Online

Pašreiz BMWPower skatās 186 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehniska rakstura diskusijas

Tēma: 0-100'000 km. Pieredze ar jauniem auto

AutorsZiņojums
IELEJAM
18. Sep 2015, 14:06 #521

Kopš: 28. Jan 2008

Ziņojumi: 3207

Braucu ar: prieku

Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$
Offline
karlsonss
06. Nov 2015, 17:17 #522

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:

Shodien biju pie diilera, atjaunot softu vajagot un pie reizes lai nocheko kljuudu veesturijo reizeem taa interesanti noraustaas...
Plaanoto 2h vietaa njeemaaas 5 h, defektu neatrada.

Peec 7000 km apkope
Nobraukums 54k
Offline
968-jk
06. Nov 2015, 23:43 #523

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem


18 Sep 2015, 14:06:06 IELEJAM rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$

Pirms diviem mēnešiem cilvēks tādu atveda uz autohalli un atdeva komisijā. Nejautāju cik noripoja, bet iemesls bija tam, ka jābraukā daudz garie gabali un tiem tas motors esot pa īsu.
Offline
aep_det
08. Nov 2015, 19:08 #524

Kopš: 12. Jun 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 2194

Braucu ar: Grand Scenic, X5


28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli





Par šo var sīkāk?

Metu acis uz 1.8 TFSI, laikam tas pats 1.8 TSI, kas nāk VW un Škodās.

Un skatos uz viņu tikai un vienīgi tāpēc, ka apnikušas traktoru problēmas...
Offline
beerzinsh
08. Nov 2015, 19:20 #525

Kopš: 04. Dec 2007

No: Rīga

Ziņojumi: 2548

Braucu ar:


06 Nov 2015, 23:43:22 968-jk rakstīja:

18 Sep 2015, 14:06:06 IELEJAM rakstīja:
Vai kādam ir pieredze ar jaunās paaudzes Renault Traffic vai Opel Vivaro. Interesē pasažieru variants. Kas ar tiem jaunajiem 1.6 CDTI, vairāk interesē jaudīgākais variants ar 145zs.
Multivanu nevaru atļauties $$$

Pirms diviem mēnešiem cilvēks tādu atveda uz autohalli un atdeva komisijā. Nejautāju cik noripoja, bet iemesls bija tam, ka jābraukā daudz garie gabali un tiem tas motors esot pa īsu.


Par šo stāstu gan es dzirdēju citu iemeslu Autohalle jau vispār pasen bankrotēja??? Ko tad viņš paņēma vietā- Ducato ar 125 Zs un lielāku šķūni>>>
Offline
968-jk
08. Nov 2015, 19:37 #526

Kopš: 08. Dec 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 13614

Braucu ar: 30niekiem

Ko nozīmēja bankrotēja? Savu darbību (uz auto tirgošanu un remontēšanu) var pārtraukt arī bez bankrota. Tam 1.6 motora apgriezieni pa šoseju plēš galvu pušu.
Offline
RaimisB
08. Nov 2015, 19:39 #527

Kopš: 15. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar:


09 Aug 2015, 20:52:08 Zukatokiari rakstīja:
VW Golf 6, 1.4TSI + DSG = vidējais patēriņš pa šiem gadiem 6,92l/100km(pēc spritmonitor . de) Pāc 128k km samainīts sajūgs garantijas laikā, bremžu kluči.

Mums darba 6. Golfam pa garantiju nomainija sajūgu un sajūga pirkstu jau pie 60000 un turbīnei veica remontu, uzlika jaunu remokomplektu.
Otram 6. Golfam nomainija amortizatora stabilizatora gultni jau pie 40000.
Abi golfi 1.4tsi. Pateriņš ap 6.9 - 8.0.
Salona sēdekļu un apdares audums tizls, netīrumi uzreiz redzās, izskatās tāda nobružāta,jātīra katru nedēļu, lai arī daudz nebrauc.
Offline
smudo
08. Nov 2015, 21:51 #528

Kopš: 18. Jan 2015

Ziņojumi: 3633

Braucu ar: 944 turbo & Cayman & 330iX & 540iX


08 Nov 2015, 19:08:46 aep_det rakstīja:

28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.



runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli





Par šo var sīkāk?

Metu acis uz 1.8 TFSI, laikam tas pats 1.8 TSI, kas nāk VW un Škodās.

Un skatos uz viņu tikai un vienīgi tāpēc, ka apnikušas traktoru problēmas...


