Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: Par un ap 5er E60 II

AutorsZiņojums
Angelz
08. May 2017, 22:45 #521

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


08 May 2017, 13:46:25 @josi rakstīja:
Piespiedu kārtā - tas ir kā? Vecajam iztecēja kondensatori un sabojāja plati?

Par atsķirībām - vvz, abi ir ar PMW un nodrošina mainīgu sūkņa ražību, no kodēšanas viedokļa jaunajam pat ir krietni mazāk to parametru.


Bildē redzi iztecējušus kondiķus? Nē, jams ir darba kārtībā vnk nevarēju norml pacelt a/m integrācijas līmeni dēļ jamā. ISTA par katru cenu gribēja to nomainīt uz V3. Tāpat bija ar CON un Combox, bet ar jamiem tiku galā.

Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.

Lietoju v59 datenus.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 08 May 2017, 23:02:02 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
prodigy01
09. May 2017, 14:52 #522

Kopš: 07. Mar 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 307

Braucu ar: k2

Preface nedinamiskajos xenona lukturos var ielikt kīnas spuldzītes nemainot blokus?
Offline
Gordenfromlv
09. May 2017, 16:10 #523

Kopš: 22. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 678

Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R

Čau!
Cik maksā CIC pārbūves komplekts?
Vai arī nav vērts un labāk no FL CCC ?
Man M-ASK noklājās.
Offline
Demon
09. May 2017, 19:24 #524

Kopš: 28. Aug 2016

No: Cēsis

Ziņojumi: 132

Braucu ar: 275 zirgiem

Cik musdienas maksa ccc bloka remonts?
Offline
N53series
09. May 2017, 19:45 #525

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:

forsh video:
https://www.youtube.com/watch?v=0aTS3lpGQ0s
Offline
josi
09. May 2017, 23:34 #526

Kopš: 24. May 2002

No: Sigulda

Ziņojumi: 3104

Braucu ar: Puf-puf

08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:

pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].

Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.


08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.

Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.
Offline
Angelz
11. May 2017, 10:07 #527

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

CIC karšu Premium East/West 2017-2 atjauninājums ir parādījies!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 12:20:06 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
11. May 2017, 10:22 #528

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:

pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].

Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.


08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.

Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.



bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir?
Offline
subjekts
11. May 2017, 11:18 #529

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 89

Braucu ar: pirkstu pa touchpadu

Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".
Offline
Angelz
11. May 2017, 11:19 #530

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".


Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Reyno
11. May 2017, 13:03 #531

Kopš: 26. Oct 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2306

Braucu ar: 530d

Kur atrodas E61 el. bagāžnieka hidro pumpis ? Kā tikt klāt pie viņa?
Offline
JZ
11. May 2017, 13:25 #532

Kopš: 31. May 2002

Ziņojumi: 9159

Braucu ar:


11 May 2017, 10:22:30 @N53series rakstīja:

09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:

pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].

Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.


08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.

Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.



bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir?


kamēr traucējumi no tā pwm ir normas robežās, nekā slikta tajā risinājumā nav, kaudzēm visdažādāko iekārtu tādā veidā strādā

es saprastu ja labajā pusē būtu kaut kāds bezsuku motora draiveris, ar domu paildzināt mezgla mūžu un samazināt apkopes izmaksas, bet tur izskatās ka pwm aizstājuši ar bucku, vairāk detaļu, sarežģītāk, bet vai labāk?
Offline
Angelz
11. May 2017, 13:59 #533

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW

V3 salīdzinājumā ar V2 jau skāris eko mārketings, neliela daļa plates ap mikro kontrolieri noklāta ar aizsarglaku Pārējos elementu kā draiveri, droseli, pāris smd sīkumus un kapus kapitālisti nav uzskatījuši par vajadzīgu, scukas

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
N53series
11. May 2017, 13:59 #534

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 May 2017, 13:25:47 @JZ rakstīja:

11 May 2017, 10:22:30 @N53series rakstīja:

09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:

pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].

Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.


08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.

Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.



bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir?


kamēr traucējumi no tā pwm ir normas robežās, nekā slikta tajā risinājumā nav, kaudzēm visdažādāko iekārtu tādā veidā strādā

es saprastu ja labajā pusē būtu kaut kāds bezsuku motora draiveris, ar domu paildzināt mezgla mūžu un samazināt apkopes izmaksas, bet tur izskatās ka pwm aizstājuši ar bucku, vairāk detaļu, sarežģītāk, bet vai labāk?

nu, ja saspringa uz taadu upgrade [kas vaacieshiem izmaksaaja vismaz 6 ciparu skaitljus] - lazhu netruuka. vai taa bija probleema ar vecaa bloka baroshanas kondjoriem, vai kjileejosha motora gadiijumaa gaaja pa gaisu mosfets, vai bija probleemas ar parametru kontroli [pashdiagnostika meta kljudas nevietaa], jeb juudzaas nost kas cits [baigaas spanja pulsaacijas taisiija suudus CAN], vai kas cits - mees jau nezinam. bet, ne bez iemesla vinji dibenus sasprindzinaaja..
Offline
subjekts
11. May 2017, 14:03 #535

Kopš: 27. Mar 2013

Ziņojumi: 89

Braucu ar: pirkstu pa touchpadu


11 May 2017, 11:19:37 @Angelz rakstīja:

11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".


Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.

Grūti bija arī to servisu nosaukumus pieminēt?
Offline
N53series
11. May 2017, 14:06 #536

Kopš: 10. Apr 2017

Ziņojumi: 2891

Braucu ar:


11 May 2017, 13:59:18 @Angelz rakstīja:
V3 salīdzinājumā ar V2 jau skāris eko mārketings, neliela daļa plates ap mikro kontrolieri noklāta ar aizsarglaku Pārējos elementu kā draiveri, droseli, pāris smd sīkumus un kapus kapitālisti nav uzskatījuši par vajadzīgu, scukas

gan jau ne bez iemesla ar laku dzeseeshana kuda suudiigaaka. tur, gan jau, darba temperatuuras virs 100oC iet
Offline
Angelz
11. May 2017, 14:23 #537

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


11 May 2017, 14:06:41 @N53series rakstīja:

gan jau ne bez iemesla ar laku dzeseeshana kuda suudiigaaka. tur, gan jau, darba temperatuuras virs 100oC iet


Dzesēšana ir labāka bez lakas, piekrītu, bet viss atkarīgs no idejas realizācijas. Šajā gadījumā man domāt drīzāk kapitālisms. Abu versiju EKP bloku dzesēšanas izpildījums ir vienāds caur pcb->termo gumija->korpusa masa->a/m virsbūve, par cik pats bloks pieskrūvēts pie cieši pie virsbūves. V2 bloks ir pilnībā smuki noklāts ar aizsarglaku, domāju pat izturētu vieglu peldi.

Protams bmw inženieri izstrādājot bloku versijas ir apēduši kaudzi ar suņiem un grābekļiem.

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 14:24:56 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Angelz
11. May 2017, 14:34 #538

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


11 May 2017, 14:03:17 @subjekts rakstīja:

11 May 2017, 11:19:37 @Angelz rakstīja:

11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".


Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.

Grūti bija arī to servisu nosaukumus pieminēt?



Nav grūti, pliks servisa nosaukums tev neko neizteiks. Ja ir interese es varu uzjautāt jamiem vai ir interese papildus krāmēties, jo darbu jamiem pietiek.

Vēl kā opcija braukt servoties pie BR, es personīgi neesmu ar viņu pazīstams un neesmu bijis pie viņa, bet neko sliktu pagaidām, izņemot Olija etīdi, neesmu dzirdējis.

-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline
Livijs
11. May 2017, 16:02 #539

Kopš: 04. Mar 2015

No: Ainaži

Ziņojumi: 154

Braucu ar:


11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".


Tikai uz wess select
Offline
Angelz
11. May 2017, 16:51 #540

Kopš: 17. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 2878

Braucu ar: BMW


11 May 2017, 13:03:19 @Reyno rakstīja:
Kur atrodas E61 el. bagāžnieka hidro pumpis ? Kā tikt klāt pie viņa?


Te var apskatīt.

Jamā vadības bloks ir zem zapaskas.



11 May 2017, 15:56:26 @Krishus rakstīja:
Piedirsaat visu topiku, bet taa arii chalim nepateicaat, kur ir pumpis el. bagaazniekam, profesori..


Lenāk pār tiltu...!

[ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 17:02:19 ]



-----------------
▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫

Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo