Online

Pašreiz BMWPower skatās 205 viesi un 14 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par BMW modeļiem » BMW 5. sērija » E60/E61 (2003-2010)

Tēma: DPF kvēpu filtrs

AutorsZiņojums
proTEST
11. Mar 2020, 19:20 #521

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


11 Mar 2020, 18:06:00 @Staris rakstīja:
Palīdzi atrast linku E61 530d dpf no tā ražotāja un normāla veikala, kur reāli var nopirkt EU ietvaros.

Bosal 490EUR
Specpasūtījums
Piegādes laiks 3-4 nedēļas
Offline
Modrs
11. Mar 2020, 20:03 #522

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


11 Mar 2020, 18:39:50 @Staris rakstīja:
Visi aftermarketi arī nav nekādas medusmaizes. Dažs labs ne velti ņem pretī tavu veco. Mēdz tikai izmazgāt veco un tirgo kādam citam kā atjaunotu. Es kaut kā 250e filtram neuzticos.


Volvo H sērijas frontālajiem iekrāvējiem un gan jau arī citiem modeļiem kvēpu filtra "ieliknis" maksajet ~ 600...700 jevro. Veco izņem ārā un vietā ieliek rūpnieciski atjaunotu, iztīrītu, izmazgātu. Garantija arī kauč kāda tur bija.
Ja to nodrošina ražotājs un dod vēl kaut kādu garantiju, tad jau laikam tas pasākums darbojas
Offline
RSAWorkshop
11. Mar 2020, 20:36 #523

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Mar 2020, 18:45:33 @Ruudis rakstīja:
Cik jauns oem maksā ar skidonu?

1000+eur, atkarīgs kurm modelim

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
11. Mar 2020, 20:42 #524

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak


11 Mar 2020, 20:36:40 @RSAWorkshop rakstīja:

11 Mar 2020, 18:45:33 @Ruudis rakstīja:
Cik jauns oem maksā ar skidonu?

1000+eur, atkarīgs kurm modelim


Lēti nav. Tpc jau lielākā daļa pilsoņu izvēlas to izgriezt, lai vai kā vēletos ietekmēt dabu,veselību.
Offline
Staris
11. Mar 2020, 20:55 #525

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB


11 Mar 2020, 19:20:13 @proTEST rakstīja:

11 Mar 2020, 18:06:00 @Staris rakstīja:
Palīdzi atrast linku E61 530d dpf no tā ražotāja un normāla veikala, kur reāli var nopirkt EU ietvaros.

Bosal 490EUR
Specpasūtījums
Piegādes laiks 3-4 nedēļas

t.i. filtrs ar katalizatoru iekšā korpusā, kas plug&play ir uzstādāms auto? Nav metināts, nav atjaunots? nullīte?
Vai arī pliks filtra elements ko pats līmē nez kādā veidā iekšā tajā bundulī?

[ Šo ziņu laboja Staris, 11 Mar 2020, 20:56:29 ]

Offline
proTEST
11. Mar 2020, 21:08 #526

Kopš: 23. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2550

Braucu ar: 9 x 99


11 Mar 2020, 20:55:55 @Staris rakstīja:
t.i. filtrs ar katalizatoru iekšā korpusā, kas plug&play ir uzstādāms auto? Nav metināts, nav atjaunots? nullīte?
Vai arī pliks filtra elements ko pats līmē nez kādā veidā iekšā tajā bundulī?

Plug&Play
Nav metināts, nav atjaunots, nullīte

Diemžel Bosal labāku bildi nepiedāvā
Offline
RSAWorkshop
11. Mar 2020, 21:24 #527

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31


11 Mar 2020, 20:55:55 @Staris rakstīja:

11 Mar 2020, 19:20:13 @proTEST rakstīja:

11 Mar 2020, 18:06:00 @Staris rakstīja:
Palīdzi atrast linku E61 530d dpf no tā ražotāja un normāla veikala, kur reāli var nopirkt EU ietvaros.