Nobraucu 2 gadi ar jaunu Passat B6 ar 1,8 TFSI, manuālis (2010. gada modelis, īsi pirms parādījās B7). Tika nobraukts 0 - 27t km. Tā kā auto nebija smags (pašmasa ar pilnu bāku un vadītāju zem 1,5t), tad gāja OK, uz šosejas tērēja ap 6 l (ja brauktu bez regulārām apdzīšanām un ap 90, tad varētu izmocīt 5 l), vidējais ar Rīgas sastrēgumiem vasarā ap 8 l, ziemā 9 l. Maksimālā grieze jau no 1500 apgr. un līdz pāri 4000 apgr., līdz ar to sajūta pilsētā kā braucot, kā dīzelī, ar atšķirību, ka dīzelim grieze beidzas pie 3000, bet šo var griezt pāri 6000 apgr. 6. ātrumā pie 100 km/h bija laikam tieši 2000 apgr. Principā tehniski dzinējam līdzīgas tehnoloģijas kā dīzelim, tiešā degvielas iešprice pie 1500 bāriem, turbīna. Šiem it kā ķēde nestiepjas tik traki, kā senākiem 1,4 un 1,2 tfsi (dzirdēju, ka dēļ tā jaunajiem VAG benzīna modeļiem ar mazajiem tilpumiem atkal ir zobsiksna), bet tāpat ir jāseko līdzi, jo ja tā pastiepjas un pārlec, tad dzinējam ir kapi. Es ieteiktu liet labu eļļu un mainīt 10 – 15 tkm, atkarībā no braukšanas apstākļiem. TFSI dzinējos veidojas karbona uzdegums ieplūdes kolektorā un tie ik pa laikam (50t km?) esot jātīra, kas nav izdarāms mājas apstākļos. Ja nesēņo, tad varot braukt arī bez tīrīšanas – uzdegums veidojas dzinējam esot aukstam vai/un sēņojot. Melnas trubas esmu ievērojis (neatceros, vai tās bija arī jaunam auto, bet tā tas esot šiem dzinējiem. Pameklē google, noteikti atradīsi atbildi.
Offline
karlsonss
09. Nov 2015, 15:22 #529

Kopš: 02. Feb 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 23038

Braucu ar:


28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli




aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu

buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju?
Offline
Murphy
09. Nov 2015, 17:02 #530

Kopš: 28. Nov 2003

No: Sigulda

Ziņojumi: 8479

Braucu ar: B8 R line, F39 M sport

Ir ģimenē 2008 gada Passat B6 ar 1.8 TSI + DSG. Nu jau būs kādi 180k km, motoram un kārbai viss maini tik eļlas. Vidējais patēriņš 8 ar kaut ko. Kopumā nekas liels nav bijis par visu šo laiku, hadenē sīkumi, gultņi. Vienīgais rūsa gan ir, bagāžnieka vāks pie lampām + kapots + spārni.

Vēl arī lietošanā ir 2013 gada Passat B7 ar 2.0 TDI (Bluemotion ) + DSG. Tagad ir ap 80k km. Pagaidām tikai apkopes. Bija gan ziemā problēma ar durvju slēdzeni, kaut ko samainīja, tagad viss.

Kopumā par pastētēm tikai labākais iespaids. Līdz 200k km lielas problēmas nesagādā. B7 vispār liekas ir gandrīz perfekts protams braukšanas kaifa nekāda

[ Šo ziņu laboja Murphy, 09 Nov 2015, 17:02:54 ]

Offline
Modrs
09. Nov 2015, 18:10 #531

Kopš: 22. Nov 2004

No: Talsi

Ziņojumi: 10356

Braucu ar: Latvijas veiksmes stāstu


09 Nov 2015, 15:22:53 karlsonss rakstīja:

28 Jul 2015, 21:45:38 Modrs rakstīja:

16 Jul 2015, 11:22:20 GirtzB rakstīja:
pašlaik sakarīgākās octavias ir 1.4TSI+DSG tāpat iet uz gaisu, un nav lieka trokšņa.


runājot par šiem VAG TSI motoriem - viņiem skurstenis ir tik pat melns, cik vecam otrajam dīzeļgolfam. Man šķiet, ka tas nav normāli




aizdomiigi, ka pieveers tam uzmaniibu

buusi no tiem, kuri kopojas ar izpuuteeju?


Migel,

kas tur aizdomīgs?
Vecam dzelzim tas tieši liecina par motora tehnisko stāvokli, dajebkam, pļurkai, pļāvējam, auto utt. Kvēpi benzīna motora izplūdē ir zem katras kritikas.
Jaunam dzelzim tas liecina, ka inženieri ir pārcentušies no tiem mazmotoriem izžmiegt daudzos zirgus, un viņi nestrādā pareizi
Protams, ne mazums esmu redzējis poweristu dīzeļ- e60, kuriem ir pat bamperis nokvēpis. Bet tiem jau visdrīzāk kvēpu filtrs izravēts + pārčipots.

īsi sakot, kvēeps skurstenī defaltā nav labi

EDIT:
te iepriekšējā lapā rakstīja par kolektoru tīrīšanu, tā kā degvielas iesmidze ir degkamerā, tad ieplūdes vārsti arī apaug, pietam pamatīgi


es sitiena neatceros, bet dažus gadus atpakaļ biju vienā seminārā, kur stāstīja par tiešās iesmidzes benzīnmotoriem un viņu raksturīgākajiem defektiem

[ Šo ziņu laboja Modrs, 09 Nov 2015, 18:20:44 ]

Offline
cipargalva
10. Nov 2015, 16:42 #532

Kopš: 07. Jul 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 6621

Braucu ar: quattro

Nu labi...
Yeti 1.4 tsi, 202k tāfelē. Ir nesadegšana 4. cilindrā, visticamāk nav kompresijas dēļ uzdegušiem vārstiem.
Offline
RS7
10. Nov 2015, 18:00 #533

Kopš: 20. Mar 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 9318

Braucu ar: dīzeļ Teslu


09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.

Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.

baudāms kā var kaut ko tādu pateikt
Principa jaunā tipa škodas (sabiedriskais) ar baudāms pec vecajiem trambuļiem.
Offline
martinssirants
10. Nov 2015, 18:41 #534

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


10 Nov 2015, 18:00:02 RS7 rakstīja:

09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.

Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.

baudāms kā var kaut ko tādu pateikt
Principa jaunā tipa škodas (sabiedriskais) ar baudāms pec vecajiem trambuļiem.

ko pats baudi ikdienaa? peec lietotaja varda spriezhot ar audi RS7 sportback?!
Offline
KF
10. Nov 2015, 19:03 #535

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki
Offline
cirteejs
10. Nov 2015, 19:21 #536

Kopš: 22. Feb 2008

Ziņojumi: 612

Braucu ar: Chevrolet Camaro V8 5.0L


10 Nov 2015, 19:03:58 KristapsRA rakstīja:
Jauns Audi Q7, tagad 100'000 km un tikai apkopes!!! 50% asfalts, 50% zeminieki

Jaunais vai vecā paaudze?
Offline
Robercz
10. Nov 2015, 19:41 #537

Kopš: 27. Jan 2012

No: Jūrmala

Ziņojumi: 567

Braucu ar: 4

Tip ~3 mēnešu laikā(vai kad tur iznāca jaunais?) 100k uztītas?
Offline
KF
10. Nov 2015, 20:14 #538

Kopš: 16. May 2011

Ziņojumi: 1446

Braucu ar: 7

2014.gada, lielisks auto!

[ Šo ziņu laboja KristapsRA, 10 Nov 2015, 20:17:22 ]

Offline
Tune-L
10. Nov 2015, 20:35 #539

Kopš: 12. Jun 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 20372

Braucu ar: BMW 3GT, BMW 4Gran Coupe, Volvo V50 R-Design


09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.

Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.


1,2 un vēl jāliek gāze

-----------------
Patiesība mūsdienās tiek uzskatīta par naida runu.
Offline
martinssirants
10. Nov 2015, 20:44 #540

Kopš: 08. Aug 2013

Ziņojumi: 5097

Braucu ar: uz lohu mugurām


10 Nov 2015, 20:35:45 Tune-L rakstīja:

09 Nov 2015, 18:43:48 VWfans rakstīja:
Man deviņus gadus bija Opel-Meriva 1,3 CDTI, nobraucām 213 tūkst.km. Līdz 75 tūkst.km remonti nekādi, tad līdz 170 tūkst.km mēreni, bet pēc tam, var teikt, ka sāka apgrūtināt ikdienu.

Tagad divus gadus un divus mēnešus ir Škoda-Fabia 1,2 bezturbo, nobraukums 48 tūkst.km. Bija pirmajā gadā viens garantijas gadījums (motora atbalsta spilvens), pēc tam tikai apkopes. Tikko uzliku gāzi, ar to nobraukti 1400 km. Tagad mans auto ir ne tikai baudāms, kā jau labākais auto savā klasē, bet arī ļoti ekonomisks.


1,2 un vēl jāliek gāze


Ideals veiksminieka setups.

tev ir uz ko tiekties pusbankrotejusais wannabe samplu kolekcionar
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BlackMagicWoman, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, dust, linda, mrc, noisex, smudo