Online
Pašreiz BMWPower skatās 211 viesi un 20 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Jautājumi spečukiem 22
Autors | Ziņojums |
kexxx | | Kopš: 12. Dec 2010
Ziņojumi: 12318
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 21:04:31 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 20:44:15 @kexxx rakstīja:
12 Feb 2018, 20:33:30 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 20:15:19 @kexxx rakstīja:
Kkad vilku galvas skruves, pec instrukcijas pateikti kkadi nm, laikam bija 60... Ok, pievilku noteiktajā kārtībā. Bet pirms vilkt tos noteiktos grādus, izdomāju vēlreiz noiet pāri visām skrūvēm ar tiem pašiem 60 nm un - pārsteigums- skrūves, kas tika pievilktas pirmās, pagriezās vēl par teju pusapgriezienu... Sanāk, ja nebūtu novilcis vēlreiz, būtu pievilktas nevienmērīgi...
Izklausās drīzāk,ka tavai atslēgai kalibrēšana taisīta 30 gadus atpakaļ.
Kļūdies
Nu tad lîki pirksti.
Jo pareizi pievelkot tă nevajadzētu bůt.
Esi kaut reizi to reāli darījis vai tikai bārsti paša izdomātu teoriju? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.
auto e90
Aķis pizdohen.
jeb ari bloki neiet guleet, tiek atrubiits spanis. bet, es saprotu, nah zinaat model. kas E30, kas F01 - viens piipis. | Offline | | |
RWD | | Kopš: 29. May 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 929
Braucu ar: muti
|
12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.
auto e90
Aķis pizdohen.
Visticamāk jau nu + vada savienojums turas uz pēdējām pāris dzīslām. | Offline | | |
streetlife | | Kopš: 25. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1255
Braucu ar: 1er
|
12 Feb 2018, 21:51:48 @N53series rakstīja:
12 Feb 2018, 21:49:53 @Nerds rakstīja:
12 Feb 2018, 21:46:38 @streetlife rakstīja:
kas varētu būt par problēmu, ja pēc auto piestartēšanas nodzēšas pulkstenis, tripmetrs un visa iespējamā info par vidējajiem patēriņiem. Tas parasti notiek tad kad auto ilgāku laiku ir stāvējis. Bet citreiz var gadīties arī tad ja pēdējais brauciens ir bijis pirms stundas.
auto e90
Aķis pizdohen.
jeb ari bloki neiet guleet, tiek atrubiits
tspanis. bet, es saprotu, nah zinaat model. kas E30, kas F01 - viens piipis.
Nu ja viens pīpis, vai nu f01 vai piektais žigulis. Elektronikā taču pilnīgi nekādas šķirbas nav. | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 21:06:34 @bmwaddict rakstīja:
12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?
un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?
pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ
daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski
jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit.
45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē
ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās
ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas
parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram
p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari
[ Šo ziņu laboja JZ, 12 Feb 2018, 22:01:02 ] | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
12 Feb 2018, 22:00:27 @JZ rakstīja:
12 Feb 2018, 21:06:34 @bmwaddict rakstīja:
12 Feb 2018, 13:33:55 @JZ rakstīja:
randomā vai kādā izteiktā zonā bija vieglāk/grūtāk?
un vai vītnes un paplāksnes sausas vai smērētas, eļļotas?
pirmajā variantā iespējams ka bloks nav taisns pret galvu, pārbaudīt nu jau par vēlu, bet ir indikātorsmēre, nosmērē pavisam plānā kārtiņā galve, tas uzliek uz bloka un nedaudz pakustina visos virzienos, pārnestā smēre parādīs saskares punktus, neprecīzi pieguļoša galva locīsies pievelkot, kas var radīt atšķirību pievelkot, jo ar tiem 40nm nepietiek lai piespiestu galvu pilnīgi, ja tā startā jau nepieguļ
daži manuāļi diktē vai skrūves jāsmērē vai nē, 40nm+90°+90° metode ir tieši lai izvairītos no berzes iespaida uz pievilkšanas spēku, ja būtu visi lielumi nmros, tad tas jau sāk kļūt kritiski
jaa randomaa atshkjiriigas, bet nepaarproti atshkjiriiba tur bija labi ja veel par kaadiem 45 graadiem max. vienk ar roku jutu ka pievelkot tos peedeejos 90 graadus dazhas skruuves pievelkas stipraak dazhas nee. piefikseeju taas kas stipraak pievilkaas tad ar dinamometrisko izmeeriiju un paarvilku visas paareejaas liidziigi, atshkjiriibas videeji nebija liela, varbuut paaris skruuves pagriezaas veel drusku vairaak kaa 45 graadi peec tiem 90 + 90. anyways saprotu kamdeelj taada metodika jo uz lielaam slodzeem nevar uzskatiit ka visaam skruuveem berze vienaada, protams skruuveem viitnes viegli ieelljotas ar un galvas arii, un pievelkot centos peec izjuutas saliidzinaat kaa taas pievelkas, nebija taa ka dazhas iet ar lielu berzi dazhas nee, var jau to sameeraa viegli noteikt meegjinot skruuvi izkustinaat nu tipa pagriezt cik liels ir "klikshkjis" nu cik liela ir berzes pretestiiba kas jaapaarvar lai skruuve izkusteetos. man liekas ka taa atshkjiriiba ir pashaas skruuvees kaa taas nospriegojas, nezinu cik tehnologjiski preciizi var izgatavot skruuves ar absoluuti identisku stiepes pretestiibu, pieljauju ka tur ir taa atshkjiriiba. aa un skruuves bija OEM pirktas BMW dealershipaa laikam $70 USD atsmeelu, aizmirsu laiciigi pasuutiit.
