nemotoru
bet nopietni - kaada runa var buut par kvalitaati, ja pagaajushajaa gadaa vasaraa uzlietais asfalts jau rudenii bij sabedrojies (ok, 3 bedres, aku vaaki noseedushies, celsh pa ass liiniju saplaisaajis)

nu es nezinu citu apziimeejumu kaa halturschiki.

par sniega tiiriitajiem ir cita opera -nekad neesmu breecis, ka tie dzheki nestraadaa, man pajaat. tachu es redzu ka reizeem ar kaisiishanu vinji sapish braucamu celja posmu, pa kuru peec vinju darba var paarvietoties max uz 50-60 km/h

[ Šo ziņu laboja karlsonss, 22 Mar 2010, 22:30:14 ]

Offline
shmurger
22. Mar 2010, 22:54 #527

Kopš: 15. Oct 2007

Ziņojumi: 12774

Braucu ar: xc40

nu šitais cilvēks gadien braukā pa bedrainu ceļu uz mājām, pat džipu nav nopircis
Offline
DFS
22. Mar 2010, 23:46 #528

Kopš: 08. Feb 2004

Ziņojumi: 15278

Braucu ar: 979

šodien 140 Ls hadenes detaļās,gaidam,kas būs tālāk
Online
SCHNITZEL
22. Mar 2010, 23:52 #529

Kopš: 26. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3387

Braucu ar: dyzelinas

Latvijā asfalts nokūst reizē ar sniegu

Bet ja nopietni, tad, imo, ir tāpat kā katru sezonu vienīgais ko es nesaprotu ir akcīzes nodoklis degvielai un ceļa nodoklis. Sūdīgi, ka man jāmaksā, lai glābtu visādus parexus, kuru liktenis man clearly ļoti interesē... NOT.

-----------------
Offline
Spok5
22. Mar 2010, 23:55 #530

Kopš: 06. Sep 2002

No: Salaspils

Ziņojumi: 1615

Braucu ar: ВАЗ 2103


22 Mar 2010, 21:37:56 Android rakstīja:
Šī gada principiālā atšķirība no iepriekšējiem gadiem ir ilgi noturīgais sals. Iepriekšējos gados bedres veidojās pamazām visas ziemas garumā, katrā atkusnī. Šogad visas bedres ir sakoncentrējušās salīdzinoši īsākā laika posmā, veidojās daudz straujāk, līdz ar to nevar īsti paspēt visas savlaicīgi aizlāpīt.
Domāju, ka kopējais bedru apjoms šogad nebūs lielāks kā citus gadus..


Hmmm, un pirms tam pa kasti bļāva, ka latvijā klimats slikts, ka uzsalst, atlaižās, uzsalst, atlaižās un tad bendējot kopā vairāk, nekā tad ja dubaks turās. Acīmredzot bullšits un līkas otmazkas vien. bija.
Offline
GS
23. Mar 2010, 01:00 #531

Kopš: 13. Jun 2003

Ziņojumi: 46774

Braucu ar: džī six

Uz Jurmalas gatves katru dienu paradas pa kadai jaunai bedrei kura iebraucot var atstat labakaja gadijuma tikai disku, sliktakaja pusi jadenes


-----------------
BMW Vin Decoder
Auction history
BMW History
Audi / Volkswagen vin decoder
Offline
bmwaddict
23. Mar 2010, 02:13 #532

Kopš: 23. Oct 2002

No: Ogre

Ziņojumi: 8263

Braucu ar: BMW pa Los Angeles


22 Mar 2010, 23:55:06 Spok5 rakstīja:

22 Mar 2010, 21:37:56 Android rakstīja:
Šī gada principiālā atšķirība no iepriekšējiem gadiem ir ilgi noturīgais sals. Iepriekšējos gados bedres veidojās pamazām visas ziemas garumā, katrā atkusnī. Šogad visas bedres ir sakoncentrējušās salīdzinoši īsākā laika posmā, veidojās daudz straujāk, līdz ar to nevar īsti paspēt visas savlaicīgi aizlāpīt.
Domāju, ka kopējais bedru apjoms šogad nebūs lielāks kā citus gadus..


Hmmm, un pirms tam pa kasti bļāva, ka latvijā klimats slikts, ka uzsalst, atlaižās, uzsalst, atlaižās un tad bendējot kopā vairāk, nekā tad ja dubaks turās. Acīmredzot bullšits un līkas otmazkas vien. bija.