Bosal 490EUR
Specpasūtījums
Piegādes laiks 3-4 nedēļas

t.i. filtrs ar katalizatoru iekšā korpusā, kas plug&play ir uzstādāms auto? Nav metināts, nav atjaunots? nullīte?
Vai arī pliks filtra elements ko pats līmē nez kādā veidā iekšā tajā bundulī?
Kaut ko jau viņš funkcionē, bet pa lielām šaibām nav ne tuvu kā oriģināls, metāls sūdīgāks, šuves sūdīgākas, kronšteini arī bieži vien neprecīzi, bet nu labāk nekā nekas

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
11. Mar 2020, 21:29 #528

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tas viss termoss nāk kā viens vesels vai vecajā jāliek?
Offline
RSAWorkshop
11. Mar 2020, 21:30 #529

Kopš: 13. Dec 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 7054

Braucu ar: G31/E53/E46/E39/E36/F31

Gatavs jau, paloki un pazāģē reizēm stiprinājumus un liec virsū

-----------------
RSAWorkshop-BMW remonts un apkope
24400993
Offline
Ruudis
11. Mar 2020, 21:33 #530

Kopš: 19. Feb 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2106

Braucu ar: Pienpak

Tātad pa lielam īsti nevaru zināt, ko uzstādu
Offline
michals1
11. Mar 2020, 22:05 #531

Kopš: 17. Apr 2019

No: Salaspils

Ziņojumi: 2037

Braucu ar: Pilnu ķerru uz taras punktu.Nekad un neko lēti netirgoju.Ja kādam vajag lēti-tas nav pie manis!

A kāda vispār ir cena kvēpu filtram priekš F10-11?
Ja manai lamatai pašlaik 150k. noskrieti,laikam jārēķinas ka pēc kādiem 50k. nāksies mainīt,vai ne?
Offline
sys9291
11. Mar 2020, 22:37 #532

Kopš: 13. Jun 2003

No: Ogre

Ziņojumi: 5204

Braucu ar: F20 R1200RT


11 Mar 2020, 22:05:34 @michals1 rakstīja:
A kāda vispār ir cena kvēpu filtram priekš F10-11?
Ja manai lamatai pašlaik 150k. noskrieti,laikam jārēķinas ka pēc kādiem 50k. nāksies mainīt,vai ne?

ja citu defektu nebūs - tad visdrīzāk, ka nenāksies mainīt...
Offline
NN
12. Mar 2020, 08:52 #533

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: XC90, Yamaha Tenere

Sveiciens!

Lasu postus un īsti netieku gudrs, proti, man ir otrās paaudzes škoda octavia (2013.gada) 2.0 dīzelis ar izgrieztu dpf un pie viena nočipots.
Vasarā iešu TA, vai ir pamats satraukumam par DPF neesamību?

P.S. dpf savulaik izgriezts un nočipots pie Kaross (ar kvalitāti viss teicami).

Paldies
Offline
RR04
12. Mar 2020, 08:59 #534

Kopš: 15. Nov 2016

Ziņojumi: 3778

Braucu ar: 41


12 Mar 2020, 08:52:13 @NN rakstīja:
Sveiciens!

Lasu postus un īsti netieku gudrs, proti, man ir otrās paaudzes škoda octavia (2013.gada) 2.0 dīzelis ar izgrieztu dpf un pie viena nočipots.
Vasarā iešu TA, vai ir pamats satraukumam par DPF neesamību?

P.S. dpf savulaik izgriezts un nočipots pie Kaross (ar kvalitāti viss teicami).

Paldies

Pirms TA inspektoram jāpiemin, ka izgriezts dpf, tad viss būs oki
Offline
NN
12. Mar 2020, 09:09 #535

Kopš: 23. Jan 2014

No: Rīga

Ziņojumi: 44

Braucu ar: XC90, Yamaha Tenere


12 Mar 2020, 08:59:25 @RR04 rakstīja:

12 Mar 2020, 08:52:13 @NN rakstīja:
Sveiciens!

Lasu postus un īsti netieku gudrs, proti, man ir otrās paaudzes škoda octavia (2013.gada) 2.0 dīzelis ar izgrieztu dpf un pie viena nočipots.
Vasarā iešu TA, vai ir pamats satraukumam par DPF neesamību?

P.S. dpf savulaik izgriezts un nočipots pie Kaross (ar kvalitāti viss teicami).

Paldies

Pirms TA inspektoram jāpiemin, ka izgriezts dpf, tad viss būs oki

Paldies par ieteikumi, bet ja nopietni?
Offline
Frostijs
12. Mar 2020, 09:16 #536

Kopš: 05. Oct 2016

No: Ventspils

Ziņojumi: 619

Braucu ar: Z1000sx


11 Mar 2020, 16:24:51 @Frostijs rakstīja:
Esmu gājos no otras puses. Salasījos briesmu stāstus par DPF un nopērkot auto tika izņemts (atgriezts, iztīrīts un aizmetināts).
Tikai pēc tam dēļ tukšā bunduļa ir parādījusies šņākšana, dūkšana.