45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē
ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās
ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas
parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram
p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari
Nu jau.. te runa par 80 Nm,tur skaida vai kas taads toch neietekmees. Arii shaiba pie taadas pievilkshanas hotj ar gropi tiks pievilkta.
| Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Vai Pārdaugavā mitinās kāds jēdzīgs vag elektriķis? Cilvēks ar Audi B6 2007. gada 2.4 benzīnu vēlas palīdzību sakarā ar aķa ēšanu. Spices Molleru viņš zin | Offline | | |
Restt | | Kopš: 05. Aug 2017
Ziņojumi: 160
Braucu ar:
| Kāds zin kur priekš e39 dabūt visas tās skrūves priekš apakšspārniem, aizsagpanelim kas pie sliekšņiem iet, utt. | Offline | | |
|
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| Ko Tev tieši vajag? Viena daļa man ir uz vietas
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
motherfuckers | | Kopš: 06. Nov 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 473
Braucu ar: E53 V8
| Vai E60 priekšas krēsli der iekš E38?
Varbūt der arī no E65? | Offline | | |
Nerds | | Kopš: 24. Sep 2017
Ziņojumi: 341
Braucu ar:
|
13 Feb 2018, 14:10:11 @motherfuckers rakstīja:
Vai E60 priekšas krēsli der iekš E38?
Varbūt der arī no E65?
Neder ne no viena.
Bůs kãrtîgs lauku škůnis, ja měğinãsi to darît. | Offline | | |
JancisN | | Kopš: 08. Jan 2018
No: Smiltene
Ziņojumi: 43
Braucu ar: E90 un CBR1000RR
| Varbūt kāds var ieteikt, kur var uztaisīt turbīnai diagnostiku, un to saremontēt. Servisā teica ka spiediena problēma, it kā pārpūšot. Auto E90 320d 120 Kw 2005g. | Offline | | |
RSAWorkshop | | Kopš: 13. Dec 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 7063
Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31
| gan jau, ka vispār problēma ir pavisam citur
----------------- RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993 | Offline | | |
arnijs_e39 | | Kopš: 14. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 707
Braucu ar: LI-92 , AB-55
| Hellou, cik vareru maksāt bm auto piekodēt atslēgu, e65 ? | Offline | | |
RenegadeX | | Kopš: 23. Oct 2015
No: Jelgava
Ziņojumi: 3440
Braucu ar: e39, pc34
|
13 Feb 2018, 20:49:33 @JancisN rakstīja:
Varbūt kāds var ieteikt, kur var uztaisīt turbīnai diagnostiku, un to saremontēt. Servisā teica ka spiediena problēma, it kā pārpūšot. Auto E90 320d 120 Kw 2005g.
Nav gadījumā jābrauc pie tiem kas čipoja lai novāc to gateri no auto smadzenēm? | Offline | | |
bmwaddict | | Kopš: 23. Oct 2002
No: Ogre
Ziņojumi: 8263
Braucu ar: BMW pa Los Angeles
|
45 grādi no piemēram 1,25mm soļa būs 1,25/8, jeb biš virs 0,15mm, tik liela atšķirība stiepē tām skrūvēm noteikti nebūs, tā kā gan jau ka atšķirība bija berzē
ja startā bija viss bija ok ar tiem 40Nm, tad pietiek visur 90+90 grādus un miers, nav svarīgi cik subjektīvi viegli/grūti tur bija katru atsevišķi pievilkt līdz pilnajiem 180, tādēļ tā metodika, lai izvairītos no kādas skaidas vītnē vai netīruma, un vītnes bija jāiziet ar vītņgriezni, pirms likt kopā, ja nav šaibas ar ko skrūvēm vītnes pāriet, tad var iztikt sliktākā gadījumā ar pirkstiem visas saskrūvēt tām paredzētajās vietās blokos, lai pārliecinātos ka puslīdz vienādi visas skrūvējās
ja vēl nav miera, tad vari tagad izsilušam motoram nomērīt ar to pašu atslēgu kādu vienu skrūvi ar cik tā atnāca vaļā, nu, uzliek uz 75Nm, mēģini atvilkt, ja noklikšķ pirms atnāk vaļā, uzliec 80Nm utt, kamēr atnāk vaļā, tad pievelc ar tiem pašiem, piemēram, 80Nm uzreiz atpakaļ, un tā visām pēc shēmas
parasti tas nav vajdzīgs, bet ir blīves kur instrukcija prasa otrreizēju pārvilkšanu, katrā gadījumā, nekam sliktam nevajag notikt to izdarot arī blīvei kurai tas nav prasīts, bet tikai aukstam motoram
p.s. ja bail izraut vītnes, vai nav helicoila remontam pie rokas, tad labāk to nedari
dariiju taa, iepuutu carb cleanerti izpuutu ar kompresoru, ar tiiru saelljotu veco skruuvi izgaaju visaam viitneem cauri, visas liidziigi viegli skruuveejaas ar mucinju pirkstos, , jaunajaam skruuveem viitnes arii viegli ieelljoju gavinjas arii, shaibas visas smukas nevienaa nebija rievas vai kkas. ok pabraukshu drusku tad pameeginaashu taas skruuves pakustinaas aukstam tad jau redzees.
aa un bez helicoila arii neiztiku, taas shpiljkas ar kuraam pievelk sadalenes kaads urods jau pirms manis aciimredzot bija samociijis, taam 4 spiljkaam kas pa malaam apakshaa ir dowel pins lai sadaleneem bloks ar kompensaatoriem centreetos, taam shpiljkaam sanaak iisaaka viitne un 3 no 4 kas stuuros iznaaca aaraa pievelkot prasiitos 13Nm, jau kad valjaa jaucu ieveeroju ka taas skruuves vispaar itkaa nav pievilktas bet nu tad uzreiz man nepieleca. anyway rekur bildee ielikts helicoils in viss chotka
| Offline | | |
|
LostTouch | | Kopš: 03. Jul 2011
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 450
Braucu ar: M-Pakotu E34 kūtiņu
| Sveiki! Jautājums par e39 m priekšējo bamperi.. Vai vidējā reste no m tech bampera ar to krustu pa vidu der m5 replikas bamperim kuram ir reste bez tā krusta...paldies par info jau iepriekš! | Offline | | |
eddylee | | Kopš: 08. Jan 2011
No: Madona
Ziņojumi: 324
Braucu ar: Pačota punktiem.
|
14 Feb 2018, 14:48:04 @LostTouch rakstīja:
Sveiki! Jautājums par e39 m priekšējo bamperi.. Vai vidējā reste no m tech bampera ar to krustu pa vidu der m5 replikas bamperim kuram ir reste bez tā krusta...paldies par info jau iepriekš!
Man ari interese! | Offline | | |
Locis | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Dobele
Ziņojumi: 11227
Braucu ar: X5 , Jeep, Tuareg, L200, Jumper,Master ,Transit, Stralis x2, Volvo FL, Atego, Deu
| Varētu tā būt,ka priekšējā stabilizatora bukses F11 nevar dabūt pat oriģinālās?
Realoem ar visu stieni kopā rāda. Vai tas stienis rekomendējas viss mainīt,jo viņš nokalpo savu??
Nē,nu es jau varu vēl viss kaut ko jaunu salikt,bet vai ir jēga 250 euro maksāt par dzelzs stieni?
Vai tas ir vienkārši mārketings,ka nepiedāvā atsevišķi?
| Online | | |
Ruudis | | Kopš: 19. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2106
Braucu ar: Pienpak
|
14 Feb 2018, 21:23:56 @Locis rakstīja:
Varētu tā būt,ka priekšējā stabilizatora bukses F11 nevar dabūt pat oriģinālās?
Realoem ar visu stieni kopā rāda. Vai tas stienis rekomendējas viss mainīt,jo viņš nokalpo savu??
Nē,nu es jau varu vēl viss kaut ko jaunu salikt,bet vai ir jēga 250 euro maksāt par dzelzs stieni?
Vai tas ir vienkārši mārketings,ka nepiedāvā atsevišķi?
Nav lidzigas ar e39/e60? Moš var uzstutēt | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|