Nu klimats jā nav nekāds saldais asfaltam, bet te jau roku pieliek paši ceļu apsaimniekotāji ar tiem pretīgajiem sāls kaisītājiem. Nu kā, atliek ceļam būt kaut nedaudz ar plaisām, kad notiek sekojošais - tā vietā lai sniegu kvalitatīvi un laicīgi notīrītu, atbrauc sāls kaisītājs un lāpstu pie zemes nepieliekot nobrauc un nokaisa sāli. Tas sasūcās asfaltā, izreaģē, uzkrīt jauns sniegs, atšķaidās, un naktī daļēji sasalst un sasalstot salauž asfatu. Tad atkal jauna sāls kārta, atkal sasūcās atkal uzsnieg, neviens neko nenošķūrē un tā tas sālsūdens tur jau skalojās kā vannā un zem asfalta pa spraugām sasūcās skalojās un zūd stingrs pamats, bet pat cik ir mīnusi tad asfalsts nav mīksts un pie mazākās iespējas zem mašīnu svara lūzt. un tā izlūzt gabals pēc gabala, un bedres strauji progresē..
Tā vietā lai regulāri nošķūrētu ceļu tīru un vairumā gadījumu vispār iztiktu bez sāls, tas tiek bērts arī tad, jo, redziet MK noteikumi nosaka, ka ceļam ir jābūt melnam!
Nu, tas ir nebeidzams cirks vienk. Ar vienu roku ņem naudu ceļu labošanai un ar otru roku ceļus bojā. Jo tādi ir MK noteikumi. Jo neviens nav spējīgs ierosināt uzlabojumus. Jo vienkāršāk ir saņemt savu aldziņu nevis padomāt, kā kautko uzlabot..

Lab, vakara pasaciņa off.
Offline
Android
23. Mar 2010, 08:58 #533

Kopš: 16. Dec 2003

No: Rīga

Ziņojumi: 5114

Braucu ar: pilnpiedziņas nemotoru

Problēma ir tajā apstāklī, ka daudzi ceļi bija jārekonstruē jau pirms 10+ gadiem.
Sāli ber visā pasaulē, un tikai ar šķūrēšanu var ņemties tikai uz grants ceļiem un ceļiem ar mazu satiksmes intensitāti. Ja ceļus nekaisītu, sniegs tiktu piebraukts pie asfalta, un to slidotavu ne ar kādu šķūri nedabūtu nost
Pie faktiem, kas nelabvēlīgi ietekmē ceļu ilgmūžību, varētu pieskaitīt sekojošos:
1. daudzviet ir vājas nestspējas vai mālainas gruntis.
2. reljefs ir ļoti līdzens, līdz ar to ir problēmas ar ūdens atvadi
3. daudzviet ir augsti gruntsūdeņi
4. vietējais dolomīts, kurš tiek izmantots ceļu būvē, ir ar nevisai labām īpašībām. Šajā ziņā paveicies ir skandināviem - viņiem ir granīts.
5. pēc PSRS sabrukšanas vairākus gadus ceļu uzturēšanā un būvēšanā netika investēti līdzekļi.
6. PSRS laikos būvētie ceļi nebija paredzēti tādai satiksmes intensitātei, kura 90-to gadu pirmajā pusē ik gadus palielinājās desmitiem reižu.

-----------------
В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил.
Offline
Norchx
23. Mar 2010, 09:10 #534

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:

To Jūrmalas gatvi vajag savest kārtībā pēc iespējas ātrāk, šodien vēl vienu meilu RD aizsūtīš, par to peļķi kas vienmēr pie palielinātiem ūdeņiem veidojas pie Jūrmalas gatves 100.
Offline
Zeds
23. Mar 2010, 09:19 #535

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7


23 Mar 2010, 09:10:50 Norchx rakstīja:
To Jūrmalas gatvi vajag savest kārtībā pēc iespējas ātrāk, šodien vēl vienu meilu RD aizsūtīš, par to peļķi kas vienmēr pie palielinātiem ūdeņiem veidojas pie Jūrmalas gatves 100.