Tad nu lūk arī bija jautājums, vai to bunduli mest ārā vai tomēr domāt par kaut kādu skaņas slāpējošu materiālu.


Ir kāds zinošs kurš varētu atbildēt uz šo jautājumu? Skaidrs ka Grēta tiek apvainota, bet ko tur vairs.
Offline
Staris
12. Mar 2020, 11:06 #537

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Neko nevari mest ārā. TA ierauga bunduli un pieņem, ka dpf funkcionē. Izmetīsi bunduli - 100% skaidrs, ka dpf vairs nav un esi iejaucies izplūdes gāzu sistēmā. Dabūsi 2
Offline
Bender
12. Mar 2020, 11:27 #538

Kopš: 30. Oct 2014

Ziņojumi: 1839

Braucu ar: E91

Otrdien gāju skati. Savos mazpisānos. Pirmo reizi redzēju, kā pēta izpūtēja galu un ar spoguli skatās izplūdi. 2010. gads.
Jauns darbinieks, jauns čalis. Laikam neticēja, ka desmitgadīgam bembim nevar būt pie kā piesieties
Offline
streetking
12. Mar 2020, 13:30 #539

Kopš: 06. Nov 2017

Ziņojumi: 203

Braucu ar:

biš paskatijos aftermarket piedāvājumu dpfiem, viņiem aprakstā ir minēts materiāls, citiem ir Kordierīts, citiem Silīcija karbīds.
Silīcija variantam cena x2

Te fiksais apraksts, ko atradu:
there are several different types of substrate – today we are looking at SIC (silicon carbide) or cordierite. This short article aims to help you understand the key properties of ceramic substrates and shows which of the two mentioned above performs best.

SIC has several technical advantages over cordierite that mean it is the obvious choice for a reliable and efficient DPF. It has better filtration efficiency (more than 99%) than cordierite, and has a more uniform structure, meaning it captures soot more evenly which can aid DPF regeneration. A higher mechanical strength, higher chemical stability, higher thermal shock resistance and higher thermal conductivity all mean SIC can withstand the stresses of manufacture far better, and therefore make it flexible and suitable for all shapes and sizes of DPF.
(http://www.eurocats.co.uk/2016/02/18/discussing...c-vs-cordierite/)

Vēlviens avots:
Cordierite
Cordierite is the most common ceramic used in wall-flow filters. Wall-flow filters force gas to flow directly through the filter, unlike flow-through filters such as catalytic converters.

Cordierite is an ideal material for DPFs as it filters out a very high percentage of particles and is fairly cheap.

The only downside of using cordierite ceramic is that it can melt if the filter is being regenerated – a maintenance process that involves burning off filtrate material to clean it. The risk of damaging the ceramic is especially high if there has been a large accumulation of soot and particles. Therefore cordierite filters often need a catalyst to lower the regeneration temperature.

The structure of the filter is similar to the honeycomb core of a catalytic converter, but the DPF has plugged channels, meaning the gas is forced through the wall and the filtrate is collected on the inlet face.

Silicon Carbide
Silicon carbide is a ceramic that is also used in wall-flow filters. Silicon carbide filters aren’t as popular as cordierite ones, for the simple reason that they are more expensive. The reason for the added cost is that they are not thermally stable, so cement has to separate the filter cores to protect them from heat expansion.

Silicon carbide DPFs work on the same principle as the cordierite filters. The efficiency of these types of filter can be as high as 95%. Silicon carbide also has a high melting point of 2700oC.

tā teikt - choose wisely
Offline
Staris
12. Mar 2020, 13:51 #540

Kopš: 24. Apr 2006

No: Ventspils

Ziņojumi: 30523

Braucu ar: ra ucuarB

Vēl jau jāsaprot vai viņi arī jaunu katalizatoru ieliek DPF bundžā. E60 tajā DPF bundžā ir DPF+katalizators. Ko piedāvā aftermarkets?
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, Angelz, GirtzB, Lafter, PERFS, SteelRat, linda, marihuans, noisex, smudo