Gadījuma bilde

Online

Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.

Ienākt BMWPower

Lietotājvards:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tērzētava

Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)

AutorsZiņojums
RVR
12. May 2010, 12:37 #521

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR

ko par to stāsta The Aviation Herald
Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 12:40 #522

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


12 May 2010, 12:37:20 91 rakstīja:
spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR

ko par to stāsta The Aviation Herald


jā nu tāpēc jau arī minēju tādu intervālu. Tas ļoti mainās tieši saullēkta brīdī.

HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008


Naktī tā ir, kā jau teicu līdz 6000, bet pēc saullētkta samazinās līdz 2000. Kad saule lec, iespējams whiteout.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:45:40 ]

Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 12:52 #523

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Tikko nokačāju HLLT chartus. Vnk fantastiski!!! RWY09 ir tiešām tikai VOR un NDB, bet RWY27 ir ILS. Vai ta grūti uzmest to loku un netaisīt straight-in? Saule no aizmugures un ILS. Nav jāsatraucas par redzamības samazināšanos un apžilbuma momentu. Nu man nav ko teikt vispār... Pizdec.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:53:33 ]

Offline
Ivo__
12. May 2010, 12:59 #524

Kopš: 06. Apr 2006

Ziņojumi: 2041

Braucu ar: Auto

Jihad,Tu kādā RU avio forumā arī nesēdi?Vienkārši tikko viens iepostēja Tavus vārdus,un papildus to,ka pirms ši,iepriekšējais borts esot veicis go around un nosēdies RW27

[ Šo ziņu laboja Ivo__, 12 May 2010, 13:00:16 ]

Offline
Schutzstaffel
12. May 2010, 13:00 #525

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV

Nē RU formumā es nesēžu. Esmu tur kādreiz iemetis aci, bet tur kautkā ne īpaši paticis ir. Ir īpaši Polijas prezidenta lietas sakarā. Bet to ko teicu es iepostētu jebkurš, kas kautko saprot un domā līdzi.

P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.

[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 13:15:35 ]

Offline
Purcha
14. May 2010, 15:44 #526

Kopš: 01. Mar 2006

No: Smiltene

Ziņojumi: 3101

Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46

http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/330807-polijas_prezidenta_lidmasinas_glabsanai_pietrucis_5_sekunzu
Offline
RVR
20. May 2010, 15:00 #527

Kopš: 18. Sep 2008

Ziņojumi: 22288

Braucu ar: RVR

viņiem vairākas reizes un dažādi avoti sniedza info, ka lejā viss ir slikti ar redzamību:

- Примерно за 27 минут до катастрофы, самолет в снижении пересекал высоту 7500 метров, диспетчер Минск-Контроль сообщил экипажу, что на аэродроме назначения туман, видимость 400 метров.
- После выхода на связь с аэродромом Смоленск "Северный" экипаж дважды получил информацию, что на аэродроме туман, видимость 400 метров, условий для приема нет.
- В это же время (примерно за 16 минут до катастрофы) от экипажа Як-40 Республики Польша экипаж Ту-154 получил информацию о видимости 400 метров и вертикальной видимости 50 метров.
- Примерно за 11 минут до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что экипаж российского Ил-76 выполнил два захода и ушел на запасной аэродром.
- За 4 минуты до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что он оценивает видимость как 200 метров.
Offline
S_2
22. May 2010, 14:33 #528

Kopš: 16. Nov 2005

Ziņojumi: 660

Braucu ar: Audi

Boeing 737 katastrofa Indijā... diezgan bēdīgi :-|

Links
Offline
Heller
22. May 2010, 15:35 #529

Kopš: 10. Dec 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


12 May 2010, 13:00:51 Schutzstaffel rakstīja:

P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.


Bet Tu pats lieliski zini,ka pēdējos 30 gados 80% avāriju notiek Human Error rezultātā,ko visbiežāk izraisa poor crew resource management!
Offline
Bimmer
01. Jun 2010, 18:36 #530

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Offline
Rifo
01. Jun 2010, 18:41 #531

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:

Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
Offline
barracuda
01. Jun 2010, 18:43 #532

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ?
Offline
paranormal
01. Jun 2010, 18:50 #533

Kopš: 02. Apr 2010

Ziņojumi: 221

Braucu ar: 530


01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


Ultravieglais = lidmašīna?
Offline
Bimmer
01. Jun 2010, 18:56 #534

Kopš: 13. May 2002

No: Rīga

Ziņojumi: 24385

Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro

Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
Offline
Rifo
01. Jun 2010, 19:03 #535

Kopš: 03. Jun 2004

No: Rīga

Ziņojumi: 3828

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:50:48 paranormal rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


Ultravieglais = lidmašīna?


jaa, kautkas tamliidziigs bija
Offline
VV
01. Jun 2010, 19:07 #536

Kopš: 31. Oct 2007

Ziņojumi: 228

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Offline
barracuda
01. Jun 2010, 19:07 #537

Kopš: 07. Jun 2007

Ziņojumi: 11777

Braucu ar:


01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)


neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:08 #538

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti

Stenogramma

Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."


Būs jāiziet cauri vakarā šitam. Iemetu aci.. nu vispār kruta tur ir gājis!
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:09 #539

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:

01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot


prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne


Ultralaitam jau PPL nevajaga
Offline
Schutzstaffel
01. Jun 2010, 19:10 #540

Kopš: 16. May 2005

No: Jūrmala

Ziņojumi: 5087

Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV


01 Jun 2010, 19:07:46 barracuda rakstīja:

01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.

Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)


neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi


Pohuj aviācijā tā piemiņa. Ir jāzin ko tie piloti ir runājuši un darījuši līdz pēdējam momentam. Vienmēr tas tiek atšifrēts.
Offline

Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo