Online
Pašreiz BMWPower skatās 208 viesi un 7 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Civilā aviācija (lidaparāti, katastrofas utt.)
Autors | Ziņojums |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
| spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR
ko par to stāsta The Aviation Herald | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
12 May 2010, 12:37:20 91 rakstīja:
spriežot pēc METAR-iem, redzamība tur ir bijusi 2000 - 5000, BR
ko par to stāsta The Aviation Herald
jā nu tāpēc jau arī minēju tādu intervālu. Tas ļoti mainās tieši saullēkta brīdī.
HLLT 120620 VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120620Z VRB03KT 2000 BR BKN003 20/18 Q1009
HLLT 120550 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120550Z 00000KT 2000 BR BKN003 19/18 Q1009
HLLT 120520Z VRB03KT 2000 BR BKN003 19/17 Q1009
HLLT 120450Z 26007KT 2000 BR FEW003 19/17 Q1009
HLLT 120425Z 27008KT 2000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120420Z 27007KT 5000 BR NSC 19/17 Q1009
HLLT 120350Z VRB01KT 6000 NSC 19/17 Q1008
HLLT 120250Z 35003KT 6000 SKC 19/17 Q1008
HLLT 112350Z 31004KT 7000 SKC 20/17 Q1008
HLLT 112250 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112250Z 32005KT 7000 SKC 21/17 Q1008
HLLT 112150 34003KT 7000 SKC 22/16 Q1008
Naktī tā ir, kā jau teicu līdz 6000, bet pēc saullētkta samazinās līdz 2000. Kad saule lec, iespējams whiteout.[ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:45:40 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Tikko nokačāju HLLT chartus. Vnk fantastiski!!! RWY09 ir tiešām tikai VOR un NDB, bet RWY27 ir ILS. Vai ta grūti uzmest to loku un netaisīt straight-in? Saule no aizmugures un ILS. Nav jāsatraucas par redzamības samazināšanos un apžilbuma momentu. Nu man nav ko teikt vispār... Pizdec. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 12:53:33 ] | Offline | | |
Ivo__ | | Kopš: 06. Apr 2006
Ziņojumi: 2041
Braucu ar: Auto
| Jihad,Tu kādā RU avio forumā arī nesēdi?Vienkārši tikko viens iepostēja Tavus vārdus,un papildus to,ka pirms ši,iepriekšējais borts esot veicis go around un nosēdies RW27 [ Šo ziņu laboja Ivo__, 12 May 2010, 13:00:16 ] | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
| Nē RU formumā es nesēžu. Esmu tur kādreiz iemetis aci, bet tur kautkā ne īpaši paticis ir. Ir īpaši Polijas prezidenta lietas sakarā. Bet to ko teicu es iepostētu jebkurš, kas kautko saprot un domā līdzi.
P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma. [ Šo ziņu laboja Schutzstaffel, 12 May 2010, 13:15:35 ] | Offline | | |
Purcha | | Kopš: 01. Mar 2006
No: Smiltene
Ziņojumi: 3101
Braucu ar: Z3 M52B30 stroker, M3 E46
| http://www.tvnet.lv/zinas/arvalstis/330807-polijas_prezidenta_lidmasinas_glabsanai_pietrucis_5_sekunzu | Offline | | |
RVR | | Kopš: 18. Sep 2008
Ziņojumi: 22288
Braucu ar: RVR
| viņiem vairākas reizes un dažādi avoti sniedza info, ka lejā viss ir slikti ar redzamību:
- Примерно за 27 минут до катастрофы, самолет в снижении пересекал высоту 7500 метров, диспетчер Минск-Контроль сообщил экипажу, что на аэродроме назначения туман, видимость 400 метров.
- После выхода на связь с аэродромом Смоленск "Северный" экипаж дважды получил информацию, что на аэродроме туман, видимость 400 метров, условий для приема нет.
- В это же время (примерно за 16 минут до катастрофы) от экипажа Як-40 Республики Польша экипаж Ту-154 получил информацию о видимости 400 метров и вертикальной видимости 50 метров.
- Примерно за 11 минут до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что экипаж российского Ил-76 выполнил два захода и ушел на запасной аэродром.
- За 4 минуты до катастрофы экипаж Як-40 проинформировал, что он оценивает видимость как 200 метров. | Offline | | |
S_2 | | Kopš: 16. Nov 2005
Ziņojumi: 660
Braucu ar: Audi
| Boeing 737 katastrofa Indijā... diezgan bēdīgi :-|
Links | Offline | | |
|
Heller | | Kopš: 10. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
12 May 2010, 13:00:51 Schutzstaffel rakstīja:
P.S. Da bļe atkal vnk katastrofa kura varēja nenotikt. Vienkārši ne jau arī šitādas liets notiek dēļ navigācijas aparatūras specifikas, kura ir uzstādīta lidostā, bet gan tāpēc, ka kāds vienmēr iedomājas, ka var iet zem tai paredzētā minimuma.
Bet Tu pats lieliski zini,ka pēdējos 30 gados 80% avāriju notiek Human Error rezultātā,ko visbiežāk izraisa poor crew resource management! | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...." | Offline | | |
Rifo | | Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
| Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot | Offline | | |
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
kāpēc tā piemini pēdējos vārdus ? | Offline | | |
paranormal | | Kopš: 02. Apr 2010
Ziņojumi: 221
Braucu ar: 530
|
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
Ultravieglais = lidmašīna? | Offline | | |
Bimmer | | Kopš: 13. May 2002
No: Rīga
Ziņojumi: 24385
Braucu ar: Daimler Super V8, BMW 528iA, Audi A3 Sportback 2.0TFSI quattro
| Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.) | Offline | | |
Rifo | | Kopš: 03. Jun 2004
No: Rīga
Ziņojumi: 3828
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:50:48 paranormal rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
Ultravieglais = lidmašīna?
jaa, kautkas tamliidziigs bija
| Offline | | |
VV | | Kopš: 31. Oct 2007
Ziņojumi: 228
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne | Offline | | |
|
barracuda | | Kopš: 07. Jun 2007
Ziņojumi: 11777
Braucu ar:
|
01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 18:36:58 Bimmer rakstīja:
Publicēti Kačiņska lidmašīnas 'melno kastu' ieraksti
Stenogramma
Pēdējie vārdi ierakstā "Kurwaaaaaaa...."
Būs jāiziet cauri vakarā šitam. Iemetu aci.. nu vispār kruta tur ir gājis! | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:07:20 VV rakstīja:
01 Jun 2010, 18:41:30 Rifo rakstīja:
Vakar pazinja ar ultravieglo nokrita, iemesls caur organisko stiklu pet sauli suudiiga redzamiiba, nevareeja preciizu augstumu noteikt. Rezultaataa pa stipru atsitaas pret zemi un noluuza ritenji, kaa rezultaataa kuulenis un sapista lidmashiina. Pasham viss ok, shodien jau skrauda rinkjii meklee jaunas daljas lai aatraak atkal var lidot
prikoljna , lidoja, nokrita, sasitaas. sameklees daljas un mauks taalaak interesanti ko CAA par to teiktu, jo tak vismaz ppl bija,ne
Ultralaitam jau PPL nevajaga | Offline | | |
Schutzstaffel | | Kopš: 16. May 2005
No: Jūrmala
Ziņojumi: 5087
Braucu ar: FR-888, MV Agusta, TF2747BV
|
01 Jun 2010, 19:07:46 barracuda rakstīja:
01 Jun 2010, 18:56:01 Bimmer rakstīja:
Man vienmēr interesē šādu stenogrammu pēdējie vārdi Proti, cik ātri vai vēlu apkalpe sapratusi, ka ir d*rsā, un cik god-/viegl- prātīgi vadījusi lidmašīnu pirms tam.
Uzreiz prātā nāk vecs Rīgas Laika raksts:
'Rīgas Laiks': Kaut ko no Filipa Glāsa (Žurnālā tas, šķiet, bija garāks, bet pamatdoma saprotama arī no pārpublicējuma internetā.)
neizvērtīšu šo par diskusiju, tikai pateikšu, ka man tas šķiet dīvaini. Neviss tāpēc, ka izvairos no nepatīkamā, bet man liekas labāka piemiņa pat nezināt (ja nav jāzin) kādi šādos brīžos ir pēdējie vārdi
Pohuj aviācijā tā piemiņa. Ir jāzin ko tie piloti ir runājuši un darījuši līdz pēdējam momentam. Vienmēr tas tiek atšifrēts. | Offline | | |
|
Moderatori: 968-jk, AV, BigArchi, BlackMagicWoman, Czars, GirtzB, Lafter, PERFS, RVR, SteelRat, VLD, linda, mrc, noisex, smudo
|