šorīt peļķes vairs nav

Starp citu 7dien no Rīgas braucot aiz Kalnciema Lielupes tilta kādus 3 km ceļš praktiski nebija, bedres vien. 7dien naktī maucu atpakaļ, jau domāju kur piekari pirkt, kur remontēt, bet izrādās visas bedres aizlipinātas + uzbērti akmentiņi pa virsu.
Offline
Norchx
23. Mar 2010, 09:23 #536

Kopš: 19. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 11373

Braucu ar:


23 Mar 2010, 09:19:07 Zeds rakstīja:

23 Mar 2010, 09:10:50 Norchx rakstīja:
To Jūrmalas gatvi vajag savest kārtībā pēc iespējas ātrāk, šodien vēl vienu meilu RD aizsūtīš, par to peļķi kas vienmēr pie palielinātiem ūdeņiem veidojas pie Jūrmalas gatves 100.


šorīt peļķes vairs nav

Starp citu 7dien no Rīgas braucot aiz Kalnciema Lielupes tilta kādus 3 km ceļš praktiski nebija, bedres vien. 7dien naktī maucu atpakaļ, jau domāju kur piekari pirkt, kur remontēt, bet izrādās visas bedres aizlipinātas + uzbērti akmentiņi pa virsu.
Bet tāpat tur kaut ko ar to ūdens novadīšanu vajag darīt, tiko ir lieti, tā tur var peldēt Starpcitu Zentenes iela pēc ziemas arī tā ne īpaši labi izskatās, bet vismaz prieks, ka pagājušo gadu anniņmuižas bulvāri un slokas ielu pie dzelzceļa saveda kārtībā.
Offline
Zeds
23. Mar 2010, 09:27 #537

Kopš: 15. Jul 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1923

Braucu ar: Q7

vakar no rīta tur džeki laikam no moikas mēģināja kauko izdarīt ar lāpstām sakarā ar augsto ūdens līmeni, bet pēc peļķes vakarā varēja spriest ka nesekmīgi.
Offline
skudza
23. Mar 2010, 10:27 #538

Kopš: 27. Jan 2009

Ziņojumi: 825

Braucu ar: pelēci


22 Mar 2010, 09:45:53 skudza rakstīja:
šorīt braucot pa P85 Ķegums-Tome-Daugmale, veiksmīgi apbrauktas nenormālas bedres.
Naktī tur kategoriski nebraukt! Ļoti daudzas bedres ir izsistas līdz škembām tādā ieliekot, var brīvi uzmest vāku.


vakar posms labots - šorīt aizlāpītas "satiksmei bīstamās" bedres.
Offline
Martin999
24. Mar 2010, 02:35 #539

Kopš: 11. Mar 2010

No: Subate

Ziņojumi: 1460

Braucu ar: Elviju Elksnīti uz oneCoins semināru :aiwa:

tātad A10 .p 12- 13 Kudras posms i palicis nedaudz bedrainaaks un tur jau pirmstam bija slikti
kūdra-Spuņciems nevienu bedri nemaniju ( nebija nekas lāpiits)
Spinciemā kakdas bedriites bija un aiz Spunciema redzetas 2 rigādes cēlu lāpiitaju kas bija aizlapijuši bedres no rigas puses. (looti daudz tur lāpiits)
braucu virzienaa uz rigu un bedres lielas nebija , nevienaa ari netrapiju. vieniigi tie akmeņi no tikko laapitajaam bedreem viss cels un iet pa gaisu ap

atpakalcelaa jau lietus un visi tie akmeni lido un tiesi pirm Lielupas tilta metala barjeras gabals uzlikts uz ceļa labi ka gai;s;s āra bija

izbraukaju puss Rigu un nekadas baigās bedres neredzeju :baloni: ( tas pa lielaakajaam ielaam)

P.S videjais atrums tads pats kā vienmer
P.S.S sorry ka tik gari sanāca


Android - kas tā par metodi ar tiem akmeniem ?

[ Šo ziņu laboja Martin999, 24 Mar 2010, 02:38:23 ]

Offline
aelve
24. Mar 2010, 03:19 #540

Kopš: 12. Sep 2009

Ziņojumi: 14

Braucu ar:

es gan veiksmīgi pie Spuņciema iepisu vienā dziļajā tā, ka sirds sažņaudzās, bet kopumā ir labāk un jāturas ceļa vidū. malas ir briesmīgas
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo