Online
Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto
Autors | Ziņojums |
IELEJAM | | Kopš: 28. Jan 2008
Ziņojumi: 3207
Braucu ar: prieku
| Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$ | Offline | | |
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
| Shodien biju pie diilera, atjaunot softu vajagot un pie reizes lai nocheko kljuudu veesturijo reizeem taa interesanti noraustaas...
Plaanoto 2h vietaa njeemaaas 5 h, defektu neatrada.
Peec 7000 km apkope
Nobraukums 54k | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
|
18 Sep 2015, 14:06:06 IELEJAM rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$
Pirms diviem mēnešiem cilvēks tādu atveda uz autohalli un atdeva komisijā. Nejautāju cik noripoja, bet iemesls bija tam, ka jābraukā daudz garie gabali un tiem tas motors esot pa īsu. | Offline | | |
aep_det | | Kopš: 12. Jun 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 2194
Braucu ar: Grand Scenic, X5
|
28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:
16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.
runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli
Par šo var sīkāk?
Metu acis uz 1.8 TFSI, laikam tas pats 1.8 TSI, kas nāk VW un Škodās.
Un skatos uz viņu tikai un vienīgi tāpēc, ka apnikušas traktoru problēmas... | Offline | | |
beerzinsh | | Kopš: 04. Dec 2007
No: Rīga
Ziņojumi: 2548
Braucu ar:
|
06 Nov 2015, 23:43:22 968-jk rakstīja:
18 Sep 2015, 14:06:06 IELEJAM rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$
Pirms diviem mēnešiem cilvēks tādu atveda uz autohalli un atdeva komisijā. Nejautāju cik noripoja, bet iemesls bija tam, ka jābraukā daudz garie gabali un tiem tas motors esot pa īsu.
Par šo stāstu gan es dzirdēju citu iemeslu Autohalle jau vispār pasen bankrotēja??? Ko tad viņš paņēma vietā- Ducato ar 125 Zs un lielāku šķūni>>> | Offline | | |
968-jk | | Kopš: 08. Dec 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 13614
Braucu ar: 30niekiem
| Ko nozīmēja bankrotēja? Savu darbību (uz auto tirgošanu un remontēšanu) var pārtraukt arī bez bankrota. Tam 1.6 motora apgriezieni pa šoseju plēš galvu pušu. | Offline | | |
RaimisB | | Kopš: 15. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 135
Braucu ar:
|
09 Aug 2015, 20:52:08 Zukatokiari rakstīja:
VW Golf 6, 1.4TSI + DSG = vidējais patēriņš pa šiem gadiem 6,92l/100km(pēc spritmonitor . de) Pāc 128k km samainīts sajūgs garantijas laikā, bremžu kluči.
Mums darba 6. Golfam pa garantiju nomainija sajūgu un sajūga pirkstu jau pie 60000 un turbīnei veica remontu, uzlika jaunu remokomplektu.
Otram 6. Golfam nomainija amortizatora stabilizatora gultni jau pie 40000.
Abi golfi 1.4tsi. Pateriņš ap 6.9 - 8.0.
Salona sēdekļu un apdares audums tizls, netīrumi uzreiz redzās, izskatās tāda nobružāta,jātīra katru nedēļu, lai arī daudz nebrauc. | Offline | | |
smudo | | Kopš: 18. Jan 2015
Ziņojumi: 3633
Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX
|
08 Nov 2015, 19:08:46 aep_det rakstīja:
28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:
16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.
runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli
Par šo var sīkāk?
Metu acis uz 1.8 TFSI, laikam tas pats 1.8 TSI, kas nāk VW un Škodās.
Un skatos uz viņu tikai un vienīgi tāpēc, ka apnikušas traktoru problēmas...
Nobraucu 2 gadi ar jaunu Passat B6 ar 1,8 TFSI, manuālis (2010. gada modelis, īsi pirms parādījās B7). Tika nobraukts 0 - 27t km. Tā kā auto nebija smags (pašmasa ar pilnu bāku un vadītāju zem 1,5t), tad gāja OK, uz šosejas tērēja ap 6 l (ja brauktu bez regulārām apdzīšanām un ap 90, tad varētu izmocīt 5 l), vidējais ar Rīgas sastrēgumiem vasarā ap 8 l, ziemā 9 l. Maksimālā grieze jau no 1500 apgr. un līdz pāri 4000 apgr., līdz ar to sajūta pilsētā kā braucot, kā dīzelī, ar atšķirību, ka dīzelim grieze beidzas pie 3000, bet šo var griezt pāri 6000 apgr. 6. ātrumā pie 100 km/h bija laikam tieši 2000 apgr. Principā tehniski dzinējam līdzīgas tehnoloģijas kā dīzelim, tiešā degvielas iešprice pie 1500 bāriem, turbīna. Šiem it kā ķēde nestiepjas tik traki, kā senākiem 1,4 un 1,2 tfsi (dzirdēju, ka dēļ tā jaunajiem VAG benzīna modeļiem ar mazajiem tilpumiem atkal ir zobsiksna), bet tāpat ir jāseko līdzi, jo ja tā pastiepjas un pārlec, tad dzinējam ir kapi. Es ieteiktu liet labu eļļu un mainīt 10 – 15 tkm, atkarībā no braukšanas apstākļiem. TFSI dzinējos veidojas karbona uzdegums ieplūdes kolektorā un tie ik pa laikam (50t km?) esot jātīra, kas nav izdarāms mājas apstākļos. Ja nesēņo, tad varot braukt arī bez tīrīšanas – uzdegums veidojas dzinējam esot aukstam vai/un sēņojot. Melnas trubas esmu ievērojis (neatceros, vai tās bija arī jaunam auto, bet tā tas esot šiem dzinējiem. Pameklē google, noteikti atradīsi atbildi. | Offline | | |
|
karlsonss | | Kopš: 02. Feb 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 23038
Braucu ar:
|
28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:
16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.
runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli
aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu
buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju? | Offline | | |
Murphy | | Kopš: 28. Nov 2003
No: Sigulda
Ziņojumi: 8479
Braucu ar: B8 R line, F39 M sport
| Ir ģimenē 2008 gada Passat B6 ar 1.8 TSI + DSG. Nu jau būs kādi 180k km, motoram un kārbai viss maini tik eļlas. Vidējais patēriņš 8 ar kaut ko. Kopumā nekas liels nav bijis par visu šo laiku, hadenē sīkumi, gultņi. Vienīgais rūsa gan ir, bagāžnieka vāks pie lampām + kapots + spārni.
Vēl arī lietošanā ir 2013 gada Passat B7 ar 2.0 TDI (Bluemotion ) + DSG. Tagad ir ap 80k km. Pagaidām tikai apkopes. Bija gan ziemā problēma ar durvju slēdzeni, kaut ko samainīja, tagad viss.
Kopumā par pastētēm tikai labākais iespaids. Līdz 200k km lielas problēmas nesagādā. B7 vispār liekas ir gandrīz perfekts protams braukšanas kaifa nekāda [ Šo ziņu laboja Murphy, 09 Nov 2015, 17:02:54 ] | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 22. Nov 2004
No: Talsi
Ziņojumi: 10356
Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu
|
09 Nov 2015, 15:22:53 karlsonss rakstīja:
28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:
16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.
runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli
aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu
buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju?
Migel,
kas tur aizdomīgs?
Vecam dzelzim tas tieši liecina par motora tehnisko stāvokli, dajebkam, pļurkai, pļāvējam, auto utt. Kvēpi benzīna motora izplūdē ir zem katras kritikas.
Jaunam dzelzim tas liecina, ka inženieri ir pārcentušies no tiem mazmotoriem izžmiegt daudzos zirgus, un viņi nestrādā pareizi
Protams, ne mazums esmu redzējis poweristu dīzeļ- e60, kuriem ir pat bamperis nokvēpis. Bet tiem jau visdrīzāk kvēpu filtrs izravēts + pārčipots.
īsi sakot, kvēeps skurstenī defaltā nav labi
EDIT:
te iepriekšējā lapā rakstīja par kolektoru tīrīšanu, tā kā degvielas iesmidze ir degkamerā, tad ieplūdes vārsti arī apaug, pietam pamatīgi
es sitiena neatceros, bet dažus gadus atpakaļ biju vienā seminārā, kur stāstīja par tiešās iesmidzes benzīnmotoriem un viņu raksturīgākajiem defektiem[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Nov 2015, 18:20:44 ] | Offline | | |
cipargalva | | Kopš: 07. Jul 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 6621
Braucu ar: quattro
| Nu labi...
Yeti 1.4 tsi, 202k tāfelē. Ir nesadegšana 4. cilindrā, visticamāk nav kompresijas dēļ uzdegušiem vārstiem. | Offline | | |
RS7 | | Kopš: 20. Mar 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 9318
Braucu ar: dīzeļ Teslu
|
09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.
Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.
baudāms kā var kaut ko tādu pateikt
Principa jaunā tipa škodas (sabiedriskais) ar baudāms pec vecajiem trambuļiem. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
10 Nov 2015, 18:00:02 RS7 rakstīja:
09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.
Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.
baudāms kā var kaut ko tādu pateikt
Principa jaunā tipa škodas (sabiedriskais) ar baudāms pec vecajiem trambuļiem.
ko pats baudi ikdienaa? peec lietotaja varda spriezhot ar audi RS7 sportback?! | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki | Offline | | |
cirteejs | | Kopš: 22. Feb 2008
Ziņojumi: 612
Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L
|
10 Nov 2015, 19:03:58 KristapsRA rakstīja:
Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki
Jaunais vai vecā paaudze? | Offline | | |
|
Robercz | | Kopš: 27. Jan 2012
No: Jūrmala
Ziņojumi: 567
Braucu ar: 4
| Tip ~3 mēnešu laikā(vai kad tur iznāca jaunais?) 100k uztītas? | Offline | | |
KF | | Kopš: 16. May 2011
Ziņojumi: 1446
Braucu ar: 7
| 2014.gada, lielisks auto! [ Šo ziņu laboja KristapsRA, 10 Nov 2015, 20:17:22 ] | Offline | | |
Tune-L | | Kopš: 12. Jun 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 20372
Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design
|
09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.
Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.
1,2 un vēl jāliek gāze
----------------- Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu. | Offline | | |
martinssirants | | Kopš: 08. Aug 2013
Ziņojumi: 5097
Braucu ar: uz lohu mugurām
|
10 Nov 2015, 20:35:45 Tune-L rakstīja:
09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.
Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.
1,2 un vēl jāliek gāze
Ideals veiksminieka setups.
tev ir uz ko tiekties pusbankrotejusais wannabe samplu kolekcionar | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo
|