Online
Pašreiz BMWPower skatās 156 viesi un 6 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Par un ap 5er E60 II
Autors | Ziņojums |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
08 May 2017, 13:46:25 @josi rakstīja:
Piespiedu kārtā - tas ir kā? Vecajam iztecēja kondensatori un sabojāja plati?
Par atsķirībām - vvz, abi ir ar PMW un nodrošina mainīgu sūkņa ražību, no kodēšanas viedokļa jaunajam pat ir krietni mazāk to parametru.
Bildē redzi iztecējušus kondiķus? Nē, jams ir darba kārtībā vnk nevarēju norml pacelt a/m integrācijas līmeni dēļ jamā. ISTA par katru cenu gribēja to nomainīt uz V3. Tāpat bija ar CON un Combox, bet ar jamiem tiku galā.
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus. [ Šo ziņu laboja Angelz, 08 May 2017, 23:02:02 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
prodigy01 | | Kopš: 07. Mar 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 307
Braucu ar: k2
| Preface nedinamiskajos xenona lukturos var ielikt kīnas spuldzītes nemainot blokus? | Offline | | |
Gordenfromlv | | Kopš: 22. Feb 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 678
Braucu ar: Pajero 2 (2.8) offroad, MB W205 FL / Phaeton FL / Suzuki GSX-R
| Čau!
Cik maksā CIC pārbūves komplekts?
Vai arī nav vērts un labāk no FL CCC ?
Man M-ASK noklājās. | Offline | | |
Demon | | Kopš: 28. Aug 2016
No: Cēsis
Ziņojumi: 132
Braucu ar: 275 zirgiem
| Cik musdienas maksa ccc bloka remonts? | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
| forsh video:
https://www.youtube.com/watch?v=0aTS3lpGQ0s | Offline | | |
josi | | Kopš: 24. May 2002
No: Sigulda
Ziņojumi: 3104
Braucu ar: Puf-puf
| 08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:
pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].
Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.
08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.
Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.
| Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| CIC karšu Premium East/West 2017-2 atjauninājums ir parādījies! [ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 12:20:06 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:
pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].
Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.
08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.
Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.
bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir? | Offline | | |
|
subjekts | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 89
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
| Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui". | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".
Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Reyno | | Kopš: 26. Oct 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2306
Braucu ar: 530d
| Kur atrodas E61 el. bagāžnieka hidro pumpis ? Kā tikt klāt pie viņa? | Offline | | |
JZ | | Kopš: 31. May 2002
Ziņojumi: 9159
Braucu ar:
|
11 May 2017, 10:22:30 @N53series rakstīja:
09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:
pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].
Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.
08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.
Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.
bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir?
kamēr traucējumi no tā pwm ir normas robežās, nekā slikta tajā risinājumā nav, kaudzēm visdažādāko iekārtu tādā veidā strādā
es saprastu ja labajā pusē būtu kaut kāds bezsuku motora draiveris, ar domu paildzināt mezgla mūžu un samazināt apkopes izmaksas, bet tur izskatās ka pwm aizstājuši ar bucku, vairāk detaļu, sarežģītāk, bet vai labāk? | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
| V3 salīdzinājumā ar V2 jau skāris eko mārketings, neliela daļa plates ap mikro kontrolieri noklāta ar aizsarglaku Pārējos elementu kā draiveri, droseli, pāris smd sīkumus un kapus kapitālisti nav uzskatījuši par vajadzīgu, scukas
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
11 May 2017, 13:25:47 @JZ rakstīja:
11 May 2017, 10:22:30 @N53series rakstīja:
09 May 2017, 23:34:04 @josi rakstīja:
08 May 2017, 13:58:07 @N53series rakstīja:
pirmajam PWM tiek realizeets - ar zemu frekvenci kapaajot suuknii pilnu spani, 'izbraucot' uz suuknja induktivitaates reekjina un mehaaniskaas inerces.
sho par PWM iisti korekti saukt nav [kaut formaali nodroshina mainiigu razhiibu].
Nu nezinu, es pat ar savu netrennēto aci tur saskatu klasisko buck kontrolieri, nevis tikai pliku on/off komutātoru. Tavam auto arī tādam vajadzētu būt, vari nomērīt PWM frekvenci, gan jau tā būs mērāma kHz, nevis Hz.
08 May 2017, 22:45:04 @Angelz rakstīja:
Apskatījos, kas EKPM60_2.C03 kas EKPM60_3.C13 daudz maz vienādi visi kodēšanas parametri. Ja skatās pēc mana FA tad vispār var teikt minimālās atšķirības.
Lietoju v59 datenus.
Interesanti, jo NCSDummy tur vispār neatrodu neko kopīgu, ne pēc nosaukumiem, ne pēc parametru skaita:
Loaded module "EKPM60_2.C03" with 46 functions.
Loaded module "EKPM60_3.C13" with 6 functions.
bildee redzamajam [kaada nu taa rezoluucija te ir] kreisaas puses blokam es neredzu buck. buck vajadzeetu: mosfet, diodi, L. diodi, kaa minimums, dpak, spoli uz kaadiem 10A. kur tie ir?
kamēr traucējumi no tā pwm ir normas robežās, nekā slikta tajā risinājumā nav, kaudzēm visdažādāko iekārtu tādā veidā strādā
es saprastu ja labajā pusē būtu kaut kāds bezsuku motora draiveris, ar domu paildzināt mezgla mūžu un samazināt apkopes izmaksas, bet tur izskatās ka pwm aizstājuši ar bucku, vairāk detaļu, sarežģītāk, bet vai labāk?
nu, ja saspringa uz taadu upgrade [kas vaacieshiem izmaksaaja vismaz 6 ciparu skaitljus] - lazhu netruuka. vai taa bija probleema ar vecaa bloka baroshanas kondjoriem, vai kjileejosha motora gadiijumaa gaaja pa gaisu mosfets, vai bija probleemas ar parametru kontroli [pashdiagnostika meta kljudas nevietaa], jeb juudzaas nost kas cits [baigaas spanja pulsaacijas taisiija suudus CAN], vai kas cits - mees jau nezinam. bet, ne bez iemesla vinji dibenus sasprindzinaaja.. | Offline | | |
subjekts | | Kopš: 27. Mar 2013
Ziņojumi: 89
Braucu ar: pirkstu pa touchpadu
|
11 May 2017, 11:19:37 @Angelz rakstīja:
11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".
Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.
Grūti bija arī to servisu nosaukumus pieminēt?
| Offline | | |
N53series | | Kopš: 10. Apr 2017
Ziņojumi: 2891
Braucu ar:
|
11 May 2017, 13:59:18 @Angelz rakstīja:
V3 salīdzinājumā ar V2 jau skāris eko mārketings, neliela daļa plates ap mikro kontrolieri noklāta ar aizsarglaku Pārējos elementu kā draiveri, droseli, pāris smd sīkumus un kapus kapitālisti nav uzskatījuši par vajadzīgu, scukas
gan jau ne bez iemesla ar laku dzeseeshana kuda suudiigaaka. tur, gan jau, darba temperatuuras virs 100oC iet | Offline | | |
|
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
11 May 2017, 14:06:41 @N53series rakstīja:
gan jau ne bez iemesla ar laku dzeseeshana kuda suudiigaaka. tur, gan jau, darba temperatuuras virs 100oC iet
Dzesēšana ir labāka bez lakas, piekrītu, bet viss atkarīgs no idejas realizācijas. Šajā gadījumā man domāt drīzāk kapitālisms. Abu versiju EKP bloku dzesēšanas izpildījums ir vienāds caur pcb->termo gumija->korpusa masa->a/m virsbūve, par cik pats bloks pieskrūvēts pie cieši pie virsbūves. V2 bloks ir pilnībā smuki noklāts ar aizsarglaku, domāju pat izturētu vieglu peldi.
Protams bmw inženieri izstrādājot bloku versijas ir apēduši kaudzi ar suņiem un grābekļiem. [ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 14:24:56 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
11 May 2017, 14:03:17 @subjekts rakstīja:
11 May 2017, 11:19:37 @Angelz rakstīja:
11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".
Elektroniku es pats, mehāniku atkarībā ko, bet pa lielam ir divi servisi.
Grūti bija arī to servisu nosaukumus pieminēt?
Nav grūti, pliks servisa nosaukums tev neko neizteiks. Ja ir interese es varu uzjautāt jamiem vai ir interese papildus krāmēties, jo darbu jamiem pietiek.
Vēl kā opcija braukt servoties pie BR, es personīgi neesmu ar viņu pazīstams un neesmu bijis pie viņa, bet neko sliktu pagaidām, izņemot Olija etīdi, neesmu dzirdējis.
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
Livijs | | Kopš: 04. Mar 2015
No: Ainaži
Ziņojumi: 154
Braucu ar:
|
11 May 2017, 11:18:01 @subjekts rakstīja:
Kur jūs vedat savus auto uz ritošās daļas diagnostiku?
Gribās noskaidrot vai ir kas remontējams pirms dzenu uz savirzes/sagāzuma regulēšanu.
Teorētiski pie regulēšanas jau man arī var pateikt ka neko neregulēs, jo tas un tas nav kārtībā, bet nu gribētos visu pēc "fengshui".
Tikai uz wess select | Offline | | |
Angelz | | Kopš: 17. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 2878
Braucu ar: BMW
|
11 May 2017, 13:03:19 @Reyno rakstīja:
Kur atrodas E61 el. bagāžnieka hidro pumpis ? Kā tikt klāt pie viņa?
Te var apskatīt.
Jamā vadības bloks ir zem zapaskas.
11 May 2017, 15:56:26 @Krishus rakstīja:
Piedirsaat visu topiku, bet taa arii chalim nepateicaat, kur ir pumpis el. bagaazniekam, profesori..
Lenāk pār tiltu...! [ Šo ziņu laboja Angelz, 11 May 2017, 17:02:19 ]
----------------- ▫▪□ ■ BMW a/m elektronikas remontdarbi ■ □▪▫
Dažādu BMW multimēdiju navigāciju karšu aktuālie jauninājumi | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo
|